Niets.quote:
Ach, ik ben gewoon een optimist. Een naargeestige zeikstraal kan ik altijd nog zijn.quote:Op zondag 25 mei 2008 21:06 schreef k_man het volgende:
Inderdaad. Wie weet word je nog eens gewurgd met je handdoek.
Ach, ga jij toch lekker een handdoek strijken ofzo.quote:Op zondag 25 mei 2008 23:10 schreef k_man het volgende:
Kun jij niet gewoon eens een keer je bek houden DT?
Airasia, Tigerairways enzo ook al gezien ?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 16:33 schreef Hik het volgende:
Ik wil deze week een ticket boeken voor het najaar. Het gaat Cambodja worden, maar we vliegen in eerste instantie naar Bangkok. Nu word ik een beetje gek want er zijn téveel variabelen (flexibel vertrek, flexibel terugkomst, heel veel maatschappijen...). Hogere wiskunde voor het boeken van een goedkoop ticket...
Uitgekeken?!quote:Op dinsdag 27 mei 2008 18:13 schreef Vogue het volgende:
Hik, uitgekeken op LA en nu Azie aan het ontdekken? Leuk, Cambodja!
Klam weer hier inderdaad, ben blij dat ik vanavond weer naar huis vlieg.quote:
De passagierstreinen in de VS hebben echter een tempo en vaak zoveel vertraging dat ze niet onder doen voor vele spoorwegen in de andere werelden.quote:Op donderdag 29 mei 2008 11:53 schreef Hik het volgende:
Ik heb net mijn treinreis New York - Toronto geboekt...
Wel even wennen hoor, dat dat gewoon kan (1e wereld enzo...)
Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.quote:Op donderdag 29 mei 2008 17:06 schreef k_man het volgende:
De foto's van mijn Syrië tripje staan inmiddels op m'n Flickr pagina. Zie linkje in m'n sig.
Mooi. Hoef ik daar ook niet meer naar toequote:Op donderdag 29 mei 2008 17:06 schreef k_man het volgende:
De foto's van mijn Syrië tripje staan inmiddels op m'n Flickr pagina. Zie linkje in m'n sig.
Je was me voorquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef k_man het volgende:
Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.![]()
Ik moet hier ook alles uitleggen...
Als mod kan je gewoon zijn post weghalenquote:
Oeh, zitten mooie foto's tussenquote:Op vrijdag 30 mei 2008 11:16 schreef k_man het volgende:
[..]
Na zo'n post worden jullie dus verondersteld uit beleefdheid even op te merken dat de foto's mooi geworden zijn.![]()
Ik moet hier ook alles uitleggen...
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Als het goed gaat heb ik begin volgend jaar 5 tot 7 weken om weg te gaan
Weet je al waar je heen wil?quote:Op vrijdag 30 mei 2008 12:42 schreef marcb1974 het volgende:
Als het goed gaat heb ik begin volgend jaar 5 tot 7 weken om weg te gaan
Als ik weg kan wordt het zuid-oost Azië. Maar het zou ook kunnen dat ik moet verhuizen en dan wordt het een week of 2 binnen europa oid ergensquote:
"As a last destination Hotel Everland moves to Paris from October 2007 until end of 2008. High above the city, with a view on the Eiffel Tower, it is installed on the roof of Palais de Tokyo. "quote:Op vrijdag 30 mei 2008 13:47 schreef DutchTrain het volgende:
Voor iedereen die nog een bijzonder hotel zoekt
=> http://www.everland.ch/
[ afbeelding ]
Nee joh, ik was (helaas) alweer terug! 't Kon (om persoonlijke redenen) maar heel kort, dit keer.quote:Op donderdag 29 mei 2008 19:18 schreef Vogue het volgende:
Bora Bora, welkom terug! Heb je het leuk gehad in de US of ben je daar nu nog en zit je te FOKken tijdens je vakantie?
In het najaar is de New England omgeving in de VS erg mooi...quote:
Goed idee.. gaat op de lijstquote:Op zondag 1 juni 2008 21:24 schreef Fogel het volgende:
[..]
In het najaar is de New England omgeving in de VS erg mooi...
Elk jaar een beetje minder? Of is dit een eenmalige bevlieging?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:34 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb me nog altijd voorgenomen om dit jaar minder te reizen dan vorig jaar en dat lukt tot nog toe aardig.
Als ik voor werk vlieg (en ik vermoed ook op de aankomende trip naar NYquote:Op zondag 1 juni 2008 12:28 schreef DutchTrain het volgende:
En verder met AirAsia
Zo ja, houd dan rekening met de zeer precieze bagage-eisen en de miniatuurstoeltjes in hun vliegtuigen. Voor alles boven de 15 kilo moet je bijbetalen, niet veel (in Maleisië was het iets van 3 euro per kilo), maar kost je wel weer wat extra tijd op het vliegveld.
We zijn drie uur verder, dus die tas is nu onderhand wel uitgepakt, toch?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Weekend Landgraaf weer overleefd. Zijn die Syrië foto's de moeite waard om te bekijken, of kan ik eerst verder gaan met m'n tas uitpakken?
Heb je een discussie gehad over Noorse integreringscursussen gehad toevallig?quote:Op maandag 2 juni 2008 14:57 schreef Hik het volgende:
Ik heb trouwens gisteren tapas gegeten in Amsterdam.
Argentinië natuurlijk, dan is het voorjaarquote:Op zaterdag 31 mei 2008 17:34 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb me nog altijd voorgenomen om dit jaar minder te reizen dan vorig jaar en dat lukt tot nog toe aardig. Nog altijd geen concrete plannen voor het najaar... Iemand nog suggesties
Geen Mexico dusquote:Op maandag 2 juni 2008 22:08 schreef Vogue het volgende:
Als je van actie houdt moet je naar Mexico komen DTGrote kans op een tropische storm of een orkaan. Maar de tickets zijn wel goedkoop dan!
Gaat bij de optiesquote:Op maandag 2 juni 2008 22:01 schreef flipsen het volgende:
Argentinië natuurlijk, dan is het voorjaar
Wel een optie natuurlijk.quote:Op maandag 2 juni 2008 20:20 schreef Vogue het volgende:
hahahaNou de plaatselijke plastische chirurgie vind ik niet zo mooi. Ik hoef geen gouden en zilveren randjes om mijn voortanden. Maar ik moest al wel een héle tijd een brug en een kroon en in Nederland kon ik dat niet betalen, omdat mijn verzekering daar niet aan mee wilde betalen, en het kost daar iets van 2500 euro. Hier kost me dat een heel stuk minder en ach ja, als ik toch bezig ben, dan laat ik gelijk mijn gaatjes vullen en mijn tanden wit laseren. Heb ik straks weer stralende tandjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |