Ik ga ervan uit dat je een bruin pistoletje hebt genomen, dan is het 200 kcal. Wel erg lekker..eierkoeken daarentegen...ik snap niet hoe iemand dat ooit door z'n strot krijgtquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al 5 eierkoeken op.. En hoe slecht zijn pistoletjes met eiersalade van Bakker Bart?
En met een wit pistoletje?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Ik ga ervan uit dat je een bruin pistoletje hebt genomen, dan is het 200 kcal. Wel erg lekker..eierkoeken daarentegen...ik snap niet hoe iemand dat ooit door z'n strot krijgt
Dan 210 ofzo. Maar ik tel nu eiersalade voor 1 snee en dat is 75 kcal, ik weet natuurlijk niet hoeveel ze erop doen. Maargoed van 1 zo'n pistoletje ga je niet dood toch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
En met een wit pistoletje?.
De eierkoeken waren ook een beetje uit verveling, ik zit al vanaf 11 uur in de bieb, tot m'n vriend me vanavond om 7 uur weer op komt halen, hehe. Maar ik vind ze wel lekker..
Welnee.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Dan 210 ofzo. Maar ik tel nu eiersalade voor 1 snee en dat is 75 kcal, ik weet natuurlijk niet hoeveel ze erop doen. Maargoed van 1 zo'n pistoletje ga je niet dood toch?
OK, let me put it this way: de komende dagen rustig aandoen, en als het dan overgaat is er wrs ook gewoon niets aan de hand. Maar als het, zeg, maandag nog pijn doet: dokter bellen. Ofzo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:08 schreef conleche het volgende:
Oh NOEzzzz, 2 kilo aankomen. Ik willut niet![]()
/dreinmodus.
Ik sta wel met m'n enkel in de TT![]()
ff serieus, ik ga wachten tot de pijn helemaal over is en die handdoekfrommeltechniek van PF lijkt me ook wel een goeie. Maar 6 weken lijkt me wat overdreven. Het is ook geen ernstige blessure. D'r zit niet een heel ei op of zo.
Ah, jij weet een meisje op d'r gevoelige punt te raken!quote:Op dinsdag 29 april 2008 17:19 schreef loveli het volgende:
Of deze: beter rustig aandoen dan geen hakken meer kunnen dragen.
Hee wat naar, Razz.quote:Op woensdag 30 april 2008 18:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Hallo iedereen![]()
Ik heb totaal niet bijgelezen, maar hier gaat het met afvallen niet goed op het moment. Kan me ook niet zoveel schelen, want mijn vader is maandag acuut opgenomen in het ziekenhuis na een hartonderzoek. Er zit een heleboel dichtgeslibd wat niet meer gedotterd kan worden, dus hij moet nu daar blijven (aan hartbewaking) en dan horen we als het goed is morgen of vrijdag wanneer hij geopereerd gaat worden. Dan wordt het een dubbele bypass, en misschien zelfs nog wel iets met de hartkleppen maar dat konden ze nu niet goed zien, best heel heftig dus. Ik ben voornamelijk bij m'n moeder om haar te helpen en gezond en slank eten is wel het laatste waar ik aan denk.
Maar dan weten jullie hoe en wat, mocht je me missen.
quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:26 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb daarnet taart gebakken. Mijn broertje is morgen jarig, en ik mocht voor de taart zorgen. Dus nu staat er een lekker appeltaart in de oven en een nog lekkerdere cheesecake in de koelkast. Wat een klus zeg, maar zo ongelooflijk leuk (en ik zit nu onder het bloem, schort vergeten). Ga straks nog wel een foto maken, van mijn baktrots.
Slanke monchoutaart?quote:Op donderdag 1 mei 2008 12:56 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor taart is dat?een echte noten/rozijnentaart?
@Freecell: misschien een slanke monchoutaart voor ze maken? (ik kan je wel het recept geven uit het Sonja Bakker boek, maar kan je niet vertellen of ie lekker is, zelf nog nooit gemaakt) ... dat mogen ze dan misschien wel als ze op dieet zijn.
Ja gewoon een appeltaart receptquote:Op donderdag 1 mei 2008 12:56 schreef Chicolate het volgende:
Wat voor taart is dat?een echte noten/rozijnentaart?
@Freecell: misschien een slanke monchoutaart voor ze maken? (ik kan je wel het recept geven uit het Sonja Bakker boek, maar kan je niet vertellen of ie lekker is, zelf nog nooit gemaakt) ... dat mogen ze dan misschien wel als ze op dieet zijn.
Je vergat de appelsquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Ja gewoon een appeltaart recept
en in de loopvan de jaren steeds mijn toevoegingen er bij
oja en een beetje citroen op de appels
Monchoutaart voor 12 personenquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Slanke monchoutaart?
Daar wil ik sowieso wel graag het recept van, ik ben helemaal wild van mochoutaart!
Staat er ook bij hoeveel Kcal het dan is? Want mochou en slank past bij mij niet in één zin
Bak en braad in een taart had ik sowieso al niet gedaan, geloof mequote:Op donderdag 1 mei 2008 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Het enige wat Sonja doet is de slagroom vervangen door melk met klop klop. Lijkt mij, voor de textuur van de taart, een uitermate slecht plan. En bak&braad in de bodemNeem dan gewoon blue band als je geen roomboter wilt gebruiken....
Typisch sonja-recept, lekker kansloos, niet echt slank en vooral heel smerig.
Ik lees nu pas van Razz's vader. Sterkte, meid. Hoop dat ze hem goed kunnen opereren!
Your point being?quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Bak en braad in een taart had ik sowieso al niet gedaan, geloof me
Klopklop is inderdaad ook niet zo lekker, maarja, als je de klopklop vervangt voor slagroom en suiker en de bak en braad voor boter zit je zo weer op 400 Kcal
Misschien hoort taart wel gewoon calorierijk te zijn
Ben ik het eigenlijk helemaal mee eensquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:33 schreef freecell het volgende:
[..]
Misschien hoort taart wel gewoon calorierijk te zijn
nee je snapt het nietquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:25 schreef Chicolate het volgende:
Bij appeltaart doe ik niet aan pakjes. Dan wil ik zelf deeg maken etc ... ook als het recept niet klopt en je maf deeg overhoudt dat je een uur moet kneden voordat het een beetje meewerkt (en je er extra boter en ei bijgooit, maar nog te weinig, en dan zijn je ingredienten een keer op) ... Appeltaart met verschillende soorten appel
.
Ik maak m altijd gewoon met bloem, dan wordt de bodem steviger. Met ZB blijft ie zachter. Maar da's natuurlijk net wat je lekker vindt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 13:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee je snapt het niet
het is een pak zelfrijzend bakmeel
het recept staat op de zijkant
het klopt helemaal (maak het al 10 jaar) en het is lekker
nee taart van centummille is niet lekkerquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Een klein stukje taart nemen? Neeeeeeh. Mijn afval-tactiek betreffend taart is: nooit meer dan een stuk op een dag, en alleen eten als het echt lekker is. Ik zeg moeiteloos nee tegen cheap-ass slagroomtaart en appelkruimelvlaaien van de cmille. Zelfgebakken brownies daarentegen, of zo'n cheesecake als chicolate post, nou, die eet ik wel gewoon. Want dat is echt te lekker
het was niet dieet technisch of zoquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
PFDe mosterd op de bitterballen hoef je niet te laten staan, hoor
Lijkt op mijn taktiekquote:Op donderdag 1 mei 2008 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Een klein stukje taart nemen? Neeeeeeh. Mijn afval-tactiek betreffend taart is: nooit meer dan een stuk op een dag, en alleen eten als het echt lekker is. Ik zeg moeiteloos nee tegen cheap-ass slagroomtaart en appelkruimelvlaaien van de cmille. Zelfgebakken brownies daarentegen, of zo'n cheesecake als chicolate post, nou, die eet ik wel gewoon. Want dat is echt te lekker
quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:08 schreef FleshWound het volgende:
[..]
Mag ik een eigen baksel aanraden?![]()
Death by chocolate
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef FleshWound het volgende:
Voedingswaardeinformatie: de taart bevat:
10047 calorieen.
85 gram eiwit.
900 gram koolhydraten.
676 gram vet.
Per stuk dus 628 calorieen.
De stukken waren we groot genoeg om iedereen uit zijn broek te doen knappen, hoor. De helft van zo'n stukje is echt wel genoeg.quote:
Wat een ontzettend mode-meisje die Piksi. De rokken lijken heel erg op elkaar inderdaadquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/piksi_/
[ afbeelding ]
Ik weet hetquote:Op vrijdag 2 mei 2008 09:16 schreef pinquit het volgende:
Freecell wat doe jij hier nouje wordt écht niet slanker in deze tijd van je leven
hoe hard je je best ook doet
Dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik dacht dat je het over iemand hier hadsorry
we zijn er immers weer hèquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Ik dacht: uhoh, er komt weer een relletje aan
.
Maar idd. Laatst was ik op A'dam NS, toen viel er ook een oma van de trap inclusief grote koffer. Toen renden wij (Mark en ik) er ook geschrokken op af. Toen heeft Mark haar koffer even voor haar de trap op getild.
Ik heb het huis net schoongemaakt incl m'n eigen kamer. Vanochtend hele tijd met scriptie zitten klooien, toen gestopt ivm RSI-verschijnselen. Nu ga ik even relaxen en morgenochtend weer een paar uurtjes scriptieën. Wil dat ding per se deze week af hebben
.
En nu ga ik weer. Dag. Lief zijn voor elkaar hè
.
Mja, TARA was een keer op station Hoogeveen en daar viel een meisje zomaar uit het niets plat voorover. (niet in elkaar zakken, echt als een plankje op haar gezicht, wrs iets epileptisch)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:16 schreef Miss_S het volgende:
Als je toch behoorlijk valt en iedereen gewoon verder wandelt
Vertelquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn parijs zag er heel anders uit
Dat was het ook wel hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja bij jou lijkt het net alsof het 1 groot disney was
bij mij was het lekker shabby
ik ga kijken of ik wat foto's zie van vorige zomerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat was het ook wel hoormaar misschien minder op de foto's
het was gewoon geweldig en soms lekker vies
Het is een schitterende dag voor een bruiloft in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zodadelijk lekker douchen en dan netjes omkleden, zodat ik mooi op de bruiloft van Levitation kan verschijnenwoei!!!!!!!
En daarna lekker met de motor terug naar Nijmegen, en dan Fok! meet met bowlen enzo.
Ben op de motor, dus kan niet drinken, dus dat is weer goed voor de lijn
Dat lijkt wel op elkaar ja, al draagt zij het idd meer mode achtig strak in het pak, bij mij zien kleren er altijd uit alsof ik 10 dagen in de jungle geleefd heb ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/piksi_/
[ afbeelding ]
Duurde kwaliteit stoffen denk ikquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Hello![]()
Allemaal vakantiegangers hier, moet wel nog ff bijlezen. Razz fijn dat het iets beter gaat met je vader![]()
[..]
Dat lijkt wel op elkaar ja, al draagt zij het idd meer mode achtig strak in het pak, bij mij zien kleren er altijd uit alsof ik 10 dagen in de jungle geleefd heb ofzo
Ja ik heb gewoon H&M aan altijdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Duurde kwaliteit stoffen denk ik
De bonbonverpakking is al 2 weken open en er zijn tot nu toe iets van 7 bonbons uit, waarvan 4 op één dagquote:Op zondag 4 mei 2008 12:01 schreef Inderdaad het volgende:
Goed bezig, freecell.Heb je de bonbons de hele dag erin laten liggen?
oja ik ben niet dik. ik ben gespierd.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:03 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar jouw aankomen is gewoon spier door het kickboxen![]()
Knap.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:18 schreef freecell het volgende:
[..]
De bonbonverpakking is al 2 weken open en er zijn tot nu toe iets van 7 bonbons uit, waarvan 4 op één dag
Ik kan er wel redelijk afblijven dus
Ik weet het niet, maar zelf zou ik wachten totdat ik geen pijn meer voelde. Dat heb ik vandaag ook gedaan met m'n enkel. Alleen als ik hele rare bewegingen zijwaarts maak voel ik hem nog, dus ik ben gaan hardlopen vandaag en het ging goed. Heb wel heel geconcentreerd gelopen. Zodat ik niet nog eens m'n enkel zou verzwikken. In een korte broek gelopenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:54 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Knap.Ik zou dat dus nooit kunnen..
Mijn knie doet trouwens wel pijn vandaag, dus geen Evy 5 deze week. Combinatie van beginnen met rennen, crosstrainer gebruiken en veel autorijden na een aantal weken geen auto te hebben gehad is dus niet geslaagd. Hoelang kan ik het beste wachten om weer te beginnen met hardlopen?
Pff tis ook nooit goed he...vrouwenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het vervelend dat m'n broek maat 31 nu weer strak om m'n benen zit terwijl ik 4-5 kilo lichter nog maat 27-28 had. Zal wel het sporten zijn. Maar nu zijn dus al m'n nieuwe broeken ook te klein. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
maar aan de andere kant ben ik ook bang om te dun te worden
gewoon rust houdenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Pff tis ook nooit goed he...vrouwen![]()
![]()
Maar ik heb het ook hoor en bij 2 kilo verschil merk ik het al aan m'n broeken. Daarom draag ik ook vooral rokjes en jurkjes, al zijn er wel 2 panty's gescheurd al in de laatste weken![]()
Ik heb trouwens vrijdag opeens in een opwelling bedacht heel fanatiek te gaan mee voetballen, nou loop ik al 2 dagen kreupel. Mijn stiefvader vindt het aantstelleritus maar ik kan echt amper lopen
wowquote:
dan moet je 'eigenlijk' naar het dieettopicquote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef XrAiDeN het volgende:
Sinds eergisteren besloten dat het genoeg is geweest en ik wil gaan afvallen. Nooit een poging ondernomen om af te vallen dus heb geen idee hoe het zal gaan lopen.
Ik ben een man van 1.75m en weeg op het moment 88 kilo en wil dit terug gaan brengen tot ongeveer 70 kilo wat mijn oorspronkelijke gewicht was een aantal jaren geleden.
Hoofdschuldige aan mijn gewichtstoename is veel bier drinken met de bijkomende slechte eetgewoonten. Voorheen dronk ik 4 a 5 flessen bier per dag waar ik dus sinds eergisteren mee gestopt ben. Ik heb al het bier weggedaan en momenteel niet echt de behoefte in een biertje al heb ik wel moeite met inslapen.
Ik eet nu minder ongezond en eet meer fruit, ik ontbijt nu ook wat ik eerst nooit deed. Voorlopig wil ik het hier bij houden en zien hoe het de komende tijd gaat verlopen.
Ik heb er in ieder geval wel zin in!
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:50 schreef mordradead het volgende:
mij maakt het niet uit hoor, sowieso zitten hier chillere vrouwen.
ik kijk nu een vage spaanse film, bedt rare shit
of gewoon zomaarquote:Op maandag 5 mei 2008 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zal deze post nog eens quoten als moblo en Miss_S weer eens in de clinch liggen.
ja, ik heb zoveel moeite gedaan om hier te 'mogen' posten eindelijkquote:Op maandag 5 mei 2008 09:33 schreef Chicolate het volgende:
XrAiDeN: of je nou hier gaat posten, of daar, veel succes ermee.
Ja maar, ja maar, er komen wel vaker mensen hier posten voor de gezelligheid. Straks jaag je hem wegquote:Op maandag 5 mei 2008 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik heb zoveel moeite gedaan om hier te 'mogen' posten eindelijkvind ik gewoon oneerlijk als er mensen meteen hier komen
![]()
daarachter kwam 'nee hoor, iedereen mag posten waar hij/zij wil van mij'quote:Op maandag 5 mei 2008 09:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, er komen wel vaker mensen hier posten voor de gezelligheid. Straks jaag je hem weg.
Mag leren in de achtertuin wel, of moet ik mezelf nu een Tokkie noemen?
vooruit...quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:50 schreef mordradead het volgende:
mij maakt het niet uit hoor, sowieso zitten hier chillere vrouwen.
ik kijk nu een vage spaanse film, bedt rare shit
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daarachter kwam 'nee hoor, iedereen mag posten waar hij/zij wil van mij'
dus niet huilen..
en de achtertuin mag wel![]()
leuk jurkje !quote:Op maandag 5 mei 2008 12:34 schreef Miss_S het volgende:
Nog een grappige foto van mij aan het 'sporten' in een jurkje gisteren
[ afbeelding ]
Neuh hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef loveli het volgende:
Een diversion? Is dat niet te... gewoon/degelijk/saai voor jou?
Ik vind haar er daar dikker uit zien dan ze is, maar dat komt ws doordat het jurkje opbolt.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S: grappig jurkje, alleen vind ik hem niet zo flatterend. En als ik het zo bekijk zijn je bovenbenen gewoon slank hoor![]()
Shockabsorber? Wat is dat?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:13 schreef loveli het volgende:
Het is zo'n oerdegelijke "verstandige keus, niets op aan te merken" toerfiets. Dat bedoel ik een beetje.
En ontopic: vandaag maar weer eens de hardloopschoenen en shockabsorber xs aangetrokken. Het kost wat tijd om dat ding over m'n maat 40 schouders te manouvreren, maar dan beweegt er ook echt helemaal niks meer
En ook al heb ik maar 3 kilometer gelopen, ik blijf kolpoper in de witte-benen competitie.
Ik ben ook nog steeds van plan om skates te kopen, alleen moet nog een keer goed advies inwinnen ivm zwakke enkels. En ik baal er van dat er hier wel een skatecursus wordt gegeven, maar ik daar niet heen kan omdat het op woensdagmiddag is en ik dan moet werken :Squote:Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil skaten. Maar ik heb geen skates. En weinig geld. Waar is de uitverkoop op dit moment?
quote:Vroeger overlijden door dieet
Het wordt wel vaker gezegd, maar het is nu ook bewezen door een Zweedse studie onder 42.000 vrouwen: wie aan Atkins doet of een ander koolhydraatarm dieet volgt, gaat eerder dood.
Wie weinig koolhydraten en veel eiwitten eet, verhoogt zijn kans op voortijdig overlijden met 6 procent.
De kans om te overlijden door een hart- of vaataandoening stijgt zelfs met 13 procent.
Voor de studie werden ruim 42.000 vrouwen tussen 30 en 49 jaar gedurende 12 jaar gevolgd. De onderzoekers raden in hun conclusie aan om heel voorzichtig te zijn met dergelijke diëten, zeker als je een hart- of vaatziekte hebt.
1. ik moest werkenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die lekker in mijn bikini in de tuin heeft gelegen vandaag?
Nu je het zegt ik wil ook nieuwe bikini'squote:Op maandag 5 mei 2008 17:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
1. ik moest werken
2. ik heb geen bikini die ik pas
3. ik heb geen tuin
*jaloers is*
Heb wel in een strandjurkje op het balkon gezetenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
Waarom niet minder? Hier was het echt superwarmquote:Op maandag 5 mei 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb wel in een strandjurkje op het balkon gezeten.
Wat minder? In minder kleren? Dit was bloot genoeg voor mij, hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom niet minder? Hier was het echt superwarm
ik ookquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat minder? In minder kleren? Dit was bloot genoeg voor mij, hoor.
Bovendien heb ik geen bikini en daarmee doe ik iedereen die mij op mijn balkon kan zien zitten een groot plezier![]()
.
Hoe ben je van plan je doelen te bereiken?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:29 schreef BabblingBrook het volgende:
Nou, ik ben lang weggeweest, maar ik ben dr weer.
Start 82 kg bij een lengte van 1.86 Ik wil graag weer onder de 80 en t liefst richting de 75. Dus ik ga hier mn motivatie vandaan halen
Ik wil lekker veel door de duinen gaan fietsen deze zomer. Ik ben met een vriendin begonnen aan boksen en ik MOET wat minder gaan snoepen en gezonder gaan eten. Best leuk een vriendje hebben, maar niet als gij alleen maar lekkere dingen in je wil stoppen (voedsel dingen dan)quote:Op maandag 5 mei 2008 20:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan je doelen te bereiken?Veel succes iig
En als je een peptalk nodig hebt, dan ben ik op MSN hèquote:Op maandag 5 mei 2008 20:29 schreef BabblingBrook het volgende:
Nou, ik ben lang weggeweest, maar ik ben dr weer.
Start 82 kg bij een lengte van 1.86 Ik wil graag weer onder de 80 en t liefst richting de 75. Dus ik ga hier mn motivatie vandaan halen
Niet iedereen heeft vrij met bevrijdingsdag, en ik ga uiteraard niet in een bikini liggen.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
ja nou je het zegtquote:Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S: grappig jurkje, alleen vind ik hem niet zo flatterend. En als ik het zo bekijk zijn je bovenbenen gewoon slank hoor![]()
- ik heb bij mij in de tuin gelegenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
Ja maar......ik geloof de foto nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja nou je het zegt
miss_s, niet meer klagen
Die van mij is knalroze met paarsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:33 schreef octopussy het volgende:
oh en Viking, ik heb sinds kort deze Shock absorber:
[ afbeelding ] maar dan in het knalroze![]()
Ben er heel blij mee (alleen heb wel de opvulling verwijderd, ik vond het een beetje overdreven). Overigens heb ik eigenlijk een (stevigheids)level te laag volgens de chart, maar het gaat prima bij het hardlopen.
Als je iets gevonden hebt wil ik het adres weten (alleen dan een gezond lichaam) mooi hoeft niet zoquote:
recht is ook leuk! (al was ik altijd recht - 5kilo afgevallen - 5 kilo terug gekomen wat zich soort van heupen heeft gevormd)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:22 schreef Faithy het volgende:
ik ben inderdaad meer een vormloze amoebe zonder heupen en/of taille maar mét uitzinnig brede schouders
kan ik ergens een mooi lichaam downloaden?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:22 schreef Faithy het volgende:
ik ben inderdaad meer een vormloze amoebe zonder heupen en/of taille maar mét uitzinnig brede schouders
kan ik ergens een mooi lichaam downloaden?
Liefst allebeiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als je iets gevonden hebt wil ik het adres weten (alleen dan een gezond lichaam) mooi hoeft niet zo
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef octopussy het volgende:
nou, ik trek hem dus over mijn hoofd aan en dan gaat het wel. Maar die van mij heeft dus aan de zijkanten haakjes zodat het onderboord net iets losser is en hij dus best goed aan te trekken is. Op het plaatje van de SA van Viking zie ik geen haakjes.
* octopussy heeft een ander genant probleem bij het hardlopen
Mijn flubberbuik heeft ook een sportBH nodig![]()
Oh ja, ik was even vergeten dat je WLS hebt gedaan. Vgl met jou heb ik dan geen reden tot klagen natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:18 schreef octopussy het volgende:
Nou het is eigenlijk zodanig erg dat ik er echt last van heb bij het hardlopenIk doe voor nu maar zo'n corrigerend broekding aan (helpt goed), maar dat is van dat vervelende synthetische spul
![]()
enige oplossing is een buikwand correctie, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren
Het lijkt erop dat je rechterborst (voor de kijkers links) er bijna uitfloept.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:34 schreef Miss_S het volgende:
Nog een grappige foto van mij aan het 'sporten' in een jurkje gisteren
[ afbeelding ]
Oh, het lijkt een ouwelullen bak,maar het is toch een rap machientje.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
en dit gaat als het meezit mijn nieuwe motor worden. Donderdag proefrijden![]()
Er zijn geen ongelukken gebeurt maar inderdaad wel bijna ongelukjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je rechterborst (voor de kijkers links) er bijna uitfloept.
De shockabsorber is van speciaal materiaal gemaakt. Ik heb er totaal niet in gezweet, terwijl mijn normale beha's altijd doorweekt zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef Clayton1 het volgende:
Zomaar een vraagje over die sport bh.
Het blijkt hier dat het lastig is om hem aan te trekken, ik vroeg me af hoe gaat het uitdoen dan als je bezweet
bent en alles plakt.
Daar hoor ik niemand over.
Heb je dan zo'n kleine borsten of zijn ze zo stevig?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn buik trilt meer mee dan mn borsten
heb ik nu genoeg gezegd?
OMGquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:33 schreef BabblingBrook het volgende:
Dus het was een enorme klap toen ze hoorde dat ze zo'n 30 kilo is aangekomen in één jaar
Ik denk dat als ik een heel jaar nergens op zou letten, ik ook een heel eind zou komen! Ik heb het een heel jaar nog nooit uitgeprobeerd. Maar weleens 2 maanden (zo rond kerst) en toen was ik 8 kilo aangekomen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
OMG![]()
Dat is wel heel erg veel. Dat kan toch niet zomaar gebeuren door 'niet goed op te letten'?
Daar zit vast wat meer achter, denk ik dan: stress, depressie...
Maar dat is vaak sowieso wel de ergste periode... Al is 8 kilo ook erg veel!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik een heel jaar nergens op zou letten, ik ook een heel eind zou komen! Ik heb het een heel jaar nog nooit uitgeprobeerd. Maar weleens 2 maanden (zo rond kerst) en toen was ik 8 kilo aangekomen!
Denk een combinatie + ik doe altijd een BH aan en daar zit het wel prima inquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n kleine borsten of zijn ze zo stevig?
Als het dat laatste is zou ik toch ook maar voor een sportbh kiezen voor later
Haha, ja hip ding hè.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moblo, sterkte..
Viking, dat roze ding van jou is zo hip, kun je die ook gewoon zo dragen? Ik heb nu namelijk een sportbh en daarover draag ik nog een shirtje, en dat is eigenlijk veel te warm. Met blote benen rennen durf ik nog niet, maar in een blote buik wel, denk ik....
Daar moet je dus echt niet in sporten, of je moet theezakjes willenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
die roze kan wel als topje
ik heb dit soort bh'snee dan kan het niet
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |