Das Kathy Griffin. Die andere weet ik niet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:52 schreef lady-wrb het volgende:
wie zijn dat?
(ik bedoel die mensen van de tweede foto hierboven)
Leuk. Who the fuck zijn het?quote:Op dinsdag 29 april 2008 12:16 schreef HostiMeister het volgende:
Vast wel een oude, maar mijn god wat een kutfoto:
[ afbeelding ]
holy crapquote:Op dinsdag 29 april 2008 12:52 schreef MisterO het volgende:
Het hondje van Brooke Hogan vindt Brooke wel heel interessant![]()
[ afbeelding ]
Volgens mij zit de gebitsprothese niet helemaal vast.Dat is het waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 29 april 2008 18:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Iets klopt niet helemaal aan deze foto van Yolanthe van Kasbergen. Was ze vroeger soms een man?
Waarom.... zou iemand denken dat dat er goed uitziet?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:36 schreef MissBliss het volgende:
De tieten van Jodie Marsh zíjn gewoon onflatteus
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 april 2008 01:42 schreef Terpentin07 het volgende:
[..]
Volgens mij zit de gebitsprothese niet helemaal vast.Dat is het waarschijnlijk.
Het is toch juist mooi in toom gehouden?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:15 schreef Spees_Eend het volgende:
....Had Emma Watson misschien samen met John een training voor het in toom houden van lichaamshaar kunnen volgen?
[ afbeelding ]
Nee is dat Heather Locklear? He?quote:
Valt mee, het is geen hele bos haar, het is nauwelijks zichtbaar, als je niet inzoomt.quote:Op donderdag 1 mei 2008 20:00 schreef Liquidootje het volgende:
tvp!
[ afbeelding ]
Dit is Lindsey Lohan
[ afbeelding ]
Dit is Lindsey's oksel![]()
het geeft een andere dimensie aan:" je de tandjes schrikken"quote:
Wasda? Speelt ze Hanna Reitsch of Amelia Earhart in een nieuwe film?quote:
Ik dacht even dat het Bas Goor was, die volleyballer.quote:
oh hemeltje.quote:
Check ook de combi peuk en Nico Haak kankerarmband.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 22:55 schreef Treezz het volgende:
Lily Allen..( ze word vandaag 2mei 23 jaar...)
[ afbeelding ]
http://en.wikipedia.org/wiki/Carrot_Topquote:Op maandag 5 mei 2008 08:59 schreef Radobe het volgende:
wat is hij eng! En wat doet hij eigenlijk?
quote:Op zondag 4 mei 2008 13:54 schreef Jojogirl het volgende:
Zo lijkt Robbie Williams echt sprekend op Guus Hiddink
Wat is daar onfatteus aan?quote:Op maandag 5 mei 2008 11:44 schreef jellyrose het volgende:
[..]
![]()
Gwen Stefani en her horde of zombies![]()
[ afbeelding ]
Dat ze allemaal een nogal bijzondere gezichtsuitdrukking hebben? Ik vind standje zombie weinig flatteus iig.quote:
Ik ben echt niet iemand die snel zeikt over een foto of ie wel of niet onflatteus is maar dit is gewoon echt niet onflatteus.quote:Op maandag 5 mei 2008 11:44 schreef jellyrose het volgende:
[..]
![]()
Gwen Stefani en her horde of zombies![]()
[ afbeelding ]
quote:
Ze sport waarschijnlijk bedroevend weinigquote:Op maandag 5 mei 2008 19:59 schreef KinkyGiraf het volgende:
Is Micha Barton ooit heel dik geweest ofzo? Ik weet dat cellulitis ook net zo goed bij slanke mensen voorkomt maar dit is wel een gevalletje bad case
Ze is over het looprek van die ouwe bok gestruikeld en toen is d'r implantaat verschoven...quote:
quote:Op maandag 5 mei 2008 21:41 schreef supkaa het volgende:
Holly Madison (vriendin Hugh Heffner) heeft schele tieten![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij lijkt hier nogal op Philemonquote:Op dinsdag 29 april 2008 18:44 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Iets klopt niet helemaal aan deze foto van Yolanthe van Kasbergen. Was ze vroeger soms een man?
[ afbeelding ]
Ik zou het als heteroman nog eerder met Rafael doen. Wat een alien-popje is die Sylvie Meis toch.
quote:
Ah, ze bewaarde al die tijd een honderdduizendklapper in der haar, maar die is zo te zien afgegaan...quote:
Die tweede van links is Ma Spearsquote:Op woensdag 7 mei 2008 21:24 schreef Liquidootje het volgende:
Wat een grappige jurkje heeft die tweede van links. Niet iets voor jou cinnamon?
En wie is dan Jamie? 3e of 4e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |