leuk jurkje !quote:Op maandag 5 mei 2008 12:34 schreef Miss_S het volgende:
Nog een grappige foto van mij aan het 'sporten' in een jurkje gisteren
[ afbeelding ]
Neuh hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef loveli het volgende:
Een diversion? Is dat niet te... gewoon/degelijk/saai voor jou?
Ik vind haar er daar dikker uit zien dan ze is, maar dat komt ws doordat het jurkje opbolt.quote:Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S: grappig jurkje, alleen vind ik hem niet zo flatterend. En als ik het zo bekijk zijn je bovenbenen gewoon slank hoor![]()
Shockabsorber? Wat is dat?quote:Op maandag 5 mei 2008 13:13 schreef loveli het volgende:
Het is zo'n oerdegelijke "verstandige keus, niets op aan te merken" toerfiets. Dat bedoel ik een beetje.
En ontopic: vandaag maar weer eens de hardloopschoenen en shockabsorber xs aangetrokken. Het kost wat tijd om dat ding over m'n maat 40 schouders te manouvreren, maar dan beweegt er ook echt helemaal niks meer
En ook al heb ik maar 3 kilometer gelopen, ik blijf kolpoper in de witte-benen competitie.
Ik ben ook nog steeds van plan om skates te kopen, alleen moet nog een keer goed advies inwinnen ivm zwakke enkels. En ik baal er van dat er hier wel een skatecursus wordt gegeven, maar ik daar niet heen kan omdat het op woensdagmiddag is en ik dan moet werken :Squote:Op maandag 5 mei 2008 16:40 schreef Chicolate het volgende:
Ik wil skaten. Maar ik heb geen skates. En weinig geld. Waar is de uitverkoop op dit moment?
quote:Vroeger overlijden door dieet
Het wordt wel vaker gezegd, maar het is nu ook bewezen door een Zweedse studie onder 42.000 vrouwen: wie aan Atkins doet of een ander koolhydraatarm dieet volgt, gaat eerder dood.
Wie weinig koolhydraten en veel eiwitten eet, verhoogt zijn kans op voortijdig overlijden met 6 procent.
De kans om te overlijden door een hart- of vaataandoening stijgt zelfs met 13 procent.
Voor de studie werden ruim 42.000 vrouwen tussen 30 en 49 jaar gedurende 12 jaar gevolgd. De onderzoekers raden in hun conclusie aan om heel voorzichtig te zijn met dergelijke diëten, zeker als je een hart- of vaatziekte hebt.
1. ik moest werkenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die lekker in mijn bikini in de tuin heeft gelegen vandaag?
Nu je het zegt ik wil ook nieuwe bikini'squote:Op maandag 5 mei 2008 17:19 schreef Sylvana het volgende:
[..]
1. ik moest werken
2. ik heb geen bikini die ik pas
3. ik heb geen tuin
*jaloers is*
Heb wel in een strandjurkje op het balkon gezetenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
Waarom niet minder? Hier was het echt superwarmquote:Op maandag 5 mei 2008 17:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb wel in een strandjurkje op het balkon gezeten.
Wat minder? In minder kleren? Dit was bloot genoeg voor mij, hoorquote:Op maandag 5 mei 2008 17:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Waarom niet minder? Hier was het echt superwarm
ik ookquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
quote:Op maandag 5 mei 2008 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat minder? In minder kleren? Dit was bloot genoeg voor mij, hoor.
Bovendien heb ik geen bikini en daarmee doe ik iedereen die mij op mijn balkon kan zien zitten een groot plezier![]()
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |