Ook als je geen server draait?quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
Kan, maar ik ben dat gezeik zat. Dus ik zal me skills niet meer gebruiken.
Al blijf ik zeggen dat iedereen het kan.
Ook dan.quote:
Dat is toch die spywarekutcounter met gratis pop-ups?quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ook dan.
Open een account bij netstat en post het stats plaatje maar eens
Geen idee, want ik block alle counters, stats en adsquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die spywarekutcounter met gratis pop-ups?
Edit: Maar ik snap het principe.
Doe dan maar een nieuwe toevoeging aan de masterclass!quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:53 schreef HiDiHo het volgende:
Geen idee, want ik block alle counters, stats en ads
Lol, ik zal er eens over nadenken. maar ik denk dat het te maken heeft met de bitrate en beelden/formaatquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:56 schreef APK het volgende:
[..]
Doe dan maar een nieuwe toevoeging aan de masterclass!![]()
Misschien dat ik later in dit topic vraag waarom mijn avi's frames skippen op tv als het breedbeeld is en niet als het oude tv-series -zoals Oz- zijn die 4:3 zijn.
Truste.
Hahahaa....Snow komt nog even langs. Pak een tax APK. Effe lekker beppen in de zesde versnelling.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:00 schreef Coos het volgende:
Joep komt net langs en zit heftig nummers te bellen. Kom je ook nog effe APK?
Lol, om dit tijdstip?quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hahahaa....Snow komt nog even langs. Pak een tax APK. Effe lekker beppen in de zesde versnelling.
postquote:
Die 'snow' komt vast niet uit de lucht vallenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die 'snow' komt vast niet uit de lucht vallen
Kost een paar centen en dan hebbie ook niks.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die 'snow' komt vast niet uit de lucht vallen
Als sneeuw voor de zonquote:Op donderdag 1 mei 2008 04:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Kost een paar centen en dan hebbie ook niks.
Ach we slepen ons er wel weer doorheen..quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O shit ja, krijgen we dat weerwas net zo blij dat de competitie afgelopen is.
En tieten tochquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:Het EK
, bier en voetbal, tralalalaaaaa
Helemaal niksquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat hebben jullie gister gedaan?
Ik ben naar Hilversum geweest met vrienden. Beetje door de "stad" gelopen en uiteindelijk bij een Beatles-coverbandje blijven hangen. Toen dat voorbij was kwam er een onwijs fout jaren 60 bandje
, zo fout dat 't leuk was
.
's Morgens heel vroeg naar de rommelmarkt geweest en een paar leuke dingen gevonden, mooi serviesgoed en een klokje uit de jaren dertig (denk ik)quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat hebben jullie gister gedaan?
Ik ben naar Hilversum geweest met vrienden. Beetje door de "stad" gelopen en uiteindelijk bij een Beatles-coverbandje blijven hangen. Toen dat voorbij was kwam er een onwijs fout jaren 60 bandje
, zo fout dat 't leuk was
.
Ja kweet het.. Heb wel een boel pret bootjes voorbij zien komenquote:
Hoop jequote:Op donderdag 1 mei 2008 18:51 schreef -Blurk- het volgende:
en een klokje uit de jaren dertig (denk ik)![]()
En hoe vond je dat?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik heb dinsdagavond voor 't eerst aan zo'n ding gelurkt.
[ afbeelding ]
Het ziet er wel gezellig uit, maar je proeft er amper wat vanquote:
Ahh goed is dat he?? Ik heb paar jaar geleden een paar theeglazen gescored.. van een klein kind. Ik kreeg er een knuffel zelfs bij. Zo scahttig maar die knuffel heb ik terug gegeven (Daar was ze me dankbaar voor, moeders ook). Maar die theeglazen heb ik nog zijn super tof.. Zal ff een pic makenquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
's Morgens heel vroeg naar de rommelmarkt geweest en een paar leuke dingen gevonden, mooi serviesgoed en een klokje uit de jaren dertig (denk ik)![]()
Geen zin in croppenquote:
Leuk is dat hè, als je wat naar je zin scoort!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh goed is dat he?? Ik heb paar jaar geleden een paar theeglazen gescored.. van een klein kind. Ik kreeg er een knuffel zelfs bij. Zo scahttig maar die knuffel heb ik terug gegeven (Daar was ze me dankbaar voor, moeders ook). Maar die theeglazen heb ik nog zijn super tof.. Zal ff een pic maken2 euro [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
Mijn klokje kostte maar 5 euro! Hij loopt niet, maar dat geeft niet,
Ik weet het nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, enig idee wat de basisfunctie van een klok is?
Nee, vertel eens?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, enig idee wat de basisfunctie van een klok is?
Mocht ie weer moeten lopen geef je het maar aan mij.. Ben een juweliers dochter en mijn broer fixt allesquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, vertel eens?![]()
Het gaat me gewoon om het feit dat het een oud klokje is, zelfs zó oud dat het niet meer loopt
Deze is zelfs zo oud dat er helemaal geen uurwerk meer inzit , er zit een deurtje en toen ik dat open deed was daar een lege ruimte.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Mocht ie weer moeten lopen geef je het maar aan mij.. Ben een juweliers dochter en mijn broer fixt alles
Ohquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Deze is zelfs zo oud dat er helemaal geen uurwerk meer inzit , er zit een deurtje en toen ik dat open deed was daar een lege ruimte.....nou ja, voor 5 euro ...
Daar gaat het niet om als je iets mooi vindt is een paar euries goed besteedquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Normaal koop je op een rommelmarkt een kat in de zak, maar bij jou was zelfs de zak leeg.
Ik ben al druk bezig, nu nog die foto hier krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:27 schreef Soury het volgende:
Doe es een foto plaatsen.. Er kan misschien een batterij uurwerk in
Nee, een holle ruimte, maar een mooie vorm hè?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:06 schreef Soury het volgende:Das een fraai ding.. !!!!! Zit er echt geen uurwerk meer in ??
Ok.. Super leuk ding .quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, een holle ruimte, maar een mooie vorm hè?
Het glas ervoor zit ook los, dus ik moet heel voorzichtig zijn.
Fijn! Hartstikke bedankt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok.. Super leuk ding .. Mocht je hulp nodig hebben weet je me te vinden
No problem.. Broertje zet er wel een uurwerk in.quote:
Hoiquote:
Oeh, er is een teer plekje geraakt bij Souryquote:
Uhh ik zal een toepasselijke youtube moeten zoekenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeh, er is een teer plekje geraakt bij Soury, wil je erover praten
?
quote:
Zeg, ik zit midden in een psychologische sessiequote:
Doe dat maar thuis ja.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeg, ik zit midden in een psychologische sessie.
I can help .. Ooeps bijna een youtube er tegeaan gesmetenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeg, ik zit midden in een psychologische sessie.
Ah kan mij het bommenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
I can help .. Ooeps bijna een youtube er tegeaan gesmeten
Daar ga ik je niet mee helpen..quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah kan mij het bommen![]()
Ik heb nog een enóóórme afwas te gaan
De "tijd" zal het lerenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg je daar geen hernia van..de hele dag zo'n geval om je pols dragen
Mooi nummer wel, maar het wordt tijd dat youtube een hogere kwaliteit krijgtquote:
Ik dacht al, waar blijft iequote:
Vooral de laatste 2 zijn briljantquote:Op vrijdag 2 mei 2008 19:50 schreef Knipoogje het volgende:
De Britten zijn trouwens ook alweer met het 2e seizoen begonnen
Wat hoogtepunten:
(wij hebben ook zo'n hondenact)
en dieptepunten
Speciaal een dagje eerder teruggekeerd van de toch al korte vakantie.quote:
Doe jij eens quoten in het juiste topicquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Vooral de laatste 2 zijn briljant![]()
.
Tuurlijk Gertquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Speciaal een dagje eerder teruggekeerd van de toch al korte vakantie.
Jullie klikken 'm toch wél nog steeds aan hè, elke keer?![]()
Ja hoor Gertquote:Op vrijdag 2 mei 2008 20:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Speciaal een dagje eerder teruggekeerd van de toch al korte vakantie.
Jullie klikken 'm toch wél nog steeds aan hè, elke keer?![]()
Dat was bewustquote:
Probeer je onschuldige meisjes naar de DGK SC te lokken?quote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:01 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Probeer je onschuldige meisjes naar de DGK SC te lokken?
Jaaaa, ook dat speelde enorm mee in de overweging om een dagje eerder terug te keren.quote:
Gaat het ?quote:
Ja primaquote:
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaa, ook dat speelde enorm mee in de overweging om een dagje eerder terug te keren.
[ afbeelding ]
Hey muisquote:
Thanksquote:
En daar zijn we ook heeeel blij meequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaa, ook dat speelde enorm mee in de overweging om een dagje eerder terug te keren.
[ afbeelding ]
Héé Pietjequote:
Fuckquote:
O gelukkig, dat vind ik namelijk heel belangrijk.quote:
Dat weten we tochquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig, dat vind ik namelijk heel belangrijk.
quote:
Beetje kortquote:
Op het strand heb je geen youtubes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:25 schreef Soury het volgende:
Héé een youtube.. Daar houden muizen niet zo van![]()
Fiets ik daar maar naar toequote:
Da's een makkelijk kuurtje.quote:
werkt altijd...quote:
Dat zag ik ...............quote:
Yep, werkt.... zo zelfverzekerd ook!quote:
In het verleden behaalde resultaten enzo...quote:
Echt?! Nee toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten enzo...![]()
eens kijken of mijn verse aanplant tegen nachtvorst kan![]()
De hele winter vriest het niet, en zo begin mei gaan we daar nog eens mee beginnen, kutzooi
Het kan lokaal een graadje vriezen. Dan gok ik het maarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?! Nee toch?
Heb net vanmiddag met de kids zomerkleding en schoenen gekocht![]()
Kan weer in de kast dus?
Wat heb je verbouwd? Wel lekker dat je net klaar bent voor de zomer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het kan lokaal een graadje vriezen. Dan gok ik het maar![]()
Tuin begint eindelijk een beetje vorm te krijgen na de verbouwing. Vandaag dus een haagje aangeplant, kruiden en dus een klimroos.
Gaat het vriezen![]()
nog twee weken tot de ijsheiligen.
Morgen begint ie!!!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vandaag was het zó lekker, heb echt zin in de zomer
Echt Coos? Echt?!quote:
Graszaad van Action!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat heb je verbouwd? Wel lekker dat je net klaar bent voor de zomer.
Oh leuk, ik kan niet wachten tot ik mn tuin heb! Hoewel.. eigenlijk wel...
Ik heb voorlopig alleen een grote zwarte vlakte he
Ja dat vriezen slaat echt nergens op!![]()
Vandaag was het zó lekker, heb echt zin in de zomer
Haha, is het wel goedkoop? Ik moet nogal een paar meterquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Graszaad van Action!![]()
Zomaar een gratis tip...![]()
We hebben vorig jaar de garage afgebroken en hem elders weer opgebouwd en gelijktijdig ook een stukje aan ons huis gespijkerd. De grote zwarte vlakte die daarvan overbleef ingezaaid met gras en daar zijn we nu weer wat lijn in aan het aanbrengen.![]()
Het wordt leuk!!
De komende week lig ik hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij hebt voor morgen je duintje geboekt?
Jaaaa hoor, ik wil ook strand.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
De komende week lig ik hier.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Leidschendam&ie=UTF8&ll=52.116744,4.453551&spn=0.001469,0.003583&t=k&z=18
Kan iemand de post doorsturen?
Psst ligt daar poedel naakt hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaa hoor, ik wil ook strand.
En wel nu
Ja ik hoef ook zíjn strand nietquote:
Zo, das echt een verlepte cactusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
Wie hebben we daar, meneer cactus![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet ie een tijdje de kooi inquote:
Een strand met struikjesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik hoef ook zíjn strand niet
Gewoon, mn eigen strandje. Met wat struikjes enzo
Ja, of gewoon wat waterquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moet ie een tijdje de kooi in
(mike)
Als er struikjes zijn sterft het er ook van de homootjes.quote:
Kapper zou ook niet verkeerd zijnquote:
Voor MIJ ALLEEN!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Als er struikjes zijn sterft het er ook van de homootjes.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schaduw op 't strand? Je gaat toch om te zonnen......
Ja maar niet de héle dag. Als ik onverhoeds in slaap val, ben ik rood verbrand als ik wakker word!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schaduw op 't strand? Je gaat toch om te zonnen......
Héé als (ex) honden bezitter weet ik daar alles van.. Amsterdamse bos . Twiske .. Kon nergens komen en er stond wel zo'n gast te geilen. Doodmoe werd ik ervanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Als er struikjes zijn sterft het er ook van de homootjes.
Krijg je aandacht, is 't weer niet goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
Héé als (ex) honden bezitter weet ik daar alles van.. Amsterdamse bos . Twiske .. Kon nergens komen en er stond wel zo'n gast te geilen. Doodmoe werd ik ervan
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijg je aandacht, is 't weer niet goed.
Oh We Oh We Oh - Da Girl Them, Da Girl Them, Da Girl Them Ho!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
LY-RICS HiDiHo, lyrics!
Tis vrijdagavond!![]()
Immers!
Dank je.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Sex On The Beach
Oh we oh we oh - da girl them, da girl them, da girl them ho!Oh we oh we oh - come on there's a party tonightReal and crucial people!Original king lover talkin'
upon the microphoneYes me come like al caponeAnd me
sing:I wanna have sex on the beachCome on move
your bodySex on the beachI wanna have sex on the
beachCome on there's a partySex on the beachI never gonna leave you aloneThe tide is high and
the groove is onShe said her name was cindy"would
you like a drink of me?"Bikini on the left, daquiri on the
rightCome and give me lovin' all through the nightDo the wild thing, dingalingalingGirl i wanna hear you
singDa girl them, da girl them, da girl them ho!Them all like to have fun nowDa girl them, da girl them,
da girl them hey!Girl i wanna hear you singI wanna have sex on the beachCome on move your bodySex on the beachI wanna have sex on the beachCome
on there's a partySex on the beachCome on
there's a party tonight!O we oh we oh - real
and crucial people!O we oh we oh - come on there's a
partyO we oh we ohO we oh we oh - come on
there's a party tonightI met a girl named
idaShe came straight from swedenI gave her cuba
libreNow she does everything i say - ehDing dong, a
ring dongCome baby come, no you can't go wrongDo the wild thing, take a little swimGirl i'm gonna
make you singDa girl them, da girl them, da girl
them ho!Them all like to have fun nowDa girl them,
da girl them, da girl them hey!Girl i'm gonna
make you singI wanna have sex on the beachCome
on move your bodySex on the beachI wanna have sex on
the beachCome on there's a partySex on the
beachCome on there's a party tonight!Da
girl them, da girl them, da girl them ho!Them all like to
have fun nowDa girl them, da girl them, da girl them
hey!Them humphrey shake them bumper todayAll of the
girl with da sexy bodyOld a punny, anny nanny, air make me
seeJump and check out and wiggle your bellyTo all
the lovers in this partyI wanna have sex on the
beachCome on move your bodySex on the beachDa girl them, da girl them, da girl them ho!I
wanna have sex on the beachCome on there's a partySex on the beachCome on there's a party tonightO we oh we oh - real and crucial people!O we oh we
oh - come on there's a partyO we oh we ohO we
oh we oh - come on there's a party tonight
Had 'm al aangepastquote:
Voor de lay-out is 't wel prettig als ik 'm ook nog ff quote.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:00 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh We Oh We Oh - Da Girl Them, Da Girl Them, Da Girl Them Ho!
Oh We Oh We Oh - Come On There's A Party Tonight
Real And Crucial People!
Original King Lover Talkin' Upon The Microphone
Yes Me Come Like Al Capone
And Me Sing:
I Wanna Have Sex On The Beach
Come On Move Your Body
Sex On The Beach
Come On There's A Party
Sex On The Beach
I Never Gonna Leave You Alone
The Tide Is High And The Groove Is On
She Said Her Name Was Cindy
"Would You Like A Drink Of Me?"
Bikini On The Left, Daquiri On The Right
Come And Give Me Lovin' All Through The Night
Do The Wild Thing, Dingalingaling
Girl I Wanna Hear You Sing
Da Girl Them, Da Girl Them, Da Girl Them Ho!
Them All Like To Have Fun Now
Da Girl Them, Da Girl Them, Da Girl Them Hey!
Girl I Wanna Hear You Sing
Come On Move Your Body
Sex On The Beach
Come On There's A Party
Sex On The Beach
Come On There's A Party Tonight!
O We Oh We Oh - Real And Crucial People!
O We Oh We Oh - Come On There's A Party
O We Oh We Oh
O We Oh We Oh - Come On There's A Party Tonight
I Met A Girl Named Ida
She Came Straight From Sweden
I Gave Her Cuba Libre
Now She Does Everything I Say - Eh
Ding Dong, A Ring Dong
Come Baby Come, No You Can't Go Wrong
Do The Wild Thing, Take A Little Swim
Girl I'm Gonna Make You Sing
Girl I'm Gonna Make You Sing
Come On Move Your Body
Sex On The Beach
Come On There's A Party
Sex On The Beach
Come On There's A Party Tonight!
Them Humphrey Shake Them Bumper Today
All Of The Girl With Da Sexy Body
Old A Punny, Anny Nanny, Air Make Me See
Jump And Check Out And Wiggle Your Belly
To All The Lovers In This Party
Come On Move Your Body
Sex On The Beach
Come On There's A Party
Sex On The Beach
Come On There's A Party Tonight
O We Oh We Oh - Real And Crucial People!
O We Oh We Oh - Come On There's A Party
O We Oh We Oh
O We Oh We Oh - Come On There's A Party Tonight
Nou ga daar maar ff niet op in maar mijn vriend was op en gegeven moment de hond kwijt en die liep te zoeken. En kwam een man tegen met een nogal dikke (blote) snikkel en die zei: 'Hee die witte hond ging die kant op " Uhhquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Krijg je aandacht, is 't weer niet goed.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor de lay-out is 't wel prettig als ik 'm ook nog ff quote.
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Voor de lay-out is 't wel prettig als ik 'm ook nog ff quote.
Ik ga altijd voor het zingen de SC uitquote:
Laffe hondmuisquote:
ik neeeeeem roooooode roooooooooooozennnn vooooooooor jeeeeeee meeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
ik ziiiiiiiiiiing dit liieeeeeeeeedd voor joooooouuuuuuuu alleeeeeeeeeeeeeeen
Volgens mij moet jij je dan maar eens aanmelden voor Idolsquote:
Nou mijn douche gezang is beter dan het gros wat ik zie en hoorquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Volgens mij moet jij je dan maar eens aanmelden voor Idols
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:17 schreef Gert het volgende:
3....2.....1.....
I know I stand in line
Until you think you have the time
To spend an evening with me
And if we go someplace to dance
I know that there's a chance
You won't be leaving with me
Then afterwards we drop into a quiet little place
And have a drink or two
And then I go and spoil it all
By saying something stupid
Like I love you
I can see it in your eyes
That you despise the same old lines
You heard the night before
And though it's just a line to you
For me it's true
And never seemed so right before
I practice every day to find some clever
lines to say
To make the meaning come through
But then I think I'll wait until the evening
gets late
And I'm alone with you
The time is right
Your perfume fills my head
The stars get red
And oh the night's so blue
And then I go and spoil it all
By saying something stupid
Like I love you
I love you..
Time flies when your having funquote:
Momentquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar is toch hoop ik geen karoke versie van he ?
Hah!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:32 schreef Jappie het volgende:
[..]
Daar is toch hoop ik geen CarOke versie van he ?
Bekerwinnaar groet play off-winnaarkanshebbert.quote:
Nou vooruit danquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:35 schreef Jappie het volgende:
[..]
skatiie
all is fair in love and karaoke
Eej sjaakquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Bekerwinnaar groet play off-winnaarkanshebbert.
Good evening, Herr Jappiequote:
Juistem, die van dat toffe lied van die muisjes die zo heul gaan rennen als ze die jurk gaan makenquote:
Absoluut nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:39 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is de rust een beetje weergekeerd bij jou ?
VRAAG HET DAN NIET JAH!!!!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:41 schreef Jappie het volgende:
BTW..wel een relaxed nummer Heidi.... .14gif
ALLEEN NIET NU JAH!!!!!!!
in luuuuuuuuuuuuvvv ?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:42 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Absoluut niet
Maar da's ook niet zo heel erg
Ik heb het heul naar mijn zin
En de muisjes ja.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:38 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Juistem, die van dat toffe lied van die muisjes die zo heul gaan rennen als ze die jurk gaan maken
Ken ik niet ?? Héé Kukvocht en Jappiequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:38 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Juistem, die van dat toffe lied van die muisjes die zo heul gaan rennen als ze die jurk gaan maken
Assepoester, assepoester...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:43 schreef CarOnline het volgende:
[..]
En de muisjes ja.
Tis iets met ... jurk voor Assepoesie.
Is daar geen tekst van?
Dank je......quote:
Niet meer dan normaalquote:
2e zin zal zijn:quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:45 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Assepoester, assepoester...
Zo begint 'ie.
En daar hield mijn kennis van zaken op
Mehehequote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:47 schreef Jappie het volgende:
[..]
2e zin zal zijn:
Jij met je zeven staafdwerggnomen....
Hoeveel heb je er?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:48 schreef KutVocht. het volgende:
Verder heb ik uiteraard gewoon een gezonde hekel aan blije Disney films![]()
Oh gelukkigquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:48 schreef KutVocht. het volgende:
Verder heb ik uiteraard gewoon een gezonde hekel aan blije Disney films![]()
Ja!!! En 80% is getrouwde hetero.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ga daar maar ff niet op in maar mijn vriend was op en gegeven moment de hond kwijt en die liep te zoeken. En kwam een man tegen met een nogal dikke (blote) snikkel en die zei: 'Hee die witte hond ging die kant op " Uhho.k. bedankt
Sjesus Caro Ik heb ook nog gekekenquote:
Da's nou toevallig precies hoe ik erover denkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das beter...dat betekent dat de pingping in the pocket blijft.
Stuk of 10?quote:
Ik weet het Coosquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja!!! En 80% is getrouwde hetero.![]()
Je moest eens weten!!
Alleen de helft mistquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus Caro Ik heb ook nog gekekenJemig ik word oud
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eej sjaak...ben je een beetje happy met die beker waar je normaal niets aanvindt als ie per ongeluk in adam belandt ?
Inhakuhhhhhhquote:
Leuk ? kweet nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen de helft mist![]()
Tis echt zo leuk
Hoe staat het eigenlijk met Fc Den Haag Greet?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
You got a point.
Maar ik geniet wel weer als jullie in de voorronde CL van Kebab Kroatië verliezen en dan samen met ons in de UEFA-cup verschijnen. Alleen jullie dan zonder beker.
Ariel?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:52 schreef KutVocht. het volgende:
"IK HEB NIETEENS AFSCHEID KUNNEN NEMEN!11!!1!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook zo'n hoogstandje
Ik kan echt uren staren naar je avaquote:
Eej Kutvocht, ik dacht dat we een deal hadden dat je in Hann Münden zou verschijnen? Of was jij dat die zo liep te boeren en scheten midden in de nacht op de camping?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:52 schreef KutVocht. het volgende:
"IK HEB NIETEENS AFSCHEID KUNNEN NEMEN!11!!1!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook zo'n hoogstandje
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met Fc Den Haag Greet?
Nou... die maken nog kans op promotie naar de eredivisie!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met Fc Den Haag Greet?
Dan verschillen we in leeftijd...quote:
Belle en het Beest natuurlijk!quote:
En ik heb de hele dag voor de deur staan wachten met 7 schnitzels op mijn mooiste serveerschaalquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Eej Kutvocht, ik dacht dat we een deal hadden dat je in Hann Münden zou verschijnen? Of was jij dat die zo liep te boeren en scheten midden in de nacht op de camping?
Tijd voor een jointquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:59 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Belle en het Beest natuurlijk!![]()
Als die ouwe van Belle zo naar de markt wil om zijn ding dat half werkt
te verkopen ofzo en hij gaat per ongeluk naar het kasteel van het beest
omdat zijn paar Phillipe bang is voor die wolven en dat beest hem dan zo
heul opsluit en Belle hem gaat zoeken en dan zegt dat ze in zijn plaats
opgesloten wil zitten
Dan zegt het beest ook nog zo: Jij... [dramatische stile] wil in zíjn plaats!?"
Ik vond de tv serie leuker...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:59 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
opgesloten wil zitten
Jaaaaaaa oh ik hoorde het gewoon iemand zeggen en ik wist het niet meer!!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:59 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
opgesloten wil zitten
Ik blow nietquote:
Had het over mezelfquote:
KOM!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:01 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaaaaa oh ik hoorde het gewoon iemand zeggen en ik wist het niet meer!!!
Je hebt zó gelijk!
SJALALALALALA KUS HAAR DAN!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:02 schreef CarOnline het volgende:
Ik zat te denken aan ariel omdat ze vrij plotseling haar stem aan Ursula had gegeven en ze daarna natuurlijk benen had en naar boven moest, en niets meer kon zeggen.
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjes paradequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:02 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
KOM!
ER!
BIJ!!11! KOM ER BIJ ZET JE ZORGEN MAAR OPZIJ!11!!!![]()
![]()
![]()
Ik zie hem nooit meer terug!11!!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:03 schreef CarOnline het volgende:
Doh, en ook niet:"IK HEB NIETEENS AFSCHEID KUNNEN NEMEN!11!!1!!" natuurlijk
Nâh, ik doe ook even mee.quote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjes parade![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:00 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
En ik heb de hele dag voor de deur staan wachten met 7 schnitzels op mijn mooiste serveerschaal [ afbeelding ]
That does it...als jullie me zoeken...ik zit in feedback.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:03 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Na de taart met chocolade volgt de lepeltjes parade![]()
![]()
![]()
Je krijgt echt reuze spijt, als je geen vin veroertquote:
Hou je van Disney films?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:05 schreef Gert het volgende:
[..]
![]()
We doen het nog een keer over en dan neem ik Caro mee.
Die kut paarse beer let niet eens op.. Stelletje randdebielenquote:
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:05 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Je krijgt echt reuze spijt, als je geen vin veroert
je raakt die meid nog kwijt en dat is heel beroerd
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
That does it...als jullie me zoeken...ik zit in feedback.
Krijg ik straks Hooligans en Tapijtnekken door de straat.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:57 schreef Gert het volgende:
[..]
Nou... die maken nog kans op promotie naar de eredivisie!
De politiekorpsen in den lande zijn voor de tegenpartij.
Is dat met die muis?quote:
EEN DROOOOM LAAT JE HAAAAART IETS WENSEEEEEN!!11!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kut paarse beer let niet eens op.. Stelletje randdebielen
Oh waauw, je hebt zelfs de klemtóón goed!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:04 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik zie hem nooit meer terug!11!!![]()
Ik heb nieteens áfscheid kunnen nemennn!11!![]()
![]()
![]()
![]()
Ik moet altijd huilenquote:
Doe ze de groetenquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:05 schreef Jappie het volgende:
[..]
That does it...als jullie me zoeken...ik zit in feedback.
Ik mis wat ???quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:07 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
EEN DROOOOM LAAT JE HAAAAART IETS WENSEEEEEN!!11!
ALS JE HEEEEL DIEP SLAAAAAAAPT!
Dat is best kut, maar wat heeft dat met Disney films te maken?quote:
"leuk"zegt ze nog tegen me..."ga ik naar de camping; heb jij ff niet dat gezeik van die kids om je heen"quote:
Uwe klavier zijt an den malfunctie.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:07 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
EEN DROOOOM LAAT JE HAAAAART IETS WENSEEEEEN!!11!
ALS JE HEEEEL DIEP SLAAAAAAAPT!
Mij?quote:
Eén jaartje maar Coos.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:06 schreef Coos het volgende:
[..]
Krijg ik straks Hooligans en Tapijtnekken door de straat.
Disney ???quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Dat is best kut, maar wat heeft dat met Disney films te maken?
Kusje eropquote:
Ik weet helaas waar ze het over hebben....sterker nog...ze spelen het zo goed na dat ik de beelden gewoon voor me kan zien...quote:
Is ze weg?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
"leuk"zegt ze nog tegen me..."ga ik naar de camping; heb jij ff niet dat gezeik van die kids om je heen"
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet helaas waar ze het over hebben....sterker nog...ze spelen het zo goed na dat ik de beelden gewoon voor me kan zien...
Goed idee...raffelen jullie verder die film ff af ga ik wat inschenken .quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Is ze weg?
Dus je moet je eigen baco's pakken?
Hahaha arm Jappiequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet helaas waar ze het over hebben....sterker nog...ze spelen het zo goed na dat ik de beelden gewoon voor me kan zien...
Zit je ook een Disney film te kijken ...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed idee...raffelen jullie verder die film ff af ga ik wat inschenken .
Ik weet niet of jij die baco uit Zaandam op moet halen ofzo maar er zijn opzich vrij veel Disney films met liedjesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed idee...raffelen jullie verder die film ff af ga ik wat inschenken .
AT5 ...Anouck..... en gewoon weer met fout kapsel zoals het hoort...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je ook een Disney film te kijken ...
Is de freggelgrot ook van disney ? Die zijn wel coool.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij die baco uit Zaandam op moet halen ofzo maar er zijn opzich vrij veel Disney films met liedjes
Freggels zijn toch gewoon Wibra-Muppets?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is de freggelgrot ook van disney ? Die zijn wel coool.
KOM!quote:
Hoop mooi youtubes.quote:
quote:
E!!!!NZZZZ!!!! 11111111!!!!!? ????? EinzzzZZZZ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |