Das Kathy Griffin. Die andere weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
wie zijn dat?
(ik bedoel die mensen van de tweede foto hierboven)
Leuk. Who the fuck zijn het?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
Vast wel een oude, maar mijn god wat een kutfoto:
[ afbeelding ]
holy crapquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:52 schreef MisterO het volgende:
Het hondje van Brooke Hogan vindt Brooke wel heel interessant![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zit de gebitsprothese niet helemaal vast.Dat is het waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Iets klopt niet helemaal aan deze foto van Yolanthe van Kasbergen. Was ze vroeger soms een man?
Waarom.... zou iemand denken dat dat er goed uitziet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:36 schreef MissBliss het volgende:
De tieten van Jodie Marsh zíjn gewoon onflatteus
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2008 01:42 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Volgens mij zit de gebitsprothese niet helemaal vast.Dat is het waarschijnlijk.
Het is toch juist mooi in toom gehouden?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:
....Had Emma Watson misschien samen met John een training voor het in toom houden van lichaamshaar kunnen volgen?
[ afbeelding ]
Nee is dat Heather Locklear? He?quote:
Valt mee, het is geen hele bos haar, het is nauwelijks zichtbaar, als je niet inzoomt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:00 schreef Liquidootje het volgende:
tvp!
[ afbeelding ]
Dit is Lindsey Lohan
[ afbeelding ]
Dit is Lindsey's oksel![]()
het geeft een andere dimensie aan:" je de tandjes schrikken"quote:
Wasda? Speelt ze Hanna Reitsch of Amelia Earhart in een nieuwe film?quote:
Ik dacht even dat het Bas Goor was, die volleyballer.quote:
oh hemeltje.quote:
Check ook de combi peuk en Nico Haak kankerarmband.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:55 schreef Treezz het volgende:
Lily Allen..( ze word vandaag 2mei 23 jaar...)
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Carrot_Topquote:Op maandag 5 mei 2008 08:59 schreef Radobe het volgende:
wat is hij eng! En wat doet hij eigenlijk?
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:54 schreef Jojogirl het volgende:
Zo lijkt Robbie Williams echt sprekend op Guus Hiddink
Wat is daar onfatteus aan?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:44 schreef jellyrose het volgende:
[..]
![]()
Gwen Stefani en her horde of zombies![]()
[ afbeelding ]
Dat ze allemaal een nogal bijzondere gezichtsuitdrukking hebben? Ik vind standje zombie weinig flatteus iig.quote:
Ik ben echt niet iemand die snel zeikt over een foto of ie wel of niet onflatteus is maar dit is gewoon echt niet onflatteus.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:44 schreef jellyrose het volgende:
[..]
![]()
Gwen Stefani en her horde of zombies![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ze sport waarschijnlijk bedroevend weinigquote:Op maandag 5 mei 2008 19:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is Micha Barton ooit heel dik geweest ofzo? Ik weet dat cellulitis ook net zo goed bij slanke mensen voorkomt maar dit is wel een gevalletje bad case
Ze is over het looprek van die ouwe bok gestruikeld en toen is d'r implantaat verschoven...quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:41 schreef supkaa het volgende:
Holly Madison (vriendin Hugh Heffner) heeft schele tieten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt hier nogal op Philemonquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Iets klopt niet helemaal aan deze foto van Yolanthe van Kasbergen. Was ze vroeger soms een man?
[ afbeelding ]
Ik zou het als heteroman nog eerder met Rafael doen. Wat een alien-popje is die Sylvie Meis toch.
quote:
Ah, ze bewaarde al die tijd een honderdduizendklapper in der haar, maar die is zo te zien afgegaan...quote:
Die tweede van links is Ma Spearsquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
Wat een grappige jurkje heeft die tweede van links. Niet iets voor jou cinnamon?
En wie is dan Jamie? 3e of 4e?
OMG Katie ziet er steeds ouwelijker uit..zondequote:
Wat kan jij toch soms mekkeren zeg, wat is hier nu mis mee? Of moeten ze allemaal verkleed gaan als Alexis uit Dynasty ofzo..het is een babyshower, gewoon casual met vriendinnen en/of familie neem ik aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind deze foto van Jamie Lynn's baby shower ook wat ongelukkig. Of nou ja, zo gewóón. Niet glamorous.
[ afbeelding ].
Inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
OMG Katie ziet er steeds ouwelijker uit..zonde.
Ik keek naar die lichamen (en niet naar de hoofden) en dacht; "Ah, gelukkig is er nog één tiener NIET zwanger" (de tweede van links). Kijk ik beter.. is het die moederquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind deze foto van Jamie Lynn's baby shower ook wat ongelukkig. Of nou ja, zo gewóón. Niet glamorous.
[ afbeelding ].
Ja precies. En cinnamon maar beledigd voelenquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:22 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik keek naar die lichamen (en niet naar de hoofden) en dacht; "Ah, gelukkig is er nog één tiener NIET zwanger" (de tweede van links). Kijk ik beter.. is het die moeder
Sowieso een slimme fotograaf, een foto maken van mensen die tegen de zon inkijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:32 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/exclsieffranssgroot.jpg
Dat zoontje van Frans. Net een houten pop.
Hilarische fotoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:01 schreef rena het volgende:
[..]
Sowieso een slimme fotograaf, een foto maken van mensen die tegen de zon inkijken
Blijkbaar had Amy die andere aan Kelly O. uitgeleend. Zie foto hierboven.quote:
LaToya dacht ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:29 schreef Treezz het volgende:
1 van de jacksons.. ( geen id hoe ze met d'r voornaam heet..)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En..
Dina Lohan
[ afbeelding ]
En.. disney muts miley
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
Mary-Kate Olsen geeft de wereld alvast een vooruitblik op haarzelf over een jaar of 30.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
Mary-Kate Olsen geeft de wereld alvast een vooruitblik op haarzelf over een jaar of 30.
[ afbeelding ]
die zijn al lang 21 ofzo geweest, misschien moet je de herhalingen van full house niet meer kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:46 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]![]()
die ene is wel ontzettend neukbaar trouwens
is ze al 18?
Confronterend ook om je eigenlijke dubbelganger zo te zien (en dat geldt voor beide zusjes).quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Lord!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige jurk !!! de rechter bedoel ik natuurlijk hequote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
De jurk van Ashleyquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Onflatteus misschien maar ook leuk.quote:
Dat, óf ze speelt een rol in een film waarbij ze een dubbelrol heeft als haar grootmoeder. In dat laatste geval heeft de make up artist erg goed werk verricht.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:09 schreef scrub_nurse het volgende:
Ashley is erg mooi zo maar haar zusis ze ziek?
Je weet hoe het bij meisjes werkt (ook bij zussen). Mogelijk heeft Ashley op deze manier kans gezien om zelf extra te stralen.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Koningin het volgende:
Ashley Olson ziet er goed uit.
Zal zij haar zus niet eens zeggen dat die er vreselijk uit ziet?
Dat beentje van die gozerd is eigenlijk ergerquote:
Tsja, kunnen wij er wat aan doen dat ze vaan niet echt lekker op de foto staat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:55 schreef Liquidootje het volgende:
Kom op, het is wel weer mooi geweest met amy. Dat hoef ik niet elke 3 post te zien.
63jaar en dan er nog zo uit zien, top hoor!quote:Op dinsdag 13 mei 2008 20:46 schreef KinkyGiraf het volgende:
Goldie Hawn, gevalletje "van achter atheneum, van voor een museum"
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze heeft een heel goed figuur.quote:Op woensdag 14 mei 2008 18:22 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
63jaar en dan er nog zo uit zien, top hoor!
Kijk maar uit, straks klagen de kampers je aanquote:Op donderdag 15 mei 2008 13:51 schreef female81 het volgende:
Ik wist niet of ik het bij de lelijke outfitjes of hier moest plaatsen, maar ik waag maar een gok. Britney past naadloos in het woonwagenkamp van een paar straten verderop. Nog wat nepgouden sieraden erbij en een pittbull-terriër als gezelschap, en klaar is kees.
[ afbeelding ]
Die worden nog eens in elkaars braaksel wakker. Of juist niet natuurlijk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Treezz het volgende:
amy en pete... wat een leuk stel saampjes...![]()
![]()
[ afbeelding ]
btw, ze heeft weer haar ballarina schoentjes aan
Dat is toch wel fucking triest. Ben je al een wrak wordt je nog even over het randje geholpen door een beroepsjunk.quote:Op donderdag 15 mei 2008 22:02 schreef Treezz het volgende:
amy en pete... wat een leuk stel saampjes...![]()
![]()
[ afbeelding ]
btw, ze heeft weer haar ballarina schoentjes aan
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:30 schreef Stansfield het volgende:
Wie zie je als het wrak en wie zie je als de beroepsjunk??
die waren ook best onflatteus andersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:01 schreef Liquidootje het volgende:
Cate Blanchett die betast wordt
Oh en please do not post any pictures of Lewis performing on stage
Die opgepompte lippen vooral... why???quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
deze zou ook niet misstaan in plastisch-chirugisch verspookt...![]()
Wat zondeze was zooooo knap...
Daar staat ze dan ook al in!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:04 schreef debuurvrouw het volgende:
deze zou ook niet misstaan in plastisch-chirugisch verspookt...![]()
Mike Myersquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:21 schreef Treezz het volgende:
..
star .. of iets dergelijks.. ze is bekend in hollywood
[ afbeelding ]
mike myres + lindsay (reclame spotje voor mtv movie awards)
[ afbeelding ]
hij heeft dan ook n lichaamspak aan en veel make upquote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:52 schreef pberends het volgende:
[..]
Mike Myers!
Hij ziet er eigenlijk zeer goed uit voor zijn doen hier...
Passed outquote:Op zaterdag 17 mei 2008 08:35 schreef Malahide het volgende:
Lily Allen stomdronken op een feestje in Cannes.
Op de laatste foto wordt ze door vader Keith afgevoerd...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen dat ik dit voor Vicky d'r doen helemaal geen verkeerde foto vind.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 22:48 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Daar staat ze dan ook al in!
Posh, looks way beyond her age!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:01 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nikki_Cox
Sorry voor de grote foto's, maar what the fuck happened to actrice Nikki Cox?
Oude foto:
[ afbeelding ]
En ze is pas 29.
Iew!quote:Op zaterdag 17 mei 2008 20:17 schreef Treezz het volgende:
niet schrikken....
[ afbeelding ]
het is ...Amanda Lepore![]()
Ik zou dr doenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 21:34 schreef Treezz het volgende:
Amanda denkt dat ze../hij?? knap is..... raar toch...
niet schrikken..
[ afbeelding ]
En zo is het dan weer minder:quote:En Lily Allen in d'r halfnakie, maar onflatteus is het eik niet.
Als ze dat short uitdoet, blijft-ie denk ik rechtop staanquote:Op donderdag 15 mei 2008 20:52 schreef rena het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks klagen de kampers je aan![]()
[ afbeelding ]
Sexy timeeee.
Duh. Toen gaf ze ook nog geen borstvoeding.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 16:27 schreef Skaai het volgende:
Christina Aguilera.
Wat een tieten, jezus. Zo groot waren ze niet eens toen ze zwanger was.
Ja maar dit is wel heel erg overdreven! Het staat niet eens mooi meer. Tittytuck doen ofzoquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Duh. Toen gaf ze ook nog geen borstvoeding.
Ik vind het persoonlijk schokkender dat-ie nauwelijk boven de auto uitkomt.quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:58 schreef Skaai het volgende:
Die rooie is Carrot Top.
En die Pete Wentz, zo'n dikke bak rijden en dan niet eens geld hebben voor een navigatiesysteem. Oldskool hoor
.
Dies echt veel veranderd.quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:18 schreef Het_Biertje het volgende:
wtf is dat met die carrot top? het lijkt wel een opgepompte vrouw
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 mei 2008 13:18 schreef Het_Biertje het volgende:
wtf is dat met die carrot top? het lijkt wel een opgepompte vrouw
[ afbeelding ]
http://www.imdb.com/title/tt0089560/quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:36 schreef Godlike02 het volgende:
Uit welke film is die Future foto ook alweer?
quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Koningin het volgende:
Nog een paar uit die serie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel haar hoofd.
There you goquote:Diaz is momenteel in Santa Monica om haar nieuwe film My Sister's Keeper op te nemen. Diaz heeft haar blonde lokken er niet definitief afgehaald voor de opnames van de film. Haar haren zitten verborgen onder een soort van kap.
the Coneheads 2.0quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:37 schreef Koningin het volgende:
Cameron Diaz heeft zich kaal geschoren voor een film:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog een keertje voor jou dan:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:23 schreef snoopy het volgende:
Ik word echt een beetje misselijk van dat wortelhoofd
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:16 schreef Theroin. het volgende:
Die Carrot. Het is bijna intrigerend hoe die eruit ziet
.
Hehe dat heb ik nou ook! Ik blijf er maar naar kijken...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:16 schreef Theroin. het volgende:
Die Carrot. Het is bijna intrigerend hoe die eruit ziet
.
Je vindt 'm lekkkkkkkkkkkkkkkkkerrrr!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hehe dat heb ik nou ook! Ik blijf er maar naar kijken...
quote:"Younger in life I was always kind of quiet and shy and I think I kind of grew into myself as I got older, I became more of a class clown as I got to junior high. My way of fitting in was through jokes and making people laugh. I wasn't the jock (I know, it's hard to tell) or the good-lookin' stud. I was just a very skinny red-headed freckled guy. My way of making people like me was to make 'em laugh."
Ze dacht dat ze aan een lul zat te trekken of niet?quote:
ja, en aartslelijk.quote:
JA inderdaad!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:47 schreef Treezz het volgende:
Die 2de foto van julia roberts lijkt ze op stevie tyler
Wie zet dat arme beest nou een grote witte hoed met veren opquote:Op zondag 25 mei 2008 21:37 schreef kvd het volgende:
Donatella Versace, zowel in een lelijk kleedje als een lekkere flubber bij haar oksel. En haar rug....
[ afbeelding ]
Dat zijn toch zijn oren?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wie zet dat arme beest nou een grote witte hoed met veren op.
Tijdens BB vond ik dat ze er best goed uitzag. Maar ze gaat nu weer steeds meer op een vent lijken...quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:50 schreef female81 het volgende:
Kelly. Wat is dit nou weer voor iets...
[ afbeelding ]
Het lijkt wel beschimmeld.quote:
Kweenie. Dat die pees zo omhoog komt, komt denk ik door de tas (ofzo) die ze draagt, dus dat klopt wel. D'r bekkie is ook dun, dus ik denk eigenlijk niet dat het gesjopt is...quote:
Dat dusquote:
Wat ziet Beckham toch in Victoria? Zij is zo uberranzig.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Posh in de laatste Marc Jacobs advertentie
[ afbeelding ]
Pas op met wie je fokt...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:43 schreef Samson het volgende:
Voor al die wortelliefhebbers hier![]()
[ afbeelding ]
Carrot Top natuurlijk, een Oranje-supporter!quote:
Hij staat er ook heel relaxed bij.quote:
hgaha die rechter heeft duidelijk dr lippen laten doenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
The Pussycat Travestieten(vooral de linker en rechter)
[ afbeelding ]
Ik vind het ook maar een raar stel travo's bij elkaarquote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
1 na rechts is er ook niet bepaald op vooruit gegaan (en eigenlijk veel erger dan de dame links).quote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat de travo verdomd goed uit de plastische chirurgie was gekomen (dat het de linker op de foto was), maar het 6e lid (rode rechts op de foto hieronder) is er niet meer bijquote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
D'r zit zeker staaldraad in die jurkquote:Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
De arm/rug van Kim Cattrall gaat nog 20 centimeter verder waar haar romp al stopte
[ afbeelding ]
Naja....deze foto werd genomen nadat hij een bar verliet volgensmij heeft ie gewoon per ongeluk drinken over zichzelf laten laten vallen. Als het een ongelukje van een ander "'kaliber " was zou hij niet zo buiten staan chillen hahaquote:
Ik dacht ook dat het een spoof op de echt dolls waren, maar het zijn ze gewoon echtquote:Op maandag 2 juni 2008 19:22 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat de travo verdomd goed uit de plastische chirurgie was gekomen (dat het de linker op de foto was), maar het 6e lid (rode rechts op de foto hieronder) is er niet meer bij![]()
[ afbeelding ]
Waarom genant? Hij verdient toch gewoon zijn brood??? Net als willekeurig welke marktkoopman.quote:Op zondag 18 mei 2008 08:31 schreef Malahide het volgende:
Niet zozeer onflatteus, maar eerder genant:
Boy George (Culture Club) verkoopt tegenwoordig t-shirts op de markt
lees
[ afbeelding ]
Het lijkt verdomme wel een lijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:55 schreef SEMTEX het volgende:
Amy W. brandt weer gaatjes in haar eigen gezicht...
[ afbeelding ]
Afgezien van haar chest... wat heeft ze voor vage grijze gloed over haar heen?quote:
Spraytan, want haar tieten zijn gewoon nog bleek.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 16:25 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Afgezien van haar chest... wat heeft ze voor vage grijze gloed over haar heen?![]()
Verkeerde foundation ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |