quote:Op donderdag 22 mei 2008 14:51 schreef Koningin het volgende:
Nog een paar uit die serie:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het lijkt wel haar hoofd.
There you goquote:Diaz is momenteel in Santa Monica om haar nieuwe film My Sister's Keeper op te nemen. Diaz heeft haar blonde lokken er niet definitief afgehaald voor de opnames van de film. Haar haren zitten verborgen onder een soort van kap.
the Coneheads 2.0quote:Op donderdag 22 mei 2008 09:37 schreef Koningin het volgende:
Cameron Diaz heeft zich kaal geschoren voor een film:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Nog een keertje voor jou dan:quote:Op vrijdag 23 mei 2008 09:23 schreef snoopy het volgende:
Ik word echt een beetje misselijk van dat wortelhoofd
Inderdaadquote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:16 schreef Theroin. het volgende:
Die Carrot. Het is bijna intrigerend hoe die eruit ziet
.
Hehe dat heb ik nou ook! Ik blijf er maar naar kijken...quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:16 schreef Theroin. het volgende:
Die Carrot. Het is bijna intrigerend hoe die eruit ziet
.
Je vindt 'm lekkkkkkkkkkkkkkkkkerrrr!!!quote:Op vrijdag 23 mei 2008 20:55 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hehe dat heb ik nou ook! Ik blijf er maar naar kijken...
quote:"Younger in life I was always kind of quiet and shy and I think I kind of grew into myself as I got older, I became more of a class clown as I got to junior high. My way of fitting in was through jokes and making people laugh. I wasn't the jock (I know, it's hard to tell) or the good-lookin' stud. I was just a very skinny red-headed freckled guy. My way of making people like me was to make 'em laugh."
Ze dacht dat ze aan een lul zat te trekken of niet?quote:
ja, en aartslelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |