Om de soprano die gebullied werdquote:Op woensdag 30 april 2008 08:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou lekker Prospera, zit ik te janken achter mijn PC op de vroege morgen...
Probeer deze eensquote:Op woensdag 30 april 2008 08:14 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou lekker Prospera, zit ik te janken achter mijn PC op de vroege morgen...
Jij was vannacht echt rood, het leek wel een take-over van de modsquote:
Die andere weekte ook al een traan los anders. ik ben emotioneel incontinent.quote:Op woensdag 30 april 2008 08:35 schreef Prospera het volgende:
[..]
Om de soprano die gebullied werd
Die ander was veel vrolijker hoor
ow, nee... Verschrikkelijkquote:
Zonquote:Op woensdag 30 april 2008 14:21 schreef Leandra het volgende:
Damn... ik zit aan m'n 3de beker koffie (en die bekers van mij zijn GROOT.... ) en ik begin nu pas bij te komen... gelukkig komt de zon ook door, dus misschien komt het dan toch nog goed
Mwah.. ik zat hier vannacht nog vrolijk YouTubes te posten en toen kwam de kid al naar beneden, zo rond half 5... toen was het overigens al zeker een half uur een pokkeherrie van rondscheurende brommertjes zonder uitlaat... de kid trok een paar oude gympen aan die hij voor de gelegenheid weken geleden al goud met oranje gespoten had (compleet met oranje veters) en vertrok toen richting dorpshuis waar de pubertjes zouden verzamelenquote:Op woensdag 30 april 2008 14:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Zon![]()
Nog steeds in bed, dus hoe frisser hoe beter!
Beter... dan zal ik strax eens gaan kijken wat er allemaal gebeurt op het feestterreinquote:Op woensdag 30 april 2008 14:30 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Geinig toch?
Over 2 uur is het overal droog.
Eeeeeeeew half 5, en dan staat een gezonde tiener op?quote:Op woensdag 30 april 2008 14:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah.. ik zat hier vannacht nog vrolijk YouTubes te posten en toen kwam de kid al naar beneden, zo rond half 5... toen was het overigens al zeker een half uur een pokkeherrie van rondscheurende brommertjes zonder uitlaat... de kid trok een paar oude gympen aan die hij voor de gelegenheid weken geleden al goud met oranje gespoten had (compleet met oranje veters) en vertrok toen richting dorpshuis waar de pubertjes zouden verzamelen
Gelukkig had hij me niet wakkergebeld rond 11 uur (zoals ik gevraagd had) maar om iets over 12 kwam hij me wel ff vertellen dat m'n wekker afgegaan was![]()
![]()
Het is een bikkel hèquote:Op woensdag 30 april 2008 14:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Eeeeeeeew half 5, en dan staat een gezonde tiener op?
Hmmm wat deed ik toen. Wij gingen volgens mij gewoon overdag naar Utrecht, of de avond ervoor. Maar half 5? Nooooo way!quote:Op woensdag 30 april 2008 14:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is een bikkel hè
Maarreh... ja, een beetje puber moet natuurlijk op koninginnedag vanaf 's morgens vroeg weet ik veel wat doen.
Gelukkig heeft ie geen brommer, dus daar hoefde ik me geen zorgen over te maken
Hij is om kwart over 12 trouwens wel met een kratje bier vertrokken... ben benieuwd hoe "vrolijk" hij strax is
Ik kan me ook niet dat soort tijden herinneren, maar ik woonde dan ook in de stad, daar is de samenhang onder de jeugd toch wat minder...quote:Op woensdag 30 april 2008 14:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Hmmm wat deed ik toen. Wij gingen volgens mij gewoon overdag naar Utrecht, of de avond ervoor. Maar half 5? Nooooo way!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |