JA inderdaad!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 24 mei 2008 21:47 schreef Treezz het volgende:
Die 2de foto van julia roberts lijkt ze op stevie tyler
Wie zet dat arme beest nou een grote witte hoed met veren opquote:Op zondag 25 mei 2008 21:37 schreef kvd het volgende:
Donatella Versace, zowel in een lelijk kleedje als een lekkere flubber bij haar oksel. En haar rug....
[ afbeelding ]
Dat zijn toch zijn oren?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:21 schreef Skaai het volgende:
[..]
Wie zet dat arme beest nou een grote witte hoed met veren op.
Tijdens BB vond ik dat ze er best goed uitzag. Maar ze gaat nu weer steeds meer op een vent lijken...quote:Op woensdag 28 mei 2008 08:50 schreef female81 het volgende:
Kelly. Wat is dit nou weer voor iets...
[ afbeelding ]
Het lijkt wel beschimmeld.quote:
Kweenie. Dat die pees zo omhoog komt, komt denk ik door de tas (ofzo) die ze draagt, dus dat klopt wel. D'r bekkie is ook dun, dus ik denk eigenlijk niet dat het gesjopt is...quote:
Dat dusquote:
Wat ziet Beckham toch in Victoria? Zij is zo uberranzig.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 17:52 schreef Skaai het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Posh in de laatste Marc Jacobs advertentie
[ afbeelding ]
Pas op met wie je fokt...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 18:43 schreef Samson het volgende:
Voor al die wortelliefhebbers hier![]()
[ afbeelding ]
Carrot Top natuurlijk, een Oranje-supporter!quote:
Hij staat er ook heel relaxed bij.quote:
hgaha die rechter heeft duidelijk dr lippen laten doenquote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
The Pussycat Travestieten(vooral de linker en rechter)
[ afbeelding ]
Ik vind het ook maar een raar stel travo's bij elkaarquote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
1 na rechts is er ook niet bepaald op vooruit gegaan (en eigenlijk veel erger dan de dame links).quote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht eerst dat de travo verdomd goed uit de plastische chirurgie was gekomen (dat het de linker op de foto was), maar het 6e lid (rode rechts op de foto hieronder) is er niet meer bijquote:Op maandag 2 juni 2008 16:23 schreef SEMTEX het volgende:
[ afbeelding ]
D'r zit zeker staaldraad in die jurkquote:Op maandag 2 juni 2008 22:23 schreef Spees_Eend het volgende:
De arm/rug van Kim Cattrall gaat nog 20 centimeter verder waar haar romp al stopte
[ afbeelding ]
Naja....deze foto werd genomen nadat hij een bar verliet volgensmij heeft ie gewoon per ongeluk drinken over zichzelf laten laten vallen. Als het een ongelukje van een ander "'kaliber " was zou hij niet zo buiten staan chillen hahaquote:
Ik dacht ook dat het een spoof op de echt dolls waren, maar het zijn ze gewoon echtquote:Op maandag 2 juni 2008 19:22 schreef Noisekick het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat de travo verdomd goed uit de plastische chirurgie was gekomen (dat het de linker op de foto was), maar het 6e lid (rode rechts op de foto hieronder) is er niet meer bij![]()
[ afbeelding ]
Waarom genant? Hij verdient toch gewoon zijn brood??? Net als willekeurig welke marktkoopman.quote:Op zondag 18 mei 2008 08:31 schreef Malahide het volgende:
Niet zozeer onflatteus, maar eerder genant:
Boy George (Culture Club) verkoopt tegenwoordig t-shirts op de markt
lees
[ afbeelding ]
Het lijkt verdomme wel een lijk.quote:Op dinsdag 3 juni 2008 13:55 schreef SEMTEX het volgende:
Amy W. brandt weer gaatjes in haar eigen gezicht...
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |