abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58298513

Het vorige deel: deel 154

Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).
Wat niet de bedoeling is: (te)veel offtopic praten, eindeloze discussies voeren over keuzes van anderen, persoonlijke ruzies uitvechten in dit topic.
Wat wel de bedoeling is: praten over afvallen, hoe je dat doet en hoe het gaat, advies vragen, opscheppen over je resultaten, elkaar een beetje steunen en het gezellig houden!

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Miss_S = Saskia
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.
pi_58298562
Daarom was het zo stil ineens

Net een mandarijntje op en zo een stuk fietsen, da's ook weer wat verbranden
Dan boterhammetjes eten voor de lunch...
Vanavond naar m'n ouders, dat wordt wat

Ohja: FIPO
Het mooi kotsende meisje.
pi_58298611
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:36 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Daarom was het zo stil ineens

Net een mandarijntje op en zo een stuk fietsen, da's ook weer wat verbranden
Dan boterhammetjes eten voor de lunch...
Vanavond naar m'n ouders, dat wordt wat

Ohja: FIPO
Hoe gaat het daar? Gaat de scheiding nog steeds door?
pi_58298622
nog maar een keer dan:

Kawa heetie
Doei.
pi_58298679
Kawasaki?
Springfield's looking pretty dusty today
pi_58298795
Nou ja, de mensen van wie het nestje is hebben hem Kawa genoemd, inderdaad afkomstig van Kawasaki

zijn broertje heet Aprillia
Doei.
pi_58298800
MoBlo, wat een droppie Ook weer uit het asiel?

Ik ga niet naar Groningen. Doe dat wel een andere keer (dan moet ik veel eerder weg). Nu ga ik maar naar wereldstad Amstelveen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_58298804
Ohhhhhh Faithy, wat een poepje ( gaan we weer)
Hij lijkt heel erg op Link toen die nog een minikatertje was. Ik mis hem nog steeds

Mijn klimop in de tuin heeft bloemetjes Jemig ik word helemaal mushy van al dat nieuwe leven.
pi_58298821
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:38 schreef conleche het volgende:

Hoe gaat het daar? Gaat de scheiding nog steeds door?
Kom niet zo vaak thuis momenteel, dus weet het niet zo heel goed. Ik gok veel spanning, genegeer en steken onder water. Het gaat door, maar ze willen alles goed regelen en m'n ma is nog niet actief aan het zoeken naar een nieuwe woning (urgentie krijg je pas als je daadwerkelijk gescheiden bent blijkt), dus straks wonen ze nog in één huis tot na de scheiding

En het katje van Moblo is ook lief hoor (Alle katjes zijn lief!)
pi_58299063
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Ewelina het volgende:

Ik ga niet naar Groningen. Doe dat wel een andere keer (dan moet ik veel eerder weg). Nu ga ik maar naar wereldstad Amstelveen
nee deze is van iemand van de motorclub, en hij is geboren op de dag dat Sushi is overleden... mooie gedachte iig

we gaan in de week van 5 mei even kijken
Doei.
pi_58299257
Veiligheidsspeldje, whoo, dat lijkt me best heftig. Sterkte, meid!
pi_58299259
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 08:18 schreef Sylvana het volgende:
Clayton, ik krijg een beetje een vervelend gevoel bij jou. Het lijkt net alsof je iedereen die aan het hardlopen is aan het controleren bent en dat ze verantwoording aan jou moeten afleggen als ze niks van zich laten horen. Niet iedereen meldt het altijd als ze hardgelopen hebben, en soms komt het er bij mensen gewoon niet van omdat ze druk met andere dingen zijn. En dit topic gaat niet alleen over hardlopen, maar over afvallen. Dus om je steeds alleen op de hardlopers te richten vind ik ook een beetje apart tegenover de mensen die niet hardlopen, maar aan andere sporten doen ( zoals zwemmen zoals ik)

Ik hoop dat je het niet zo bedoelt allemaal, maar zo komt het wel op mij over iig.
Ja ik ook eigenlijk, daarom zei ik: lees het topic.
Ik wil vandaag les 3 van evy gaan doen
en ik doe ook nog andere sporten
kickboksen op disndag en donderdag (nu even niet vanwege rugpijn)
en bokszaktraining op maandag en zondag (maar ook niet altijd)
en vandaag ga ik fitnesse voor m'n opdruk spieren, probeer ik ook 1x per week te doen!
pi_58299384
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 10:15 schreef Viking84 het volgende:
Maar ik heb wel een foto van mezelf met Janneke .

[ afbeelding ]
Je ziet er leuk uit

Over Parijs:
Je kunt ook gewoon zwartrijden
Vriend van me woonde iets buiten parijs, moest je half uurtje met de trein
maar was in echt zo een stadje met een enorm oud stationnetje zonder toegangspoortjes
(En je kon er niet eens een kaartje kopen )
En op sommige stations in Parijs heb je ook geen poortjes dus kun je daar er uit gaan

+Als we een metro kaartje kochten namen we een jeugd/studentending, veeel goedkoper
en uh, toen ik 14 was of net 15? toen sprongen we gewoon met z'n 10en over zo een poortje
pi_58299400
Bijna weekend
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 12:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Je ziet er leuk uit
Mee eens, leuke foto.
pi_58299503
quote:
Op vrijdag 25 april 2008 11:45 schreef Ewelina het volgende:

Amstelveen vond ik echt niet leuk om te winkelen
pi_58299600
Wat een lieve foto's allemaal van de poezebeesten

Vanochtend lekker relaxed gewerkt, heb 2,5 uur de tijd officieel, maar ben altijd met 1,5 uur al klaar Vanmiddag nog 3 uurtjes werken en dan weekend

Zo nog ff mn beddengoed in de droger doen, kan Peter strax mooi helpen met opmaken

Veiligheidsspeldje, veel succes vanavond bij je ouders

Ik heb van mijn moeder al 2,5 week niks meer gehoord, maar hoorde van mn stiefvader dat toen hij mn broertje een keer ging ophalen, er al een andere man bij haar aan het ontbijt zat Is echt zo'n camping met allemaal gescheiden mannetjes, hou mn hart vast Mn broertje vindt het ook echt helemaal niet leuk daar, verveelt zich dood. Gelukkig voor hem dat hij er maar 2 dagen in de week heen hoeft
pi_58299609
M'n ma gaat later op de dag naar opa en oma voor het weekend. Dat scheelt op zich wel iets.

Ohja en ik vond vanochtend een ongepigmenteerde haar Morgen eens verven want ik raak daar direct gefrustreerd van Ben er nog veel te jong voor jou ik zeggen, maar het kàn...

Het is mooi weer om te fietsen, zo maar eens doen.
pi_58299753
TVP
  vrijdag 25 april 2008 @ 12:45:33 #19
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58300375
ow ik spam ook even mijn poezebeesten
Bram (was Brammetje, maar wordt nogal groot)

Lappie

Dikkie

allemaal foto's van afgelopen maandag en heb ook wel heeeele lieve foto's, maar die staan op de PC (en zit nu bij de laptop)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58300438
Deze heb ik 2x:

pi_58300581
Wat lief als die katjes!

Ik wil dus al heel lang een kat, het liefst een rooie t zijn echt mijn favoriete beesten
maaarr...m'n moeder is allergisch dus dat kon nooit, en waar ik nu woon woon ik maar tijdelijk en ga ook 6 maanden naar het buitenland vanaf juli...wel jammer. Ik heb een paar jaar geleden 2 namen bedacht al, voor als ik ooit katten krijg
pi_58301046
Terug Vind Jaina:
(net op het balkon gemaakt)

(het blijft ook een klein hummeltje, vind je niet? )
pi_58303577
Risky (de lap) en Oscar lekker zonnebadend op het tapijt in de gang. Wat een leven heb je dan

sorry voor het grote plaatje, heb even geen verkleinproggie
pi_58303622
Wie heeft er GEEN kat in dit topique
pi_58303701
Ik. Nog een paar weken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')