abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58437094
Auw Razz!
Zou je niet even naar de dokter gaan dan? Even laten checken of alles nog heel is.
pi_58437436
Hier overigens dus ons fotoverslag:

Fok! dieetclub 248.
Ja doei.
pi_58437695
Knuffel voor Razz
Ik blijf toch altijd verbaasd hoe sommige mensen (niet) reageren

Het is trouwens een mini trampoline, maar wel lekker vrolijk zo in het zonnetje met muziek erbij
pi_58437723
wie reageert waar niet op dan?
Ja doei.
pi_58437754
Als je toch behoorlijk valt en iedereen gewoon verder wandelt
pi_58437805
ah, ik dacht dat je het over iemand hier had sorry
Ja doei.
  vrijdag 2 mei 2008 @ 16:23:48 #107
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58437894
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:19 schreef motorbloempje het volgende:
ah, ik dacht dat je het over iemand hier had sorry
Dacht ik ook . Ik dacht: uhoh, er komt weer een relletje aan .

Maar idd. Laatst was ik op A'dam NS, toen viel er ook een oma van de trap inclusief grote koffer. Toen renden wij (Mark en ik) er ook geschrokken op af. Toen heeft Mark haar koffer even voor haar de trap op getild .

Ik heb het huis net schoongemaakt incl m'n eigen kamer . Vanochtend hele tijd met scriptie zitten klooien, toen gestopt ivm RSI-verschijnselen. Nu ga ik even relaxen en morgenochtend weer een paar uurtjes scriptieën. Wil dat ding per se deze week af hebben .
En nu ga ik weer. Dag . Lief zijn voor elkaar hè .
Niet meer actief op Fok!
pi_58437939
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dacht ik ook . Ik dacht: uhoh, er komt weer een relletje aan .

Maar idd. Laatst was ik op A'dam NS, toen viel er ook een oma van de trap inclusief grote koffer. Toen renden wij (Mark en ik) er ook geschrokken op af. Toen heeft Mark haar koffer even voor haar de trap op getild .

Ik heb het huis net schoongemaakt incl m'n eigen kamer . Vanochtend hele tijd met scriptie zitten klooien, toen gestopt ivm RSI-verschijnselen. Nu ga ik even relaxen en morgenochtend weer een paar uurtjes scriptieën. Wil dat ding per se deze week af hebben .
En nu ga ik weer. Dag . Lief zijn voor elkaar hè .
we zijn er immers weer hè

ik denk overigens dat ik wel schandalig ben aangekomen de laatste dagen hebben dan ook schandalig lekker gegeten de dinsdag en woensdagavond

maargoed zie er nog steeds goed uit, én met mn hardloopschema gaat 't er vast wel weer af, en méér!

Relax-ze
Ja doei.
pi_58437995
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 16:16 schreef Miss_S het volgende:
Als je toch behoorlijk valt en iedereen gewoon verder wandelt
Mja, TARA was een keer op station Hoogeveen en daar viel een meisje zomaar uit het niets plat voorover. (niet in elkaar zakken, echt als een plankje op haar gezicht, wrs iets epileptisch)
Er kwam redelijk snel bloed onder haar gezicht vandaan lopen terwijl ze stil bleef liggen.
TARA stond helemaal aan de andere kant van het perron en is er heen gelopen om te helpen, hij is voor zéker 30 anderen langsgelopen die allemaal wel keken, maar rustig bleven staan
pi_58438252
Razz, jeetje, hou het een beetje in de gaten, meid... Verwaarloosde blessures kun je er nu echt niet bijhebben. Sterkte.
pi_58438296
Hier geen rel hoor
Net weer ff in het zonnetje trampoline gesprongen
Volgens mij word ik erg vrolijk van dit weer, mis alleen mijn vriendje wel erg
Maar goed zie hem morgen weer

Zal vanavond trouwens eens kijken of ik een fotoverslag kan maken voor jullie
Renske heeft de foto's al gezien
pi_58438540
wat is je hyves ?
pi_58439196
leuke foto's

Zou 't bijna weer eens proberen, Parijs.. is me vorige keer heel erg tegengevallen (op de musea na, die waren geweldig ) de stad zelf echter had ik meer van verwacht...

René en ik hebben geen enkele foto samen geloof dat we in 2 weken Schotland ook geen enkele foto samen hebben gemaakt, doen jullie beter in 2 dagen maargoed... denk ook niet dat wij daar 't stelletje naar zijn, die kleffig op de foto gaan enzo daarbij is in de middle of nowhere meestal geen andere fotograaf in de buurt

Zag wel trouwens dat 't erg druk was overal... was dat niet jammer?
Ja doei.
pi_58439387
Het foto/reisverslag

Zondagochtend moesten we vroeg op om de Thalys te halen. We kwamen aan op Gare du nord, daar hebben we toen maar meteen een Paris Visite gekocht voor 5 dagen.
Toen we aankwamen in het hotel hebben we eerst rustig F1 gekeken
Omdat het zo lekker weer was zijn we die avond nog naar Jardin Luxembourg geweest en daarna lekker op de velden voor de Eifeltoren gezeten.
Tussendoor hebben we toen nog bij een Italiaans restaurantje gegeten.

De volgende dag zijn we naar de Sacre Coeur gegaan, die lag achter ons hotel. Daar hebben we ook nog een tijd op de bankjes bij de fontein gezeten en een beetje mensen gekeken.
We hadden besloten deze dagen het meeste te reizen dus toen zijn we naar La Defense/ Grande Arche en Versailles geweest.
Toen zijn we naar de Notre Dame geweest, daar zijn we ook binnen geweest. Omdat mijn vriend nogal gek is van films vond hij dat vooral interessant.
Die avond hebben we ook nog een wandeling gemaakt langs de Seine

De derde dag was vooral Disney. In de ochtend lieten we eerst nog even het ontbijt op de kamer komen, waarvoor je niet hoefde te betalen.
Het was een beetje regenachtig maar toch was het nog erg leuk. Ook was het grappig dat ik mijn beste vriendin halverwege het park tegengekomen zijn.
We hebben in de avond ook nog heerlijk in het Steakhouse in Disney gegeten.
In de avond gingen we op zoek naar de Moulin Rouge die vlakbij ons hotel moest zijn, maar we vonden alleen maar het Moulin restaurant.
Dus hebben we maar verder de buurt verkent.

De 4e dag zijn we weer naar de Moulin Rouge gegaan maar deze keer ook echt gevonden
Daarna zijn we naar Pere Lachaise gegaan en de bekende grafen van Edith Piaf en Jim Morrison bezocht.
Deze dag hebben we vooral het centrum gehad, dus het Louvre en Invalides. Toen kregen we even een stortbui, dus hadden we ff geen zin meer.
Toen zijn we bij de Mac gaan eten, toen ging het weer beter en zijn we naar de Arc de Triomphe gegaan.
Ik wou er graag om half 7 heen omdat dan de vlam bij de onbekende soldaat werd aangestoken.
Als laatste zijn we naar het museum L'erotisme geweest dat vlakbij de Moulin Rouge was.

Dan nog foto's van onze hotelkamer

En klef zijn we niet echt, maar vind het wel altijd een leuk aandenken om foto's van ons samen te hebben
Ik heb niet echt gemerkt dat het druk was trouwens

[ Bericht 1% gewijzigd door Miss_S op 02-05-2008 18:01:40 ]
  vrijdag 2 mei 2008 @ 17:55:18 #116
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58439505
dikke knuf voor Razz

en Miss-S en MoBlo welkom thuis fijn dat jullie er weer zijn en leuke foto's
ik lees straks wel ff bij...

druk druk druk,
moet nu direct weer weg

*zwaai zwaai*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58439872
mijn parijs zag er heel anders uit
pi_58439950
het mijne ook vond het maar een grauwe grijze saaie bedoening
Ja doei.
pi_58439954
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:16 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
mijn parijs zag er heel anders uit
Vertel
pi_58440079
ja bij jou lijkt het net alsof het 1 groot disney was
bij mij was het lekker shabby
pi_58440098
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:29 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja bij jou lijkt het net alsof het 1 groot disney was
bij mij was het lekker shabby
Dat was het ook wel hoor maar misschien minder op de foto's
het was gewoon geweldig en soms lekker vies
pi_58440163
quote:
Op vrijdag 2 mei 2008 18:30 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Dat was het ook wel hoor maar misschien minder op de foto's
het was gewoon geweldig en soms lekker vies
ik ga kijken of ik wat foto's zie van vorige zomer
  vrijdag 2 mei 2008 @ 18:59:37 #123
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58440566
Haha, mijn Parijs van afgelopen zomer was ook regenachtig .
Ik wil dit jaar naar Griekenland, of Barcelona of Madrid oid . We'll see .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 2 mei 2008 @ 21:18:06 #124
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58443299
Ziet er allebei erg leuk uit, Moblo en Miss S! (ik heb in de bijna 2 jaar dat ik met mn vriend heb, misschien 4 foto's waar we samen op staan )

En ik ben nog nooit in Parijs of Newcastle geweest . Dat geocachen ziet er wel erg leuk uit, je komt nog eens ergens ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58450529
Goedemorgen allemaal

Vanavond mag ik naar Evita
pi_58451222
da's wel tof ben benieuwd hoe die musical is

Goedemorgen verder!

74,3, hetzelfde gewicht als waarmee ik weg ging en dat na schandalig veel snoepen en lekker eten
Ik ben blij

Zodadelijk lekker douchen en dan netjes omkleden, zodat ik mooi op de bruiloft van Levitation kan verschijnen woei!!!!!!!

En daarna lekker met de motor terug naar Nijmegen, en dan Fok! meet met bowlen enzo.
Ben op de motor, dus kan niet drinken, dus dat is weer goed voor de lijn

nu eerst ontbijten!
Ja doei.
pi_58451263
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 10:34 schreef motorbloempje het volgende:
Zodadelijk lekker douchen en dan netjes omkleden, zodat ik mooi op de bruiloft van Levitation kan verschijnen woei!!!!!!!

En daarna lekker met de motor terug naar Nijmegen, en dan Fok! meet met bowlen enzo.
Ben op de motor, dus kan niet drinken, dus dat is weer goed voor de lijn
Het is een schitterende dag voor een bruiloft in ieder geval . Ga je dan in nette kleren in je motorpak naar de bruiloft?
pi_58451585
yup

en zo net zijn de nette kleren die ik heb niet opzich, dus kreukelgevaar is niet echt schandalig
Ja doei.
  zaterdag 3 mei 2008 @ 11:59:48 #129
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58452159
Whooh, de temperaturen stijgen komende week en het zonnetje laat zich voortdurend zien volgens de weersvoorspellingen .
Ik ben al sinds 7 uur aan het scriptieën en ik stop er weer mee voor vandaag. Geen last van RSI gehad nog en ik ga niet doorfrutten tot ik er wel weer last van heb.
Even een pakketje wegbrengen naar het postkantoor en dan met een mooi boek het balkon op .
Niet meer actief op Fok!
pi_58452997
Hello

Allemaal vakantiegangers hier, moet wel nog ff bijlezen. Razz fijn dat het iets beter gaat met je vader
quote:
Op donderdag 1 mei 2008 22:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

http://www.flickr.com/photos/piksi_/
[ afbeelding ]
Dat lijkt wel op elkaar ja, al draagt zij het idd meer mode achtig strak in het pak, bij mij zien kleren er altijd uit alsof ik 10 dagen in de jungle geleefd heb ofzo
pi_58453081
Zo, ben er ook weer even. London calling was erg leuk, maar voor koninginnedag zelf hoef ik echt niet naar amsterdam voortaan... veel te druk. Met hemelvaart koekjes gebakken en ze zijn al op! Maandag bevrijdingsfestival en zo ga ik naar de markt, dan eet ik weer gezond. En het is zoooo mooi weer!
Het mooi kotsende meisje.
pi_58454879
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 12:59 schreef shinydiscoball het volgende:
Hello

Allemaal vakantiegangers hier, moet wel nog ff bijlezen. Razz fijn dat het iets beter gaat met je vader
[..]

Dat lijkt wel op elkaar ja, al draagt zij het idd meer mode achtig strak in het pak, bij mij zien kleren er altijd uit alsof ik 10 dagen in de jungle geleefd heb ofzo
Duurde kwaliteit stoffen denk ik
pi_58455118
quote:
Op zaterdag 3 mei 2008 15:20 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Duurde kwaliteit stoffen denk ik
Ja ik heb gewoon H&M aan altijd
en ik ben gewoon slordig
pi_58457852
Heerlijk weer inderdaad en het wordt alleen maar beter

Ik heb vandaag een 'ik wil eten!' dag. Ook als ik net gegeten heb en echt vol zit. Ik ben gewoon onverzadigbaar.
Vandaag extra gegeten: 2 appels, een komkommer en een rauwkost-salade. Jaja, ik houd het gezond
En dat terwijl ik geniale bonbons in de voorraadkast heb liggen
pi_58468770
Goed bezig, freecell. Heb je de bonbons de hele dag erin laten liggen?

Ik ga vandaag Evy 5 nogmaals lopen, 2 dagen geleden had ik pijn aan mijn knie. Hoop dat het vandaag geen pijn doet. Afgelopen dagen slecht gegeten, vanaf vandaag ga ik het weer volhouden. Goede voornemens!
pi_58468843
topdrukte hier zeg

Wel voorzichtig doen hoor Inderdaad. Als je ook maar een beetje pijn voelt: stoppen! Je moet nog straks met een blessure zitten die lang gaat duren

Hier even niet hardlopen, maar straks lekker spelletjes doen in een park in Nijmegen
3 ons eraf sinds gisteren dus gaat weer lekker, 74,0 gaf de weegschaal aan

Morgen hardlopen en misschien bij ons nieuwe katje kijken
Heerlijk weer!
Ja doei.
  zondag 4 mei 2008 @ 12:34:54 #137
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58469325
Schitterend weer idd .
Ik ga nu dan ook buiten zitten . Ga deze hele week lekker vroeg opstaan (lukt gemakkelijk, aangezien ik vaak om half 7 al wakker ben), dan 's ochtends werken aan m'n scriptie en 's middags relaxen in het zonnetje .

Vanavond hardlopen, om een uurtje of 22:30. Echt heerlijk. Lekker donker, niet te warm, enorm rustig op straat... .
Niet meer actief op Fok!
  zondag 4 mei 2008 @ 13:37:29 #138
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_58470567
hoe was het gister dames???

hier is alles helemaal prima met het mooie weer vrijdag kwam ik uit de nachtdienst, heb ik smiddags (na 3,5 uur slaap) lekker geshopt in het zonnetje. Savonds nog ff stad in geweest met vriendlief. Gister lekker langs de lijn in de zon (voetbal kijken dus, kan nu mooi, nu ik geen volleybal meer heb op zaterdag)... en gisteravond kregen we visite van vrienden, daarna gebowld en de stad in en nu gaan we zo op verjaardag bij mijn kleine neefje, die 4 is geworden gezellig en leuk weekend dus...

en o ja, ik was gister 84 kg
gaat goed richting de 80
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_58470862
van dit weer word ik echt lui
  zondag 4 mei 2008 @ 16:21:43 #140
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58473580
Lekker in de zon in je bikini, muziekje op

Geloof alleen dat mn bikini te groot geworden is . De onderwijdte klopt niet helemaal meer ... of ik let er nu opeens meer op ...
pi_58473615
kan wel hoor!
mijn bil past als ik nu 2kg afval niet eens meer in maat 32/34 (maar hij is wel goed/groot genoeg geen kippenkontje)
en nu heb ik 36 oid
  zondag 4 mei 2008 @ 16:53:47 #142
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58474221
Ja maar ik ben nu even zwaar/zwaarder dan vorig jaar zomer . Dus ergens klopt er iets niet, denk dat het de stof is: heel rekbaar en beetje uitgerekt misschien. Ach, heb toch al een nieuwe gekocht vorig jaar, maar die moet ik nog even vernaaien om goed passend te maken.
pi_58474294
ik was eerst wat afgevallen
nu wat aangekomen
maar het vet komt niet exact op dezelfde plek terug
m'n buik is wel okee nu - nu alleen nog m'n boven benen weer wat dunner anders ben ik net zo een fitness model..
  zondag 4 mei 2008 @ 17:03:22 #144
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58474393
Ja maar jouw aankomen is gewoon spier door het kickboxen
  zondag 4 mei 2008 @ 17:18:16 #145
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58474609
Ik heb onnoemelijk hard m'n knie gestoten vandaag. Je ziet er bijna niks van, maar ik voel het des te meer .
Hele middag lekker buiten gezeten met een boek en ik ben een beetje verbrand, ook al had ik wel zonnemelk op gedaan. Nu eerst even eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58474613
quote:
Op zondag 4 mei 2008 12:01 schreef Inderdaad het volgende:
Goed bezig, freecell. Heb je de bonbons de hele dag erin laten liggen?
De bonbonverpakking is al 2 weken open en er zijn tot nu toe iets van 7 bonbons uit, waarvan 4 op één dag
Ik kan er wel redelijk afblijven dus
pi_58475476
quote:
Op zondag 4 mei 2008 17:03 schreef Chicolate het volgende:
Ja maar jouw aankomen is gewoon spier door het kickboxen
oja ik ben niet dik. ik ben gespierd.
al twee weken niet geweest door vakantie en pijntjes

vanavond maar hardlopen ter compensatie straks ben ik alsnog niet slank de zomer in
pi_58476114
quote:
Op zondag 4 mei 2008 17:18 schreef freecell het volgende:

[..]

De bonbonverpakking is al 2 weken open en er zijn tot nu toe iets van 7 bonbons uit, waarvan 4 op één dag
Ik kan er wel redelijk afblijven dus
Knap. Ik zou dat dus nooit kunnen..

Mijn knie doet trouwens wel pijn vandaag, dus geen Evy 5 deze week. Combinatie van beginnen met rennen, crosstrainer gebruiken en veel autorijden na een aantal weken geen auto te hebben gehad is dus niet geslaagd. Hoelang kan ik het beste wachten om weer te beginnen met hardlopen?
pi_58476789
quote:
Op zondag 4 mei 2008 18:54 schreef Inderdaad het volgende:

[..]

Knap. Ik zou dat dus nooit kunnen..

Mijn knie doet trouwens wel pijn vandaag, dus geen Evy 5 deze week. Combinatie van beginnen met rennen, crosstrainer gebruiken en veel autorijden na een aantal weken geen auto te hebben gehad is dus niet geslaagd. Hoelang kan ik het beste wachten om weer te beginnen met hardlopen?
Ik weet het niet, maar zelf zou ik wachten totdat ik geen pijn meer voelde. Dat heb ik vandaag ook gedaan met m'n enkel. Alleen als ik hele rare bewegingen zijwaarts maak voel ik hem nog, dus ik ben gaan hardlopen vandaag en het ging goed. Heb wel heel geconcentreerd gelopen. Zodat ik niet nog eens m'n enkel zou verzwikken. In een korte broek gelopen . (ondanks melkfles achtige benen. Maar het is echt te warm voor een lange broek.

Heb ook eindelijk een zoom in m'n gordijnen gemaakt . Met m'n rug in de zon. Die is nu lichtelijk rood gekleurd.

Ben weer op m'n Belgische weegschaal, dus kan niet zeggen of ik ben afgevallen, maar het gaat volgens mij wel goed.

En ik ben heel, heel vrolijk van het weer
pi_58478036
Ik vind het vervelend dat m'n broek maat 31 nu weer strak om m'n benen zit terwijl ik 4-5 kilo lichter nog maat 27-28 had. Zal wel het sporten zijn. Maar nu zijn dus al m'n nieuwe broeken ook te klein. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

maar aan de andere kant ben ik ook bang om te dun te worden
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')