abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58519490
Wat is het verschil tussen zo'n shockabsorber en een 'gewone' sportbh eigenlijk?

Twee weken terug vertelde ik over pijn in m'n scheenbeen na het hardlopen, heb het sindsdien rust gegeven, maar toen ik net een sprintje moest trekken achter m'n nichtje aan voelde ik het nog wel behoorlijk... . Dat wordt een bezoekje aan de huisarts, ben ik bang.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:08:39 #252
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58520432
Zomaar een vraagje over die sport bh.
Het blijkt hier dat het lastig is om hem aan te trekken, ik vroeg me af hoe gaat het uitdoen dan als je bezweet
bent en alles plakt.
Daar hoor ik niemand over.
#35.
pi_58520544
Ik zit vooral met mijn lange haar dat altijd wel ergens tussen komt met aantrekken (of uittrekken)
Verder geen last of ik nu bezweet ben of niet

Morgen trouwens eerst naar de tandarts (ben benieuwd), dan kapper en in de avond streetdance
Dan nog naar mijn vriendje en donderdag lekker samen zijn in het park
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:29:08 #254
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58520903
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:34 schreef Miss_S het volgende:
Nog een grappige foto van mij aan het 'sporten' in een jurkje gisteren
[ afbeelding ]
Het lijkt erop dat je rechterborst (voor de kijkers links) er bijna uitfloept.
#35.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 22:32:17 #255
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58520996
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]

en dit gaat als het meezit mijn nieuwe motor worden. Donderdag proefrijden
Oh, het lijkt een ouwelullen bak,maar het is toch een rap machientje.
Persoonlijk vind ik je suzuki mooier,maar ja ik ben dan ook een gsx ("oud" model) fan.
#35.
pi_58521006
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Clayton1 het volgende:

[..]

Het lijkt erop dat je rechterborst (voor de kijkers links) er bijna uitfloept.
Er zijn geen ongelukken gebeurt maar inderdaad wel bijna ongelukjes
pi_58521114
ik sport altijd in een gewone bh, is dat echtechtecht noodzakelijk
pi_58521389
Of het noodzakelijk is weet ik niet, maar oh god wat is het fijn. .
pi_58521437
mijn buik trilt meer mee dan mn borsten
heb ik nu genoeg gezegd ?
  dinsdag 6 mei 2008 @ 23:00:53 #260
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58521551
het lijkt mij, maar ja wie ben ik (man) als je geen last hebt van je wiegelende borsten, dat je jezelf ook niet in zo`n ding hoeft te hijsen.
#35.
pi_58522723
de opa van René is overleden

vanavond rond een uurtje of 9.. en ik was er niet toen René het telefoontje kreeg
Was wel onderweg naar huis al, dus was er wel snel..

Snel gegaan allemaal, en de begrafenis zal wel as. zaterdag zijn ivm pinksteren op maandag, dus worden een paar vervelende dagen..

Ben wel blij voor de man dat 't niet al te lang geduurd heeft, maar het blijft natuurlijk klote

Huis waar René is gaan kijken lijkt ons wel tof, dus we gaan ja zeggen. Nu maar hopen dat degenen vóór ons nee hebben gezegd, zodat we het ook daadwerkelijk krijgen dus nog even doorduimen tot morgen dan maar

En nu snel slapen, want: moe
Ja doei.
pi_58523053
gecondoleerd
pi_58523087
dankje
Ja doei.
pi_58523372
gecondoleerd Moblo en R

en mijn vader heeft ook een div 900 maar wel een veel oudere ('92) dus echt te vergelijken is het niet. Tussen de oudere bandits en de nieuwe bandits zit bijvoorbeeld heel veel verschil in stuurgedrag.
Ik vind die van mij pa in ieder geval niet lekker rijden, het is echt werken in bochten enzo. Het is ook best een grote motor, te groot voor bijvoorbeeld mijn moeder. Ik ben benieuwd wat je er van vind. Hij ziet er zo op het eerste gezicht in ieder geval goed uit

de nieuwe cbf van mijn mamma rijdt ook f*ing lekker trouwens
pi_58524969
Goedemorgen!
Hier lekker aan de optimel-kwark (zó lekker!) en de rooibos-citrusthee!

En alweer zonnebrandcrème op mijn kop tegen verder verbranden.
En uiteraard een lange broek en lange mouwen aan
Ik wil geen huidtype 1 meer
  woensdag 7 mei 2008 @ 08:15:35 #266
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58525361
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef Clayton1 het volgende:
Zomaar een vraagje over die sport bh.
Het blijkt hier dat het lastig is om hem aan te trekken, ik vroeg me af hoe gaat het uitdoen dan als je bezweet
bent en alles plakt.
Daar hoor ik niemand over.
De shockabsorber is van speciaal materiaal gemaakt. Ik heb er totaal niet in gezweet, terwijl mijn normale beha's altijd doorweekt zijn.

Gecondoleerd met opa, moblo en René.

Vandaag weer scriptieën. Allemaal van die kleine kutdingetjes die nog moeten gebeuren (dit nog even afschrijven, tabelletjes nog even nummeren, dat nog even checken...).
Niet meer actief op Fok!
pi_58525402
Sterkte, motorbloempje.

Ik heb zwaar geschut ingezet:

Elke dag! Net gedaan, ik ben nog steeds aan het shaken. Elke workout duurt maar 25 mins maar is een heftige circuittraining waarin je cardio, buikspieren en krachtoefeningen afwisselt. Je hebt verder alleen dumbbels nodig.
Dat van 20 lbs (9 kg) in 30 dagen lijkt me niet helemaal realistisch maar ik zie wel hoever ik kom.

[ Bericht 11% gewijzigd door cinnamongirl op 07-05-2008 08:33:28 ]
pi_58525566
Gecondoleerd motorbloempje en sterkte de komende dagen.

En succes, cinnamongirl.
pi_58525672
Mijn weegschaal is weer lekker saai aan het doen weeg nog steeds 71,5
Gelukkig worden de schommelingen minder dus misschien wil dat zeggen dat ik ook beter eet

Over 1,5 uur mag ik dan eindelijk naar de tandarts....ben benieuwd
Vanavond ook weer dansen en tussen door lekker naar de kapper en buiten liggen
Ook krijg ik de resultaten van tentames terug vandaag
pi_58526239
goedemorgen..

Gelukkig heeft René goed geslapen,en dus slaap ik dan ook wel goed
Werden om half 9 'wakker' gebeld door de moeder van René, die vertelde dat de begrafenis iig op zaterdag plaats vindt. Tijd en verdere details horen we nog.
Hij is inmiddels er 'al netjes bijgelegd', dus gaan we vanmiddag even langs om oma een knuffel te geven en René wil graag zijn opa nog even zien.. logisch.. of ik ga kijken weet ik nog niet..

Qua huis is het even afwachten. Ik heb net de woningbouw gebeld om te zeggen dat we het graag willen hebben, en volgens die mevrouw waren we tot nu toe de enige, maargoed... dat blijft even afwachten natuurlijk mensen hebben de hele dag nog om het te laten weten. Dus nogmaals, we gaan er maar niet van uit dat we het krijgen kan het alleen maar meevallen

Nu zo maar eens aankleden (zit met een handdoek om, net uit de douche) en richting Nijmegen voor een college
Ja doei.
pi_58526490
Ook nog gecondoleerd, motorbloempje. Altijd rot als er iemand komt te overlijden.

Mijn ontbijt was een kommetje yoghurt met aardbeien en muesli en een flesje water.

Een vriendin van mij zit nog dieper in het schuitje, ze heeft zich aangemeld bij de Weight Watchers en voor dat ze dat had gedaan, has ze al een jaar niet op de weegschaal gestaan. Dus het was een enorme klap toen ze hoorde dat ze zo'n 30 kilo is aangekomen in één jaar

Maar vanavond sleuren we elkaar weer de sportschool in. Binnenkort heeft ze dr eigen fiets hier en dan gaan we sportief door de duinen scheuren
pi_58526716
dank jullie wel (bijna) allemaal

is snel gegaan, maar wel goed.. dat hij niet langer hoefde te lijden...

zit nu ook lekker met yogurt met cruesli en banaan te ontbijten dat is zó lekker, banaan met yoghurt
Ja doei.
pi_58526821
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn buik trilt meer mee dan mn borsten
heb ik nu genoeg gezegd ?
Heb je dan zo'n kleine borsten of zijn ze zo stevig?
Als het dat laatste is zou ik toch ook maar voor een sportbh kiezen voor later
pi_58526955
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:33 schreef BabblingBrook het volgende:
Dus het was een enorme klap toen ze hoorde dat ze zo'n 30 kilo is aangekomen in één jaar
OMG
Dat is wel heel erg veel. Dat kan toch niet zomaar gebeuren door 'niet goed op te letten'?
Daar zit vast wat meer achter, denk ik dan: stress, depressie...
pi_58527004
Mogge!
Gecondoleerd moblo.

Voel me niet optimaal. Vannacht eruit gemoeten voor soort van diarree en vanochtend misselijk, wat meneer de vriend ook al had, dus het lijkt me buikgriep. Hoop dat het snel over gaat, want het is niet fijn zo.
Gisteren om 20.00 nog hardgelopen. Heb tussen elke 5 min. een halve minuut rust gehouden, dus ik ben wel flink teruggezakt (al komt het deels door de warmte). Vanavond ga ik het weer proberen, tenzij ik me nog zo voel als nu.
Enige voordeel is dat ik totaal geen honger heb dus dat scheelt misschien ook weer een kilootje of wat.
Gelukkig zijn die van mij niet zo gigantisch dat ik een shock absorber nodig heb, met de sportBH van hunkemoller (20 euro) blijft het prima op zijn plaats. Ook lastig aan te trekken doordat de rugbanden verbonden zijn, maar dat is wel fijn juist.
Het mooi kotsende meisje.
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:00:41 #276
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58527010
Gecondoleerd Moblo en Rene

Het gaat weer een heerlijk zonnige dag worden zo te zien . Dus ik ga lekker zoveel mogelijk buiten in de zon dingen doen ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58527022
Nog even over die broekmaten, gewicht, lengte en figuur: ik ben dus 1.70 m, 70 kilo en pas haast geen 40 meer aan (neig naar 42). Rokjes kunnen weer wel maatje 38, want mijn taille is slank, maar heb hele brede heupen. Eigenlijk zou ik daar gewoon het vet moeten laten afzuigen, dan ben ik klaar
pi_58527045
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:57 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

OMG
Dat is wel heel erg veel. Dat kan toch niet zomaar gebeuren door 'niet goed op te letten'?
Daar zit vast wat meer achter, denk ik dan: stress, depressie...
Ik denk dat als ik een heel jaar nergens op zou letten, ik ook een heel eind zou komen! Ik heb het een heel jaar nog nooit uitgeprobeerd. Maar weleens 2 maanden (zo rond kerst) en toen was ik 8 kilo aangekomen!
pi_58527164
Nouja, 30 kilo in een jaar is mij ook gelukt. Maar dat was die neerwaardse spiraal van >aankomen>slecht voelen> vreetbuien> aankomen>>

Als je serieus 30 kilo aankomt terwijl je lekker in je vel zit en alleen maar 'niet oplet' dan is het misschien tijd voor een schildkliertest.
pi_58527165
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:01 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik denk dat als ik een heel jaar nergens op zou letten, ik ook een heel eind zou komen! Ik heb het een heel jaar nog nooit uitgeprobeerd. Maar weleens 2 maanden (zo rond kerst) en toen was ik 8 kilo aangekomen!
Maar dat is vaak sowieso wel de ergste periode... Al is 8 kilo ook erg veel!
Maar ook één kilo per jaar aankomen is op de lange duur veel eigenlijk (als je niet zou lijnen), zeker als je daar nog andere situaties als kinderen, drukker werk bij op zou tellen.
pi_58527215
Uit onderzoek is trouwens gebleken dat je beter stabiel kan zijn met overgewicht dan jojo-en. Jojo-en heeft een heel slecht effect op het lichaam (weet niet precies hoe of wat).
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:13:07 #282
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58527254
Ik ben wel eens 5 kilo in 10 dagen aangekomen . Niet opletten + rot voelen + gastouders die eten opdringen = nouja, 5 kilo dus. Mn ouders durfden me later pas te vertellen dat ik een plofkop had toen ik weer thuis was .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58527325
Moblo, sterkte. .

Viking, dat roze ding van jou is zo hip, kun je die ook gewoon zo dragen? Ik heb nu namelijk een sportbh en daarover draag ik nog een shirtje, en dat is eigenlijk veel te warm. Met blote benen rennen durf ik nog niet, maar in een blote buik wel, denk ik... .
pi_58527362
Maar niet opletten bij mij betekent wel dat ik dan zo'n 3000 cal. minstens wegwerk. Ik zal eens een voorbeeld van een niet-oplet-dag opschrijven:

Ontbijt:
verse jus, gekookt eitje, krentenbol, boterham met boter en kaas

Tussendoor: iets bij de koffie. (dus koekjes of grote koek)

Lunch: 3 sneeen brood met boter en beleg, glas melk

Tussendoor: sjokola bij de thee

Diner: Alles zonder op de magerte te letten. Dus bv. nasi, met gebakken eitje, met kroepoek en sateetjes en als toetje tiramisu of ijs of chipolatapudding....

Tussendoor: kaas en wijn of chips of nootjes.

Natuurlijk was het dan niet iedere dag zo, maar dit bovenstaande kan ik echt met gemak op
pi_58527482
Ooh ik ook. De laatste tijd deed ik het ook weleens zo, maar dat gaf toch een wat stijgende lijn weer en nu het weer beter wordt vind ik het weer belangrijker niet zo vadsig te zijn

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_AffiliateMap-Start?LinkType=Product&Section=BOOK&PrdID=1001004005648550&Referrer=ADVNLGOO0020080905bn5

Dit is best een grappig boekje met belachelijke weekmenu's vol friet en chocola Das nog een heel pak meer dan wat conleche hierboven schrijft.
pi_58527515
Ik heb een goed gebit
Na ruim 3 jaar niet geweest te zijn is er niets aan de hand behalve verstandskiezen die eruit moeten of in de toekomst als ze doorkomen eruit moeten (maarja dat hebben veel mensen)
En een tand die aan het verkleuren is maar dat komt door een ongeluk (dus daar kon ik verder ook niets aan doen)

Ben wel blij dat ik gegaan ben, 3 juni de eerst 2 verstandskiezen trekken en dan de uitslag van mijn tand
pi_58527823
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Heb je dan zo'n kleine borsten of zijn ze zo stevig?
Als het dat laatste is zou ik toch ook maar voor een sportbh kiezen voor later
Denk een combinatie + ik doe altijd een BH aan en daar zit het wel prima in
  woensdag 7 mei 2008 @ 10:44:05 #288
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58527846
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moblo, sterkte. .

Viking, dat roze ding van jou is zo hip, kun je die ook gewoon zo dragen? Ik heb nu namelijk een sportbh en daarover draag ik nog een shirtje, en dat is eigenlijk veel te warm. Met blote benen rennen durf ik nog niet, maar in een blote buik wel, denk ik... .
Haha, ja hip ding hè.
Of je hem zo kunt dragen weet ik niet. Ik zou het zelf niet doen in ieder geval . Het blijft een beha, geen topje . Als je het zo warm hebt tijdens het lopen, kun je ook overwegen er gewoon een top overheen te doen?
Niet meer actief op Fok!
pi_58527899
Ik heb die shockabsorber wel ooit eens als topje aan maar dan ben ik gewoon thuis aan het sporten
pi_58528140
Damn, ik heb ook zo'n shock absorber nodig.
Heb een kleine C maar ook dat moet je toch wel inbinden als je jumping jacks aan het doen bent.
pi_58528270
Iedereen aan de Shock Absorber. . M'n sportbh bevalt ook goed, maar ik word nu toch wel nieuwsgierig. Ik heb 70D, zou het nodig zijn?
pi_58528322
Mijn SA is wel een topje eigenlijk, dus die zou je zonder shirt wel kunnen dragen. Niet dat ik dat ooit zou doen
pi_58528478
die roze kan wel als topje

ik heb dit soort bh's nee dan kan het niet
pi_58528522
Ook niet echt een sportbh hè PF
pi_58528582
Nee maar die heb ik dus niet..
pi_58528890
Daarin sporten lijkt me nou niet echt handig nee... Vind je dat niet vervelend zitten met activiteit?
Maar zo'n SA ding heeft niet iedereen nodig lijkt me? (Ik kan iig. zonder...)
pi_58529239
quote:
Op woensdag 7 mei 2008 11:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
die roze kan wel als topje

ik heb dit soort bh's nee dan kan het niet
[ afbeelding ]
Daar moet je dus echt niet in sporten, of je moet theezakjes willen

Als mijn bh's zijn kant en schattig met strikjes etc
Maar als ik ga sporten dan toch echt ff die shockabsorber, mag ook wel voor een E cup natuurlijk
pi_58529273
ik heb ook geen shock absorber, ook niet écht nodig bij nauwelijks cup A

maar heb wel stevige push up bh's, dus die draag ik dan wel
Ja doei.
pi_58530438
ja push up moet toch ook wel goed zijn ?
pi_58530602
Het gaat erom dat je borsten zo min mogelijk hupsen. Ook bij cup A kan je namelijk je bindweefsel in je borsten beschadigen. Das niet levensbedreigend maar het wordt er ook niet mooier op.

Kleine borsten hebben dan weer niet de dezelfde stevigheid in een sportBH nodig als grote borsten (g krachten enzo ) dus de goedkopere sportbh's voldoen dan wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')