Hoe ben je van plan je doelen te bereiken?quote:Op maandag 5 mei 2008 20:29 schreef BabblingBrook het volgende:
Nou, ik ben lang weggeweest, maar ik ben dr weer.
Start 82 kg bij een lengte van 1.86 Ik wil graag weer onder de 80 en t liefst richting de 75. Dus ik ga hier mn motivatie vandaan halen
Ik wil lekker veel door de duinen gaan fietsen deze zomer. Ik ben met een vriendin begonnen aan boksen en ik MOET wat minder gaan snoepen en gezonder gaan eten. Best leuk een vriendje hebben, maar niet als gij alleen maar lekkere dingen in je wil stoppen (voedsel dingen dan)quote:Op maandag 5 mei 2008 20:33 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Hoe ben je van plan je doelen te bereiken?Veel succes iig
En als je een peptalk nodig hebt, dan ben ik op MSN hèquote:Op maandag 5 mei 2008 20:29 schreef BabblingBrook het volgende:
Nou, ik ben lang weggeweest, maar ik ben dr weer.
Start 82 kg bij een lengte van 1.86 Ik wil graag weer onder de 80 en t liefst richting de 75. Dus ik ga hier mn motivatie vandaan halen
Niet iedereen heeft vrij met bevrijdingsdag, en ik ga uiteraard niet in een bikini liggen.quote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die lekker in mijn bikini in de tuin heeft gelegen vandaag?
ja nou je het zegtquote:Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S: grappig jurkje, alleen vind ik hem niet zo flatterend. En als ik het zo bekijk zijn je bovenbenen gewoon slank hoor![]()
- ik heb bij mij in de tuin gelegenquote:Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die lekker in mijn bikini in de tuin heeft gelegen vandaag?
Ja maar......ik geloof de foto nietquote:Op dinsdag 6 mei 2008 11:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
ja nou je het zegt
miss_s, niet meer klagen
Die van mij is knalroze met paarsquote:Op dinsdag 6 mei 2008 15:33 schreef octopussy het volgende:
oh en Viking, ik heb sinds kort deze Shock absorber:
[ afbeelding ] maar dan in het knalroze![]()
Ben er heel blij mee (alleen heb wel de opvulling verwijderd, ik vond het een beetje overdreven). Overigens heb ik eigenlijk een (stevigheids)level te laag volgens de chart, maar het gaat prima bij het hardlopen.
Als je iets gevonden hebt wil ik het adres weten (alleen dan een gezond lichaam) mooi hoeft niet zoquote:
recht is ook leuk! (al was ik altijd recht - 5kilo afgevallen - 5 kilo terug gekomen wat zich soort van heupen heeft gevormd)quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:22 schreef Faithy het volgende:
ik ben inderdaad meer een vormloze amoebe zonder heupen en/of taille maar mét uitzinnig brede schouders
kan ik ergens een mooi lichaam downloaden?
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:22 schreef Faithy het volgende:
ik ben inderdaad meer een vormloze amoebe zonder heupen en/of taille maar mét uitzinnig brede schouders
kan ik ergens een mooi lichaam downloaden?
Liefst allebeiquote:Op dinsdag 6 mei 2008 16:35 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Als je iets gevonden hebt wil ik het adres weten (alleen dan een gezond lichaam) mooi hoeft niet zo
quote:Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef octopussy het volgende:
nou, ik trek hem dus over mijn hoofd aan en dan gaat het wel. Maar die van mij heeft dus aan de zijkanten haakjes zodat het onderboord net iets losser is en hij dus best goed aan te trekken is. Op het plaatje van de SA van Viking zie ik geen haakjes.
* octopussy heeft een ander genant probleem bij het hardlopen
Mijn flubberbuik heeft ook een sportBH nodig![]()
Oh ja, ik was even vergeten dat je WLS hebt gedaan. Vgl met jou heb ik dan geen reden tot klagen natuurlijk...quote:Op dinsdag 6 mei 2008 20:18 schreef octopussy het volgende:
Nou het is eigenlijk zodanig erg dat ik er echt last van heb bij het hardlopenIk doe voor nu maar zo'n corrigerend broekding aan (helpt goed), maar dat is van dat vervelende synthetische spul
![]()
enige oplossing is een buikwand correctie, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |