Ook als je geen server draait?quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
Kan, maar ik ben dat gezeik zat. Dus ik zal me skills niet meer gebruiken.
Al blijf ik zeggen dat iedereen het kan.
Ook dan.quote:
Dat is toch die spywarekutcounter met gratis pop-ups?quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ook dan.
Open een account bij netstat en post het stats plaatje maar eens
Geen idee, want ik block alle counters, stats en adsquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die spywarekutcounter met gratis pop-ups?
Edit: Maar ik snap het principe.
Doe dan maar een nieuwe toevoeging aan de masterclass!quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:53 schreef HiDiHo het volgende:
Geen idee, want ik block alle counters, stats en ads
Lol, ik zal er eens over nadenken. maar ik denk dat het te maken heeft met de bitrate en beelden/formaatquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:56 schreef APK het volgende:
[..]
Doe dan maar een nieuwe toevoeging aan de masterclass!![]()
Misschien dat ik later in dit topic vraag waarom mijn avi's frames skippen op tv als het breedbeeld is en niet als het oude tv-series -zoals Oz- zijn die 4:3 zijn.
Truste.
Hahahaa....Snow komt nog even langs. Pak een tax APK. Effe lekker beppen in de zesde versnelling.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:00 schreef Coos het volgende:
Joep komt net langs en zit heftig nummers te bellen. Kom je ook nog effe APK?
Lol, om dit tijdstip?quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hahahaa....Snow komt nog even langs. Pak een tax APK. Effe lekker beppen in de zesde versnelling.
postquote:
Die 'snow' komt vast niet uit de lucht vallenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die 'snow' komt vast niet uit de lucht vallen
Kost een paar centen en dan hebbie ook niks.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die 'snow' komt vast niet uit de lucht vallen
Als sneeuw voor de zonquote:Op donderdag 1 mei 2008 04:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Kost een paar centen en dan hebbie ook niks.
Ach we slepen ons er wel weer doorheen..quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O shit ja, krijgen we dat weerwas net zo blij dat de competitie afgelopen is.
En tieten tochquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:44 schreef PietjePuk007 het volgende:Het EK
, bier en voetbal, tralalalaaaaa
Helemaal niksquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat hebben jullie gister gedaan?
Ik ben naar Hilversum geweest met vrienden. Beetje door de "stad" gelopen en uiteindelijk bij een Beatles-coverbandje blijven hangen. Toen dat voorbij was kwam er een onwijs fout jaren 60 bandje
, zo fout dat 't leuk was
.
's Morgens heel vroeg naar de rommelmarkt geweest en een paar leuke dingen gevonden, mooi serviesgoed en een klokje uit de jaren dertig (denk ik)quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wat hebben jullie gister gedaan?
Ik ben naar Hilversum geweest met vrienden. Beetje door de "stad" gelopen en uiteindelijk bij een Beatles-coverbandje blijven hangen. Toen dat voorbij was kwam er een onwijs fout jaren 60 bandje
, zo fout dat 't leuk was
.
Ja kweet het.. Heb wel een boel pret bootjes voorbij zien komenquote:
Hoop jequote:Op donderdag 1 mei 2008 18:51 schreef -Blurk- het volgende:
en een klokje uit de jaren dertig (denk ik)![]()
En hoe vond je dat?quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
En ik heb dinsdagavond voor 't eerst aan zo'n ding gelurkt.
[ afbeelding ]
Het ziet er wel gezellig uit, maar je proeft er amper wat vanquote:
Ahh goed is dat he?? Ik heb paar jaar geleden een paar theeglazen gescored.. van een klein kind. Ik kreeg er een knuffel zelfs bij. Zo scahttig maar die knuffel heb ik terug gegeven (Daar was ze me dankbaar voor, moeders ook). Maar die theeglazen heb ik nog zijn super tof.. Zal ff een pic makenquote:Op donderdag 1 mei 2008 18:51 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
's Morgens heel vroeg naar de rommelmarkt geweest en een paar leuke dingen gevonden, mooi serviesgoed en een klokje uit de jaren dertig (denk ik)![]()
Geen zin in croppenquote:
Leuk is dat hè, als je wat naar je zin scoort!quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahh goed is dat he?? Ik heb paar jaar geleden een paar theeglazen gescored.. van een klein kind. Ik kreeg er een knuffel zelfs bij. Zo scahttig maar die knuffel heb ik terug gegeven (Daar was ze me dankbaar voor, moeders ook). Maar die theeglazen heb ik nog zijn super tof.. Zal ff een pic maken2 euro [ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:05 schreef -Blurk- het volgende:
Mijn klokje kostte maar 5 euro! Hij loopt niet, maar dat geeft niet,
Ik weet het nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, enig idee wat de basisfunctie van een klok is?
Nee, vertel eens?quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, enig idee wat de basisfunctie van een klok is?
Mocht ie weer moeten lopen geef je het maar aan mij.. Ben een juweliers dochter en mijn broer fixt allesquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:14 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, vertel eens?![]()
Het gaat me gewoon om het feit dat het een oud klokje is, zelfs zó oud dat het niet meer loopt
Deze is zelfs zo oud dat er helemaal geen uurwerk meer inzit , er zit een deurtje en toen ik dat open deed was daar een lege ruimte.quote:Op donderdag 1 mei 2008 19:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Mocht ie weer moeten lopen geef je het maar aan mij.. Ben een juweliers dochter en mijn broer fixt alles
Ohquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:24 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Deze is zelfs zo oud dat er helemaal geen uurwerk meer inzit , er zit een deurtje en toen ik dat open deed was daar een lege ruimte.....nou ja, voor 5 euro ...
Daar gaat het niet om als je iets mooi vindt is een paar euries goed besteedquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
Normaal koop je op een rommelmarkt een kat in de zak, maar bij jou was zelfs de zak leeg.
Ik ben al druk bezig, nu nog die foto hier krijgenquote:Op donderdag 1 mei 2008 19:27 schreef Soury het volgende:
Doe es een foto plaatsen.. Er kan misschien een batterij uurwerk in
Nee, een holle ruimte, maar een mooie vorm hè?quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:06 schreef Soury het volgende:Das een fraai ding.. !!!!! Zit er echt geen uurwerk meer in ??
Ok.. Super leuk ding .quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nee, een holle ruimte, maar een mooie vorm hè?
Het glas ervoor zit ook los, dus ik moet heel voorzichtig zijn.
Fijn! Hartstikke bedankt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok.. Super leuk ding .. Mocht je hulp nodig hebben weet je me te vinden
No problem.. Broertje zet er wel een uurwerk in.quote:
Hoiquote:
Oeh, er is een teer plekje geraakt bij Souryquote:
Uhh ik zal een toepasselijke youtube moeten zoekenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oeh, er is een teer plekje geraakt bij Soury, wil je erover praten
?
quote:
Zeg, ik zit midden in een psychologische sessiequote:
Doe dat maar thuis ja.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeg, ik zit midden in een psychologische sessie.
I can help .. Ooeps bijna een youtube er tegeaan gesmetenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Zeg, ik zit midden in een psychologische sessie.
Ah kan mij het bommenquote:Op donderdag 1 mei 2008 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
I can help .. Ooeps bijna een youtube er tegeaan gesmeten
Daar ga ik je niet mee helpen..quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:55 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ah kan mij het bommen![]()
Ik heb nog een enóóórme afwas te gaan
De "tijd" zal het lerenquote:Op vrijdag 2 mei 2008 00:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Krijg je daar geen hernia van..de hele dag zo'n geval om je pols dragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |