abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58495923
Ik liep zelfs topless rond in de tuin. Maar ik woon dan ook waar niemand me kan zien. Moet alleen oppassen dat die paar mensen die de code van het hek kennen, niet ineens voor m'n neus staan, maar das dan ook alles. Ik heb vandaag een km. of 20 gefietst en het was echt heerlijk. (wel even kleren aangdaan ) Nog geen last van hooikoorts gehad dit jaar en dus moet ik er nu nog maar van genieten, want het zal toch wel weer de kop opsteken, ben ik bang.

Vandaag gegeten:

Gekookt eitje
schaaltje meloen
salade met ui en geitenkaas
pinda/cashew/amandelsoep
wodka

Vanavond een ribeye met peultjes en worteltjes puree. Aardbeien toe.
pi_58496195
Whehe, ik draag zelfs geen t-shirts met korte mouwen of een korte broek. Ik kan dat echt niet..

Vandaag gegeten:
O: Boterham met kaas
L: Broodje kroket (slecht, slecht, slecht, slecht)
T: appel
M: 2 bruine broodjes met jonge kaas, komkommer en tomaat.
T: zometeen vla nog.
Gedronken: 2 blikjes cola (slecht slecht slecht) en water. \o/

Knie doet meer pijn, redelijk wat gelopen vandaag. Geen sport voorlopig dus.. En ongesteld, leuke week wordt dit.
  maandag 5 mei 2008 @ 19:46:14 #203
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58496885
Vandaag gegeten:

- vanilleyoghurt
- appel
- banaan
- twee volkoren bammetjes met ei

en toen ging het fout...

Mijn pasta was niet echt lekker meer en toen waren mijn ogen weer eens groter dan mijn maag. Resultaat: spareribs, brownies, Ben & Jerry's 500 ml.
Het goede nieuws is dat ik die Ben & Jerry's na een paar happen maar heb weggegooid (weggespoeld door de gootsteen ). Wel erg zonde vh geld, maar ik zou zo'n spijt gaan krijgen van die 1250 calorieën .
Nu blijft de schade nog enigszins beperkt .
Niet meer actief op Fok!
pi_58497013
Ik heb vandaag ook in bikini op het balkon gezeten met een stapel boeken..

Net nog even een stukje geskate, heerlijk met dit weer..
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  maandag 5 mei 2008 @ 20:28:13 #205
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58497823
Vakantie zon warm lui examens ... welke hoort er niet bij?

Heerlijk avondeten met dit weer: een grote bak met salade (kool, ijsbergsla, rozijn, gerookte kipfilet, yogonaise en citroensap) en wat krieltjes uit de oven . Zo lekker fris en vullend .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_58497859
Nou, ik ben lang weggeweest, maar ik ben dr weer.

Start 82 kg bij een lengte van 1.86 Ik wil graag weer onder de 80 en t liefst richting de 75. Dus ik ga hier mn motivatie vandaan halen
pi_58497909
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:29 schreef BabblingBrook het volgende:

Start 82 kg bij een lengte van 1.86 Ik wil graag weer onder de 80 en t liefst richting de 75. Dus ik ga hier mn motivatie vandaan halen
Hoe ben je van plan je doelen te bereiken? Veel succes iig
pi_58497951
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:33 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Hoe ben je van plan je doelen te bereiken? Veel succes iig
Ik wil lekker veel door de duinen gaan fietsen deze zomer. Ik ben met een vriendin begonnen aan boksen en ik MOET wat minder gaan snoepen en gezonder gaan eten. Best leuk een vriendje hebben, maar niet als gij alleen maar lekkere dingen in je wil stoppen (voedsel dingen dan)
pi_58498080
Succes BabblingBrook Klinkt als genoeg beweging iig.
  maandag 5 mei 2008 @ 20:41:23 #210
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58498094
quote:
Op maandag 5 mei 2008 20:29 schreef BabblingBrook het volgende:

En als je een peptalk nodig hebt, dan ben ik op MSN hè .

Succes .
Niet meer actief op Fok!
pi_58498189
Welkom BabblingBrook en succes
pi_58498224
Ja, ik begin morgen weer. Ik kan het best, ik moet alleen een goed startmoment hebben.
  maandag 5 mei 2008 @ 21:01:30 #213
36616 Clayton1
Sláinte
pi_58498687
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die lekker in mijn bikini in de tuin heeft gelegen vandaag?
Niet iedereen heeft vrij met bevrijdingsdag, en ik ga uiteraard niet in een bikini liggen.
#35.
pi_58503245
Welkom BabblingBrook, succes ermee

Ik heb dus wel ontzettende last van hooikoorts, ben er al een paar dagen flink ziek van. Maar ik moest en zou naar buiten, dus dan maar snotterend zonnen. Ik denk dat ik al door 6 pakjes zakdoeken ben gegaan deze week. En ik zie er wel vreselijk uit...bleek, rooie ogen en rooie neus (al komt dat laatste ook weer door het zonnen )
pi_58505026
Ik kan niet slapen. Buikpijn, pijn aan mijn knie en hoofdpijn.. Redelijk veel geslapen de afgelopen dagen (weekend en vakantie) dus nu lukt het niet meer. Zo stom.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 07:32:52 #216
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58505471
Goedemorgen .

Ik heb ook allemaal pijntjes: zere knie van eergisteren (toen stootte ik m'n knie immers keihard), iets in m'n schouderblad (ws in een rare houding gezeten gisteren) en ik ben licht verbrand bij mijn schouders en nu schuren mijn behabandjes er ook nog eens langs .
Anyway, vandaag minder zon voor mij, want ik moet even hard aan het werk. Zo geen zin in, maar ja, als ik het uitstel, word ik er morgen en overmorgen en over-overmorgen alsnog mee geconfronteerd. Dus maar even door de zure appel heen bijten .
Niet meer actief op Fok!
pi_58505649
Goeiemorgen

Hier ook pijntjes, een snee in mn vinger, een pijnlijke plek op mn voet en een steenpuist. Vannacht heel onrustig geslapen, vandaag alleen 's ochtends werken en dan vanmiddag lekker in de zon zitten

Moet nou 2 dagen bijhouden wat ik gegeten heb op een dag, en dan donderdag verslag meenemen naar diëtist
pi_58505905
Goedemorgen
Hier geen pijntjes moet alleen naar school en stagelopen, nog niet echt zin
Maar op stage zie ik waarschijnlijk kinderen van mijn vorige stage (een jaar geleden) dus dat is wel weer leuk

Verder heb ik nog wel te klagen over de postbank, heb zondagavond geld overgemaakt maar dat is bij diegene nog steeds niet aangekomen
Ik kreeg wel een melding dat het betalingskenmerk fout was maar die was juist...
pi_58507019
Hello

even een linkje naar een heel verhaal over opa

Fok! dieetclub 248.

Gaat niet goed dus

Wat wel goed gaat is dat ik wrsch een serieuze koper voor mijn motor heb, en dat deze vrijdag komt kijken
Zelf donderdag op de andere proefrijden, en als het meezit kruist dat elkaar lekker (qua geld en motorbezit dus).

En vandaag naar een huisje kijken René tenminste, ik moet werken. Ik hoop dat de rest niet op komt dagen of het weigert Dat zou betekenen dat we kunnen verhuizen.. duimen jullie mee?

Zo maar eens even omkleden, stofzuigen, etc. en dan naar mn werk op de motor. Doe m'n roze zomerjurk aan denk ik
Ja doei.
pi_58508534
quote:
Op maandag 5 mei 2008 12:59 schreef Ewelina het volgende:
@Miss_S: grappig jurkje, alleen vind ik hem niet zo flatterend. En als ik het zo bekijk zijn je bovenbenen gewoon slank hoor
ja nou je het zegt
miss_s, niet meer klagen
pi_58508570
quote:
Op maandag 5 mei 2008 17:15 schreef Miss_S het volgende:
Ben ik de enige die lekker in mijn bikini in de tuin heeft gelegen vandaag?
- ik heb bij mij in de tuin gelegen
- ik heb bij een vriend in de tuin gelegen
- ik ben naar het strand geweest
- ik heb gezwommen

pi_58508629
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 11:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

ja nou je het zegt
miss_s, niet meer klagen
Ja maar......ik geloof de foto niet

Ik ga hopelijk donderdag naar het strand
pi_58509607
strand.. ja.. donderdag misschien even kijken daar of anders zaterdag of zondag

Heb er jaren lang ongeveer op gewoond, was 300 meter van mijn deur vandaan maar ging er nooit naar toe.. nu nog steeds niet echt de behoefte, ben niet zo'n zonner, maar vind t wel leuk om weer even de zee te zien

gewogen overigens, vanochtend, na de BBQ van gisteren, en gewoon 73,5 gaat weer de goede kant op

Mn maat 40 broek zit gewoon los nu alweer, en zelfs de 38 zit om mn taille ruim.. Echter, mijn bovenbenen blijven stevig, dus wat dat betreft heb ik die 38 ook nog wel nodig voorlopig.

Nu maar eens mijn mooie roze zomerjurk in mijn motorbroek frotten en naar 't werk
Ja doei.
pi_58509677
Goeiemiddag

Sterkte met je opa MoBlo en natuurlijk duim ik voor je dat jullie kunnen verhuizen

Ik ben klaar met werken, benedenverdieping schoongemaakt en was gestreken en opgeruimd. Nou eten, afwassen en dan naar Peter toe, lekker in het zonnetje op het balkon zitten
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:50:34 #225
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58510137
Ha, het einde van mijn scriptie is eindelijk in zicht .
De komende dagen moet ik de puntjes op de i zetten (en dat is nog best veel werk en kutwerk bovendien), maar dan kan ik hem eindelijk inleveren .
Nu even alles wat ik nu heb gedaan kopieren naar m'n USB-stick (oeh, het zou een ramp zijn als ik nu alles kwijt zou raken ) en dan even naar de stad . En daarna lekker op het balkon zitten, duh, even genieten van het mooie weer .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 12:56:36 #226
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58510243
Oh ja, sterkte met opa, moblo .

Ik ben blij dat ik nu geen vrouwen aan m'n hoofd heb die me afleiden, want Mark heeft dat wel en dat heeft echt z'n weerslag op z'n productiviteit. Ook als ze niet eens online is, kan 'ie zich niet concentreren en nu ligt 'ie een beetje te slapen .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:14:05 #227
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58510656
dankjulliewel namens MoBlo

Jurk is helemaal gekreukeld maar ze vonden hem allemaal wel erg mooi hier op 't werk

complimentjes zijn tof

Nu maar voor de verandering eens wat doen
Doei.
pi_58510809
Ben nu wel benieuwd naar je jurk hoor, foto?

En sterkte met je opa
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:23:56 #229
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58510885
ik zal vragen of René morgen of vanavond misschien nog even een foto maakt

hij is iig knalroze (ok, verschillende roze tinten), tot op mijn kuiten, met kleine bandjes en een 'corsetsluiting' aan de achterkant.

Ik heb hem al vanaf de vijfde klas, in Rome gekocht was op slag verliefd. Dat is dus inmiddels zo'n 8 jaar geleden.
Leuk ook weer is, dat toen ik hem aantrok gisteren, en de rits aan de zijkant dicht wilde doen, hij zat nog wat los , dat die al dicht zat! ik ben dus slanker dan 8 jaar geleden blijkt maar weer
Doei.
pi_58511000
Dat klinkt wel leuk!

En dat is ook wel een shock inderdaad, ik heb ook ooit een jurkje gekocht op mijn 13e maar die zat heel strak en nooit aangehad. Trok ik hem laatst aan, was ie gewoon te wijd Ik zwom er echt in, ik kan hem nu dus nog steeds niet aan
pi_58511184
Middag!
Wat een mooi weer nog steeds he! En ik ben niet verbrand, ondanks dat ik gisteren de hele dag buiten was! Park, bevrijdingsfest. en in de avond op 't balkonnetje gezeten
Twee witbiertjes op en als avondeten risotto met daarbij kip, courgette en paprika. Was goed gelukt!
Net lunch op in het park op een bankje, was ook wel lekker.
Vandaag op: twee boterhammen met choco, grapefruit, boterham met kipfilet en een met een beetje surinaamse eisalade. Avondeten weet ik nog niet, maar wordt wrs. iets zonder vlees (want dat heb ik niet meer). En ik heb veel fruit dus dat moet ik ook veel eten komende week

Sterkte moblo met opa

En viking: Fijn dat het zo goed vlot met de scriptie, lijkt me erg fijn als het ook echt klaar is!
Het mooi kotsende meisje.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 13:42:36 #232
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58511254
gelukkig kon ik mn rug aansnoeren, dus zit hij uiteindelijk nog best mooi mooier denk ik dan toen want toen was er een groot stuk rug nog te zien, en nu issie bijna aan te sluiten

maar het is wel eng dat ik m nu beter pas, 8 jaar ouder
Doei.
pi_58511693
Moblo, wat zijn jouw centimeters dan? Toen ik ruim een jaar geleden 72,9 woog (zo'n beetje wat jij nu weegt) had ik echt een flinke maat 40 en ik heb geen brede heupen, zeg maar. Dus als bij jou 38 nu al te ruim zit snap ik er helemaal niks meer van. Jij bent wel een stuk langer, maar toch. Ik ben nu 10 kilo lichter en ik heb gewoon maat 38. Zit niet te ruim zelfs!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:09:37 #234
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58511832
ik heb géén idee wat mijn centimeters zijn

en ik vind mezelf ook écht raar want mijn buik is naar mijn inzicht nog steeds blubbervet, dik en groot en nauwelijks gekrompen maar 40 zakt zonder riem van m'n reet af

en ik heb niet eens een meetlint, dus doe alles op 'kledingmaten' eigenlijk
Doei.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 14:35:37 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58512401
Ik wil ook foto's van de jurk van moblo .
Verder heb ik een lief rokje gekocht bij de H&M en heb ik nu een aardbeienijsje .
Ook heb ik een shock absorber gekocht. Vanavond maar eens uitproberen. Ik ben benieuwd... .
Nu buiten zitten iig. Niet te bloot, want ik ben vet verbrand aan de voorkant van m'n schouder.
Niet meer actief op Fok!
pi_58513671
Ben ook benieuwd naar je jurk moblo.
Conleche: ik weet van Moblo dat ze een vrij recht (NOFI, Gaby ) figuur heeft, dus geen uitgesproken heupen tov taille. Daardoor kan ze volgens mij kleine maat broeken aan.
Moblo, klopt het als ik zeg dat je van boven een grotere maat hebt wegens schouders?
Niet dat maten nu zoveel zeggen: ik heb laatst een nieuwe motorbroek gekocht in maat 46 terwijl ik gewone broeken maat 42 (H&M iig) heb.

Heb ook net mijn garderobe uitgepluist want heel veel is echt veel te groot geworden. Ik had een paar jaar terug een leuk shirtje gekocht online van Gola in maat xl. Ik geef hem maar weg aan mijn zusje ofzo, want ik kan er nog steeds niet in, hij is echt te klein. Een hoop rokjes die nu te groot zijn ga ik denk ik maar innemen

oh en Viking, ik heb sinds kort deze Shock absorber:
maar dan in het knalroze
Ben er heel blij mee (alleen heb wel de opvulling verwijderd, ik vond het een beetje overdreven). Overigens heb ik eigenlijk een (stevigheids)level te laag volgens de chart, maar het gaat prima bij het hardlopen.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 15:45:25 #237
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58513963
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 15:33 schreef octopussy het volgende:
oh en Viking, ik heb sinds kort deze Shock absorber:
[ afbeelding ] maar dan in het knalroze
Ben er heel blij mee (alleen heb wel de opvulling verwijderd, ik vond het een beetje overdreven). Overigens heb ik eigenlijk een (stevigheids)level te laag volgens de chart, maar het gaat prima bij het hardlopen.

Die van mij is knalroze met paars .
Deze dus:

Ik heb een d-cup, dus ik heb die voor vanaf d-cup gekocht en inspanningsniveau 4 (hardlopen en paardrijden). Hij kostte 44,95, dus een rib uit mijn lijf en volgens mij kan ik hem ook niet zelf dicht krijgen, dus daar mag Mark even mee helpen .

Dodagmiddag ga ik met m'n moeder shoppen voor kwaliteitsbeha's voor het gewone leven. Hebben jullie nog aanraders qua merken? Ze moeten stevig zitten en er ook nog een beetje leuk uit zien als het kan .
Niet meer actief op Fok!
pi_58514041
Liejannhuh is altijd lyrisch over Prima Donna. Freya schijnt ook een goed merk te zijn. Ik heb er verder nit zo veel verstand van want ik kom altijd weg met Hunkemoller BH's en setjes van Esprit (ik heb 80C).

Bij de Bijenkorf hebben ze over het algemeen een grote lingerie afdeling met veel goed aangeschreven merken.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:22:52 #239
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_58514453
ik ben inderdaad meer een vormloze amoebe zonder heupen en/of taille maar mét uitzinnig brede schouders

kan ik ergens een mooi lichaam downloaden?
Doei.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 16:35:21 #240
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_58514608
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:22 schreef Faithy het volgende:

Als je iets gevonden hebt wil ik het adres weten (alleen dan een gezond lichaam) mooi hoeft niet zo
pi_58514993
quote:
ik ben inderdaad meer een vormloze amoebe zonder heupen en/of taille maar mét uitzinnig brede schouders

recht is ook leuk! (al was ik altijd recht - 5kilo afgevallen - 5 kilo terug gekomen wat zich soort van heupen heeft gevormd)
en als je dan dun en recht bent en zo. nou. het kan mooi zijn
pi_58515089
quote:

Ik ben nl. ook vrij recht vandaar. Maar misschien zit al jouw gewicht wel vanaf je taille naar boven, dat kan natuurlijk. Ik geloof dat ik pas maat 36 heb, als ik 58 of zo weeg.

Heb net hardgelopen in de brandende zon, zelfs in het bos scheen de zon Nou dat is behoorlijk afzien zeg! Toch wel 5k gelopen, maar ik zie mezelf geen 10k doen nu.

Gegeten tot nog toe:

gekookt eitje met 5 plakken komkommer belegd met filet americai en 2 plakjes ham

meloen met parmaham

Ik ga nu in bad m'n luie zweet eraf spoelen en dan verwen ik mezelf met een wodkaatje in het avondzonnetje en voor vanavond heb ik een biologisch karbonaadje op het menu staan met spinazie.
  dinsdag 6 mei 2008 @ 17:50:52 #243
171890 Chicolate
Chemicals
pi_58515597
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 16:35 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Als je iets gevonden hebt wil ik het adres weten (alleen dan een gezond lichaam) mooi hoeft niet zo
Liefst allebei . Op dit moment boeit mooi me niet zo, ben al de hele dag buikpijn/misselijk ... heb waarschijnlijk of iets verkeerd gegeten, of buikgriep (of iets in die richting). Grootste probleem: moet vandaag de training overslaan, omdat ik niet recht kan staan van de pijn, laat staan trappen incasseren .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 6 mei 2008 @ 18:32:02 #244
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58516363
* Viking84 heeft nieuwe BH aan. Wat een geweldig ding! Een hele klus om erin te komen idd , maar wat zit de boel nu stevig zeg . En ik dacht al een stevige BH te hebben. Viel dat even tegen.
Alleen lijken ze nu wel kleiner, dus dat is minder . Maar nu staan ze iig wel fier vooruit! .

Straks de proef op de som nemen bij het hardlopen .
Niet meer actief op Fok!
pi_58516439
Die sportbh is inderdaad geweldig
Ben blij dat ik niet de enige ben die een probleem heeft om er in te komen
pi_58517385
nou, ik trek hem dus over mijn hoofd aan en dan gaat het wel. Maar die van mij heeft dus aan de zijkanten haakjes zodat het onderboord net iets losser is en hij dus best goed aan te trekken is. Op het plaatje van de SA van Viking zie ik geen haakjes.

* octopussy heeft een ander genant probleem bij het hardlopen
Mijn flubberbuik heeft ook een sportBH nodig
  dinsdag 6 mei 2008 @ 19:40:23 #247
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58517737
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 19:21 schreef octopussy het volgende:
nou, ik trek hem dus over mijn hoofd aan en dan gaat het wel. Maar die van mij heeft dus aan de zijkanten haakjes zodat het onderboord net iets losser is en hij dus best goed aan te trekken is. Op het plaatje van de SA van Viking zie ik geen haakjes.

* octopussy heeft een ander genant probleem bij het hardlopen
Mijn flubberbuik heeft ook een sportBH nodig
.
Ja ik ben benieuwd of die van mij niet enorm gaat flubberen. Maar niet een al te strak shirtje aan doen dus .
Niet meer actief op Fok!
pi_58518507
Nou het is eigenlijk zodanig erg dat ik er echt last van heb bij het hardlopen Ik doe voor nu maar zo'n corrigerend broekding aan (helpt goed), maar dat is van dat vervelende synthetische spul

enige oplossing is een buikwand correctie, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren
pi_58518596
Hoi allemaal,

ik wil ook hardlopen. Stomme knie!
Jammer dat je last hebt van je buik dan, octopussy. Een buikwand correctie klinkt nogal heftig? Er is geen andere manier om het weer 'goed' te krijgen?

Zodra ik een keer goed eet enzo ga ik het wel vertellen, telkens vertellen dat ik faal is ook zo slecht. Ik ontbijt iig wel!
  dinsdag 6 mei 2008 @ 21:00:45 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_58519084
quote:
Op dinsdag 6 mei 2008 20:18 schreef octopussy het volgende:
Nou het is eigenlijk zodanig erg dat ik er echt last van heb bij het hardlopen Ik doe voor nu maar zo'n corrigerend broekding aan (helpt goed), maar dat is van dat vervelende synthetische spul

enige oplossing is een buikwand correctie, maar dat gaat voorlopig niet gebeuren
Oh ja, ik was even vergeten dat je WLS hebt gedaan. Vgl met jou heb ik dan geen reden tot klagen natuurlijk... .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')