Ook als je geen server draait?quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:41 schreef HiDiHo het volgende:
Kan, maar ik ben dat gezeik zat. Dus ik zal me skills niet meer gebruiken.
Al blijf ik zeggen dat iedereen het kan.
Ook dan.quote:
Dat is toch die spywarekutcounter met gratis pop-ups?quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:45 schreef HiDiHo het volgende:
Ook dan.
Open een account bij netstat en post het stats plaatje maar eens
Geen idee, want ik block alle counters, stats en adsquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:48 schreef APK het volgende:
[..]
Dat is toch die spywarekutcounter met gratis pop-ups?
Edit: Maar ik snap het principe.
Doe dan maar een nieuwe toevoeging aan de masterclass!quote:Op donderdag 1 mei 2008 03:53 schreef HiDiHo het volgende:
Geen idee, want ik block alle counters, stats en ads
Lol, ik zal er eens over nadenken. maar ik denk dat het te maken heeft met de bitrate en beelden/formaatquote:Op donderdag 1 mei 2008 03:56 schreef APK het volgende:
[..]
Doe dan maar een nieuwe toevoeging aan de masterclass!![]()
Misschien dat ik later in dit topic vraag waarom mijn avi's frames skippen op tv als het breedbeeld is en niet als het oude tv-series -zoals Oz- zijn die 4:3 zijn.
Truste.
Hahahaa....Snow komt nog even langs. Pak een tax APK. Effe lekker beppen in de zesde versnelling.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:00 schreef Coos het volgende:
Joep komt net langs en zit heftig nummers te bellen. Kom je ook nog effe APK?
Lol, om dit tijdstip?quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Hahahaa....Snow komt nog even langs. Pak een tax APK. Effe lekker beppen in de zesde versnelling.
postquote:
Die 'snow' komt vast niet uit de lucht vallenquote:
quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die 'snow' komt vast niet uit de lucht vallen
Kost een paar centen en dan hebbie ook niks.quote:Op donderdag 1 mei 2008 04:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die 'snow' komt vast niet uit de lucht vallen
Als sneeuw voor de zonquote:Op donderdag 1 mei 2008 04:49 schreef Coos het volgende:
[..]
Kost een paar centen en dan hebbie ook niks.
Ach we slepen ons er wel weer doorheen..quote:Op donderdag 1 mei 2008 18:41 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
O shit ja, krijgen we dat weerwas net zo blij dat de competitie afgelopen is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |