Nee, niet tot aan m'n trommelvliezen.quote:
trommelvliezen van die vriend van je toch?quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:57 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, niet tot aan m'n trommelvliezen.
Dat bedoel ik, maar het is makkelijker om in de ik-vorm te schrijven.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:59 schreef n00cL30n het volgende:
trommelvliezen van die vriend van je toch?
Opgepikt in Spanje en nu heb ik een redelijke ervaring met Spaanse vrouwen, maar dit is nieuw voor me.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:05 schreef Belsezar het volgende:
Nee sorry ik kom jaarlijks een maand in Brazilie en kom er ook vandaan. Maar dit is mij totaal onbekend en ik heb toch al een aantal vriendinnen gehad in Brazilie. Misschien had ze het in het land waar je d'r tegenkwam opgepikt?
Ja, de wijsvingers. En daar maakt ze dan kleine draaiende bewegingen mee.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:13 schreef Re het volgende:![]()
het zijn zeker de wijsvingers? de zogenaamde SAS (sexueel auditoire stimulatie)
Laat je je oren vingeren, of ga je haar oren vingeren? Of beide?quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:14 schreef Armageddon het volgende:
Klinkt goed allemaal. Ik ga het vanavond eens even uitproberen. Ik zal morgen mijn bevindingen hier posten.
Beide!quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:17 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Laat je je oren vingeren, of ga je haar oren vingeren? Of beide?
Het ging niet om de oorlel op -schelp, HW. En ik had het over een vriend van me.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:36 schreef HeatWave het volgende:
Je hebt ook wel iets weg van een Ferengi UIO.
Waarschijnlijk ben jij is die vriend van je wel de enige die het aan anderen durft te vertellen.quote:Op woensdag 21 mei 2008 10:59 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ben Die vriend van mij is toch niet de enige die dit ooit heeft meegemaakt?
Is het iets om je voor te schamen dan? Heb jij het wel eens gedaan, MB?quote:Op woensdag 21 mei 2008 11:40 schreef MissBliss het volgende:
Waarschijnlijk ben jij is die vriend van je wel de enige die het aan anderen durft te vertellen.
Die had ik al 10 jaar geleden kunnen openen, ioko. Nog voor FOK! bestond. En het gaat hier om een vriend van me.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:36 schreef ioko het volgende:
Verkapt, kijk mij met Braziliaanse chickies neuken-topic![]()
Dat moet ik even nagaan bij die vriend van me. Zo veel informatie heb ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:32 schreef Misstique het volgende:
Likte ze erna ook lekker haar vingers erbij af?
Misschien wel en nee... Hmz, nu word ik toch wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:37 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Is het iets om je voor te schamen dan? Heb jij het wel eens gedaan, MB?
Ze maakte aardig wat lawaai, maar leek zich daar nou niet bepaald voor te schamen. Sowieso kende ze weinig gêne.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:45 schreef Dipkip het volgende:
Maakte ze zelf veel herrie? Misschien was ze bang dat je dat niet leuk vond
Probeer het eens uit en vertel ons wat je er van vond.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:48 schreef MissBliss het volgende:
Misschien wel en nee... Hmz, nu word ik toch wel nieuwsgierig.
Nee, glijbevorderende middelen waren niet nodig. Dat kon het dus niet zijn.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:51 schreef Snakey het volgende:
Misschien dacht ze dat dat dé plek was om wat glijmiddel te vinden.
Wat bedoel je precies met andersom? Mijn vingers in haar oren? Heb ik al gedaan (zie OP) en leek nou niet echt veel meer plezier te veroorzaken. Misschien dat ik het niet goed deed, dat kan natuurlijk ook.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:55 schreef HeatWave het volgende:
Zou het andersom ook werken, als het al werkt natuurlijk.
Mmm, moeilijk. See no Evil HEAR no evil? Ofzo...quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:54 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Nee, glijbevorderende middelen waren niet nodig. Dat kon het dus niet zijn.
Het was een vakantiescharrel, Aoristus. Ik was gewoon benieuwd of ik weer een laatste trend op seksgebied had gemist, maar kennelijk is het een nieuw iets hier op FOK! en ben ik hiermee gelijk een trendsetter. Wie had dat gedacht op mijn leeftijd?quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:55 schreef Aoristus het volgende:
ik zou er mee naar de dokter gaan, dude. Een vinger in je oor is wel heel vreemd en het geeft je weinig ruimte om te "flexen tijdens het sexen"
Ze had niet constant haar vingers in m'n (vriend z'n) oren. Gewoon af en toe.quote:Op woensdag 21 mei 2008 12:59 schreef Snakey het volgende:
Mmm, moeilijk. See no Evil HEAR no evil? Ofzo...![]()
Neem je lijstje maar mee naar het idfa zou ik zeggenquote:Op woensdag 21 mei 2008 13:02 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Het was een vakantiescharrel, Aoristus. Ik was gewoon benieuwd of ik weer een laatste trend op seksgebied had gemist, maar kennelijk is het een nieuw iets hier op FOK! en ben ik hiermee gelijk een trendsetter. Wie had dat gedacht op mijn leeftijd?
Ze had de schone leeftijd van 26 al bereikt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:09 schreef Wokkel het volgende:
Misschien was ze bang een andere naam uit te roepen en deed ze uit voorzorg maar haar vingers in je oren?
Of was ze niet ouder dan 6? Dat kan ook het een en ander verklaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |