Tijdens een recentelijk verblijf in het buitenland ben ik een aantrekkelijke Braziliaanse tegen het lijf gelopen. Van het één kwam het ander en zo beleefden we een paar hete dagen en nachten.

Wie wel eens seks heeft gehad met een latina, weet dat je soms voor verrassingen kan komen te staan. De één swaffelt zichzelf, de ander stopt opeens een vinger in je anus. Het één is wat leuker dan het ander. Geil is het meestal wel.
Deze nieuwe Braziliaanse dame in mijn leven had echter een geheel nieuwe plaats om haar vingers in te stoppen: m'n oren. Tegelijkertijd een vinger in elk van m'n oren en dat tijdens de eerste neukpartij. Bijzonder verrassend, maar niet opwindend of zo. Af en toe deed ze het ook in één oor. Ze maakte daarbij geen debiel kietelgeluidje of zo.

De orale communicatie ging nou niet echt makkelijk. De enige taal die we allebei spreken is Spaans. En dan nog bijzonder gebrekkig ook. Uiteraard heb ik het dus ook bij haar gedaan ervan uitgaande dat ze me iets duidelijk probeerde te maken. Bij Linda Lovelace zat haar clit volgens de overlevering achter in haar keel, wellicht had deze Braziliaanse bijzonder gevoelige oren. Al doende merkte ik echter niet een toename van haar geilheid.
Dus vandaar mijn vragen:
Is dit een nieuwe trend in Brazilië of zo? Is het een fetish die ik nog niet ken? Zijn er meer vrouwen die dit doen? Zijn er anderen die dit wel een hebben meegemaakt? Breng ik mensen hier op ideeën?
[ Bericht 2% gewijzigd door UIO_AMS op 21-05-2008 10:01:58 (extra vragen die me te binnen schoten) ]