Kusje eropquote:
Ik weet helaas waar ze het over hebben....sterker nog...ze spelen het zo goed na dat ik de beelden gewoon voor me kan zien...quote:
Is ze weg?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:08 schreef Jappie het volgende:
[..]
"leuk"zegt ze nog tegen me..."ga ik naar de camping; heb jij ff niet dat gezeik van die kids om je heen"
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet helaas waar ze het over hebben....sterker nog...ze spelen het zo goed na dat ik de beelden gewoon voor me kan zien...
Goed idee...raffelen jullie verder die film ff af ga ik wat inschenken .quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Is ze weg?
Dus je moet je eigen baco's pakken?
Hahaha arm Jappiequote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:10 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik weet helaas waar ze het over hebben....sterker nog...ze spelen het zo goed na dat ik de beelden gewoon voor me kan zien...
Zit je ook een Disney film te kijken ...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed idee...raffelen jullie verder die film ff af ga ik wat inschenken .
Ik weet niet of jij die baco uit Zaandam op moet halen ofzo maar er zijn opzich vrij veel Disney films met liedjesquote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Goed idee...raffelen jullie verder die film ff af ga ik wat inschenken .
AT5 ...Anouck..... en gewoon weer met fout kapsel zoals het hoort...quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je ook een Disney film te kijken ...
Is de freggelgrot ook van disney ? Die zijn wel coool.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:13 schreef KutVocht. het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij die baco uit Zaandam op moet halen ofzo maar er zijn opzich vrij veel Disney films met liedjes
Freggels zijn toch gewoon Wibra-Muppets?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 01:15 schreef Jappie het volgende:
[..]
Is de freggelgrot ook van disney ? Die zijn wel coool.
KOM!quote:
Hoop mooi youtubes.quote:
quote:
E!!!!NZZZZ!!!! 11111111!!!!!? ????? EinzzzZZZZ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |