Dacht ik ookquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik dacht dat je het over iemand hier hadsorry
we zijn er immers weer hèquote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Ik dacht: uhoh, er komt weer een relletje aan
.
Maar idd. Laatst was ik op A'dam NS, toen viel er ook een oma van de trap inclusief grote koffer. Toen renden wij (Mark en ik) er ook geschrokken op af. Toen heeft Mark haar koffer even voor haar de trap op getild.
Ik heb het huis net schoongemaakt incl m'n eigen kamer. Vanochtend hele tijd met scriptie zitten klooien, toen gestopt ivm RSI-verschijnselen. Nu ga ik even relaxen en morgenochtend weer een paar uurtjes scriptieën. Wil dat ding per se deze week af hebben
.
En nu ga ik weer. Dag. Lief zijn voor elkaar hè
.
Mja, TARA was een keer op station Hoogeveen en daar viel een meisje zomaar uit het niets plat voorover. (niet in elkaar zakken, echt als een plankje op haar gezicht, wrs iets epileptisch)quote:Op vrijdag 2 mei 2008 16:16 schreef Miss_S het volgende:
Als je toch behoorlijk valt en iedereen gewoon verder wandelt
Vertelquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn parijs zag er heel anders uit
Dat was het ook wel hoorquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja bij jou lijkt het net alsof het 1 groot disney was
bij mij was het lekker shabby
ik ga kijken of ik wat foto's zie van vorige zomerquote:Op vrijdag 2 mei 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dat was het ook wel hoormaar misschien minder op de foto's
het was gewoon geweldig en soms lekker vies
Het is een schitterende dag voor een bruiloft in ieder gevalquote:Op zaterdag 3 mei 2008 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zodadelijk lekker douchen en dan netjes omkleden, zodat ik mooi op de bruiloft van Levitation kan verschijnenwoei!!!!!!!
En daarna lekker met de motor terug naar Nijmegen, en dan Fok! meet met bowlen enzo.
Ben op de motor, dus kan niet drinken, dus dat is weer goed voor de lijn
Dat lijkt wel op elkaar ja, al draagt zij het idd meer mode achtig strak in het pak, bij mij zien kleren er altijd uit alsof ik 10 dagen in de jungle geleefd heb ofzoquote:Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
http://www.flickr.com/photos/piksi_/
[ afbeelding ]
Duurde kwaliteit stoffen denk ikquote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Hello![]()
Allemaal vakantiegangers hier, moet wel nog ff bijlezen. Razz fijn dat het iets beter gaat met je vader![]()
[..]
Dat lijkt wel op elkaar ja, al draagt zij het idd meer mode achtig strak in het pak, bij mij zien kleren er altijd uit alsof ik 10 dagen in de jungle geleefd heb ofzo
Ja ik heb gewoon H&M aan altijdquote:Op zaterdag 3 mei 2008 15:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Duurde kwaliteit stoffen denk ik
De bonbonverpakking is al 2 weken open en er zijn tot nu toe iets van 7 bonbons uit, waarvan 4 op één dagquote:Op zondag 4 mei 2008 12:01 schreef Inderdaad het volgende:
Goed bezig, freecell.Heb je de bonbons de hele dag erin laten liggen?
oja ik ben niet dik. ik ben gespierd.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:03 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar jouw aankomen is gewoon spier door het kickboxen![]()
Knap.quote:Op zondag 4 mei 2008 17:18 schreef freecell het volgende:
[..]
De bonbonverpakking is al 2 weken open en er zijn tot nu toe iets van 7 bonbons uit, waarvan 4 op één dag
Ik kan er wel redelijk afblijven dus
Ik weet het niet, maar zelf zou ik wachten totdat ik geen pijn meer voelde. Dat heb ik vandaag ook gedaan met m'n enkel. Alleen als ik hele rare bewegingen zijwaarts maak voel ik hem nog, dus ik ben gaan hardlopen vandaag en het ging goed. Heb wel heel geconcentreerd gelopen. Zodat ik niet nog eens m'n enkel zou verzwikken. In een korte broek gelopenquote:Op zondag 4 mei 2008 18:54 schreef Inderdaad het volgende:
[..]
Knap.Ik zou dat dus nooit kunnen..
Mijn knie doet trouwens wel pijn vandaag, dus geen Evy 5 deze week. Combinatie van beginnen met rennen, crosstrainer gebruiken en veel autorijden na een aantal weken geen auto te hebben gehad is dus niet geslaagd. Hoelang kan ik het beste wachten om weer te beginnen met hardlopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |