Ja!!! En 80% is getrouwde hetero.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ga daar maar ff niet op in maar mijn vriend was op en gegeven moment de hond kwijt en die liep te zoeken. En kwam een man tegen met een nogal dikke (blote) snikkel en die zei: 'Hee die witte hond ging die kant op " Uhho.k. bedankt
Sjesus Caro Ik heb ook nog gekekenquote:
Da's nou toevallig precies hoe ik erover denkquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:48 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das beter...dat betekent dat de pingping in the pocket blijft.
Stuk of 10?quote:
Ik weet het Coosquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:50 schreef Coos het volgende:
[..]
Ja!!! En 80% is getrouwde hetero.![]()
Je moest eens weten!!
Alleen de helft mistquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus Caro Ik heb ook nog gekekenJemig ik word oud
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:37 schreef Jappie het volgende:
[..]
Eej sjaak...ben je een beetje happy met die beker waar je normaal niets aanvindt als ie per ongeluk in adam belandt ?
Inhakuhhhhhhquote:
Leuk ? kweet nietquote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:52 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Alleen de helft mist![]()
Tis echt zo leuk
Hoe staat het eigenlijk met Fc Den Haag Greet?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:52 schreef Gert het volgende:
[..]
You got a point.
Maar ik geniet wel weer als jullie in de voorronde CL van Kebab Kroatië verliezen en dan samen met ons in de UEFA-cup verschijnen. Alleen jullie dan zonder beker.
Ariel?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:52 schreef KutVocht. het volgende:
"IK HEB NIETEENS AFSCHEID KUNNEN NEMEN!11!!1!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook zo'n hoogstandje
Ik kan echt uren staren naar je avaquote:
Eej Kutvocht, ik dacht dat we een deal hadden dat je in Hann Münden zou verschijnen? Of was jij dat die zo liep te boeren en scheten midden in de nacht op de camping?quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:52 schreef KutVocht. het volgende:
"IK HEB NIETEENS AFSCHEID KUNNEN NEMEN!11!!1!!"![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ook zo'n hoogstandje
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met Fc Den Haag Greet?
Nou... die maken nog kans op promotie naar de eredivisie!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 00:54 schreef Coos het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met Fc Den Haag Greet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |