Het lijkt erop dat je rechterborst (voor de kijkers links) er bijna uitfloept.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:34 schreef Miss_S het volgende:
Nog een grappige foto van mij aan het 'sporten' in een jurkje gisteren
[ afbeelding ]
Oh, het lijkt een ouwelullen bak,maar het is toch een rap machientje.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:53 schreef motorbloempje het volgende:
[ afbeelding ]
en dit gaat als het meezit mijn nieuwe motor worden. Donderdag proefrijden![]()
Er zijn geen ongelukken gebeurt maar inderdaad wel bijna ongelukjesquote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:29 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Het lijkt erop dat je rechterborst (voor de kijkers links) er bijna uitfloept.
De shockabsorber is van speciaal materiaal gemaakt. Ik heb er totaal niet in gezweet, terwijl mijn normale beha's altijd doorweekt zijn.quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:08 schreef Clayton1 het volgende:
Zomaar een vraagje over die sport bh.
Het blijkt hier dat het lastig is om hem aan te trekken, ik vroeg me af hoe gaat het uitdoen dan als je bezweet
bent en alles plakt.
Daar hoor ik niemand over.
Heb je dan zo'n kleine borsten of zijn ze zo stevig?quote:Op dinsdag 6 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn buik trilt meer mee dan mn borsten
heb ik nu genoeg gezegd?
OMGquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:33 schreef BabblingBrook het volgende:
Dus het was een enorme klap toen ze hoorde dat ze zo'n 30 kilo is aangekomen in één jaar
Ik denk dat als ik een heel jaar nergens op zou letten, ik ook een heel eind zou komen! Ik heb het een heel jaar nog nooit uitgeprobeerd. Maar weleens 2 maanden (zo rond kerst) en toen was ik 8 kilo aangekomen!quote:Op woensdag 7 mei 2008 09:57 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
OMG![]()
Dat is wel heel erg veel. Dat kan toch niet zomaar gebeuren door 'niet goed op te letten'?
Daar zit vast wat meer achter, denk ik dan: stress, depressie...
Maar dat is vaak sowieso wel de ergste periode... Al is 8 kilo ook erg veel!quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:01 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik een heel jaar nergens op zou letten, ik ook een heel eind zou komen! Ik heb het een heel jaar nog nooit uitgeprobeerd. Maar weleens 2 maanden (zo rond kerst) en toen was ik 8 kilo aangekomen!
Denk een combinatie + ik doe altijd een BH aan en daar zit het wel prima inquote:Op woensdag 7 mei 2008 09:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Heb je dan zo'n kleine borsten of zijn ze zo stevig?
Als het dat laatste is zou ik toch ook maar voor een sportbh kiezen voor later
Haha, ja hip ding hè.quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Moblo, sterkte..
Viking, dat roze ding van jou is zo hip, kun je die ook gewoon zo dragen? Ik heb nu namelijk een sportbh en daarover draag ik nog een shirtje, en dat is eigenlijk veel te warm. Met blote benen rennen durf ik nog niet, maar in een blote buik wel, denk ik....
Daar moet je dus echt niet in sporten, of je moet theezakjes willenquote:Op woensdag 7 mei 2008 11:18 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
die roze kan wel als topje
ik heb dit soort bh'snee dan kan het niet
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |