Hey muisquote:
Thanksquote:
En daar zijn we ook heeeel blij meequote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:16 schreef Gert het volgende:
[..]
Jaaaa, ook dat speelde enorm mee in de overweging om een dagje eerder terug te keren.
[ afbeelding ]
Héé Pietjequote:
Fuckquote:
O gelukkig, dat vind ik namelijk heel belangrijk.quote:
Dat weten we tochquote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:23 schreef Gert het volgende:
[..]
O gelukkig, dat vind ik namelijk heel belangrijk.
quote:
Beetje kortquote:
Op het strand heb je geen youtubes.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 21:25 schreef Soury het volgende:
Héé een youtube.. Daar houden muizen niet zo van![]()
Fiets ik daar maar naar toequote:
Da's een makkelijk kuurtje.quote:
werkt altijd...quote:
Dat zag ik ...............quote:
Yep, werkt.... zo zelfverzekerd ook!quote:
In het verleden behaalde resultaten enzo...quote:
Echt?! Nee toch?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:04 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
In het verleden behaalde resultaten enzo...![]()
eens kijken of mijn verse aanplant tegen nachtvorst kan![]()
De hele winter vriest het niet, en zo begin mei gaan we daar nog eens mee beginnen, kutzooi
Het kan lokaal een graadje vriezen. Dan gok ik het maarquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:06 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Echt?! Nee toch?
Heb net vanmiddag met de kids zomerkleding en schoenen gekocht![]()
Kan weer in de kast dus?
Wat heb je verbouwd? Wel lekker dat je net klaar bent voor de zomer.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Het kan lokaal een graadje vriezen. Dan gok ik het maar![]()
Tuin begint eindelijk een beetje vorm te krijgen na de verbouwing. Vandaag dus een haagje aangeplant, kruiden en dus een klimroos.
Gaat het vriezen![]()
nog twee weken tot de ijsheiligen.
Morgen begint ie!!!!!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Vandaag was het zó lekker, heb echt zin in de zomer
Echt Coos? Echt?!quote:
Graszaad van Action!quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:14 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Wat heb je verbouwd? Wel lekker dat je net klaar bent voor de zomer.
Oh leuk, ik kan niet wachten tot ik mn tuin heb! Hoewel.. eigenlijk wel...
Ik heb voorlopig alleen een grote zwarte vlakte he
Ja dat vriezen slaat echt nergens op!![]()
Vandaag was het zó lekker, heb echt zin in de zomer
Haha, is het wel goedkoop? Ik moet nogal een paar meterquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Graszaad van Action!![]()
Zomaar een gratis tip...![]()
We hebben vorig jaar de garage afgebroken en hem elders weer opgebouwd en gelijktijdig ook een stukje aan ons huis gespijkerd. De grote zwarte vlakte die daarvan overbleef ingezaaid met gras en daar zijn we nu weer wat lijn in aan het aanbrengen.![]()
Het wordt leuk!!
De komende week lig ik hier.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:20 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jij hebt voor morgen je duintje geboekt?
Jaaaa hoor, ik wil ook strand.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef Coos het volgende:
[..]
De komende week lig ik hier.
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=nl&geocode=&q=Leidschendam&ie=UTF8&ll=52.116744,4.453551&spn=0.001469,0.003583&t=k&z=18
Kan iemand de post doorsturen?
Psst ligt daar poedel naakt hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:37 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Jaaaa hoor, ik wil ook strand.
En wel nu
Ja ik hoef ook zíjn strand nietquote:
Zo, das echt een verlepte cactusquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:35 schreef HiDiHo het volgende:
Wie hebben we daar, meneer cactus![]()
[ afbeelding ]
Misschien moet ie een tijdje de kooi inquote:
Een strand met struikjesquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:44 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ja ik hoef ook zíjn strand niet
Gewoon, mn eigen strandje. Met wat struikjes enzo
Ja, of gewoon wat waterquote:Op vrijdag 2 mei 2008 23:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Misschien moet ie een tijdje de kooi in
(mike)
Als er struikjes zijn sterft het er ook van de homootjes.quote:
Kapper zou ook niet verkeerd zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |