abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 16:19:55 #1
70532 loveli
N
pi_58382743

Het vorige deel: deel 155

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
crap in = crap out
pi_58382806
Ik heb al 5 eierkoeken op. . En hoe slecht zijn pistoletjes met eiersalade van Bakker Bart?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 16:23:59 #3
70532 loveli
N
pi_58382821
Laatste post uit vorige topic:

Vorige week heeft m'n zus het nog opgezocht op PubMed, het beste is 6 weken de enkel niet te belasten en een rekverband draagt niet bij aan snellere genezing. Eventueel kan een brace-achtig ding helpn, maar het wordt niet per se aangeraden. Vroeger was het advies om zo snel het kon weer te beginnen met belasten, maar daar zijn ze nu van teruggekomen.
Het ligt er natuurlijk een beetje aan hoe erg de schade is, maar je bent een paar weken geleden ook al door je enkel gegaan. Volgens mij kun je beter je enkel een tijdje ontzien dan toch belasten en later spijt krijgen.

Bij mijn eerste enkelblessure stond ik een kwartier later weer op het voetbalveld. Als ik toen wist wat ik nu weet... Vorig jaar juni is het mij ook (weer) overkomen en ik heb nu nog steeds last als ik bepaalde schoenen draag, nl. erg hoge hakken en skischoenen.

(hoeveel kcal verbrand je eigenlijk met hinkelen?)
crap in = crap out
pi_58382973
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb al 5 eierkoeken op. . En hoe slecht zijn pistoletjes met eiersalade van Bakker Bart?
Ik ga ervan uit dat je een bruin pistoletje hebt genomen, dan is het 200 kcal. Wel erg lekker..eierkoeken daarentegen...ik snap niet hoe iemand dat ooit door z'n strot krijgt
pi_58383105
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:33 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Ik ga ervan uit dat je een bruin pistoletje hebt genomen, dan is het 200 kcal. Wel erg lekker..eierkoeken daarentegen...ik snap niet hoe iemand dat ooit door z'n strot krijgt
En met een wit pistoletje? .

De eierkoeken waren ook een beetje uit verveling, ik zit al vanaf 11 uur in de bieb, tot m'n vriend me vanavond om 7 uur weer op komt halen, hehe. Maar ik vind ze wel lekker. .
pi_58383167
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

En met een wit pistoletje? .

De eierkoeken waren ook een beetje uit verveling, ik zit al vanaf 11 uur in de bieb, tot m'n vriend me vanavond om 7 uur weer op komt halen, hehe. Maar ik vind ze wel lekker. .
Dan 210 ofzo. Maar ik tel nu eiersalade voor 1 snee en dat is 75 kcal, ik weet natuurlijk niet hoeveel ze erop doen. Maargoed van 1 zo'n pistoletje ga je niet dood toch?
pi_58383230
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 16:43 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Dan 210 ofzo. Maar ik tel nu eiersalade voor 1 snee en dat is 75 kcal, ik weet natuurlijk niet hoeveel ze erop doen. Maargoed van 1 zo'n pistoletje ga je niet dood toch?
Welnee. . En vezels had ik met m'n Brinta van vanochtend al binnen.

Oeh. Ik heb voor vanavond zin in spinaziesalade.
pi_58383302
Zo, het stoofpotje staat lekker te sudderen Peter is als het goed is rond half 7-kwart voor 7 hier, dus dan heeft het bijna 2 uur gesudderd, dan moet het wel goed zijn ( officieel is het 5 kwartier, maar ik doe het altijd wat langer, vind ik het nog lekkerder )
  dinsdag 29 april 2008 @ 16:53:56 #9
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58383366
Tvp.
Ik weet nog niet wat ik ga eten.
Verleiding was groot om iets ongezonds te gaan eten, maar ik houd het toch maar op bammetjes met ei .
Niet meer actief op Fok!
pi_58383378
Conleche, neem alsjeblieft aan van iemand met veel ervaring met enkel-letsel: voorzichtig!!! Beter twee kilo aankomen door minder sport dan jarenlang last van je enkel
pi_58383678
Vanavond eten wij bij anderen. We gaan daarna samen aan de slag in de kerk. Waarschijnlijk wordt het patat, nuja, dat kan een keer
pi_58383682
Oh NOEzzzz, 2 kilo aankomen. Ik willut niet
/dreinmodus.

Ik sta wel met m'n enkel in de TT

ff serieus, ik ga wachten tot de pijn helemaal over is en die handdoekfrommeltechniek van PF lijkt me ook wel een goeie. Maar 6 weken lijkt me wat overdreven. Het is ook geen ernstige blessure. D'r zit niet een heel ei op of zo.
pi_58383727
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:08 schreef conleche het volgende:
Oh NOEzzzz, 2 kilo aankomen. Ik willut niet
/dreinmodus.

Ik sta wel met m'n enkel in de TT

ff serieus, ik ga wachten tot de pijn helemaal over is en die handdoekfrommeltechniek van PF lijkt me ook wel een goeie. Maar 6 weken lijkt me wat overdreven. Het is ook geen ernstige blessure. D'r zit niet een heel ei op of zo.
OK, let me put it this way: de komende dagen rustig aandoen, en als het dan overgaat is er wrs ook gewoon niets aan de hand. Maar als het, zeg, maandag nog pijn doet: dokter bellen. Ofzo.

Enkels zijn klote-dingen
pi_58383750
Beter een tijdje erg rustig aan doen, dan voor de rest van je leven er last van houden.
  Vis een optie? dinsdag 29 april 2008 @ 17:19:21 #15
70532 loveli
N
pi_58383897
Of deze: beter rustig aandoen dan geen hakken meer kunnen dragen.
crap in = crap out
pi_58383989
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 17:19 schreef loveli het volgende:
Of deze: beter rustig aandoen dan geen hakken meer kunnen dragen.
Ah, jij weet een meisje op d'r gevoelige punt te raken!
pi_58384164
Maar rustig aandoen is wel erg vervelend , vooral als het opeens langer duurt.

Maar doe voorzichtig! En ga niet lopen klooien met rekverband (zegt zij die haar enkel gekneusd had, maar de dag erna perse naar Amsterdam moest om te shoppen en 's avonds snowboarden . Dat is enige keer geweest dat ik zo'n rekverband eromheen deed, en het was niet comfortabel!) ... probeer dan liever de sporten waarbij je 'gevaar' loopt een beetje te vermijden ... hardlopen maak je bijna geen gekke bewegingen mee, als je dan weer begint met sporten, begin dan liever daarbij dan iets waarbij je loopt te dansen en te springen: onverwachte bewegingen zijn dodelijk .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58384174
Sterkte met je enkel Conleche. Idd maar ff rustig aan doen, voor je er alleen maar meer/langer last van hebt.

Damn, die site met al die recepten die ik in het vorige topic postte is echt goed Staan echt zoveel lekkere dingen in Ben nou maar een speciale map op mn pc aan het maken met de lekkerste recepten, zodat ik ze snel kan vinden en uitprinten als ik ze ga maken
pi_58385022
tvp. ik heb meer dan een half jaar last gehad van een verstuikte enkel (gescheurde enkelbanden) door eigenwijsheid
pi_58387497
TVP
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 29 april 2008 @ 20:45:40 #21
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58387779
sterkte met je enkel conleche *knuf*

en idd doe het wel rustig aan.. ik was ook eigenwijs en heb 2 keer binnen 3 maanden mijn enkelbanden gescheurd... is geen aanrader en errrrrrggg pijnlijk.
(en later nog een 3e keer..... gevaarlijk hoor, volleyballen)

ik ben dus alweer een poos wakker, straks weer nachtdienst.
net spinazie met gele rijst gehad en een kipfilet.
was lekker. van8 weer ananas mee, en special K.... en heb nog eierkoeken op de achterhand.

vanmiddag 85,0 kg weer een grens bereikt... nu dus echt op naar de 80
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58388243
Nieuwe kleertjes...niet letten op haar en gezicht was te erg dus even wat overheen gepaint

2e hands jurkje:

Rokje (beetje apart maar vind het wel grappig):

pi_58395232
Leuke kleren Zou niks voor mij zijn, maar bij jou staat het wel leuk

Is iedereen al druk aan het feesten ofzo dat er al zolang niks gepost is?

Ik ben al sinds 6 uur wakker, slaap echt slecht de laatste tijd :S Peter ligt nog wel te slapen, het is gelukkig mooi weer, hopelijk blijft dat zo Dan kunnen we als hij wakker is en we gedouched en gegeten hebben enzo lekker de stad in
  woensdag 30 april 2008 @ 10:29:27 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58395254
Nice clothes .
Ik ben ook al een tijdje wakker. Even een aflevering van Desperate Housewives gekeken en net even uitgebreid gedoucht . Nu even iets eten en dan even naar de supermarkt. Vanmiddag even de stad in. Het is mooi weer en het is feest in de stad, dus ik zal niet veel online zijn vandaag. Happy Queen's Day everbody!

Ok, ik heb maar liefst vijf keer 'even' getypt (zes keer als ik deze ook nog meetel ).
Niet meer actief op Fok!
pi_58395303
Hoe lang duurt even bij jou?

Fijne Koninginnedag iedereen

Vanavond trouwens een stoofpotje eten met kippenboutenvlees, paprika, champignons, ui en prei en daarbij rijst
pi_58395614
Leuke kleren, maar is ook echt niets voor mij (poging Sylvana niet letterlijk te quoten ).

Ik heb me er gisteravond weer aan gewaagd: de vrijmarkt. Komt erop neer dat je op een claustrofobisch klein stukje grond loopt, met een buggy in je enkels en een glimp probeert op te vangen van de waardeloze oude troep van andere mensen . Vroeger vond ik het leuk, maar nu had ik er na 10 minuten alweer genoeg van. Helemaal toen het ging regenen, en de ruimte nog angstaanjagend kleiner werd in het overdekte gedeelte. En ik had blaren .

Maargoed, ik leef nog en heb voor de verandering lekker geslapen . Daar gaat het om.
pi_58395707
In de regen over de vrijmarkt lopen lijkt mij ook niks. Maar hier schijnt het zonnetje lekker en in Deventer is het toch niet zo massaal, dus hier gaat het wel leuk worden denk ik
pi_58396816
darimeya jurkje !
en dat roke vind ik een beetje wazige
hoewel ik kokertaille rokken wel leuk vind.
pi_58398356
Ja en nu Peter wakker is en we gedouched en gegeten hebben regent het

Dus hoop dat het snel weer droog wordt en we nog ff de stad in kunnen, met dit weer is het ook niet echt wat
pi_58398881
Thanks

Ah ik ken Darimeya helemaal niet, vandaar dat het best wel duur was voor tweedehands maar ik vond hem te leuk om niet te kopen...ik zie nu wel op marktplaats enzo dat het heel gewild is dus ben er extra blij mee En ja rokje is ook vaag idd..horen ook nog bretels achtige dingen bij maar die heb er ff afgehaald.

Ik vind koninginnedag eigenlijk niet zo heel veel aan...en ben nu zo vaak de stad in geweest en museumplein enz. dat ik er ff geen zin in heb. Net wel ff stukje cottage cheese taart gekocht Maar veel plezier verder iedereen

[ Bericht 0% gewijzigd door shinydiscoball op 30-04-2008 19:03:22 ]
pi_58398965
Staat dat ook in het label? Want er zijn ook veel knock offs van..
pi_58399199
Er staat Yumi in, maar het is raar want dat zag ik net ook op ebay tussen de Darimeya jurkjes staan...ik weet verder niet hoe dat zit.
pi_58399223
de echte kosten 400 euro
de neppe kosten 60 euro of zo iets
ze werden eerst ook op asos verkocht
pi_58399433
Ja ik zag precies hetzelfde jurkje net op internet staan, maar die van mij is tweedehands en ook vermaakt, het randje wat eerst onderin zat zit nu op de mouwtjes enzo. Maar hij was wel duurder dan 60 euro zou je niet zeggen voor dat lapje stof
pi_58399602
haha
zo lijk ik net een fashionista dat ik die dingen weet:P
  woensdag 30 april 2008 @ 17:52:36 #36
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58400767
Zo, terug uit de stad. Over de vrijmarkt gelopen, een middeleeuwse / keltische markt, naar een demonstratie van tae kwondo en kickboksen gekeken... Was wel gezellig. Mark haalt nu frietjes voor zichzelf en ik bak een paar pannenkoeken .
Niet meer actief op Fok!
pi_58400854
kickboksen
pi_58401073
Hallo iedereen

Ik heb totaal niet bijgelezen, maar hier gaat het met afvallen niet goed op het moment. Kan me ook niet zoveel schelen, want mijn vader is maandag acuut opgenomen in het ziekenhuis na een hartonderzoek. Er zit een heleboel dichtgeslibd wat niet meer gedotterd kan worden, dus hij moet nu daar blijven (aan hartbewaking) en dan horen we als het goed is morgen of vrijdag wanneer hij geopereerd gaat worden. Dan wordt het een dubbele bypass, en misschien zelfs nog wel iets met de hartkleppen maar dat konden ze nu niet goed zien, best heel heftig dus. Ik ben voornamelijk bij m'n moeder om haar te helpen en gezond en slank eten is wel het laatste waar ik aan denk.

Maar dan weten jullie hoe en wat, mocht je me missen .
  woensdag 30 april 2008 @ 18:43:48 #39
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58401337
quote:
Op woensdag 30 april 2008 18:21 schreef Razztwizzle het volgende:
Hallo iedereen

Ik heb totaal niet bijgelezen, maar hier gaat het met afvallen niet goed op het moment. Kan me ook niet zoveel schelen, want mijn vader is maandag acuut opgenomen in het ziekenhuis na een hartonderzoek. Er zit een heleboel dichtgeslibd wat niet meer gedotterd kan worden, dus hij moet nu daar blijven (aan hartbewaking) en dan horen we als het goed is morgen of vrijdag wanneer hij geopereerd gaat worden. Dan wordt het een dubbele bypass, en misschien zelfs nog wel iets met de hartkleppen maar dat konden ze nu niet goed zien, best heel heftig dus. Ik ben voornamelijk bij m'n moeder om haar te helpen en gezond en slank eten is wel het laatste waar ik aan denk.

Maar dan weten jullie hoe en wat, mocht je me missen .
Hee wat naar, Razz.
Dat klinkt best ernstig. Komt het wel weer goed dan? Mijn vader lag een paar jaar geleden ook ineens in het ziekenhuis met hartproblemen. Schrikken natuurlijk, maar hij hoefde niet eens gedotterd te worden, dus het viel allemaal nog mee.
Veel sterkte iig .
Niet meer actief op Fok!
pi_58401632
Sterkte Razz, hoop dat het allemaal goed komt
pi_58401710
Oei Razzz, dat is schrikken zeg! Kan me voorstellen dat je niet echt aan gezond eten denkt nu.
  woensdag 30 april 2008 @ 19:13:57 #42
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58401795
Sterkte Razz logisch dat gezond eten nu niet gaat
  woensdag 30 april 2008 @ 19:50:06 #43
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_58402486
Sterkte Razz... veel sterkte
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_58403104
sterkte
pi_58403250
Heftig zeg Razz! Sterke ermee!
  woensdag 30 april 2008 @ 22:08:38 #46
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58405528
sterkte Razz .... *knuf*

ik werk op de IC/CC (intensive care icm cardiac care (dus hartbewaking).) en heb ook op thoraxchirurgie gewerkt... dus weet een beetje wat je vader ondergaat en wat hem te wachten staat....
ik moet zeggen dat het in de meeste gevallen na de operatie reuze meevalt... meestal 1 nachtje aan de beademing (soms zelfs maar een paar uurtjes). En de meeste mensen zijn, als alles volgens plan verloopt 7 dagen na de operatie weer in staat om naar huis te gaan .....
maar desondanks veel sterkte gewenst met het afwachten is zwaar wanneer het je eigen familie betreft..
pi_58411727
Hè, wat naar Razz! Sterkte!
pi_58411968
Sterkte Razz!

Evy 4 gelopen gister, ging beter dan Evy 3. Nog een paar dagen en dan zijn de dagen weer allemaal normaal. \o/ Normaal eten is dan ook makkelijker. Allemaal een fijne hemelvaart gewenst.
pi_58413493
Ik heb echt een bier twee daagse gehouden
wel goed voor de stoelgang tough
pi_58413521
Ik heb daarnet taart gebakken . Mijn broertje is morgen jarig, en ik mocht voor de taart zorgen. Dus nu staat er een lekker appeltaart in de oven en een nog lekkerdere cheesecake in de koelkast. Wat een klus zeg, maar zo ongelooflijk leuk (en ik zit nu onder het bloem, schort vergeten). Ga straks nog wel een foto maken, van mijn baktrots.
pi_58413567
Ik heb gister ook weer voor het eerst in lange tijd bier op. Het was het enige wat ik in mijn handen kreeg gedrukt, ja en dan moet je toch wat hè
pi_58413896
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:26 schreef Chicolate het volgende:
Ik heb daarnet taart gebakken . Mijn broertje is morgen jarig, en ik mocht voor de taart zorgen. Dus nu staat er een lekker appeltaart in de oven en een nog lekkerdere cheesecake in de koelkast. Wat een klus zeg, maar zo ongelooflijk leuk (en ik zit nu onder het bloem, schort vergeten). Ga straks nog wel een foto maken, van mijn baktrots.
Goed bezig! heb je een lekker cheesecake-recept?
pi_58413962
Ik zweer bij dit recept, maar dan met frambozen . Heb hem al een keer eerder gemaakt, en daarna ook een andere cheesecake, maar deze was echt het lekkerst. En helemaal niet zoveel werk eigenlijk. Het deeg maken voor de appeltaart (waarbij de verhoudingen van het recept niet klopten) was een grotere klus. Maar je moet zo lang wachten voordat je hem op mag eten .
pi_58414003
Ik bak voor vanavond denk ik weer een chocoladecake, mijn schoonvader en zijn vrouw komen koffiedrinken.

Bij nader inzien misschien ook wel niet (bedenk ik tijdens het tikken) want ze zijn beiden op dieet, blijf ik met die cake zitten en dat vind ik veel te lekker

Ik ben wat stiller de laatste dagen. Wel vrolijk en prima in m'n hum, maar ook echt veel stiller dan normaal. Ik geloof niet dat TARA weet wat hij er mee aanmoet, hij blijft maar vragen wat er toch is En er is echt niks
pi_58414009
ik neem altijd dat recept van ...koopmans zelfrijzend bakmeel
en dan doe ik er nog 250? gram gehakte ongezouten noten doorheen
en de rozijnen laat ik wellen in rum
in de bodem prik ik gaatjes met een vork, daar strooi ik paneer meel over
dan nog 2 zakjes vanille suiker en kaneel

lekkerrr
pi_58414088
Wat voor taart is dat? een echte noten/rozijnentaart?

@Freecell: misschien een slanke monchoutaart voor ze maken? (ik kan je wel het recept geven uit het Sonja Bakker boek, maar kan je niet vertellen of ie lekker is, zelf nog nooit gemaakt) ... dat mogen ze dan misschien wel als ze op dieet zijn .
pi_58414297
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:56 schreef Chicolate het volgende:

@Freecell: misschien een slanke monchoutaart voor ze maken? (ik kan je wel het recept geven uit het Sonja Bakker boek, maar kan je niet vertellen of ie lekker is, zelf nog nooit gemaakt) ... dat mogen ze dan misschien wel als ze op dieet zijn .
Slanke monchoutaart?
Daar wil ik sowieso wel graag het recept van, ik ben helemaal wild van mochoutaart!
Staat er ook bij hoeveel Kcal het dan is? Want mochou en slank past bij mij niet in één zin
pi_58414364
Sterkte Razz

Mijn Koninginnedag bestond voornamelijk uit heel veel bier drinken Maar het was wel een enorm leuke dag!

[ Bericht 17% gewijzigd door Ewelina op 01-05-2008 14:06:19 ]
pi_58414372
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 12:56 schreef Chicolate het volgende:

Ja gewoon een appeltaart recept
en in de loopvan de jaren steeds mijn toevoegingen er bij
oja en een beetje citroen op de appels
pi_58414574
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:09 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ja gewoon een appeltaart recept
en in de loopvan de jaren steeds mijn toevoegingen er bij
oja en een beetje citroen op de appels
Je vergat de appels vandaar
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Slanke monchoutaart?
Daar wil ik sowieso wel graag het recept van, ik ben helemaal wild van mochoutaart!
Staat er ook bij hoeveel Kcal het dan is? Want mochou en slank past bij mij niet in één zin
Monchoutaart voor 12 personen

Ingredienten:
2 pakjes monchou
1 pakje bastognekoeken
100 gram Bak & Braad
2 pakjes Klop Klop (instant moussepoeder)
100 ml halfvolle melk
1 blikje vlaaivulling (kers of aardbei)
voor de garnering aardbeien of bessen

Extra:
bakpapier
mixer
springvorm

Bereiding:
Bak & Braad in de pan laten smelten, de koek klein kruimelen. Koek ook in de Bak & Braad langzaam laten smlten op laag vuur, goed roeren. Van het vuur halen. Springvorm eerst bedekken met bakpapier, dan vullen met de koek. Klop Klop romig oploppen met de melk. De monchou mixen met de mixer, daarna Klop Klop erbij gieten en alles nog even door elkaar mixen. Het geheel verdelen over de bodem en de vlaaivulling erover gieten en verdelen. Zet het minimaal zes uur in de koelkast. Voor het opdienen garneren met verse aardbeien of bessen.

170 kcal per stukje (normaal gebak is 400 kcal)

Als ik het zo lees, mis ik de suiker . Denk dat ie op een andere manier zoet is geworden? (en als je hem gaat maken, laat je dan weten hoe ie is? ) Voor geinteresseerden: er staan in het boek ook nog recepten voor scones, muffins met appel, bosvruchtentaart, fruittaart a la minute en wortelcake .
pi_58414667
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:19 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Je vergat de appels vandaar

Nee de rest van het recept staat op het pak
(net als de eieren.. boter.. etc )
pi_58414702
Bij appeltaart doe ik niet aan pakjes . Dan wil ik zelf deeg maken etc ... ook als het recept niet klopt en je maf deeg overhoudt dat je een uur moet kneden voordat het een beetje meewerkt (en je er extra boter en ei bijgooit, maar nog te weinig, en dan zijn je ingredienten een keer op) ... Appeltaart met verschillende soorten appel .
pi_58414730
Klopklop zit suiker in als ik me niet vergis Ik heb nu geen monchou in huis, maar ik onthoud hem zeker

Ik heb ook wel interesse in de fruittaart en de scones
pi_58414757
Het enige wat Sonja doet is de slagroom vervangen door melk met klop klop. Lijkt mij, voor de textuur van de taart, een uitermate slecht plan. En bak&braad in de bodem Neem dan gewoon blue band als je geen roomboter wilt gebruiken....

Typisch sonja-recept, lekker kansloos, niet echt slank en vooral heel smerig.

Ik lees nu pas van Razz's vader. Sterkte, meid. Hoop dat ze hem goed kunnen opereren!
  donderdag 1 mei 2008 @ 13:31:27 #65
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58414823
Willen jullie eens ophouden over allemaal lekkere dingen te praten? .
Zit iedereen vakantie te vieren ofzo? Ik heb nu een paar uurtjes gewerkt (en ruzie gemaakt met Work Pace; RSI progje) en nu ga ik stoppen. Even een filmpje kijken . Morgen weer verder werken .
Niet meer actief op Fok!
pi_58414825
Ik heb nog nooit monchoutaart gemaakt . Maar bij dit recept heb ik eerder zoiets van: gewoon proberen, is het niets, nouja, dan opvoeren aan mn broertjes . Zelf gebruik ik bij het bakken wel altijd roomboter en volle producten, omdat mn moeder zegt dat het lekkerder is ... maar ik heb niet zo'n verfijnde smaak, dus voor mij zal het wel weer niets uitmaken haha.
pi_58414873
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:28 schreef ColdFeet het volgende:
Het enige wat Sonja doet is de slagroom vervangen door melk met klop klop. Lijkt mij, voor de textuur van de taart, een uitermate slecht plan. En bak&braad in de bodem Neem dan gewoon blue band als je geen roomboter wilt gebruiken....

Typisch sonja-recept, lekker kansloos, niet echt slank en vooral heel smerig.

Ik lees nu pas van Razz's vader. Sterkte, meid. Hoop dat ze hem goed kunnen opereren!
Bak en braad in een taart had ik sowieso al niet gedaan, geloof me
Klopklop is inderdaad ook niet zo lekker, maarja, als je de klopklop vervangt voor slagroom en suiker en de bak en braad voor boter zit je zo weer op 400 Kcal

Misschien hoort taart wel gewoon calorierijk te zijn
pi_58414966
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:33 schreef freecell het volgende:

[..]

Bak en braad in een taart had ik sowieso al niet gedaan, geloof me
Klopklop is inderdaad ook niet zo lekker, maarja, als je de klopklop vervangt voor slagroom en suiker en de bak en braad voor boter zit je zo weer op 400 Kcal

Your point being?
GEwoon kleinere stukjes serveren, komkom, monchou is ook al bepaald niet slank, als je nou gewoon de monchou-slagroomlaag wat dunner maakt en margarine gebruikt voor de bodem is er niets aan het handje en heb je net zo'n slanke taart, maar dan lekkerder.

Sonja Smerige zwendelaar (kooktechnisch dan he).
pi_58415001
Oh en ik heb inderdaad vakantie deze 2 weken . De recepten (sorry viking, op verzoek van freecell):

Fruittaart a la minute voor 10 personen

Ingredienten:
50 gram suiker
3 eieren
100 gram zelfrijzend bakmeel
25 gram custardpoeder
1 dl halfvolle melk
2 eetlepels poedersuiker
250 gram zoet fruit zoals kersen, frambozen, aardbeien en bramen

Extra:
taartvorm (hoeveel cm? geen idee)
mixer

Bereiding:
Verwarm de oven voor op 175 graden C. Mix de eieren en de suiker tot een schuimig geheel. Klop daarna de zelfrijzend bakmeel en de custardpoeder erdoor en als laatste maak je het met de melk tot een glad beslag. Neem de taartvorm en giet het beslag erin. Leg tot slot het fruit eroverheen (dit is anders dan op het plaatje, daar hebben ze een laag beslag, fruit en nog een laag beslag) en bak het geheel 40 tot 45 minuten in de oven gaar. Laat het afkoelen en serveer met poedersuiker. Tip: lekker met een bolletje (light)slagroomijs bestrooid met kaneel.

Per portie 100 kcal

Scones voor 6 personen, 12 stuks

Ingredienten:
300 gram zelfrijzend bakmeel
75 gram Bak & Braad (hebben we hem weer)
1 ei
25 gram basterdsuiker
12 gram vanillesuiker
125 ml magere melk
1 eetlepel bakpoeder
snufje zout
6 eetlepels halva aardbeienjam
light slagroom

Extra:
leeg blikje met doorsnede van 5 cm of ring om rondjes uit te steken

Bereiding:
Verwarm de oven op 220 graden C. Meng alle ingredienten (behalve de jam en slagroom) tot een soepel deeg. Rol het deeg uit tot een lap met een dikte van 1,5 cm. Steek hier met een vorm van 5 cm doorsnede rondjes uit. Leg dit op de bakplaat en bak in ongeveer 15 minuten de scones af. Scones opensnijden en serveren met een halve eetlepel halva jam ertussen en een toefje slagroom.

Per portie 160 kcal.
pi_58415035
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:33 schreef freecell het volgende:

[..]
Ben ik het eigenlijk helemaal mee eens . Slanke taart is veel minder leuk om te maken (lekker kledderen met roomboter ), en je eet er waarschijnlijk veel meer van . Maar ach, dr zullen ook mensen zijn die dit wel lekker vinden.
pi_58415105
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:25 schreef Chicolate het volgende:
Bij appeltaart doe ik niet aan pakjes . Dan wil ik zelf deeg maken etc ... ook als het recept niet klopt en je maf deeg overhoudt dat je een uur moet kneden voordat het een beetje meewerkt (en je er extra boter en ei bijgooit, maar nog te weinig, en dan zijn je ingredienten een keer op) ... Appeltaart met verschillende soorten appel .
nee je snapt het niet
het is een pak zelfrijzend bakmeel
het recept staat op de zijkant
het klopt helemaal (maak het al 10 jaar ) en het is lekker
pi_58415112
Dat laatste recept klinkt erg vies... Te weinig vet. En bij het eerste telt ze de kcal van de bodem nog niet mee

Ik heb ooit SOnja's muffins gemaakt. extreem weinig suiker, een paar eetlepeltjes vloeibaar vet.... Je kon er iemand de ersens mee ingooien, ze waren keihard, droog en smakeloos

Sonja en haar calorie-arme gebak... Gebruik dan gewoon je common sense en neem margarine ipv boter, ofzo. Maar probeer in hemelsnaam geen gebak te maken met 100 kcal/portie!!!
pi_58415150
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

nee je snapt het niet
het is een pak zelfrijzend bakmeel
het recept staat op de zijkant
het klopt helemaal (maak het al 10 jaar ) en het is lekker
Ik maak m altijd gewoon met bloem, dan wordt de bodem steviger. Met ZB blijft ie zachter. Maar da's natuurlijk net wat je lekker vindt.
pi_58415186
je kan toch ook gewoon een klein stukje taart nemen
of zeg ik nu iets geks

ik neem gewoon altijd taart als het aangeboden wordt
gister een hazelnootschuimgebakje van de banketbakker
's middags kwam een buurvrouw met zelfgemaakte custard appeltaart
en eergister zelfgemaakte aardbeienkwarktaart op een verjaardag

maar goed. als je echt 200kg overgewicht kwijt moet dan moet je dat niet doen.
Ik zat in de spekpot te eten op die verjaardag, zegt die jollige vader: HAHAHA nee eet alles maar op. Jij kan het hebben ! En ik nee hoor als ik alles opeet kan ik het niet meer hebben :Jawel! Hier neem nog een stuk taart! Je moet aankomen! niemand geloofd ook dat ik soms op dieet ben dus ik vertel het maar nooit
pi_58415203
Die fruittaart lijkt nog wel te gaan, al kan ik dat volgens mij lekkerder maken met kwarkdeeg (ben mijn recept van kwarkdeeg trouwens tijdelijk kwijt? )

Ik maak wel gewoon volvette brownies enzo. Dan maar niet mager. Ik eet toch al bijna nooit gebak.
pi_58415244
Een klein stukje taart nemen? Neeeeeeh. Mijn afval-tactiek betreffend taart is: nooit meer dan een stuk op een dag, en alleen eten als het echt lekker is. Ik zeg moeiteloos nee tegen cheap-ass slagroomtaart en appelkruimelvlaaien van de cmille. Zelfgebakken brownies daarentegen, of zo'n cheesecake als chicolate post, nou, die eet ik wel gewoon. Want dat is echt te lekker
pi_58415289
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Een klein stukje taart nemen? Neeeeeeh. Mijn afval-tactiek betreffend taart is: nooit meer dan een stuk op een dag, en alleen eten als het echt lekker is. Ik zeg moeiteloos nee tegen cheap-ass slagroomtaart en appelkruimelvlaaien van de cmille. Zelfgebakken brownies daarentegen, of zo'n cheesecake als chicolate post, nou, die eet ik wel gewoon. Want dat is echt te lekker
nee taart van centummille is niet lekker
tenzij hazelnootschuim

of van dat diepvries slagroom spul *rillllll*
of of of of..

Mijn verjaarsdagstactiek is
ik drink cola light, water, bier, soms witte wijn maar liever bier.
ik eet taart. soms 2 stukken
en altijd maar 1 bitterbal (zonder saus) meestal geen 1
en spekjes. ja die eet ik wel
(en eet ook geen chips/nootjes etc. scheelt ook wel denk ik)
pi_58415375
PF De mosterd op de bitterballen hoef je niet te laten staan, hoor
pi_58415586
Taart moet gewoon een calorieënbom zijn, klaar
pi_58415670
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:58 schreef ColdFeet het volgende:
PF De mosterd op de bitterballen hoef je niet te laten staan, hoor
het was niet dieet technisch of zo
ik eet geen mosterd uit principe
en bitterballen zijn altijd of te koud of te heet
dus die ben ik na 1 alweer zat
pi_58415694
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 13:51 schreef ColdFeet het volgende:
Lijkt op mijn taktiek
Ik zeg nee tegen taart die de calorieën niet waard is. Tompouce hangt van mijn bui af (meestal nee, soms overtuigend ja) Ik zeg ja tegen zelfgemaakte mochoutaart en zelfgemaakte appeltaart van mijn schoonstiefmoeder
En tegen zelfgemaakt chocoladecake/brownies en meer van dat soort dingen.

En hoezo ben jij principieel tegen mosterd PF?
pi_58415763
Mijn verjaardagtechniek: 1 stuk taart, de lekkerste van allemaal (en als er niets lekkers is, vragen om een klein stuk) ... chips enzo hoef ik toch niet, misschien een toastje met filet american, maar daar houdt mijn honger ook wel op. Ik heb sowieso eigenlijk nooit honger op verjaardagen. Word misselijk bij het zien van een tafel vol eten en slagroom en al die mensen die alles zo naar binnen schuiven .

Veel langer blijf ik toch niet, hoef dus nooit honger te lijden of me vol te vreten. (en na een stuk taart hoef ik de rest van de dag geen lunch ofzo meer, want dan zit ik gewoon vol. Ik zit nu ook vol, van dat kleine beetje appel dat ik heb gesnoept tijdens het bakken )
pi_58415871
als er 3 lekkere is neem je gewoon 1/3e van alles
pi_58416948
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:08 schreef FleshWound het volgende:

[..]

Mag ik een eigen baksel aanraden?

Death by chocolate
quote:
Op zondag 23 maart 2008 21:42 schreef FleshWound het volgende:
Voedingswaardeinformatie: de taart bevat:

10047 calorieen.
85 gram eiwit.
900 gram koolhydraten.
676 gram vet.

Per stuk dus 628 calorieen.
pi_58417144
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 15:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

[..]

De stukken waren we groot genoeg om iedereen uit zijn broek te doen knappen, hoor. De helft van zo'n stukje is echt wel genoeg.
pi_58418275
Helemaal blij ben ik mn receptenmap aan het doorspitten ... werd minder blij toen ik zag dat ik zoveel recepten heb, maar nog zo weinig gemaakt heb. Dus ga maar eens vragen of ik deze vakantie een paar keer mag koken (en nog meer taarten bakken, vinden ze vast wel lekker). Heb nog een heerlijk recept voor brownies liggen, dat ik vroeger regelmatig maakte ... die sinaasappel maakt het echt superlekker (en dan een braadslee vol maken, meteen genoeg voor een week of grote verjaardag).
  donderdag 1 mei 2008 @ 16:26:33 #87
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58418335
Ik heb gisteren ook nog muffins gemaakt met een extra ingredient en natuurlijk heel veel bier gedronken.

Nou, ik kijk morgen wel op de weegschaal
Bernie en ik zijn tof.
pi_58421343
pi_58423900
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:

Hoe was het in Parijs? fijne tijd gehad?
#35.
pi_58424193
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 19:23 schreef Miss_S het volgende:

Hey je bent er weer
Hoe was Parisss
pi_58425569
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 21:09 schreef shinydiscoball het volgende:

http://www.flickr.com/photos/piksi_/
  vrijdag 2 mei 2008 @ 07:45:30 #92
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58430161
Hé Saskia! Tof dat je terug bent! . Hoe was Parijs? .

Bij mij zit er een dalende trend in. Het gaat niet zo snel als ik graag had gezien, maar goed, niet zeuren, ik val iig af. 75,9 vanochtend, drie ons lichter dan gisteren, maar nog steeds hoger dan in het lijstje. Ik heb besloten om een poosje echt heel goed op m'n eten te letten, kan me even niets veroorloven. Doe ik nu een weekje of 2 zo en het gaat dus de goede kant op . Ben het zat dat ik steeds rond de 75,5/76 blijf hangen. Zoveel woog ik vorige zomer ook al .

Gisteravond voor het eerst sinds 5 weken weer echt goed hardgelopen. Rondje zo goed als volgemaakt (op 2,5 min na, maar toen waren we thuis ). We gingen pas om 22:30 lopen en dat is echt een geweldig tijdstip. Niet te warm, lekker donker, rustig op straat . Zondag gaan we weer en dan wel even alles volmaken. Dan nog deze les nog een keer doen en dan maar 2 x 10 voor we doorstuiven naar de 1 x 20 .
Gisteravond had ik muziek op. Dat blijkt wel een goede afleiding te zijn. Met een leuk liedje merk je nog nauwelijks dat je aan het lopen bent . Ben blij dat het zo goed ging gisteravond, want ik was dat uitstelgedrag en die smoesjes van mezelf meer dan zat. Nu is de drempel weer verdwenen .

Vandaag weer scriptieën .
Niet meer actief op Fok!
pi_58430232
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wat een ontzettend mode-meisje die Piksi. De rokken lijken heel erg op elkaar inderdaad
pi_58430509
Zo ik ben ook weer wakker
Parijs was echt super, veel gezien in een paar dagen
En dan ook nog een dagje Disney

De eerste avond lekker in de Jardin Luxembourg gelegen en daarna naar de grasvelden voor de verlichtte Eifeltoren
Zal binnekort eens foto's laten zien en voor diegene op mijn hyves kan ze al zien
  vrijdag 2 mei 2008 @ 09:16:14 #95
56471 pinquit
oh my lama!
pi_58430596
Freecell wat doe jij hier nou je wordt écht niet slanker in deze tijd van je leven hoe hard je je best ook doet
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_58431166
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 09:16 schreef pinquit het volgende:
Freecell wat doe jij hier nou je wordt écht niet slanker in deze tijd van je leven hoe hard je je best ook doet
Ik weet het
Ik doe dan ook niet mijn best. Ik ben eigenlijk gewoon blijven plakken omdat ik hier toch al zat.
Maar gezond eten is nu natuurlijk helemaal belangrijk Dus het heeft nog wel enigzins nut
pi_58431948
trampoline in de tuin
pi_58436019
hello

Wat is het hier een lekker weer zeg!
In Newcastle ook boven verwachting lekker weer gehad, veel gezien, nog meer gelopen en het erg naar ons zin gehad

Ga zo even een foto-serietje posten hier of in het Dieettopic Zal hier (of daar) wel even linken
Ja doei.
pi_58436846
Wat een vrolijkheid hier! Newcastle is leuk hè, ik vond het een leuke ronddwaalstad. Nog naar zee geweest? En Miss_S, ik wil ook wel een trampoline in de tuin kijken of ik de salto's nog kan. Die death by chocolate-taart ziet er echt wel gruwelijk lekker uit.. maar eens bewaren voor een meidenavond ofzo, dan hoef ik tenminste niet tegen restjes aan te kijken .

Wat een lieve reacties van iedereen over m'n vader. Het gaat nu best goed met hem, hij is dan wel opgenomen maar behalve de hartbewaking is het er best gezellig. Op zaal met z'n zessen, leuk groepje, lekker eten en hij mag gelukkig gewoon over de afdeling lopen en mobiel bellen. We hopen vandaag te horen te krijgen wanneer hij wordt geopereerd. Ik heb door al dit gedoe helemaal geen honger steeds, en weeg nu 71,5. Leuk, maar ik betwijfel of dit eraf blijft omdat ik morgen voor een week naar m'n moeder vertrek om haar wat te helpen in huis en zodat ze niet zo alleen is.

Verder zou ik net op de trein stappen om m'n vader te bezoeken, maar ik ben keihard uitgegleden op houten platen die onderaan de trap lagen i.v.m. de verbouwing van het station. Die platen waren nat geworden en blijkbaar spiegelglad. Zo hard gevallen dat ik haast niet meer kon staan (en niemand die even helpt of vraagt hoe het gaat ) dus ik ben maar weer naar huis gegaan. Teen en voet gekoeld, maar die zijn heel dik nu, dus ik moet even zien hoe ik morgen naar m'n moeder ga (ik zou met de auto).

Oftewel, het gaat allemaal lekker mis vandaag maar goed, ik ga lekker thee zetten en met een boek op de bank en dan komt het allemaal goed. Gelukkig mag ik m'n vader gewoon bellen, dus vanavond bel ik hem nog even en dan morgen weer op bezoek.
pi_58436898
Razzzzzz meis!!!!!!!!!!!!!!!

het zit ook godsamme niet mee zeg ...

Hoop dat alles goed komt met je pa en ook met jou na je val...

*dikke virtuele knuffel*
Ja doei.
pi_58437094
Auw Razz!
Zou je niet even naar de dokter gaan dan? Even laten checken of alles nog heel is.
pi_58437436
Hier overigens dus ons fotoverslag:

Fok! dieetclub 248.
Ja doei.
pi_58437695
Knuffel voor Razz
Ik blijf toch altijd verbaasd hoe sommige mensen (niet) reageren

Het is trouwens een mini trampoline, maar wel lekker vrolijk zo in het zonnetje met muziek erbij
pi_58437723
wie reageert waar niet op dan?
Ja doei.
pi_58437754
Als je toch behoorlijk valt en iedereen gewoon verder wandelt
pi_58437805
ah, ik dacht dat je het over iemand hier had sorry
Ja doei.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:23:48 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58437894
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik dacht dat je het over iemand hier had sorry
Dacht ik ook . Ik dacht: uhoh, er komt weer een relletje aan .

Maar idd. Laatst was ik op A'dam NS, toen viel er ook een oma van de trap inclusief grote koffer. Toen renden wij (Mark en ik) er ook geschrokken op af. Toen heeft Mark haar koffer even voor haar de trap op getild .

Ik heb het huis net schoongemaakt incl m'n eigen kamer . Vanochtend hele tijd met scriptie zitten klooien, toen gestopt ivm RSI-verschijnselen. Nu ga ik even relaxen en morgenochtend weer een paar uurtjes scriptieën. Wil dat ding per se deze week af hebben .
En nu ga ik weer. Dag . Lief zijn voor elkaar hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_58437939
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dacht ik ook . Ik dacht: uhoh, er komt weer een relletje aan .

Maar idd. Laatst was ik op A'dam NS, toen viel er ook een oma van de trap inclusief grote koffer. Toen renden wij (Mark en ik) er ook geschrokken op af. Toen heeft Mark haar koffer even voor haar de trap op getild .

Ik heb het huis net schoongemaakt incl m'n eigen kamer . Vanochtend hele tijd met scriptie zitten klooien, toen gestopt ivm RSI-verschijnselen. Nu ga ik even relaxen en morgenochtend weer een paar uurtjes scriptieën. Wil dat ding per se deze week af hebben .
En nu ga ik weer. Dag . Lief zijn voor elkaar hè .
we zijn er immers weer hè

ik denk overigens dat ik wel schandalig ben aangekomen de laatste dagen hebben dan ook schandalig lekker gegeten de dinsdag en woensdagavond

maargoed zie er nog steeds goed uit, én met mn hardloopschema gaat 't er vast wel weer af, en méér!

Relax-ze
Ja doei.
pi_58437995
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:16 schreef Miss_S het volgende:
Als je toch behoorlijk valt en iedereen gewoon verder wandelt
Mja, TARA was een keer op station Hoogeveen en daar viel een meisje zomaar uit het niets plat voorover. (niet in elkaar zakken, echt als een plankje op haar gezicht, wrs iets epileptisch)
Er kwam redelijk snel bloed onder haar gezicht vandaan lopen terwijl ze stil bleef liggen.
TARA stond helemaal aan de andere kant van het perron en is er heen gelopen om te helpen, hij is voor zéker 30 anderen langsgelopen die allemaal wel keken, maar rustig bleven staan
pi_58438252
Razz, jeetje, hou het een beetje in de gaten, meid... Verwaarloosde blessures kun je er nu echt niet bijhebben. Sterkte.
pi_58438296
Hier geen rel hoor
Net weer ff in het zonnetje trampoline gesprongen
Volgens mij word ik erg vrolijk van dit weer, mis alleen mijn vriendje wel erg
Maar goed zie hem morgen weer

Zal vanavond trouwens eens kijken of ik een fotoverslag kan maken voor jullie
Renske heeft de foto's al gezien
pi_58438540
wat is je hyves ?
pi_58439196
leuke foto's

Zou 't bijna weer eens proberen, Parijs.. is me vorige keer heel erg tegengevallen (op de musea na, die waren geweldig ) de stad zelf echter had ik meer van verwacht...

René en ik hebben geen enkele foto samen geloof dat we in 2 weken Schotland ook geen enkele foto samen hebben gemaakt, doen jullie beter in 2 dagen maargoed... denk ook niet dat wij daar 't stelletje naar zijn, die kleffig op de foto gaan enzo daarbij is in de middle of nowhere meestal geen andere fotograaf in de buurt

Zag wel trouwens dat 't erg druk was overal... was dat niet jammer?
Ja doei.
pi_58439387
Het foto/reisverslag

Zondagochtend moesten we vroeg op om de Thalys te halen. We kwamen aan op Gare du nord, daar hebben we toen maar meteen een Paris Visite gekocht voor 5 dagen.
Toen we aankwamen in het hotel hebben we eerst rustig F1 gekeken
Omdat het zo lekker weer was zijn we die avond nog naar Jardin Luxembourg geweest en daarna lekker op de velden voor de Eifeltoren gezeten.
Tussendoor hebben we toen nog bij een Italiaans restaurantje gegeten.

De volgende dag zijn we naar de Sacre Coeur gegaan, die lag achter ons hotel. Daar hebben we ook nog een tijd op de bankjes bij de fontein gezeten en een beetje mensen gekeken.
We hadden besloten deze dagen het meeste te reizen dus toen zijn we naar La Defense/ Grande Arche en Versailles geweest.
Toen zijn we naar de Notre Dame geweest, daar zijn we ook binnen geweest. Omdat mijn vriend nogal gek is van films vond hij dat vooral interessant.
Die avond hebben we ook nog een wandeling gemaakt langs de Seine

De derde dag was vooral Disney. In de ochtend lieten we eerst nog even het ontbijt op de kamer komen, waarvoor je niet hoefde te betalen.
Het was een beetje regenachtig maar toch was het nog erg leuk. Ook was het grappig dat ik mijn beste vriendin halverwege het park tegengekomen zijn.
We hebben in de avond ook nog heerlijk in het Steakhouse in Disney gegeten.
In de avond gingen we op zoek naar de Moulin Rouge die vlakbij ons hotel moest zijn, maar we vonden alleen maar het Moulin restaurant.
Dus hebben we maar verder de buurt verkent.

De 4e dag zijn we weer naar de Moulin Rouge gegaan maar deze keer ook echt gevonden
Daarna zijn we naar Pere Lachaise gegaan en de bekende grafen van Edith Piaf en Jim Morrison bezocht.
Deze dag hebben we vooral het centrum gehad, dus het Louvre en Invalides. Toen kregen we even een stortbui, dus hadden we ff geen zin meer.
Toen zijn we bij de Mac gaan eten, toen ging het weer beter en zijn we naar de Arc de Triomphe gegaan.
Ik wou er graag om half 7 heen omdat dan de vlam bij de onbekende soldaat werd aangestoken.
Als laatste zijn we naar het museum L'erotisme geweest dat vlakbij de Moulin Rouge was.

Dan nog foto's van onze hotelkamer

En klef zijn we niet echt, maar vind het wel altijd een leuk aandenken om foto's van ons samen te hebben
Ik heb niet echt gemerkt dat het druk was trouwens

[ Bericht 1% gewijzigd door Miss_S op 02-05-2008 18:01:40 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:55:18 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58439505
dikke knuf voor Razz

en Miss-S en MoBlo welkom thuis fijn dat jullie er weer zijn en leuke foto's
ik lees straks wel ff bij...

druk druk druk,
moet nu direct weer weg

*zwaai zwaai*
pi_58439872
mijn parijs zag er heel anders uit
pi_58439950
het mijne ook vond het maar een grauwe grijze saaie bedoening
Ja doei.
pi_58439954
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn parijs zag er heel anders uit
Vertel
pi_58440079
ja bij jou lijkt het net alsof het 1 groot disney was
bij mij was het lekker shabby
pi_58440098
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja bij jou lijkt het net alsof het 1 groot disney was
bij mij was het lekker shabby
Dat was het ook wel hoor maar misschien minder op de foto's
het was gewoon geweldig en soms lekker vies
pi_58440163
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat was het ook wel hoor maar misschien minder op de foto's
het was gewoon geweldig en soms lekker vies
ik ga kijken of ik wat foto's zie van vorige zomer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:59:37 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58440566
Haha, mijn Parijs van afgelopen zomer was ook regenachtig .
Ik wil dit jaar naar Griekenland, of Barcelona of Madrid oid . We'll see .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:18:06 #124
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58443299
Ziet er allebei erg leuk uit, Moblo en Miss S! (ik heb in de bijna 2 jaar dat ik met mn vriend heb, misschien 4 foto's waar we samen op staan )

En ik ben nog nooit in Parijs of Newcastle geweest . Dat geocachen ziet er wel erg leuk uit, je komt nog eens ergens ...
pi_58450529
Goedemorgen allemaal

Vanavond mag ik naar Evita
pi_58451222
da's wel tof ben benieuwd hoe die musical is

Goedemorgen verder!

74,3, hetzelfde gewicht als waarmee ik weg ging en dat na schandalig veel snoepen en lekker eten
Ik ben blij

Zodadelijk lekker douchen en dan netjes omkleden, zodat ik mooi op de bruiloft van Levitation kan verschijnen woei!!!!!!!

En daarna lekker met de motor terug naar Nijmegen, en dan Fok! meet met bowlen enzo.
Ben op de motor, dus kan niet drinken, dus dat is weer goed voor de lijn

nu eerst ontbijten!
Ja doei.
pi_58451263
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zodadelijk lekker douchen en dan netjes omkleden, zodat ik mooi op de bruiloft van Levitation kan verschijnen woei!!!!!!!

En daarna lekker met de motor terug naar Nijmegen, en dan Fok! meet met bowlen enzo.
Ben op de motor, dus kan niet drinken, dus dat is weer goed voor de lijn
Het is een schitterende dag voor een bruiloft in ieder geval . Ga je dan in nette kleren in je motorpak naar de bruiloft?
pi_58451585
yup

en zo net zijn de nette kleren die ik heb niet opzich, dus kreukelgevaar is niet echt schandalig
Ja doei.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:59:48 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58452159
Whooh, de temperaturen stijgen komende week en het zonnetje laat zich voortdurend zien volgens de weersvoorspellingen .
Ik ben al sinds 7 uur aan het scriptieën en ik stop er weer mee voor vandaag. Geen last van RSI gehad nog en ik ga niet doorfrutten tot ik er wel weer last van heb.
Even een pakketje wegbrengen naar het postkantoor en dan met een mooi boek het balkon op .
Niet meer actief op Fok!
pi_58452997
Hello

Allemaal vakantiegangers hier, moet wel nog ff bijlezen. Razz fijn dat het iets beter gaat met je vader
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat lijkt wel op elkaar ja, al draagt zij het idd meer mode achtig strak in het pak, bij mij zien kleren er altijd uit alsof ik 10 dagen in de jungle geleefd heb ofzo
pi_58453081
Zo, ben er ook weer even. London calling was erg leuk, maar voor koninginnedag zelf hoef ik echt niet naar amsterdam voortaan... veel te druk. Met hemelvaart koekjes gebakken en ze zijn al op! Maandag bevrijdingsfestival en zo ga ik naar de markt, dan eet ik weer gezond. En het is zoooo mooi weer!
Het mooi kotsende meisje.
pi_58454879
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Hello

Allemaal vakantiegangers hier, moet wel nog ff bijlezen. Razz fijn dat het iets beter gaat met je vader
[..]

Dat lijkt wel op elkaar ja, al draagt zij het idd meer mode achtig strak in het pak, bij mij zien kleren er altijd uit alsof ik 10 dagen in de jungle geleefd heb ofzo
Duurde kwaliteit stoffen denk ik
pi_58455118
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Duurde kwaliteit stoffen denk ik
Ja ik heb gewoon H&M aan altijd
en ik ben gewoon slordig
pi_58457852
Heerlijk weer inderdaad en het wordt alleen maar beter

Ik heb vandaag een 'ik wil eten!' dag. Ook als ik net gegeten heb en echt vol zit. Ik ben gewoon onverzadigbaar.
Vandaag extra gegeten: 2 appels, een komkommer en een rauwkost-salade. Jaja, ik houd het gezond
En dat terwijl ik geniale bonbons in de voorraadkast heb liggen
pi_58468770
Goed bezig, freecell. Heb je de bonbons de hele dag erin laten liggen?

Ik ga vandaag Evy 5 nogmaals lopen, 2 dagen geleden had ik pijn aan mijn knie. Hoop dat het vandaag geen pijn doet. Afgelopen dagen slecht gegeten, vanaf vandaag ga ik het weer volhouden. Goede voornemens!
pi_58468843
topdrukte hier zeg

Wel voorzichtig doen hoor Inderdaad. Als je ook maar een beetje pijn voelt: stoppen! Je moet nog straks met een blessure zitten die lang gaat duren

Hier even niet hardlopen, maar straks lekker spelletjes doen in een park in Nijmegen
3 ons eraf sinds gisteren dus gaat weer lekker, 74,0 gaf de weegschaal aan

Morgen hardlopen en misschien bij ons nieuwe katje kijken
Heerlijk weer!
Ja doei.
  zondag 4 mei 2008 @ 12:34:54 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58469325
Schitterend weer idd .
Ik ga nu dan ook buiten zitten . Ga deze hele week lekker vroeg opstaan (lukt gemakkelijk, aangezien ik vaak om half 7 al wakker ben), dan 's ochtends werken aan m'n scriptie en 's middags relaxen in het zonnetje .

Vanavond hardlopen, om een uurtje of 22:30. Echt heerlijk. Lekker donker, niet te warm, enorm rustig op straat... .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 mei 2008 @ 13:37:29 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58470567
hoe was het gister dames???

hier is alles helemaal prima met het mooie weer vrijdag kwam ik uit de nachtdienst, heb ik smiddags (na 3,5 uur slaap) lekker geshopt in het zonnetje. Savonds nog ff stad in geweest met vriendlief. Gister lekker langs de lijn in de zon (voetbal kijken dus, kan nu mooi, nu ik geen volleybal meer heb op zaterdag)... en gisteravond kregen we visite van vrienden, daarna gebowld en de stad in en nu gaan we zo op verjaardag bij mijn kleine neefje, die 4 is geworden gezellig en leuk weekend dus...

en o ja, ik was gister 84 kg
gaat goed richting de 80
pi_58470862
van dit weer word ik echt lui
  zondag 4 mei 2008 @ 16:21:43 #140
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58473580
Lekker in de zon in je bikini, muziekje op

Geloof alleen dat mn bikini te groot geworden is . De onderwijdte klopt niet helemaal meer ... of ik let er nu opeens meer op ...
pi_58473615
kan wel hoor!
mijn bil past als ik nu 2kg afval niet eens meer in maat 32/34 (maar hij is wel goed/groot genoeg geen kippenkontje)
en nu heb ik 36 oid
  zondag 4 mei 2008 @ 16:53:47 #142
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58474221
Ja maar ik ben nu even zwaar/zwaarder dan vorig jaar zomer . Dus ergens klopt er iets niet, denk dat het de stof is: heel rekbaar en beetje uitgerekt misschien. Ach, heb toch al een nieuwe gekocht vorig jaar, maar die moet ik nog even vernaaien om goed passend te maken.
pi_58474294
ik was eerst wat afgevallen
nu wat aangekomen
maar het vet komt niet exact op dezelfde plek terug
m'n buik is wel okee nu - nu alleen nog m'n boven benen weer wat dunner anders ben ik net zo een fitness model..
  zondag 4 mei 2008 @ 17:03:22 #144
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58474393
Ja maar jouw aankomen is gewoon spier door het kickboxen
  zondag 4 mei 2008 @ 17:18:16 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58474609
Ik heb onnoemelijk hard m'n knie gestoten vandaag. Je ziet er bijna niks van, maar ik voel het des te meer .
Hele middag lekker buiten gezeten met een boek en ik ben een beetje verbrand, ook al had ik wel zonnemelk op gedaan. Nu eerst even eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58474613
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:01 schreef Inderdaad het volgende:
Goed bezig, freecell. Heb je de bonbons de hele dag erin laten liggen?
De bonbonverpakking is al 2 weken open en er zijn tot nu toe iets van 7 bonbons uit, waarvan 4 op één dag
Ik kan er wel redelijk afblijven dus
pi_58475476
quote:
Op zondag 4 mei 2008 17:03 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar jouw aankomen is gewoon spier door het kickboxen
oja ik ben niet dik. ik ben gespierd.
al twee weken niet geweest door vakantie en pijntjes

vanavond maar hardlopen ter compensatie straks ben ik alsnog niet slank de zomer in
pi_58476114
quote:
Op zondag 4 mei 2008 17:18 schreef freecell het volgende:

[..]

De bonbonverpakking is al 2 weken open en er zijn tot nu toe iets van 7 bonbons uit, waarvan 4 op één dag
Ik kan er wel redelijk afblijven dus
Knap. Ik zou dat dus nooit kunnen..

Mijn knie doet trouwens wel pijn vandaag, dus geen Evy 5 deze week. Combinatie van beginnen met rennen, crosstrainer gebruiken en veel autorijden na een aantal weken geen auto te hebben gehad is dus niet geslaagd. Hoelang kan ik het beste wachten om weer te beginnen met hardlopen?
pi_58476789
quote:
Op zondag 4 mei 2008 18:54 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

Knap. Ik zou dat dus nooit kunnen..

Mijn knie doet trouwens wel pijn vandaag, dus geen Evy 5 deze week. Combinatie van beginnen met rennen, crosstrainer gebruiken en veel autorijden na een aantal weken geen auto te hebben gehad is dus niet geslaagd. Hoelang kan ik het beste wachten om weer te beginnen met hardlopen?
Ik weet het niet, maar zelf zou ik wachten totdat ik geen pijn meer voelde. Dat heb ik vandaag ook gedaan met m'n enkel. Alleen als ik hele rare bewegingen zijwaarts maak voel ik hem nog, dus ik ben gaan hardlopen vandaag en het ging goed. Heb wel heel geconcentreerd gelopen. Zodat ik niet nog eens m'n enkel zou verzwikken. In een korte broek gelopen . (ondanks melkfles achtige benen. Maar het is echt te warm voor een lange broek.

Heb ook eindelijk een zoom in m'n gordijnen gemaakt . Met m'n rug in de zon. Die is nu lichtelijk rood gekleurd.

Ben weer op m'n Belgische weegschaal, dus kan niet zeggen of ik ben afgevallen, maar het gaat volgens mij wel goed.

En ik ben heel, heel vrolijk van het weer
pi_58478036
Ik vind het vervelend dat m'n broek maat 31 nu weer strak om m'n benen zit terwijl ik 4-5 kilo lichter nog maat 27-28 had. Zal wel het sporten zijn. Maar nu zijn dus al m'n nieuwe broeken ook te klein. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

maar aan de andere kant ben ik ook bang om te dun te worden
pi_58478602
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het vervelend dat m'n broek maat 31 nu weer strak om m'n benen zit terwijl ik 4-5 kilo lichter nog maat 27-28 had. Zal wel het sporten zijn. Maar nu zijn dus al m'n nieuwe broeken ook te klein. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

maar aan de andere kant ben ik ook bang om te dun te worden
Pff tis ook nooit goed he...vrouwen

Maar ik heb het ook hoor en bij 2 kilo verschil merk ik het al aan m'n broeken. Daarom draag ik ook vooral rokjes en jurkjes, al zijn er wel 2 panty's gescheurd al in de laatste weken

Ik heb trouwens vrijdag opeens in een opwelling bedacht heel fanatiek te gaan mee voetballen, nou loop ik al 2 dagen kreupel. Mijn stiefvader vindt het aantstelleritus maar ik kan echt amper lopen
pi_58478866
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:48 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Pff tis ook nooit goed he...vrouwen

Maar ik heb het ook hoor en bij 2 kilo verschil merk ik het al aan m'n broeken. Daarom draag ik ook vooral rokjes en jurkjes, al zijn er wel 2 panty's gescheurd al in de laatste weken

Ik heb trouwens vrijdag opeens in een opwelling bedacht heel fanatiek te gaan mee voetballen, nou loop ik al 2 dagen kreupel. Mijn stiefvader vindt het aantstelleritus maar ik kan echt amper lopen
gewoon rust houden
dit meisje ken ik halfhalf via ander forum + ze heeft een show gelopen voor een vriendin van me
maar omg. zo dun. arm kind
2-3 jaar geleden?: 1 2
Vorig jaar: 1 2
Nu: 1 2
pi_58479933
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

gewoon rust houden
dit meisje ken ik halfhalf via ander forum + ze heeft een show gelopen voor een vriendin van me
maar omg. zo dun. arm kind
2-3 jaar geleden?: 1 2
Vorig jaar: 1 2
Nu: 1 2
wow
Das ziet er echt niet gezond uit, en ze had eigenlijk al een mooi figuur vind ik...zonde! Vind ze het zelf mooier?
pi_58480007
ja ze was echt prachtig
ja ze schijnt het erg mooi te vinden
pi_58480169
Echt zo jammer...ik snap echt niet dat meisjes zo dun willen zijn. En dan vaak zo ongezond bezig zijn
  zondag 4 mei 2008 @ 22:49:31 #156
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_58481578
Sinds eergisteren besloten dat het genoeg is geweest en ik wil gaan afvallen. Nooit een poging ondernomen om af te vallen dus heb geen idee hoe het zal gaan lopen.

Ik ben een man van 1.75m en weeg op het moment 88 kilo en wil dit terug gaan brengen tot ongeveer 70 kilo wat mijn oorspronkelijke gewicht was een aantal jaren geleden.

Hoofdschuldige aan mijn gewichtstoename is veel bier drinken met de bijkomende slechte eetgewoonten. Voorheen dronk ik 4 a 5 flessen bier per dag waar ik dus sinds eergisteren mee gestopt ben. Ik heb al het bier weggedaan en momenteel niet echt de behoefte in een biertje al heb ik wel moeite met inslapen.

Ik eet nu minder ongezond en eet meer fruit, ik ontbijt nu ook wat ik eerst nooit deed. Voorlopig wil ik het hier bij houden en zien hoe het de komende tijd gaat verlopen.

Ik heb er in ieder geval wel zin in!
Vloerplint
pi_58481990
Hey succes er mee! 4-5 bier per dag klinkt wel een beetje als een verslaving
  zondag 4 mei 2008 @ 23:37:41 #158
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_58482632
Ja dat is het ook eigenlijk al wist ik het drinken wel tot de avond na het werk te beperken, maar goed ik heb geen ontwenningsverschijnselen of iets dergelijks, we zullen zien.
Vloerplint
pi_58483227
quote:
Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef XrAiDeN het volgende:
Sinds eergisteren besloten dat het genoeg is geweest en ik wil gaan afvallen. Nooit een poging ondernomen om af te vallen dus heb geen idee hoe het zal gaan lopen.

Ik ben een man van 1.75m en weeg op het moment 88 kilo en wil dit terug gaan brengen tot ongeveer 70 kilo wat mijn oorspronkelijke gewicht was een aantal jaren geleden.

Hoofdschuldige aan mijn gewichtstoename is veel bier drinken met de bijkomende slechte eetgewoonten. Voorheen dronk ik 4 a 5 flessen bier per dag waar ik dus sinds eergisteren mee gestopt ben. Ik heb al het bier weggedaan en momenteel niet echt de behoefte in een biertje al heb ik wel moeite met inslapen.

Ik eet nu minder ongezond en eet meer fruit, ik ontbijt nu ook wat ik eerst nooit deed. Voorlopig wil ik het hier bij houden en zien hoe het de komende tijd gaat verlopen.

Ik heb er in ieder geval wel zin in!
dan moet je 'eigenlijk' naar het dieettopic want je BMI is boven de 27

maar succes..

zoveel bier per dag, jezus
elke dag?

En ja, dat je na anderhalve dag nog zin hebt, en 'het bier wel kan laten staan' is niet zo verwonderlijk over twee weken mag je nog 's vertellen hoe je het vindt

maar goed, succes dus. Je gaat verder niet sporten oid?
Ja doei.
pi_58483472
ja 28,7
  maandag 5 mei 2008 @ 00:27:53 #161
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_58483524
Yep elke dag, wat sporten betreft hou ik het voorlopig op regelmatig fietsen en vaker de fiets pakken ipv de auto. En inderdaad de tijd zal het leren.

Wat betreft het BMI had het niet gelezen in de startpost, zal me dus verder uit dit topic weghouden
Vloerplint
  maandag 5 mei 2008 @ 00:50:47 #162
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58483887
mij maakt het niet uit hoor, sowieso zitten hier chillere vrouwen.
ik kijk nu een vage spaanse film, bedt rare shit
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 5 mei 2008 @ 09:01:56 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58485671
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:50 schreef mordradead het volgende:
.
Ik zal deze post nog eens quoten als moblo en Miss_S weer eens in de clinch liggen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 mei 2008 @ 09:33:00 #164
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58486018
XrAiDeN: of je nou hier gaat posten, of daar, veel succes ermee .

Ik ben gister niet verbrand. Dat ik dat nog een keer mocht meemaken , normaal is het na een uurtje wel rood op mn schouders. Dus vandaag: boeken pakken, in de zon in bikini gaan liggen, en leren. Eens kijken of ik dan wakker kan blijven ...
pi_58486178
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Ik zal deze post nog eens quoten als moblo en Miss_S weer eens in de clinch liggen .
of gewoon zomaar

ik ben ook chill in een rel hoor, ik ben áltijd chill de tofheid zelve

Goedemorgen, vanuit bed

we waren bijna vergeten te reageren op huizen deze week dus dat snel net maar even gedaan, vanuit bed
Zo maar eens douchen, toiletteren, wegen, ontbijten en boodschapjes doen. Vanavond gaan we BBQ-en in Nijmegen, spontaan plan van gisteren en ik ga lekker spare-ribs marineren en pastasalade maken
Ja doei.
pi_58486212
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:33 schreef Chicolate het volgende:
XrAiDeN: of je nou hier gaat posten, of daar, veel succes ermee .

ja, ik heb zoveel moeite gedaan om hier te 'mogen' posten eindelijk vind ik gewoon oneerlijk als er mensen meteen hier komen

Nee hoor

van mij mag je posten waar je wil, net waar je je thuis voelt
Je kunt 88 kilo wegen en veel meer spier hebben en er niet echt dik uitzien, en je kunt moddervet lijken (zoals ik deed met bijna 88 kilo )

het is lekker weer, ik ben goedgehumeurd en ga straks lekker in het zonnetje leren in het park dan maar, want in de voortuin is ook zo Tokkie-achtig
Ja doei.
  maandag 5 mei 2008 @ 09:55:08 #167
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58486298
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:48 schreef motorbloempje het volgende:

ja, ik heb zoveel moeite gedaan om hier te 'mogen' posten eindelijk vind ik gewoon oneerlijk als er mensen meteen hier komen
Ja maar, ja maar, er komen wel vaker mensen hier posten voor de gezelligheid. Straks jaag je hem weg .

Mag leren in de achtertuin wel, of moet ik mezelf nu een Tokkie noemen?
pi_58486417
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, er komen wel vaker mensen hier posten voor de gezelligheid. Straks jaag je hem weg .

Mag leren in de achtertuin wel, of moet ik mezelf nu een Tokkie noemen?
daarachter kwam 'nee hoor, iedereen mag posten waar hij/zij wil van mij'

dus niet huilen..

en de achtertuin mag wel
Ja doei.
  maandag 5 mei 2008 @ 10:20:41 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58486675
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
en de achtertuin mag wel
balkon ook hè? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58487029
Goedemorgen allemaal
Ik zag dat er weer aan mij gedacht werd

Zaterdag was Evita geweldig beetje jammer dat wij Anne uit opzoek naar Evita kregen maar goed nu eindelijk wel Stanley gezien
Gister lekker gezellig met familie en vriendje buiten gezeten en gesport (als tafeltennissen en sjoelen als sport en trampoline springen als sport telt )
pi_58487403
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

balkon ook hè? .
vooruit...

hier wat minder bruisende dag-indeling ineens..

zo wel bbq-spullen halen, maar daarna naar Geesteren..
Moeder van vriend belde, dat we maar beter vandaag of morgen nog even langs opa konden gaan, omdat hij érg hard achteruit gaat (hij heeft onbehandelde darmkanker..)

Schrok wel heel erg.. al zagen we het wel aankomen

Dus straks zo goed als afscheid nemen
Ja doei.
pi_58487593
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:50 schreef mordradead het volgende:
  maandag 5 mei 2008 @ 11:33:22 #173
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58487868
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daarachter kwam 'nee hoor, iedereen mag posten waar hij/zij wil van mij'

dus niet huilen..

en de achtertuin mag wel

Ik wil weer gras in de achtertuin, dat ligt echt een stuk lekkerder dan de stenen (maar het onderhoud lukte nooit zo goed, daarom hebben mn ouders er steen in gelegd). Of een park zonder vliegjes .

Veel sterkte met het bezoek bij opa straks .
pi_58488756
Goeiemiddag

Bijna een week niet achter de pc gezeten, met Koninginnedag tot 1 uur 's nachts op een terrasje gezeten, met Hemelvaart naar Dauwpop geweest, was echt superleuk, vrijdag gewoon rustig aan gedaan, zaterdag naar Almelo gegaan en gisteren feest bij de voetbal gehad omdat 2 elftallen kampioen waren geworden. Dus erg leuke, drukke, gezellige dagen achter de rug Niet echt op mn eten gelet, maar goed, wel veel lol gehad

Vanmiddag gewoon werken, en vanavond is er helaas geen zwemmen vanwege Bevrijdingsdag. Volgende week maandag is er ook al geen zwemmen vanwege Pinksteren, dus dat is wel jammer, maar goed, niks aan te doen.
pi_58489029
Nog een grappige foto van mij aan het 'sporten' in een jurkje gisteren
  maandag 5 mei 2008 @ 12:37:45 #176
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58489084
Ik heb het net als Sylvana de afgelopen dagen wel leuk gehad maar dat heeft op de weegschaal echt desastreuze gevolgen achtergelaten
Vandaag nog even goed afsluiten en dan maar weer bikkelen want op deze manier word ik niet echt vrolijk.

Gelukkig wordt het weer weer beter, m'n pa was alweer op z'n armen verbrand
Bernie en ik zijn tof.
pi_58489273
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:34 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
leuk jurkje !
pi_58489341

en dit gaat als het meezit mijn nieuwe motor worden. Donderdag proefrijden
Ja doei.
  maandag 5 mei 2008 @ 12:59:23 #179
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58489446
@Miss_S: grappig jurkje, alleen vind ik hem niet zo flatterend. En als ik het zo bekijk zijn je bovenbenen gewoon slank hoor

Ik ga zometeen maar eens aan de studie, loop alweer veel te veel achter. Eind mei/begin juni tentamens en ik moet nog iets van 15 boeken in 'm'n hoofd stampen
  Vis een optie? maandag 5 mei 2008 @ 12:59:29 #180
70532 loveli
N
pi_58489448
Een diversion? Is dat niet te... gewoon/degelijk/saai voor jou?
crap in = crap out
pi_58489476
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef loveli het volgende:
Een diversion? Is dat niet te... gewoon/degelijk/saai voor jou?
Neuh hoor

Heb hiervoor een Diversion 600 gehad maar die ging technisch gezien achteruit stuurt heerlijk!

Ik rijd vooral rustige toerritjes, en maak liever mooie bochten dan dat ik er snoeihard doorheen ga

en een 900 is niet heel saai hoor
Ja doei.
pi_58489588
wat een enorme motor lijkt dat zo moblo, of is dat gewoon de hoek van de foto?

En sterkte vanmiddag..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 5 mei 2008 @ 13:10:32 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58489642
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S: grappig jurkje, alleen vind ik hem niet zo flatterend. En als ik het zo bekijk zijn je bovenbenen gewoon slank hoor

Ik vind haar er daar dikker uit zien dan ze is, maar dat komt ws doordat het jurkje opbolt.
Ik wil al een uur buiten gaan zitten, maar ik blíjf maar frutten met SPSS. Nu ga ik echt buiten. Dag! .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 5 mei 2008 @ 13:13:43 #184
70532 loveli
N
pi_58489722
Het is zo'n oerdegelijke "verstandige keus, niets op aan te merken" toerfiets. Dat bedoel ik een beetje.

En ontopic: vandaag maar weer eens de hardloopschoenen en shockabsorber xs aangetrokken. Het kost wat tijd om dat ding over m'n maat 40 schouders te manouvreren, maar dan beweegt er ook echt helemaal niks meer
En ook al heb ik maar 3 kilometer gelopen, ik blijf kolpoper in de witte-benen competitie.
crap in = crap out
pi_58489868
Het jurkje zit normaal anders hoor dit komt door de beweging
En vind mijn benen er slanker uit zien dan dat ze zijn
  maandag 5 mei 2008 @ 13:43:26 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58490322
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:13 schreef loveli het volgende:
Het is zo'n oerdegelijke "verstandige keus, niets op aan te merken" toerfiets. Dat bedoel ik een beetje.

En ontopic: vandaag maar weer eens de hardloopschoenen en shockabsorber xs aangetrokken. Het kost wat tijd om dat ding over m'n maat 40 schouders te manouvreren, maar dan beweegt er ook echt helemaal niks meer
En ook al heb ik maar 3 kilometer gelopen, ik blijf kolpoper in de witte-benen competitie.
Shockabsorber? Wat is dat?

Hm, even gegoogled op google gekeken en het lijkt mij ook wel wat. Ik heb er zelfs een hekel aan om hard te lopen in t-shirt omdat de boel zo irritant schudt.
Waar koop je zo'n ding?

Nu ben ik weer naar buiten .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 mei 2008 @ 16:40:17 #187
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58493350
Je kan ook gewoon een stevig sportbh in een maatje te klein kopen! Dat heb ik gedaan. Ondertussen 2 maten te klein, maar het past nog en er kan niets schudden .

Ik wil skaten. Maar ik heb geen skates. En weinig geld. Waar is de uitverkoop op dit moment?
pi_58493584
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef Chicolate het volgende:

Ik wil skaten. Maar ik heb geen skates. En weinig geld. Waar is de uitverkoop op dit moment?
Ik ben ook nog steeds van plan om skates te kopen, alleen moet nog een keer goed advies inwinnen ivm zwakke enkels. En ik baal er van dat er hier wel een skatecursus wordt gegeven, maar ik daar niet heen kan omdat het op woensdagmiddag is en ik dan moet werken :S

Ik ben weer klaar met werken, nou ipv zwemmen vanavond maar boodschappen doen, afwassen en de foto's van Dauwpop bewerken enzo

Had ik maar een tuin of balkon, dan ging ik eerst lekker in het zonnetje zitten. Maarja. op mn dakterras komt geen zon ivm de kerk Morgen hoef ik alleen 's ochtends te werken, dan ga ik daarna mooi gelijk naar Peter toe om lekker op zijn balkon te zitten
pi_58493899
Skaten is heerlijk, ik denk dat wij zometeen nog even een rondje gaan maken..

Nog weer een nieuw onderzoekje...
quote:
Vroeger overlijden door dieet
Het wordt wel vaker gezegd, maar het is nu ook bewezen door een Zweedse studie onder 42.000 vrouwen: wie aan Atkins doet of een ander koolhydraatarm dieet volgt, gaat eerder dood.
Wie weinig koolhydraten en veel eiwitten eet, verhoogt zijn kans op voortijdig overlijden met 6 procent.

De kans om te overlijden door een hart- of vaataandoening stijgt zelfs met 13 procent.

Voor de studie werden ruim 42.000 vrouwen tussen 30 en 49 jaar gedurende 12 jaar gevolgd. De onderzoekers raden in hun conclusie aan om heel voorzichtig te zijn met dergelijke diëten, zeker als je een hart- of vaatziekte hebt.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58493952
Ben ik de enige die lekker in mijn bikini in de tuin heeft gelegen vandaag?
pi_58494003
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
1. ik moest werken
2. ik heb geen bikini die ik pas
3. ik heb geen tuin

*jaloers is*
pi_58494080
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

1. ik moest werken
2. ik heb geen bikini die ik pas
3. ik heb geen tuin

*jaloers is*
Nu je het zegt ik wil ook nieuwe bikini's
Die van vorige zomer beginnen te groot te worden

En een tuin hebben is wel erg lekker inderdaad, heb 16 jaar alleen een groot balkon gehad maar een tuin is toch echt lekkerder
  maandag 5 mei 2008 @ 17:28:10 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58494151
quote:
Heb wel in een strandjurkje op het balkon gezeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58494173
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb wel in een strandjurkje op het balkon gezeten .
Waarom niet minder? Hier was het echt superwarm
  maandag 5 mei 2008 @ 17:41:02 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58494368
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom niet minder? Hier was het echt superwarm
Wat minder? In minder kleren? Dit was bloot genoeg voor mij, hoor .
Bovendien heb ik geen bikini en daarmee doe ik iedereen die mij op mijn balkon kan zien zitten een groot plezier .
Niet meer actief op Fok!
pi_58494450
quote:
ik ook

heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
pi_58494514
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat minder? In minder kleren? Dit was bloot genoeg voor mij, hoor .
Bovendien heb ik geen bikini en daarmee doe ik iedereen die mij op mijn balkon kan zien zitten een groot plezier .

Dat laatste zal wel mee vallen toch
Ik ga zo ook nog ff op mijn balkon lezen, weet nog niet in mijn bikini of jurkje ligt aan de temperatuur
  maandag 5 mei 2008 @ 18:48:07 #198
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58495589
hmmm ik ook ... wilde wel in de bikini in de tuin, maja ik moest ook gewoon werken....
en nu zo trainen en morgen wederom vroege dienst... dus van die zon kan ik jammer genoeg niet echt genieten..

maaaar do ben ik vrij en dan schijnt het 24 graden te worden dus dat wacht ik wel ff af

verder dieettechnisch weinig nieuws... eet gezond gewoon doorzetten, dan ben ik voor de zomer (uhhh 21 juni) wel onder de 80
pi_58495657
Donderdag ben ik ook vrij
Morgen een lange dag eerst naar school en dan stagelopen
  maandag 5 mei 2008 @ 19:03:22 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58495880
nog 2 weken en dan heb ik ook heerlijk eens weer een weekje vakantie! heb dr zoveel zin in... de afgelopen week waren en zoveeeeel mensen die vakantie hadden, dat ik stiekem wel een beetje jaloers was.. (krijg je helemaal als je dan nachtdiensten mag doen...)...
maar ik heb lekker dan vakantie (is ook alweer te lang geleden... (half jaar).
hopen dat het weer dan ook nog een beetje goed blijft
pi_58495923
Ik liep zelfs topless rond in de tuin. Maar ik woon dan ook waar niemand me kan zien. Moet alleen oppassen dat die paar mensen die de code van het hek kennen, niet ineens voor m'n neus staan, maar das dan ook alles. Ik heb vandaag een km. of 20 gefietst en het was echt heerlijk. (wel even kleren aangdaan ) Nog geen last van hooikoorts gehad dit jaar en dus moet ik er nu nog maar van genieten, want het zal toch wel weer de kop opsteken, ben ik bang.

Vandaag gegeten:

Gekookt eitje
schaaltje meloen
salade met ui en geitenkaas
pinda/cashew/amandelsoep
wodka

Vanavond een ribeye met peultjes en worteltjes puree. Aardbeien toe.
pi_58496195
Whehe, ik draag zelfs geen t-shirts met korte mouwen of een korte broek. Ik kan dat echt niet..

Vandaag gegeten:
O: Boterham met kaas
L: Broodje kroket (slecht, slecht, slecht, slecht)
T: appel
M: 2 bruine broodjes met jonge kaas, komkommer en tomaat.
T: zometeen vla nog.
Gedronken: 2 blikjes cola (slecht slecht slecht) en water. \o/

Knie doet meer pijn, redelijk wat gelopen vandaag. Geen sport voorlopig dus.. En ongesteld, leuke week wordt dit.
  maandag 5 mei 2008 @ 19:46:14 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58496885
Vandaag gegeten:

- vanilleyoghurt
- appel
- banaan
- twee volkoren bammetjes met ei

en toen ging het fout...

Mijn pasta was niet echt lekker meer en toen waren mijn ogen weer eens groter dan mijn maag. Resultaat: spareribs, brownies, Ben & Jerry's 500 ml.
Het goede nieuws is dat ik die Ben & Jerry's na een paar happen maar heb weggegooid (weggespoeld door de gootsteen ). Wel erg zonde vh geld, maar ik zou zo'n spijt gaan krijgen van die 1250 calorieën .
Nu blijft de schade nog enigszins beperkt .
Niet meer actief op Fok!
pi_58497013
Ik heb vandaag ook in bikini op het balkon gezeten met een stapel boeken..

Net nog even een stukje geskate, heerlijk met dit weer..
  maandag 5 mei 2008 @ 20:28:13 #205
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58497823
Vakantie zon warm lui examens ... welke hoort er niet bij?

Heerlijk avondeten met dit weer: een grote bak met salade (kool, ijsbergsla, rozijn, gerookte kipfilet, yogonaise en citroensap) en wat krieltjes uit de oven . Zo lekker fris en vullend .
pi_58497859
Nou, ik ben lang weggeweest, maar ik ben dr weer.

Start 82 kg bij een lengte van 1.86 Ik wil graag weer onder de 80 en t liefst richting de 75. Dus ik ga hier mn motivatie vandaan halen
pi_58497909
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:29 schreef BabblingBrook het volgende:

Start 82 kg bij een lengte van 1.86 Ik wil graag weer onder de 80 en t liefst richting de 75. Dus ik ga hier mn motivatie vandaan halen
Hoe ben je van plan je doelen te bereiken? Veel succes iig
pi_58497951
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoe ben je van plan je doelen te bereiken? Veel succes iig
Ik wil lekker veel door de duinen gaan fietsen deze zomer. Ik ben met een vriendin begonnen aan boksen en ik MOET wat minder gaan snoepen en gezonder gaan eten. Best leuk een vriendje hebben, maar niet als gij alleen maar lekkere dingen in je wil stoppen (voedsel dingen dan)
pi_58498080
Succes BabblingBrook Klinkt als genoeg beweging iig.
  maandag 5 mei 2008 @ 20:41:23 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58498094
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:29 schreef BabblingBrook het volgende:

En als je een peptalk nodig hebt, dan ben ik op MSN hè .

Succes .
Niet meer actief op Fok!
pi_58498189
Welkom BabblingBrook en succes
pi_58498224
Ja, ik begin morgen weer. Ik kan het best, ik moet alleen een goed startmoment hebben.
  maandag 5 mei 2008 @ 21:01:30 #213
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58498687
quote:
Niet iedereen heeft vrij met bevrijdingsdag, en ik ga uiteraard niet in een bikini liggen.
#35.
pi_58503245
Welkom BabblingBrook, succes ermee

Ik heb dus wel ontzettende last van hooikoorts, ben er al een paar dagen flink ziek van. Maar ik moest en zou naar buiten, dus dan maar snotterend zonnen. Ik denk dat ik al door 6 pakjes zakdoeken ben gegaan deze week. En ik zie er wel vreselijk uit...bleek, rooie ogen en rooie neus (al komt dat laatste ook weer door het zonnen )
pi_58505026
Ik kan niet slapen. Buikpijn, pijn aan mijn knie en hoofdpijn.. Redelijk veel geslapen de afgelopen dagen (weekend en vakantie) dus nu lukt het niet meer. Zo stom.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 07:32:52 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58505471
Goedemorgen .

Ik heb ook allemaal pijntjes: zere knie van eergisteren (toen stootte ik m'n knie immers keihard), iets in m'n schouderblad (ws in een rare houding gezeten gisteren) en ik ben licht verbrand bij mijn schouders en nu schuren mijn behabandjes er ook nog eens langs .
Anyway, vandaag minder zon voor mij, want ik moet even hard aan het werk. Zo geen zin in, maar ja, als ik het uitstel, word ik er morgen en overmorgen en over-overmorgen alsnog mee geconfronteerd. Dus maar even door de zure appel heen bijten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58505649
Goeiemorgen

Hier ook pijntjes, een snee in mn vinger, een pijnlijke plek op mn voet en een steenpuist. Vannacht heel onrustig geslapen, vandaag alleen 's ochtends werken en dan vanmiddag lekker in de zon zitten

Moet nou 2 dagen bijhouden wat ik gegeten heb op een dag, en dan donderdag verslag meenemen naar diëtist
pi_58505905
Goedemorgen
Hier geen pijntjes moet alleen naar school en stagelopen, nog niet echt zin
Maar op stage zie ik waarschijnlijk kinderen van mijn vorige stage (een jaar geleden) dus dat is wel weer leuk

Verder heb ik nog wel te klagen over de postbank, heb zondagavond geld overgemaakt maar dat is bij diegene nog steeds niet aangekomen
Ik kreeg wel een melding dat het betalingskenmerk fout was maar die was juist...
pi_58507019
Hello

even een linkje naar een heel verhaal over opa

Fok! dieetclub 248.

Gaat niet goed dus

Wat wel goed gaat is dat ik wrsch een serieuze koper voor mijn motor heb, en dat deze vrijdag komt kijken
Zelf donderdag op de andere proefrijden, en als het meezit kruist dat elkaar lekker (qua geld en motorbezit dus).

En vandaag naar een huisje kijken René tenminste, ik moet werken. Ik hoop dat de rest niet op komt dagen of het weigert Dat zou betekenen dat we kunnen verhuizen.. duimen jullie mee?

Zo maar eens even omkleden, stofzuigen, etc. en dan naar mn werk op de motor. Doe m'n roze zomerjurk aan denk ik
Ja doei.
pi_58508534
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef Ewelina het volgende:
ja nou je het zegt
miss_s, niet meer klagen
pi_58508570
quote:
- ik heb bij mij in de tuin gelegen
- ik heb bij een vriend in de tuin gelegen
- ik ben naar het strand geweest
- ik heb gezwommen

pi_58508629
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ja nou je het zegt
miss_s, niet meer klagen
Ja maar......ik geloof de foto niet

Ik ga hopelijk donderdag naar het strand
pi_58509607
strand.. ja.. donderdag misschien even kijken daar of anders zaterdag of zondag

Heb er jaren lang ongeveer op gewoond, was 300 meter van mijn deur vandaan maar ging er nooit naar toe.. nu nog steeds niet echt de behoefte, ben niet zo'n zonner, maar vind t wel leuk om weer even de zee te zien

gewogen overigens, vanochtend, na de BBQ van gisteren, en gewoon 73,5 gaat weer de goede kant op

Mn maat 40 broek zit gewoon los nu alweer, en zelfs de 38 zit om mn taille ruim.. Echter, mijn bovenbenen blijven stevig, dus wat dat betreft heb ik die 38 ook nog wel nodig voorlopig.

Nu maar eens mijn mooie roze zomerjurk in mijn motorbroek frotten en naar 't werk
Ja doei.
pi_58509677
Goeiemiddag

Sterkte met je opa MoBlo en natuurlijk duim ik voor je dat jullie kunnen verhuizen

Ik ben klaar met werken, benedenverdieping schoongemaakt en was gestreken en opgeruimd. Nou eten, afwassen en dan naar Peter toe, lekker in het zonnetje op het balkon zitten
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:50:34 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58510137
Ha, het einde van mijn scriptie is eindelijk in zicht .
De komende dagen moet ik de puntjes op de i zetten (en dat is nog best veel werk en kutwerk bovendien), maar dan kan ik hem eindelijk inleveren .
Nu even alles wat ik nu heb gedaan kopieren naar m'n USB-stick (oeh, het zou een ramp zijn als ik nu alles kwijt zou raken ) en dan even naar de stad . En daarna lekker op het balkon zitten, duh, even genieten van het mooie weer .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:56:36 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58510243
Oh ja, sterkte met opa, moblo .

Ik ben blij dat ik nu geen vrouwen aan m'n hoofd heb die me afleiden, want Mark heeft dat wel en dat heeft echt z'n weerslag op z'n productiviteit. Ook als ze niet eens online is, kan 'ie zich niet concentreren en nu ligt 'ie een beetje te slapen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:14:05 #227
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58510656
dankjulliewel namens MoBlo

Jurk is helemaal gekreukeld maar ze vonden hem allemaal wel erg mooi hier op 't werk

complimentjes zijn tof

Nu maar voor de verandering eens wat doen
Doei.
pi_58510809
Ben nu wel benieuwd naar je jurk hoor, foto?

En sterkte met je opa
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:23:56 #229
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58510885
ik zal vragen of René morgen of vanavond misschien nog even een foto maakt

hij is iig knalroze (ok, verschillende roze tinten), tot op mijn kuiten, met kleine bandjes en een 'corsetsluiting' aan de achterkant.

Ik heb hem al vanaf de vijfde klas, in Rome gekocht was op slag verliefd. Dat is dus inmiddels zo'n 8 jaar geleden.
Leuk ook weer is, dat toen ik hem aantrok gisteren, en de rits aan de zijkant dicht wilde doen, hij zat nog wat los , dat die al dicht zat! ik ben dus slanker dan 8 jaar geleden blijkt maar weer
Doei.
pi_58511000
Dat klinkt wel leuk!

En dat is ook wel een shock inderdaad, ik heb ook ooit een jurkje gekocht op mijn 13e maar die zat heel strak en nooit aangehad. Trok ik hem laatst aan, was ie gewoon te wijd Ik zwom er echt in, ik kan hem nu dus nog steeds niet aan
pi_58511184
Middag!
Wat een mooi weer nog steeds he! En ik ben niet verbrand, ondanks dat ik gisteren de hele dag buiten was! Park, bevrijdingsfest. en in de avond op 't balkonnetje gezeten
Twee witbiertjes op en als avondeten risotto met daarbij kip, courgette en paprika. Was goed gelukt!
Net lunch op in het park op een bankje, was ook wel lekker.
Vandaag op: twee boterhammen met choco, grapefruit, boterham met kipfilet en een met een beetje surinaamse eisalade. Avondeten weet ik nog niet, maar wordt wrs. iets zonder vlees (want dat heb ik niet meer). En ik heb veel fruit dus dat moet ik ook veel eten komende week

Sterkte moblo met opa

En viking: Fijn dat het zo goed vlot met de scriptie, lijkt me erg fijn als het ook echt klaar is!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:42:36 #232
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58511254
gelukkig kon ik mn rug aansnoeren, dus zit hij uiteindelijk nog best mooi mooier denk ik dan toen want toen was er een groot stuk rug nog te zien, en nu issie bijna aan te sluiten

maar het is wel eng dat ik m nu beter pas, 8 jaar ouder
Doei.
pi_58511693
Moblo, wat zijn jouw centimeters dan? Toen ik ruim een jaar geleden 72,9 woog (zo'n beetje wat jij nu weegt) had ik echt een flinke maat 40 en ik heb geen brede heupen, zeg maar. Dus als bij jou 38 nu al te ruim zit snap ik er helemaal niks meer van. Jij bent wel een stuk langer, maar toch. Ik ben nu 10 kilo lichter en ik heb gewoon maat 38. Zit niet te ruim zelfs!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:09:37 #234
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58511832
ik heb géén idee wat mijn centimeters zijn

en ik vind mezelf ook écht raar want mijn buik is naar mijn inzicht nog steeds blubbervet, dik en groot en nauwelijks gekrompen maar 40 zakt zonder riem van m'n reet af

en ik heb niet eens een meetlint, dus doe alles op 'kledingmaten' eigenlijk
Doei.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:35:37 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58512401
Ik wil ook foto's van de jurk van moblo .
Verder heb ik een lief rokje gekocht bij de H&M en heb ik nu een aardbeienijsje .
Ook heb ik een shock absorber gekocht. Vanavond maar eens uitproberen. Ik ben benieuwd... .
Nu buiten zitten iig. Niet te bloot, want ik ben vet verbrand aan de voorkant van m'n schouder.
Niet meer actief op Fok!
pi_58513671
Ben ook benieuwd naar je jurk moblo.
Conleche: ik weet van Moblo dat ze een vrij recht (NOFI, Gaby ) figuur heeft, dus geen uitgesproken heupen tov taille. Daardoor kan ze volgens mij kleine maat broeken aan.
Moblo, klopt het als ik zeg dat je van boven een grotere maat hebt wegens schouders?
Niet dat maten nu zoveel zeggen: ik heb laatst een nieuwe motorbroek gekocht in maat 46 terwijl ik gewone broeken maat 42 (H&M iig) heb.

Heb ook net mijn garderobe uitgepluist want heel veel is echt veel te groot geworden. Ik had een paar jaar terug een leuk shirtje gekocht online van Gola in maat xl. Ik geef hem maar weg aan mijn zusje ofzo, want ik kan er nog steeds niet in, hij is echt te klein. Een hoop rokjes die nu te groot zijn ga ik denk ik maar innemen

oh en Viking, ik heb sinds kort deze Shock absorber:
maar dan in het knalroze
Ben er heel blij mee (alleen heb wel de opvulling verwijderd, ik vond het een beetje overdreven). Overigens heb ik eigenlijk een (stevigheids)level te laag volgens de chart, maar het gaat prima bij het hardlopen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:45:25 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58513963
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:33 schreef octopussy het volgende:
oh en Viking, ik heb sinds kort deze Shock absorber:
[ afbeelding ] maar dan in het knalroze
Ben er heel blij mee (alleen heb wel de opvulling verwijderd, ik vond het een beetje overdreven). Overigens heb ik eigenlijk een (stevigheids)level te laag volgens de chart, maar het gaat prima bij het hardlopen.

Die van mij is knalroze met paars .
Deze dus:

Ik heb een d-cup, dus ik heb die voor vanaf d-cup gekocht en inspanningsniveau 4 (hardlopen en paardrijden). Hij kostte 44,95, dus een rib uit mijn lijf en volgens mij kan ik hem ook niet zelf dicht krijgen, dus daar mag Mark even mee helpen .

Dodagmiddag ga ik met m'n moeder shoppen voor kwaliteitsbeha's voor het gewone leven. Hebben jullie nog aanraders qua merken? Ze moeten stevig zitten en er ook nog een beetje leuk uit zien als het kan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58514041
Liejannhuh is altijd lyrisch over Prima Donna. Freya schijnt ook een goed merk te zijn. Ik heb er verder nit zo veel verstand van want ik kom altijd weg met Hunkemoller BH's en setjes van Esprit (ik heb 80C).

Bij de Bijenkorf hebben ze over het algemeen een grote lingerie afdeling met veel goed aangeschreven merken.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:22:52 #239
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58514453
ik ben inderdaad meer een vormloze amoebe zonder heupen en/of taille maar mét uitzinnig brede schouders

kan ik ergens een mooi lichaam downloaden?
Doei.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:35:21 #240
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58514608
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:22 schreef Faithy het volgende:

Als je iets gevonden hebt wil ik het adres weten (alleen dan een gezond lichaam) mooi hoeft niet zo
pi_58514993
quote:
ik ben inderdaad meer een vormloze amoebe zonder heupen en/of taille maar mét uitzinnig brede schouders

recht is ook leuk! (al was ik altijd recht - 5kilo afgevallen - 5 kilo terug gekomen wat zich soort van heupen heeft gevormd)
en als je dan dun en recht bent en zo. nou. het kan mooi zijn
pi_58515089
quote:

Ik ben nl. ook vrij recht vandaar. Maar misschien zit al jouw gewicht wel vanaf je taille naar boven, dat kan natuurlijk. Ik geloof dat ik pas maat 36 heb, als ik 58 of zo weeg.

Heb net hardgelopen in de brandende zon, zelfs in het bos scheen de zon Nou dat is behoorlijk afzien zeg! Toch wel 5k gelopen, maar ik zie mezelf geen 10k doen nu.

Gegeten tot nog toe:

gekookt eitje met 5 plakken komkommer belegd met filet americai en 2 plakjes ham

meloen met parmaham

Ik ga nu in bad m'n luie zweet eraf spoelen en dan verwen ik mezelf met een wodkaatje in het avondzonnetje en voor vanavond heb ik een biologisch karbonaadje op het menu staan met spinazie.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:50:52 #243
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58515597
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:35 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Als je iets gevonden hebt wil ik het adres weten (alleen dan een gezond lichaam) mooi hoeft niet zo
Liefst allebei . Op dit moment boeit mooi me niet zo, ben al de hele dag buikpijn/misselijk ... heb waarschijnlijk of iets verkeerd gegeten, of buikgriep (of iets in die richting). Grootste probleem: moet vandaag de training overslaan, omdat ik niet recht kan staan van de pijn, laat staan trappen incasseren .
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:32:02 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58516363
* Viking84 heeft nieuwe BH aan. Wat een geweldig ding! Een hele klus om erin te komen idd , maar wat zit de boel nu stevig zeg . En ik dacht al een stevige BH te hebben. Viel dat even tegen.
Alleen lijken ze nu wel kleiner, dus dat is minder . Maar nu staan ze iig wel fier vooruit! .

Straks de proef op de som nemen bij het hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58516439
Die sportbh is inderdaad geweldig
Ben blij dat ik niet de enige ben die een probleem heeft om er in te komen
pi_58517385
nou, ik trek hem dus over mijn hoofd aan en dan gaat het wel. Maar die van mij heeft dus aan de zijkanten haakjes zodat het onderboord net iets losser is en hij dus best goed aan te trekken is. Op het plaatje van de SA van Viking zie ik geen haakjes.

* octopussy heeft een ander genant probleem bij het hardlopen
Mijn flubberbuik heeft ook een sportBH nodig
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:40:23 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58517737
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef octopussy het volgende:
nou, ik trek hem dus over mijn hoofd aan en dan gaat het wel. Maar die van mij heeft dus aan de zijkanten haakjes zodat het onderboord net iets losser is en hij dus best goed aan te trekken is. Op het plaatje van de SA van Viking zie ik geen haakjes.

* octopussy heeft een ander genant probleem bij het hardlopen
Mijn flubberbuik heeft ook een sportBH nodig
.
Ja ik ben benieuwd of die van mij niet enorm gaat flubberen. Maar niet een al te strak shirtje aan doen dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_58518507
Nou het is eigenlijk zodanig erg dat ik er echt last van heb bij het hardlopen Ik doe voor nu maar zo'n corrigerend broekding aan (helpt goed), maar dat is van dat vervelende synthetische spul

enige oplossing is een buikwand correctie, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren
pi_58518596
Hoi allemaal,

ik wil ook hardlopen. Stomme knie!
Jammer dat je last hebt van je buik dan, octopussy. Een buikwand correctie klinkt nogal heftig? Er is geen andere manier om het weer 'goed' te krijgen?

Zodra ik een keer goed eet enzo ga ik het wel vertellen, telkens vertellen dat ik faal is ook zo slecht. Ik ontbijt iig wel!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:00:45 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58519084
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 20:18 schreef octopussy het volgende:
Nou het is eigenlijk zodanig erg dat ik er echt last van heb bij het hardlopen Ik doe voor nu maar zo'n corrigerend broekding aan (helpt goed), maar dat is van dat vervelende synthetische spul

enige oplossing is een buikwand correctie, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren
Oh ja, ik was even vergeten dat je WLS hebt gedaan. Vgl met jou heb ik dan geen reden tot klagen natuurlijk... .
Niet meer actief op Fok!
pi_58519490
Wat is het verschil tussen zo'n shockabsorber en een 'gewone' sportbh eigenlijk?

Twee weken terug vertelde ik over pijn in m'n scheenbeen na het hardlopen, heb het sindsdien rust gegeven, maar toen ik net een sprintje moest trekken achter m'n nichtje aan voelde ik het nog wel behoorlijk... . Dat wordt een bezoekje aan de huisarts, ben ik bang.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:08:39 #252
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58520432
Zomaar een vraagje over die sport bh.
Het blijkt hier dat het lastig is om hem aan te trekken, ik vroeg me af hoe gaat het uitdoen dan als je bezweet
bent en alles plakt.
Daar hoor ik niemand over.
#35.
pi_58520544
Ik zit vooral met mijn lange haar dat altijd wel ergens tussen komt met aantrekken (of uittrekken)
Verder geen last of ik nu bezweet ben of niet

Morgen trouwens eerst naar de tandarts (ben benieuwd), dan kapper en in de avond streetdance
Dan nog naar mijn vriendje en donderdag lekker samen zijn in het park
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:29:08 #254
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58520903
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:34 schreef Miss_S het volgende:
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat je rechterborst (voor de kijkers links) er bijna uitfloept.
#35.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:32:17 #255
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58520996
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

en dit gaat als het meezit mijn nieuwe motor worden. Donderdag proefrijden
Oh, het lijkt een ouwelullen bak,maar het is toch een rap machientje.
Persoonlijk vind ik je suzuki mooier,maar ja ik ben dan ook een gsx ("oud" model) fan.
#35.
pi_58521006
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat je rechterborst (voor de kijkers links) er bijna uitfloept.
Er zijn geen ongelukken gebeurt maar inderdaad wel bijna ongelukjes
pi_58521114
ik sport altijd in een gewone bh, is dat echtechtecht noodzakelijk
pi_58521389
Of het noodzakelijk is weet ik niet, maar oh god wat is het fijn. .
pi_58521437
mijn buik trilt meer mee dan mn borsten
heb ik nu genoeg gezegd ?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:00:53 #260
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58521551
het lijkt mij, maar ja wie ben ik (man) als je geen last hebt van je wiegelende borsten, dat je jezelf ook niet in zo`n ding hoeft te hijsen.
#35.
pi_58522723
de opa van René is overleden

vanavond rond een uurtje of 9.. en ik was er niet toen René het telefoontje kreeg
Was wel onderweg naar huis al, dus was er wel snel..

Snel gegaan allemaal, en de begrafenis zal wel as. zaterdag zijn ivm pinksteren op maandag, dus worden een paar vervelende dagen..

Ben wel blij voor de man dat 't niet al te lang geduurd heeft, maar het blijft natuurlijk klote

Huis waar René is gaan kijken lijkt ons wel tof, dus we gaan ja zeggen. Nu maar hopen dat degenen vóór ons nee hebben gezegd, zodat we het ook daadwerkelijk krijgen dus nog even doorduimen tot morgen dan maar

En nu snel slapen, want: moe
Ja doei.
pi_58523053
gecondoleerd
pi_58523087
dankje
Ja doei.
pi_58523372
gecondoleerd Moblo en R

en mijn vader heeft ook een div 900 maar wel een veel oudere ('92) dus echt te vergelijken is het niet. Tussen de oudere bandits en de nieuwe bandits zit bijvoorbeeld heel veel verschil in stuurgedrag.
Ik vind die van mij pa in ieder geval niet lekker rijden, het is echt werken in bochten enzo. Het is ook best een grote motor, te groot voor bijvoorbeeld mijn moeder. Ik ben benieuwd wat je er van vind. Hij ziet er zo op het eerste gezicht in ieder geval goed uit

de nieuwe cbf van mijn mamma rijdt ook f*ing lekker trouwens
pi_58524969
Goedemorgen!
Hier lekker aan de optimel-kwark (zó lekker!) en de rooibos-citrusthee!

En alweer zonnebrandcrème op mijn kop tegen verder verbranden.
En uiteraard een lange broek en lange mouwen aan
Ik wil geen huidtype 1 meer
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:15:35 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58525361
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef Clayton1 het volgende:
Zomaar een vraagje over die sport bh.
Het blijkt hier dat het lastig is om hem aan te trekken, ik vroeg me af hoe gaat het uitdoen dan als je bezweet
bent en alles plakt.
Daar hoor ik niemand over.
De shockabsorber is van speciaal materiaal gemaakt. Ik heb er totaal niet in gezweet, terwijl mijn normale beha's altijd doorweekt zijn.

Gecondoleerd met opa, moblo en René.

Vandaag weer scriptieën. Allemaal van die kleine kutdingetjes die nog moeten gebeuren (dit nog even afschrijven, tabelletjes nog even nummeren, dat nog even checken...).
Niet meer actief op Fok!
pi_58525402
Sterkte, motorbloempje.

Ik heb zwaar geschut ingezet:

Elke dag! Net gedaan, ik ben nog steeds aan het shaken. Elke workout duurt maar 25 mins maar is een heftige circuittraining waarin je cardio, buikspieren en krachtoefeningen afwisselt. Je hebt verder alleen dumbbels nodig.
Dat van 20 lbs (9 kg) in 30 dagen lijkt me niet helemaal realistisch maar ik zie wel hoever ik kom.

[ Bericht 11% gewijzigd door cinnamongirl op 07-05-2008 08:33:28 ]
pi_58525566
Gecondoleerd motorbloempje en sterkte de komende dagen.

En succes, cinnamongirl.
pi_58525672
Mijn weegschaal is weer lekker saai aan het doen weeg nog steeds 71,5
Gelukkig worden de schommelingen minder dus misschien wil dat zeggen dat ik ook beter eet

Over 1,5 uur mag ik dan eindelijk naar de tandarts....ben benieuwd
Vanavond ook weer dansen en tussen door lekker naar de kapper en buiten liggen
Ook krijg ik de resultaten van tentames terug vandaag
pi_58526239
goedemorgen..

Gelukkig heeft René goed geslapen,en dus slaap ik dan ook wel goed
Werden om half 9 'wakker' gebeld door de moeder van René, die vertelde dat de begrafenis iig op zaterdag plaats vindt. Tijd en verdere details horen we nog.
Hij is inmiddels er 'al netjes bijgelegd', dus gaan we vanmiddag even langs om oma een knuffel te geven en René wil graag zijn opa nog even zien.. logisch.. of ik ga kijken weet ik nog niet..

Qua huis is het even afwachten. Ik heb net de woningbouw gebeld om te zeggen dat we het graag willen hebben, en volgens die mevrouw waren we tot nu toe de enige, maargoed... dat blijft even afwachten natuurlijk mensen hebben de hele dag nog om het te laten weten. Dus nogmaals, we gaan er maar niet van uit dat we het krijgen kan het alleen maar meevallen

Nu zo maar eens aankleden (zit met een handdoek om, net uit de douche) en richting Nijmegen voor een college
Ja doei.
pi_58526490
Ook nog gecondoleerd, motorbloempje. Altijd rot als er iemand komt te overlijden.

Mijn ontbijt was een kommetje yoghurt met aardbeien en muesli en een flesje water.

Een vriendin van mij zit nog dieper in het schuitje, ze heeft zich aangemeld bij de Weight Watchers en voor dat ze dat had gedaan, has ze al een jaar niet op de weegschaal gestaan. Dus het was een enorme klap toen ze hoorde dat ze zo'n 30 kilo is aangekomen in één jaar

Maar vanavond sleuren we elkaar weer de sportschool in. Binnenkort heeft ze dr eigen fiets hier en dan gaan we sportief door de duinen scheuren
pi_58526716
dank jullie wel (bijna) allemaal

is snel gegaan, maar wel goed.. dat hij niet langer hoefde te lijden...

zit nu ook lekker met yogurt met cruesli en banaan te ontbijten dat is zó lekker, banaan met yoghurt
Ja doei.
pi_58526821
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn buik trilt meer mee dan mn borsten
heb ik nu genoeg gezegd ?
Heb je dan zo'n kleine borsten of zijn ze zo stevig?
Als het dat laatste is zou ik toch ook maar voor een sportbh kiezen voor later
pi_58526955
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:33 schreef BabblingBrook het volgende:
Dus het was een enorme klap toen ze hoorde dat ze zo'n 30 kilo is aangekomen in één jaar
OMG
Dat is wel heel erg veel. Dat kan toch niet zomaar gebeuren door 'niet goed op te letten'?
Daar zit vast wat meer achter, denk ik dan: stress, depressie...
pi_58527004
Mogge!
Gecondoleerd moblo.

Voel me niet optimaal. Vannacht eruit gemoeten voor soort van diarree en vanochtend misselijk, wat meneer de vriend ook al had, dus het lijkt me buikgriep. Hoop dat het snel over gaat, want het is niet fijn zo.
Gisteren om 20.00 nog hardgelopen. Heb tussen elke 5 min. een halve minuut rust gehouden, dus ik ben wel flink teruggezakt (al komt het deels door de warmte). Vanavond ga ik het weer proberen, tenzij ik me nog zo voel als nu.
Enige voordeel is dat ik totaal geen honger heb dus dat scheelt misschien ook weer een kilootje of wat.
Gelukkig zijn die van mij niet zo gigantisch dat ik een shock absorber nodig heb, met de sportBH van hunkemoller (20 euro) blijft het prima op zijn plaats. Ook lastig aan te trekken doordat de rugbanden verbonden zijn, maar dat is wel fijn juist.
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:00:41 #276
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58527010
Gecondoleerd Moblo en Rene

Het gaat weer een heerlijk zonnige dag worden zo te zien . Dus ik ga lekker zoveel mogelijk buiten in de zon dingen doen ...
pi_58527022
Nog even over die broekmaten, gewicht, lengte en figuur: ik ben dus 1.70 m, 70 kilo en pas haast geen 40 meer aan (neig naar 42). Rokjes kunnen weer wel maatje 38, want mijn taille is slank, maar heb hele brede heupen. Eigenlijk zou ik daar gewoon het vet moeten laten afzuigen, dan ben ik klaar
pi_58527045
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:57 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

OMG
Dat is wel heel erg veel. Dat kan toch niet zomaar gebeuren door 'niet goed op te letten'?
Daar zit vast wat meer achter, denk ik dan: stress, depressie...
Ik denk dat als ik een heel jaar nergens op zou letten, ik ook een heel eind zou komen! Ik heb het een heel jaar nog nooit uitgeprobeerd. Maar weleens 2 maanden (zo rond kerst) en toen was ik 8 kilo aangekomen!
pi_58527164
Nouja, 30 kilo in een jaar is mij ook gelukt. Maar dat was die neerwaardse spiraal van >aankomen>slecht voelen> vreetbuien> aankomen>>

Als je serieus 30 kilo aankomt terwijl je lekker in je vel zit en alleen maar 'niet oplet' dan is het misschien tijd voor een schildkliertest.
pi_58527165
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat als ik een heel jaar nergens op zou letten, ik ook een heel eind zou komen! Ik heb het een heel jaar nog nooit uitgeprobeerd. Maar weleens 2 maanden (zo rond kerst) en toen was ik 8 kilo aangekomen!
Maar dat is vaak sowieso wel de ergste periode... Al is 8 kilo ook erg veel!
Maar ook één kilo per jaar aankomen is op de lange duur veel eigenlijk (als je niet zou lijnen), zeker als je daar nog andere situaties als kinderen, drukker werk bij op zou tellen.
pi_58527215
Uit onderzoek is trouwens gebleken dat je beter stabiel kan zijn met overgewicht dan jojo-en. Jojo-en heeft een heel slecht effect op het lichaam (weet niet precies hoe of wat).
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:13:07 #282
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58527254
Ik ben wel eens 5 kilo in 10 dagen aangekomen . Niet opletten + rot voelen + gastouders die eten opdringen = nouja, 5 kilo dus. Mn ouders durfden me later pas te vertellen dat ik een plofkop had toen ik weer thuis was .
pi_58527325
Moblo, sterkte. .

Viking, dat roze ding van jou is zo hip, kun je die ook gewoon zo dragen? Ik heb nu namelijk een sportbh en daarover draag ik nog een shirtje, en dat is eigenlijk veel te warm. Met blote benen rennen durf ik nog niet, maar in een blote buik wel, denk ik... .
pi_58527362
Maar niet opletten bij mij betekent wel dat ik dan zo'n 3000 cal. minstens wegwerk. Ik zal eens een voorbeeld van een niet-oplet-dag opschrijven:

Ontbijt:
verse jus, gekookt eitje, krentenbol, boterham met boter en kaas

Tussendoor: iets bij de koffie. (dus koekjes of grote koek)

Lunch: 3 sneeen brood met boter en beleg, glas melk

Tussendoor: sjokola bij de thee

Diner: Alles zonder op de magerte te letten. Dus bv. nasi, met gebakken eitje, met kroepoek en sateetjes en als toetje tiramisu of ijs of chipolatapudding....

Tussendoor: kaas en wijn of chips of nootjes.

Natuurlijk was het dan niet iedere dag zo, maar dit bovenstaande kan ik echt met gemak op
pi_58527482
Ooh ik ook. De laatste tijd deed ik het ook weleens zo, maar dat gaf toch een wat stijgende lijn weer en nu het weer beter wordt vind ik het weer belangrijker niet zo vadsig te zijn

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_AffiliateMap-Start?LinkType=Product&Section=BOOK&PrdID=1001004005648550&Referrer=ADVNLGOO0020080905bn5

Dit is best een grappig boekje met belachelijke weekmenu's vol friet en chocola Das nog een heel pak meer dan wat conleche hierboven schrijft.
pi_58527515
Ik heb een goed gebit
Na ruim 3 jaar niet geweest te zijn is er niets aan de hand behalve verstandskiezen die eruit moeten of in de toekomst als ze doorkomen eruit moeten (maarja dat hebben veel mensen)
En een tand die aan het verkleuren is maar dat komt door een ongeluk (dus daar kon ik verder ook niets aan doen)

Ben wel blij dat ik gegaan ben, 3 juni de eerst 2 verstandskiezen trekken en dan de uitslag van mijn tand
pi_58527823
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb je dan zo'n kleine borsten of zijn ze zo stevig?
Als het dat laatste is zou ik toch ook maar voor een sportbh kiezen voor later
Denk een combinatie + ik doe altijd een BH aan en daar zit het wel prima in
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:44:05 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58527846
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moblo, sterkte. .

Viking, dat roze ding van jou is zo hip, kun je die ook gewoon zo dragen? Ik heb nu namelijk een sportbh en daarover draag ik nog een shirtje, en dat is eigenlijk veel te warm. Met blote benen rennen durf ik nog niet, maar in een blote buik wel, denk ik... .
Haha, ja hip ding hè.
Of je hem zo kunt dragen weet ik niet. Ik zou het zelf niet doen in ieder geval . Het blijft een beha, geen topje . Als je het zo warm hebt tijdens het lopen, kun je ook overwegen er gewoon een top overheen te doen?
Niet meer actief op Fok!
pi_58527899
Ik heb die shockabsorber wel ooit eens als topje aan maar dan ben ik gewoon thuis aan het sporten
pi_58528140
Damn, ik heb ook zo'n shock absorber nodig.
Heb een kleine C maar ook dat moet je toch wel inbinden als je jumping jacks aan het doen bent.
pi_58528270
Iedereen aan de Shock Absorber. . M'n sportbh bevalt ook goed, maar ik word nu toch wel nieuwsgierig. Ik heb 70D, zou het nodig zijn?
pi_58528322
Mijn SA is wel een topje eigenlijk, dus die zou je zonder shirt wel kunnen dragen. Niet dat ik dat ooit zou doen
pi_58528478
die roze kan wel als topje

ik heb dit soort bh's nee dan kan het niet
pi_58528522
Ook niet echt een sportbh hè PF
pi_58528582
Nee maar die heb ik dus niet..
pi_58528890
Daarin sporten lijkt me nou niet echt handig nee... Vind je dat niet vervelend zitten met activiteit?
Maar zo'n SA ding heeft niet iedereen nodig lijkt me? (Ik kan iig. zonder...)
pi_58529239
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
die roze kan wel als topje

ik heb dit soort bh's nee dan kan het niet
[ afbeelding ]
Daar moet je dus echt niet in sporten, of je moet theezakjes willen

Als mijn bh's zijn kant en schattig met strikjes etc
Maar als ik ga sporten dan toch echt ff die shockabsorber, mag ook wel voor een E cup natuurlijk
pi_58529273
ik heb ook geen shock absorber, ook niet écht nodig bij nauwelijks cup A

maar heb wel stevige push up bh's, dus die draag ik dan wel
Ja doei.
pi_58530438
ja push up moet toch ook wel goed zijn ?
pi_58530602
Het gaat erom dat je borsten zo min mogelijk hupsen. Ook bij cup A kan je namelijk je bindweefsel in je borsten beschadigen. Das niet levensbedreigend maar het wordt er ook niet mooier op.

Kleine borsten hebben dan weer niet de dezelfde stevigheid in een sportBH nodig als grote borsten (g krachten enzo ) dus de goedkopere sportbh's voldoen dan wel.
pi_58530902
Ok, dicht!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')