Pff tis ook nooit goed he...vrouwenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik vind het vervelend dat m'n broek maat 31 nu weer strak om m'n benen zit terwijl ik 4-5 kilo lichter nog maat 27-28 had. Zal wel het sporten zijn. Maar nu zijn dus al m'n nieuwe broeken ook te klein. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
maar aan de andere kant ben ik ook bang om te dun te worden
gewoon rust houdenquote:Op zondag 4 mei 2008 20:48 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Pff tis ook nooit goed he...vrouwen![]()
![]()
Maar ik heb het ook hoor en bij 2 kilo verschil merk ik het al aan m'n broeken. Daarom draag ik ook vooral rokjes en jurkjes, al zijn er wel 2 panty's gescheurd al in de laatste weken![]()
Ik heb trouwens vrijdag opeens in een opwelling bedacht heel fanatiek te gaan mee voetballen, nou loop ik al 2 dagen kreupel. Mijn stiefvader vindt het aantstelleritus maar ik kan echt amper lopen
wowquote:
dan moet je 'eigenlijk' naar het dieettopicquote:Op zondag 4 mei 2008 22:49 schreef XrAiDeN het volgende:
Sinds eergisteren besloten dat het genoeg is geweest en ik wil gaan afvallen. Nooit een poging ondernomen om af te vallen dus heb geen idee hoe het zal gaan lopen.
Ik ben een man van 1.75m en weeg op het moment 88 kilo en wil dit terug gaan brengen tot ongeveer 70 kilo wat mijn oorspronkelijke gewicht was een aantal jaren geleden.
Hoofdschuldige aan mijn gewichtstoename is veel bier drinken met de bijkomende slechte eetgewoonten. Voorheen dronk ik 4 a 5 flessen bier per dag waar ik dus sinds eergisteren mee gestopt ben. Ik heb al het bier weggedaan en momenteel niet echt de behoefte in een biertje al heb ik wel moeite met inslapen.
Ik eet nu minder ongezond en eet meer fruit, ik ontbijt nu ook wat ik eerst nooit deed. Voorlopig wil ik het hier bij houden en zien hoe het de komende tijd gaat verlopen.
Ik heb er in ieder geval wel zin in!
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:50 schreef mordradead het volgende:
mij maakt het niet uit hoor, sowieso zitten hier chillere vrouwen.
ik kijk nu een vage spaanse film, bedt rare shit
of gewoon zomaarquote:Op maandag 5 mei 2008 09:01 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik zal deze post nog eens quoten als moblo en Miss_S weer eens in de clinch liggen.
ja, ik heb zoveel moeite gedaan om hier te 'mogen' posten eindelijkquote:Op maandag 5 mei 2008 09:33 schreef Chicolate het volgende:
XrAiDeN: of je nou hier gaat posten, of daar, veel succes ermee.
Ja maar, ja maar, er komen wel vaker mensen hier posten voor de gezelligheid. Straks jaag je hem wegquote:Op maandag 5 mei 2008 09:48 schreef motorbloempje het volgende:
ja, ik heb zoveel moeite gedaan om hier te 'mogen' posten eindelijkvind ik gewoon oneerlijk als er mensen meteen hier komen
![]()
daarachter kwam 'nee hoor, iedereen mag posten waar hij/zij wil van mij'quote:Op maandag 5 mei 2008 09:55 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, er komen wel vaker mensen hier posten voor de gezelligheid. Straks jaag je hem weg.
Mag leren in de achtertuin wel, of moet ik mezelf nu een Tokkie noemen?
vooruit...quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 00:50 schreef mordradead het volgende:
mij maakt het niet uit hoor, sowieso zitten hier chillere vrouwen.
ik kijk nu een vage spaanse film, bedt rare shit
quote:Op maandag 5 mei 2008 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
daarachter kwam 'nee hoor, iedereen mag posten waar hij/zij wil van mij'
dus niet huilen..
en de achtertuin mag wel![]()
leuk jurkje !quote:Op maandag 5 mei 2008 12:34 schreef Miss_S het volgende:
Nog een grappige foto van mij aan het 'sporten' in een jurkje gisteren
[ afbeelding ]
Neuh hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef loveli het volgende:
Een diversion? Is dat niet te... gewoon/degelijk/saai voor jou?
Ik vind haar er daar dikker uit zien dan ze is, maar dat komt ws doordat het jurkje opbolt.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S: grappig jurkje, alleen vind ik hem niet zo flatterend. En als ik het zo bekijk zijn je bovenbenen gewoon slank hoor![]()
Shockabsorber? Wat is dat?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:13 schreef loveli het volgende:
Het is zo'n oerdegelijke "verstandige keus, niets op aan te merken" toerfiets. Dat bedoel ik een beetje.
En ontopic: vandaag maar weer eens de hardloopschoenen en shockabsorber xs aangetrokken. Het kost wat tijd om dat ding over m'n maat 40 schouders te manouvreren, maar dan beweegt er ook echt helemaal niks meer
En ook al heb ik maar 3 kilometer gelopen, ik blijf kolpoper in de witte-benen competitie.
Ik ben ook nog steeds van plan om skates te kopen, alleen moet nog een keer goed advies inwinnen ivm zwakke enkels. En ik baal er van dat er hier wel een skatecursus wordt gegeven, maar ik daar niet heen kan omdat het op woensdagmiddag is en ik dan moet werken :Squote:Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil skaten. Maar ik heb geen skates. En weinig geld. Waar is de uitverkoop op dit moment?
quote:Vroeger overlijden door dieet
Het wordt wel vaker gezegd, maar het is nu ook bewezen door een Zweedse studie onder 42.000 vrouwen: wie aan Atkins doet of een ander koolhydraatarm dieet volgt, gaat eerder dood.
Wie weinig koolhydraten en veel eiwitten eet, verhoogt zijn kans op voortijdig overlijden met 6 procent.
De kans om te overlijden door een hart- of vaataandoening stijgt zelfs met 13 procent.
Voor de studie werden ruim 42.000 vrouwen tussen 30 en 49 jaar gedurende 12 jaar gevolgd. De onderzoekers raden in hun conclusie aan om heel voorzichtig te zijn met dergelijke diëten, zeker als je een hart- of vaatziekte hebt.
1. ik moest werkenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die lekker in mijn bikini in de tuin heeft gelegen vandaag?
Nu je het zegt ik wil ook nieuwe bikini'squote:Op maandag 5 mei 2008 17:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
1. ik moest werken
2. ik heb geen bikini die ik pas
3. ik heb geen tuin
*jaloers is*
Heb wel in een strandjurkje op het balkon gezetenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
Waarom niet minder? Hier was het echt superwarmquote:Op maandag 5 mei 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb wel in een strandjurkje op het balkon gezeten.
Wat minder? In minder kleren? Dit was bloot genoeg voor mij, hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom niet minder? Hier was het echt superwarm
ik ookquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat minder? In minder kleren? Dit was bloot genoeg voor mij, hoor.
Bovendien heb ik geen bikini en daarmee doe ik iedereen die mij op mijn balkon kan zien zitten een groot plezier![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |