quote:
Ze sport waarschijnlijk bedroevend weinigquote:Op maandag 5 mei 2008 19:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is Micha Barton ooit heel dik geweest ofzo? Ik weet dat cellulitis ook net zo goed bij slanke mensen voorkomt maar dit is wel een gevalletje bad case
Ze is over het looprek van die ouwe bok gestruikeld en toen is d'r implantaat verschoven...quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:41 schreef supkaa het volgende:
Holly Madison (vriendin Hugh Heffner) heeft schele tieten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt hier nogal op Philemonquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Iets klopt niet helemaal aan deze foto van Yolanthe van Kasbergen. Was ze vroeger soms een man?
[ afbeelding ]
Ik zou het als heteroman nog eerder met Rafael doen. Wat een alien-popje is die Sylvie Meis toch.
quote:
Ah, ze bewaarde al die tijd een honderdduizendklapper in der haar, maar die is zo te zien afgegaan...quote:
Die tweede van links is Ma Spearsquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
Wat een grappige jurkje heeft die tweede van links. Niet iets voor jou cinnamon?
En wie is dan Jamie? 3e of 4e?
OMG Katie ziet er steeds ouwelijker uit..zondequote:
Wat kan jij toch soms mekkeren zeg, wat is hier nu mis mee? Of moeten ze allemaal verkleed gaan als Alexis uit Dynasty ofzo..het is een babyshower, gewoon casual met vriendinnen en/of familie neem ik aan.quote:Op woensdag 7 mei 2008 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind deze foto van Jamie Lynn's baby shower ook wat ongelukkig. Of nou ja, zo gewóón. Niet glamorous.
[ afbeelding ].
Inderdaadquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:17 schreef Vivi het volgende:
[..]
OMG Katie ziet er steeds ouwelijker uit..zonde.
Ik keek naar die lichamen (en niet naar de hoofden) en dacht; "Ah, gelukkig is er nog één tiener NIET zwanger" (de tweede van links). Kijk ik beter.. is het die moederquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:22 schreef cinnamongirl het volgende:
Vind deze foto van Jamie Lynn's baby shower ook wat ongelukkig. Of nou ja, zo gewóón. Niet glamorous.
[ afbeelding ].
Ja precies. En cinnamon maar beledigd voelenquote:Op donderdag 8 mei 2008 08:22 schreef Ephemera het volgende:
[..]
Ik keek naar die lichamen (en niet naar de hoofden) en dacht; "Ah, gelukkig is er nog één tiener NIET zwanger" (de tweede van links). Kijk ik beter.. is het die moeder
Sowieso een slimme fotograaf, een foto maken van mensen die tegen de zon inkijkenquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:32 schreef pberends het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/exclsieffranssgroot.jpg
Dat zoontje van Frans. Net een houten pop.
Hilarische fotoquote:Op vrijdag 9 mei 2008 22:01 schreef rena het volgende:
[..]
Sowieso een slimme fotograaf, een foto maken van mensen die tegen de zon inkijken
Blijkbaar had Amy die andere aan Kelly O. uitgeleend. Zie foto hierboven.quote:
LaToya dacht ikquote:Op vrijdag 9 mei 2008 21:29 schreef Treezz het volgende:
1 van de jacksons.. ( geen id hoe ze met d'r voornaam heet..)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En..
Dina Lohan
[ afbeelding ]
En.. disney muts miley
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
Mary-Kate Olsen geeft de wereld alvast een vooruitblik op haarzelf over een jaar of 30.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
Mary-Kate Olsen geeft de wereld alvast een vooruitblik op haarzelf over een jaar of 30.
[ afbeelding ]
die zijn al lang 21 ofzo geweest, misschien moet je de herhalingen van full house niet meer kijkenquote:Op zaterdag 10 mei 2008 13:46 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]![]()
die ene is wel ontzettend neukbaar trouwens
is ze al 18?
Confronterend ook om je eigenlijke dubbelganger zo te zien (en dat geldt voor beide zusjes).quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Lord!quote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige jurk !!! de rechter bedoel ik natuurlijk hequote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
De jurk van Ashleyquote:Op zaterdag 10 mei 2008 09:51 schreef female81 het volgende:
[ afbeelding ]
Onflatteus misschien maar ook leuk.quote:
Dat, óf ze speelt een rol in een film waarbij ze een dubbelrol heeft als haar grootmoeder. In dat laatste geval heeft de make up artist erg goed werk verricht.quote:Op zondag 11 mei 2008 20:09 schreef scrub_nurse het volgende:
Ashley is erg mooi zo maar haar zusis ze ziek?
Je weet hoe het bij meisjes werkt (ook bij zussen). Mogelijk heeft Ashley op deze manier kans gezien om zelf extra te stralen.quote:Op maandag 12 mei 2008 11:35 schreef Koningin het volgende:
Ashley Olson ziet er goed uit.
Zal zij haar zus niet eens zeggen dat die er vreselijk uit ziet?
Dat beentje van die gozerd is eigenlijk ergerquote:
Tsja, kunnen wij er wat aan doen dat ze vaan niet echt lekker op de foto staat?quote:Op dinsdag 13 mei 2008 09:55 schreef Liquidootje het volgende:
Kom op, het is wel weer mooi geweest met amy. Dat hoef ik niet elke 3 post te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |