Heb je je achtergrondkleur nog niet aangepast dan??quote:Op woensdag 30 april 2008 01:38 schreef chufi het volgende:
Moet het nu alles in oranje?
Mwah.. beetje youtubes posten, slap ouwehoeren...... verder nietquote:Op woensdag 30 april 2008 01:46 schreef Day het volgende:
Valt hier nog iets te beleven?
Ja prima! Met jou?quote:Op woensdag 30 april 2008 01:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. beetje youtubes posten, slap ouwehoeren...... verder niet
Alles goed met je?
Ook primaquote:Op woensdag 30 april 2008 01:52 schreef Day het volgende:
[..]
Ja prima! Met jou?
Ik heb nog een leuke! Maar hoe plaats je een youtube-link?
Geeft niet ! Als het maar de kleur heeft.quote:Op woensdag 30 april 2008 02:04 schreef Ziet het volgende:
[ afbeelding ]
(kan niet zingen, maar het is wel oranje)
Oh kut, sorry!quote:Op woensdag 30 april 2008 02:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Geeft niet ! Als het maar de kleur heeft.
Nee, ouwe brompotquote:Op woensdag 30 april 2008 02:14 schreef Coos het volgende:
Weer zo'n TT waar niemand op aan slaat. Kan de mod van dienst 'm even veranderen in: [SC 1001] Kutland, kutweer en "iets" met oranje.
quote:
Wou niks zeggen maar mn auto moet zo voor de keuringquote:Op woensdag 30 april 2008 03:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je wordt al echt... een ouwe heer...
Oh bummer... wanneer heeft ie de laatste beurt gehad?quote:Op woensdag 30 april 2008 03:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Wou niks zeggen maar mn auto moet zo voor de keuring
Tijdje terugquote:Op woensdag 30 april 2008 03:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh bummer... wanneer heeft ie de laatste beurt gehad?
Wat dacht jij dan??quote:
Transprovincialen over je stoep?quote:
Om de soprano die gebullied werdquote:Op woensdag 30 april 2008 08:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou lekker Prospera, zit ik te janken achter mijn PC op de vroege morgen...
Probeer deze eensquote:Op woensdag 30 april 2008 08:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou lekker Prospera, zit ik te janken achter mijn PC op de vroege morgen...
Jij was vannacht echt rood, het leek wel een take-over van de modsquote:
Die andere weekte ook al een traan los anders. ik ben emotioneel incontinent.quote:Op woensdag 30 april 2008 08:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Om de soprano die gebullied werd
Die ander was veel vrolijker hoor
ow, nee... Verschrikkelijkquote:
Zonquote:Op woensdag 30 april 2008 14:21 schreef Leandra het volgende:
Damn... ik zit aan m'n 3de beker koffie (en die bekers van mij zijn GROOT.... ) en ik begin nu pas bij te komen... gelukkig komt de zon ook door, dus misschien komt het dan toch nog goed
Mwah.. ik zat hier vannacht nog vrolijk YouTubes te posten en toen kwam de kid al naar beneden, zo rond half 5... toen was het overigens al zeker een half uur een pokkeherrie van rondscheurende brommertjes zonder uitlaat... de kid trok een paar oude gympen aan die hij voor de gelegenheid weken geleden al goud met oranje gespoten had (compleet met oranje veters) en vertrok toen richting dorpshuis waar de pubertjes zouden verzamelenquote:Op woensdag 30 april 2008 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Zon![]()
Nog steeds in bed, dus hoe frisser hoe beter!
Beter... dan zal ik strax eens gaan kijken wat er allemaal gebeurt op het feestterreinquote:Op woensdag 30 april 2008 14:30 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geinig toch?
Over 2 uur is het overal droog.
Eeeeeeeew half 5, en dan staat een gezonde tiener op?quote:Op woensdag 30 april 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik zat hier vannacht nog vrolijk YouTubes te posten en toen kwam de kid al naar beneden, zo rond half 5... toen was het overigens al zeker een half uur een pokkeherrie van rondscheurende brommertjes zonder uitlaat... de kid trok een paar oude gympen aan die hij voor de gelegenheid weken geleden al goud met oranje gespoten had (compleet met oranje veters) en vertrok toen richting dorpshuis waar de pubertjes zouden verzamelen
Gelukkig had hij me niet wakkergebeld rond 11 uur (zoals ik gevraagd had) maar om iets over 12 kwam hij me wel ff vertellen dat m'n wekker afgegaan was![]()
![]()
Het is een bikkel hèquote:Op woensdag 30 april 2008 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeeeeew half 5, en dan staat een gezonde tiener op?
Hmmm wat deed ik toen. Wij gingen volgens mij gewoon overdag naar Utrecht, of de avond ervoor. Maar half 5? Nooooo way!quote:Op woensdag 30 april 2008 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een bikkel hè
Maarreh... ja, een beetje puber moet natuurlijk op koninginnedag vanaf 's morgens vroeg weet ik veel wat doen.
Gelukkig heeft ie geen brommer, dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken
Hij is om kwart over 12 trouwens wel met een kratje bier vertrokken... ben benieuwd hoe "vrolijk" hij strax is
Ik kan me ook niet dat soort tijden herinneren, maar ik woonde dan ook in de stad, daar is de samenhang onder de jeugd toch wat minder...quote:Op woensdag 30 april 2008 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm wat deed ik toen. Wij gingen volgens mij gewoon overdag naar Utrecht, of de avond ervoor. Maar half 5? Nooooo way!
quote:Op woensdag 30 april 2008 15:51 schreef chufi het volgende:
Eentje veur deplattelandsjeugd van tegenwoordig
Ga ff kijken, en maak foto'squote:Op woensdag 30 april 2008 16:44 schreef Soury het volgende:
Er staat hier dichtbij een wannebe Hazes te zingen en nu hoor ik 'Bloed zweet en tranen' Zal toch niet .. Dennis zijn
Deze ?quote:Op woensdag 30 april 2008 16:44 schreef Soury het volgende:
Er staat hier dichtbij een wannebe Hazes te zingen en nu hoor ik 'Bloed zweet en tranen' Zal toch niet .. Dennis zijn
Niet eensquote:Op woensdag 30 april 2008 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
Zijn dit gecodeerde boodschappen ofzo?![]()
Zeg Sour darling, waar blijft de foto van Dennis?
Ik ga de deur niet uitquote:
Laat eens zien?quote:Op woensdag 30 april 2008 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben nog moed aan het verzamelen... heb al wel een oranje shirt aan
Dit is mijn oranje van vandaag: De sokken en een ongelukje met schoonmaken (bleek op de broek) Ook oranje dus !!quote:Op woensdag 30 april 2008 17:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben nog moed aan het verzamelen... heb al wel een oranje shirt aan
LOL...quote:Op woensdag 30 april 2008 17:15 schreef Soury het volgende:
Oh en mijn vloer natuurlijk, speciaal voor vandaag !!!!
Shirts kunnen niet kijken...quote:
quote:
Sorryquote:Op woensdag 30 april 2008 18:11 schreef Soury het volgende:
Bléééééhhh Ben de youtubes vreselijk zat hier
Nog ff is ie vol en houden we ik opquote:Op woensdag 30 april 2008 18:11 schreef Soury het volgende:
Bléééééhhh Ben de youtubes vreselijk zat hier
Goddankquote:
Titel sprak me wel aanquote:Op woensdag 30 april 2008 18:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
In het kader van "If you can't beat them, join them"?
JA maak er werk van Kut userquote:Op woensdag 30 april 2008 19:53 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Zit iedereen klaar voor de bingo van vanavond?
Mijn kaart is inmiddels al vol .. En de 1e helft is nog niet eens voorbij, Krijg ik nu een bonus?quote:Op woensdag 30 april 2008 19:53 schreef APK het volgende:
[ afbeelding ]
Zit iedereen klaar voor de bingo van vanavond?
Dank je.quote:
Nee, dat is een anderequote:
Helpt het eigenlijk om jouw hele domein te blocken om onzichtbaar te worden?quote:
Lol, block de hele wereldquote:Op donderdag 1 mei 2008 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Helpt het eigenlijk om jouw hele domein te blocken om onzichtbaar te worden?
't PcEendsyndroom!quote:Op donderdag 1 mei 2008 02:59 schreef APK het volgende:
[..]
Helpt het eigenlijk om jouw hele domein te blocken om onzichtbaar te worden?
Ik zit er aan te denken het te wordenquote:
Maar dan bestaat de kans dat ik iets mis dat jij post.quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:01 schreef HiDiHo het volgende:
Lol, block de hele wereld![]()
maar idd, dat zou kunnen.
Oh, ik block ook al die gifjes in de COS, mis nietsquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:05 schreef APK het volgende:
[..]
Maar dan bestaat de kans dat ik iets mis dat jij post.
2 bier voor de houtzagerijquote:
Scheelt wel 1.3 GB per dag aan animated gifs van die achterlijke mazuro, of hoe die ook heet.quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:06 schreef HiDiHo het volgende:
Oh, ik block ook al die gifjes in de COS, mis niets
quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Scheelt wel 1.3 GB aan animated gifs van die achterlijke mazuro, of hoe die ook heet.
Leuk geshopedquote:
Wat dacht je van die Youtupe-shit voor een gemiddelde usre??quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:11 schreef APK het volgende:
[..]
Scheelt wel 1.3 GB per dag aan animated gifs van die achterlijke mazuro, of hoe die ook heet.
Die download je niet op je puter als je de link niet aanklikt, droppie.quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:13 schreef Coos het volgende:
Wat dacht je van die Youtupe-shit voor een gemiddelde usre??
Daar kun je tenminste nog voor kiezen om hem af te spelenquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:13 schreef Coos het volgende:
[..]
Wat dacht je van die Youtupe-shit voor een gemiddelde usre??
Ja, stond nog in m'n lijst.quote:
Moet toch altijd effe checken! Voor hetzelfde geld is het een dwaalspoor!quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:14 schreef APK het volgende:
[..]
Die download je niet op je puter als je de link niet aanklikt, droppie.
Inspector Gadgetquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Moet toch altijd effe checken! Voor hetzelfde geld is het een dwaalspoor!
Een naamtopique misschien?quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:22 schreef Coos het volgende:
Begin maar vast over een nieuwe TT na te denken. En dan niet zo'n half flauw ding, maar iets wat de rellers serieuze posters aantrekt.
Ja, iets met APK en schijt aan de policy [SC 2376].quote:
Policyquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, iets met APK en schijt aan de policy [SC 2376].
Volgens mij kun je dan beter 'Lobasca' in de TT gooien.quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:27 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja, iets met APK en schijt aan de policy [SC 2376].
Ja ik mis haar wel.quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan beter 'Lobasca' in de TT gooien.
Deel ik alvast me PM boxquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:30 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij kun je dan beter 'Lobasca' in de TT gooien.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:32 schreef Coos het volgende:
Ja ik mis haar wel.
Gaf toch altijd wat reuring!!
Gaat nog wel effe duren voor je weer van haar kunt 'genieten'.quote:Op zaterdag 26 april 2008 14:44 schreef remlof het volgende:
Lobasca blijft doorklonen, hoeft nu niet meer voor begin juni te mailen.
Je leeft maar 1xquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:36 schreef Coos het volgende:
Eigenlijk kan ik net zo goed naar bed gaan,
En weet je, vanaf vrijdag sta ik weer in de zomerstand!!![]()
Kan mij het allemaal rotten!!!!!
Kanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |