abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58478602
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het vervelend dat m'n broek maat 31 nu weer strak om m'n benen zit terwijl ik 4-5 kilo lichter nog maat 27-28 had. Zal wel het sporten zijn. Maar nu zijn dus al m'n nieuwe broeken ook te klein. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

maar aan de andere kant ben ik ook bang om te dun te worden
Pff tis ook nooit goed he...vrouwen

Maar ik heb het ook hoor en bij 2 kilo verschil merk ik het al aan m'n broeken. Daarom draag ik ook vooral rokjes en jurkjes, al zijn er wel 2 panty's gescheurd al in de laatste weken

Ik heb trouwens vrijdag opeens in een opwelling bedacht heel fanatiek te gaan mee voetballen, nou loop ik al 2 dagen kreupel. Mijn stiefvader vindt het aantstelleritus maar ik kan echt amper lopen
pi_58478866
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:48 schreef shinydiscoball het volgende:

[..]

Pff tis ook nooit goed he...vrouwen

Maar ik heb het ook hoor en bij 2 kilo verschil merk ik het al aan m'n broeken. Daarom draag ik ook vooral rokjes en jurkjes, al zijn er wel 2 panty's gescheurd al in de laatste weken

Ik heb trouwens vrijdag opeens in een opwelling bedacht heel fanatiek te gaan mee voetballen, nou loop ik al 2 dagen kreupel. Mijn stiefvader vindt het aantstelleritus maar ik kan echt amper lopen
gewoon rust houden
dit meisje ken ik halfhalf via ander forum + ze heeft een show gelopen voor een vriendin van me
maar omg. zo dun. arm kind
2-3 jaar geleden?: 1 2
Vorig jaar: 1 2
Nu: 1 2
pi_58479933
quote:
Op zondag 4 mei 2008 20:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

gewoon rust houden
dit meisje ken ik halfhalf via ander forum + ze heeft een show gelopen voor een vriendin van me
maar omg. zo dun. arm kind
2-3 jaar geleden?: 1 2
Vorig jaar: 1 2
Nu: 1 2
wow
Das ziet er echt niet gezond uit, en ze had eigenlijk al een mooi figuur vind ik...zonde! Vind ze het zelf mooier?
pi_58480007
ja ze was echt prachtig
ja ze schijnt het erg mooi te vinden
pi_58480169
Echt zo jammer...ik snap echt niet dat meisjes zo dun willen zijn. En dan vaak zo ongezond bezig zijn
  zondag 4 mei 2008 @ 22:49:31 #156
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_58481578
Sinds eergisteren besloten dat het genoeg is geweest en ik wil gaan afvallen. Nooit een poging ondernomen om af te vallen dus heb geen idee hoe het zal gaan lopen.

Ik ben een man van 1.75m en weeg op het moment 88 kilo en wil dit terug gaan brengen tot ongeveer 70 kilo wat mijn oorspronkelijke gewicht was een aantal jaren geleden.

Hoofdschuldige aan mijn gewichtstoename is veel bier drinken met de bijkomende slechte eetgewoonten. Voorheen dronk ik 4 a 5 flessen bier per dag waar ik dus sinds eergisteren mee gestopt ben. Ik heb al het bier weggedaan en momenteel niet echt de behoefte in een biertje al heb ik wel moeite met inslapen.

Ik eet nu minder ongezond en eet meer fruit, ik ontbijt nu ook wat ik eerst nooit deed. Voorlopig wil ik het hier bij houden en zien hoe het de komende tijd gaat verlopen.

Ik heb er in ieder geval wel zin in!
Vloerplint
pi_58481990
Hey succes er mee! 4-5 bier per dag klinkt wel een beetje als een verslaving
  zondag 4 mei 2008 @ 23:37:41 #158
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_58482632
Ja dat is het ook eigenlijk al wist ik het drinken wel tot de avond na het werk te beperken, maar goed ik heb geen ontwenningsverschijnselen of iets dergelijks, we zullen zien.
Vloerplint
pi_58483227
quote:
Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef XrAiDeN het volgende:
Sinds eergisteren besloten dat het genoeg is geweest en ik wil gaan afvallen. Nooit een poging ondernomen om af te vallen dus heb geen idee hoe het zal gaan lopen.

Ik ben een man van 1.75m en weeg op het moment 88 kilo en wil dit terug gaan brengen tot ongeveer 70 kilo wat mijn oorspronkelijke gewicht was een aantal jaren geleden.

Hoofdschuldige aan mijn gewichtstoename is veel bier drinken met de bijkomende slechte eetgewoonten. Voorheen dronk ik 4 a 5 flessen bier per dag waar ik dus sinds eergisteren mee gestopt ben. Ik heb al het bier weggedaan en momenteel niet echt de behoefte in een biertje al heb ik wel moeite met inslapen.

Ik eet nu minder ongezond en eet meer fruit, ik ontbijt nu ook wat ik eerst nooit deed. Voorlopig wil ik het hier bij houden en zien hoe het de komende tijd gaat verlopen.

Ik heb er in ieder geval wel zin in!
dan moet je 'eigenlijk' naar het dieettopic want je BMI is boven de 27

maar succes..

zoveel bier per dag, jezus
elke dag?

En ja, dat je na anderhalve dag nog zin hebt, en 'het bier wel kan laten staan' is niet zo verwonderlijk over twee weken mag je nog 's vertellen hoe je het vindt

maar goed, succes dus. Je gaat verder niet sporten oid?
Ja doei.
pi_58483472
ja 28,7
  maandag 5 mei 2008 @ 00:27:53 #161
56487 XrAiDeN
Deurklink
pi_58483524
Yep elke dag, wat sporten betreft hou ik het voorlopig op regelmatig fietsen en vaker de fiets pakken ipv de auto. En inderdaad de tijd zal het leren.

Wat betreft het BMI had het niet gelezen in de startpost, zal me dus verder uit dit topic weghouden
Vloerplint
  maandag 5 mei 2008 @ 00:50:47 #162
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58483887
mij maakt het niet uit hoor, sowieso zitten hier chillere vrouwen.
ik kijk nu een vage spaanse film, bedt rare shit
Bernie en ik zijn tof.
  maandag 5 mei 2008 @ 09:01:56 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58485671
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:50 schreef mordradead het volgende:
.
Ik zal deze post nog eens quoten als moblo en Miss_S weer eens in de clinch liggen .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 mei 2008 @ 09:33:00 #164
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58486018
XrAiDeN: of je nou hier gaat posten, of daar, veel succes ermee .

Ik ben gister niet verbrand. Dat ik dat nog een keer mocht meemaken , normaal is het na een uurtje wel rood op mn schouders. Dus vandaag: boeken pakken, in de zon in bikini gaan liggen, en leren. Eens kijken of ik dan wakker kan blijven ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58486178
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:01 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.
Ik zal deze post nog eens quoten als moblo en Miss_S weer eens in de clinch liggen .
of gewoon zomaar

ik ben ook chill in een rel hoor, ik ben áltijd chill de tofheid zelve

Goedemorgen, vanuit bed

we waren bijna vergeten te reageren op huizen deze week dus dat snel net maar even gedaan, vanuit bed
Zo maar eens douchen, toiletteren, wegen, ontbijten en boodschapjes doen. Vanavond gaan we BBQ-en in Nijmegen, spontaan plan van gisteren en ik ga lekker spare-ribs marineren en pastasalade maken
Ja doei.
pi_58486212
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:33 schreef Chicolate het volgende:
XrAiDeN: of je nou hier gaat posten, of daar, veel succes ermee .

ja, ik heb zoveel moeite gedaan om hier te 'mogen' posten eindelijk vind ik gewoon oneerlijk als er mensen meteen hier komen

Nee hoor

van mij mag je posten waar je wil, net waar je je thuis voelt
Je kunt 88 kilo wegen en veel meer spier hebben en er niet echt dik uitzien, en je kunt moddervet lijken (zoals ik deed met bijna 88 kilo )

het is lekker weer, ik ben goedgehumeurd en ga straks lekker in het zonnetje leren in het park dan maar, want in de voortuin is ook zo Tokkie-achtig
Ja doei.
  maandag 5 mei 2008 @ 09:55:08 #167
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58486298
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:48 schreef motorbloempje het volgende:

ja, ik heb zoveel moeite gedaan om hier te 'mogen' posten eindelijk vind ik gewoon oneerlijk als er mensen meteen hier komen
Ja maar, ja maar, er komen wel vaker mensen hier posten voor de gezelligheid. Straks jaag je hem weg .

Mag leren in de achtertuin wel, of moet ik mezelf nu een Tokkie noemen?
pi_58486417
quote:
Op maandag 5 mei 2008 09:55 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja maar, ja maar, er komen wel vaker mensen hier posten voor de gezelligheid. Straks jaag je hem weg .

Mag leren in de achtertuin wel, of moet ik mezelf nu een Tokkie noemen?
daarachter kwam 'nee hoor, iedereen mag posten waar hij/zij wil van mij'

dus niet huilen..

en de achtertuin mag wel
Ja doei.
  maandag 5 mei 2008 @ 10:20:41 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58486675
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
en de achtertuin mag wel
balkon ook hè? .
Niet meer actief op Fok!
pi_58487029
Goedemorgen allemaal
Ik zag dat er weer aan mij gedacht werd

Zaterdag was Evita geweldig beetje jammer dat wij Anne uit opzoek naar Evita kregen maar goed nu eindelijk wel Stanley gezien
Gister lekker gezellig met familie en vriendje buiten gezeten en gesport (als tafeltennissen en sjoelen als sport en trampoline springen als sport telt )
pi_58487403
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

balkon ook hè? .
vooruit...

hier wat minder bruisende dag-indeling ineens..

zo wel bbq-spullen halen, maar daarna naar Geesteren..
Moeder van vriend belde, dat we maar beter vandaag of morgen nog even langs opa konden gaan, omdat hij érg hard achteruit gaat (hij heeft onbehandelde darmkanker..)

Schrok wel heel erg.. al zagen we het wel aankomen

Dus straks zo goed als afscheid nemen
Ja doei.
pi_58487593
quote:
Op maandag 5 mei 2008 00:50 schreef mordradead het volgende:
  maandag 5 mei 2008 @ 11:33:22 #173
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58487868
quote:
Op maandag 5 mei 2008 10:04 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daarachter kwam 'nee hoor, iedereen mag posten waar hij/zij wil van mij'

dus niet huilen..

en de achtertuin mag wel

Ik wil weer gras in de achtertuin, dat ligt echt een stuk lekkerder dan de stenen (maar het onderhoud lukte nooit zo goed, daarom hebben mn ouders er steen in gelegd). Of een park zonder vliegjes .

Veel sterkte met het bezoek bij opa straks .
pi_58488756
Goeiemiddag

Bijna een week niet achter de pc gezeten, met Koninginnedag tot 1 uur 's nachts op een terrasje gezeten, met Hemelvaart naar Dauwpop geweest, was echt superleuk, vrijdag gewoon rustig aan gedaan, zaterdag naar Almelo gegaan en gisteren feest bij de voetbal gehad omdat 2 elftallen kampioen waren geworden. Dus erg leuke, drukke, gezellige dagen achter de rug Niet echt op mn eten gelet, maar goed, wel veel lol gehad

Vanmiddag gewoon werken, en vanavond is er helaas geen zwemmen vanwege Bevrijdingsdag. Volgende week maandag is er ook al geen zwemmen vanwege Pinksteren, dus dat is wel jammer, maar goed, niks aan te doen.
pi_58489029
Nog een grappige foto van mij aan het 'sporten' in een jurkje gisteren
  maandag 5 mei 2008 @ 12:37:45 #176
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_58489084
Ik heb het net als Sylvana de afgelopen dagen wel leuk gehad maar dat heeft op de weegschaal echt desastreuze gevolgen achtergelaten
Vandaag nog even goed afsluiten en dan maar weer bikkelen want op deze manier word ik niet echt vrolijk.

Gelukkig wordt het weer weer beter, m'n pa was alweer op z'n armen verbrand
Bernie en ik zijn tof.
pi_58489273
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:34 schreef Miss_S het volgende:
Nog een grappige foto van mij aan het 'sporten' in een jurkje gisteren
[ afbeelding ]
leuk jurkje !
pi_58489341

en dit gaat als het meezit mijn nieuwe motor worden. Donderdag proefrijden
Ja doei.
  maandag 5 mei 2008 @ 12:59:23 #179
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_58489446
@Miss_S: grappig jurkje, alleen vind ik hem niet zo flatterend. En als ik het zo bekijk zijn je bovenbenen gewoon slank hoor

Ik ga zometeen maar eens aan de studie, loop alweer veel te veel achter. Eind mei/begin juni tentamens en ik moet nog iets van 15 boeken in 'm'n hoofd stampen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  Vis een optie? maandag 5 mei 2008 @ 12:59:29 #180
70532 loveli
N
pi_58489448
Een diversion? Is dat niet te... gewoon/degelijk/saai voor jou?
crap in = crap out
pi_58489476
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef loveli het volgende:
Een diversion? Is dat niet te... gewoon/degelijk/saai voor jou?
Neuh hoor

Heb hiervoor een Diversion 600 gehad maar die ging technisch gezien achteruit stuurt heerlijk!

Ik rijd vooral rustige toerritjes, en maak liever mooie bochten dan dat ik er snoeihard doorheen ga

en een 900 is niet heel saai hoor
Ja doei.
pi_58489588
wat een enorme motor lijkt dat zo moblo, of is dat gewoon de hoek van de foto?

En sterkte vanmiddag..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 5 mei 2008 @ 13:10:32 #183
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58489642
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S: grappig jurkje, alleen vind ik hem niet zo flatterend. En als ik het zo bekijk zijn je bovenbenen gewoon slank hoor

Ik vind haar er daar dikker uit zien dan ze is, maar dat komt ws doordat het jurkje opbolt.
Ik wil al een uur buiten gaan zitten, maar ik blíjf maar frutten met SPSS. Nu ga ik echt buiten. Dag! .
Niet meer actief op Fok!
  Vis een optie? maandag 5 mei 2008 @ 13:13:43 #184
70532 loveli
N
pi_58489722
Het is zo'n oerdegelijke "verstandige keus, niets op aan te merken" toerfiets. Dat bedoel ik een beetje.

En ontopic: vandaag maar weer eens de hardloopschoenen en shockabsorber xs aangetrokken. Het kost wat tijd om dat ding over m'n maat 40 schouders te manouvreren, maar dan beweegt er ook echt helemaal niks meer
En ook al heb ik maar 3 kilometer gelopen, ik blijf kolpoper in de witte-benen competitie.
crap in = crap out
pi_58489868
Het jurkje zit normaal anders hoor dit komt door de beweging
En vind mijn benen er slanker uit zien dan dat ze zijn
  maandag 5 mei 2008 @ 13:43:26 #186
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58490322
quote:
Op maandag 5 mei 2008 13:13 schreef loveli het volgende:
Het is zo'n oerdegelijke "verstandige keus, niets op aan te merken" toerfiets. Dat bedoel ik een beetje.

En ontopic: vandaag maar weer eens de hardloopschoenen en shockabsorber xs aangetrokken. Het kost wat tijd om dat ding over m'n maat 40 schouders te manouvreren, maar dan beweegt er ook echt helemaal niks meer
En ook al heb ik maar 3 kilometer gelopen, ik blijf kolpoper in de witte-benen competitie.
Shockabsorber? Wat is dat?

Hm, even gegoogled op google gekeken en het lijkt mij ook wel wat. Ik heb er zelfs een hekel aan om hard te lopen in t-shirt omdat de boel zo irritant schudt.
Waar koop je zo'n ding?

Nu ben ik weer naar buiten .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 5 mei 2008 @ 16:40:17 #187
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58493350
Je kan ook gewoon een stevig sportbh in een maatje te klein kopen! Dat heb ik gedaan. Ondertussen 2 maten te klein, maar het past nog en er kan niets schudden .

Ik wil skaten. Maar ik heb geen skates. En weinig geld. Waar is de uitverkoop op dit moment?
pi_58493584
quote:
Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef Chicolate het volgende:

Ik wil skaten. Maar ik heb geen skates. En weinig geld. Waar is de uitverkoop op dit moment?
Ik ben ook nog steeds van plan om skates te kopen, alleen moet nog een keer goed advies inwinnen ivm zwakke enkels. En ik baal er van dat er hier wel een skatecursus wordt gegeven, maar ik daar niet heen kan omdat het op woensdagmiddag is en ik dan moet werken :S

Ik ben weer klaar met werken, nou ipv zwemmen vanavond maar boodschappen doen, afwassen en de foto's van Dauwpop bewerken enzo

Had ik maar een tuin of balkon, dan ging ik eerst lekker in het zonnetje zitten. Maarja. op mn dakterras komt geen zon ivm de kerk Morgen hoef ik alleen 's ochtends te werken, dan ga ik daarna mooi gelijk naar Peter toe om lekker op zijn balkon te zitten
pi_58493899
Skaten is heerlijk, ik denk dat wij zometeen nog even een rondje gaan maken..

Nog weer een nieuw onderzoekje...
quote:
Vroeger overlijden door dieet
Het wordt wel vaker gezegd, maar het is nu ook bewezen door een Zweedse studie onder 42.000 vrouwen: wie aan Atkins doet of een ander koolhydraatarm dieet volgt, gaat eerder dood.
Wie weinig koolhydraten en veel eiwitten eet, verhoogt zijn kans op voortijdig overlijden met 6 procent.

De kans om te overlijden door een hart- of vaataandoening stijgt zelfs met 13 procent.

Voor de studie werden ruim 42.000 vrouwen tussen 30 en 49 jaar gedurende 12 jaar gevolgd. De onderzoekers raden in hun conclusie aan om heel voorzichtig te zijn met dergelijke diëten, zeker als je een hart- of vaatziekte hebt.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
pi_58493952
Ben ik de enige die lekker in mijn bikini in de tuin heeft gelegen vandaag?
pi_58494003
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
1. ik moest werken
2. ik heb geen bikini die ik pas
3. ik heb geen tuin

*jaloers is*
pi_58494080
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:19 schreef Sylvana het volgende:

[..]

1. ik moest werken
2. ik heb geen bikini die ik pas
3. ik heb geen tuin

*jaloers is*
Nu je het zegt ik wil ook nieuwe bikini's
Die van vorige zomer beginnen te groot te worden

En een tuin hebben is wel erg lekker inderdaad, heb 16 jaar alleen een groot balkon gehad maar een tuin is toch echt lekkerder
  maandag 5 mei 2008 @ 17:28:10 #193
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58494151
quote:
Heb wel in een strandjurkje op het balkon gezeten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58494173
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Heb wel in een strandjurkje op het balkon gezeten .
Waarom niet minder? Hier was het echt superwarm
  maandag 5 mei 2008 @ 17:41:02 #195
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58494368
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom niet minder? Hier was het echt superwarm
Wat minder? In minder kleren? Dit was bloot genoeg voor mij, hoor .
Bovendien heb ik geen bikini en daarmee doe ik iedereen die mij op mijn balkon kan zien zitten een groot plezier .
Niet meer actief op Fok!
pi_58494450
quote:
ik ook

heeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
pi_58494514
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Wat minder? In minder kleren? Dit was bloot genoeg voor mij, hoor .
Bovendien heb ik geen bikini en daarmee doe ik iedereen die mij op mijn balkon kan zien zitten een groot plezier .

Dat laatste zal wel mee vallen toch
Ik ga zo ook nog ff op mijn balkon lezen, weet nog niet in mijn bikini of jurkje ligt aan de temperatuur
  maandag 5 mei 2008 @ 18:48:07 #198
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58495589
hmmm ik ook ... wilde wel in de bikini in de tuin, maja ik moest ook gewoon werken....
en nu zo trainen en morgen wederom vroege dienst... dus van die zon kan ik jammer genoeg niet echt genieten..

maaaar do ben ik vrij en dan schijnt het 24 graden te worden dus dat wacht ik wel ff af

verder dieettechnisch weinig nieuws... eet gezond gewoon doorzetten, dan ben ik voor de zomer (uhhh 21 juni) wel onder de 80
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58495657
Donderdag ben ik ook vrij
Morgen een lange dag eerst naar school en dan stagelopen
  maandag 5 mei 2008 @ 19:03:22 #200
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58495880
nog 2 weken en dan heb ik ook heerlijk eens weer een weekje vakantie! heb dr zoveel zin in... de afgelopen week waren en zoveeeeel mensen die vakantie hadden, dat ik stiekem wel een beetje jaloers was.. (krijg je helemaal als je dan nachtdiensten mag doen...)...
maar ik heb lekker dan vakantie (is ook alweer te lang geleden... (half jaar).
hopen dat het weer dan ook nog een beetje goed blijft
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')