Jaaaa hoor, ik wil ook strand.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
De komende week lig ik hier.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Leidschendam&ie=UTF8&ll=52.116744,4.453551&spn=0.001469,0.003583&t=k&z=18
Kan iemand de post doorsturen?
Psst ligt daar poedel naakt hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaa hoor, ik wil ook strand.
En wel nu
Ja ik hoef ook zíjn strand nietquote:
Zo, das echt een verlepte cactusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
Wie hebben we daar, meneer cactus![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet ie een tijdje de kooi inquote:
Een strand met struikjesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik hoef ook zíjn strand niet
Gewoon, mn eigen strandje. Met wat struikjes enzo
Ja, of gewoon wat waterquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moet ie een tijdje de kooi in
(mike)
Als er struikjes zijn sterft het er ook van de homootjes.quote:
Kapper zou ook niet verkeerd zijnquote:
Voor MIJ ALLEEN!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Als er struikjes zijn sterft het er ook van de homootjes.
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schaduw op 't strand? Je gaat toch om te zonnen......
Ja maar niet de héle dag. Als ik onverhoeds in slaap val, ben ik rood verbrand als ik wakker word!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Schaduw op 't strand? Je gaat toch om te zonnen......
Héé als (ex) honden bezitter weet ik daar alles van.. Amsterdamse bos . Twiske .. Kon nergens komen en er stond wel zo'n gast te geilen. Doodmoe werd ik ervanquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Als er struikjes zijn sterft het er ook van de homootjes.
Krijg je aandacht, is 't weer niet goed.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:54 schreef Soury het volgende:
Héé als (ex) honden bezitter weet ik daar alles van.. Amsterdamse bos . Twiske .. Kon nergens komen en er stond wel zo'n gast te geilen. Doodmoe werd ik ervan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |