Bij mij ook, in Dordrecht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:40 schreef Motorhoofd het volgende:
Kan iemand die hem bij bol besteld heeft zeggen wat zijn bestelstatus bij track en trace is? Ik zit namelijk in het stakinggedeelteen bij staat hij op: Zending gesorteerd in sorteercentrum. bvd
Ja, bij mij ligt die ook in Dordrecht. Waarom moeten ze nu weer precies vandaag stakenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:42 schreef Dickies het volgende:
[..]
Bij mij ook, in Dordrecht.
Kan je wel vergeten vandaag hoor
Heb jij hem daar gereserveerd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:43 schreef Snever het volgende:![]()
Zometeen maar even rustig mijn copie gaan halen bij de BS
Het regent hier de pleuris dus dat wordt GTA 4 doen de hele dag
Over kut timing gesproken inderdaad. Verwachtte vandaag ook nog wat ander spul met de postquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:44 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ja, bij mij ligt die ook in Dordrecht. Waarom moeten ze nu weer precies vandaag stakenZo maar naar de Bart Smit en kijken of ik hem daar kan bemachtigen
Is het nu bij RTL nieuws?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor een shot van 2 seconden (zie ik net)
Wehkampquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:13 schreef Gstyles het volgende:
heb de SE vorig jaar al bij Wehkamp besteld en kijk zojuist bij mijn klantgegevens:
Verwachte Levertijd:
in behandeling![]()
nu weet ik natuurlijk nog niets van wanneer die geleverd gaat worden
uit te fikken? Ik hoorde dat ze EXPLODEERDEN!!!121341gwquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:22 schreef freak1 het volgende:
ik vraag me af hoe het zit met de eerste generatie ps3s, die schijnen allemaal uit te fikken bij gta 4
je snapt wat ik bedoel ze schijnen het niet lekker te doen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
uit te fikken? Ik hoorde dat ze EXPLODEERDEN!!!121341gw
Dat is zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:24 schreef freak1 het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoel ze schijnen het niet lekker te doen.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:24 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
*zucht* nog 8 uur werken, 3 kwartier rijden....en dan maar hopen dat ze mn bestelling niet hebben weggegeven.
Ik heb de 60 gig launch versie maar ik heb nergens last van, 2 uur gespeeld zonder problemoo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:22 schreef freak1 het volgende:
ik vraag me af hoe het zit met de eerste generatie ps3s, die schijnen allemaal uit te fikken bij gta 4
Om 8 uur al? Ik was er net rond 9 uur in de veronderstelling nog een halfuur te moeten wachten. Bleek ie al open te zijn. Lagen er nog genoeg. Wel grappig, al die MM-mannetjes bij die standsquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:20 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik stond vanmorgen om 8.15 bij de MM R'dam centruum. Die zou om 8.30 open gaan, maar waren al om 8.00 open gegaan....ik heb um! De PS3 is nu de data aan het installeren.
Kom je er ook achter?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:33 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen uit Rotterdam die hun game online hebben besteld?
![]()
![]()
![]()
De postbodes staken.
Hij zal ongetwijfeld ook op de pc verschijnen, mettertijd. Ik was er trouwens ook blind vanuit gegaan dat die ook meteen mee zou gaan in deze release, maar niet dus.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:14 schreef Houtspeer het volgende:
Ik wacht wel even totdat ik nerj dat de geruchten van enige waarheid berusten.
Niks aan de hand hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:33 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen uit Rotterdam die hun game online hebben besteld?
![]()
![]()
![]()
De postbodes staken.
Ik gok dat ze bij alle MM en Saturns voorraden genoeg hebben, alleen de SE waren schaars meen ik. Tja, voor alle mensen zonder MM: Succes!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:55 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Bij Bartsmit gehaald, ze hadden er nog maar 3 toen ik binnen kwam (xbox360), hopelijk vinden mensen die later pas naar de winkel kunnen nog een exemplaar vandaag!
Cool, Dr Games.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Filmpje over de nightlaunch op spitsnieuws:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rijen_voor_gta4.html
Gewoon doen, en wel eentje met een harddisk !quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef Badabingea het volgende:
Wie kan mij over de streep trekken straks een 360 te halen met GTA?
Ik krijg niet eens een melding. Als ik de code invoer zegt ie dat er geen zending bestaatquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:40 schreef Motorhoofd het volgende:
Kan iemand die hem bij bol besteld heeft zeggen wat zijn bestelstatus bij track en trace is? Ik zit namelijk in het stakinggedeelteen bij staat hij op: Zending gesorteerd in sorteercentrum. bvd
Dat is die van 270?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gewoon doen, en wel eentje met een harddisk !
Je kan net zo goed een Arcade halen van 199 hoor. Dan ben je zeker dat je de nieuwste versie hebt (Falcon/Benq) en je kan later altijd nog een HDD erbij kopen voor 5 tientjes.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je kan net zo goed een Arcade halen van 199 hoor. Dan ben je zeker dat je de nieuwste versie hebt (Falcon/Benq) en je kan later altijd nog een HDD erbij kopen voor 5 tientjes.
Zijn die nu al te koop dan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Je kan net zo goed een Arcade halen van 199 hoor. Dan ben je zeker dat je de nieuwste versie hebt (Falcon/Benq) en je kan later altijd nog een HDD erbij kopen voor 5 tientjes.
Ik denk iedereen die 'm hier op de 360 speelt. Dit is een game waar ik nog 300 euro voor zou betalen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb het gewoon over de standaard 20GB HDD die je ook bij de Premium/Pro bundel krijgt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
hmmmmm.....klinkt aanlokkelijk... hoe groot is die externe HDD dan? En levert dat geen situaties op met koeling oid?
En de Pro is 270?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:26 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon over de standaard 20GB HDD die je ook bij de Premium/Pro bundel krijgt.
Eerste xbox game op IGN met een 10...quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:13 schreef Badabingea het volgende:
Klopt ja.quote:
De arcase heeft minder werkgeheugen! 256 ipv 512quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:22 schreef Sackboy het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De arcase heeft minder werkgeheugen! 256 ipv 512
Zit ook te twijfelen...quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:09 schreef HL_Dog43 het volgende:
Ik anti-console heb een Xbox 360 gekocht met GTA 4.
IK KON NIET MEER WACHTEN NONDEPU!
En nu ben ik out
het spel is ook geweldig.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:42 schreef Klopkoek het volgende:
Ik ga em ook kopen maar ik vind wel dat de media veel te enthousiast is. Wat ik over de multiplayer gelezen heb overtuigd mij niet echt maar de media praat erover of het de beste multiplayer ooit gemaakt is.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef ryangozer het volgende:
Dit geloof je nooit, ik heb gewoon serieus geen sleuteltjes bij mijn SE gekregen (voor de kluis) hij was wel sealed enz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zitten die niet in hetzelfde zakje als je sleutelhanger?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef ryangozer het volgende:
Dit geloof je nooit, ik heb gewoon serieus geen sleuteltjes bij mijn SE gekregen (voor de kluis) hij was wel sealed enz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee. hij zit er echt niet bij, ik heb wel 100x gekeken en geschud met alles.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:46 schreef freak1 het volgende:
[..]
zitten die niet in hetzelfde zakje als je sleutelhanger?
I know, het is gewoon te realistisch !!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:44 schreef Dickies het volgende:
Heb de eerste paar missies erop zitten. Vooral het rijden is even wennen. Met hoge snelheid bochten nemen is not doneMet de rem sturen ook niet. Handrem werkt vaak nog het beste als je het een beetje gecontroleerd doet.
damned, wat moet ik nou doen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nee. hij zit er echt niet bij, ik heb wel 100x gekeken en geschud met alles.
Wow, dat is echt balen! De mijne komt als het goed is zo binnen, ik hoop wel dat hij er bij zit, vooral voor het kluisje heb ik de CE besteld!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef ryangozer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt een parkeerplekjequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar wil hem in de garage zetten, dat was toch mogelijk ? maar zie de hele garage niet
Goh nee, echt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:01 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Wow, dat is echt balen! De mijne komt als het goed is zo binnen, ik hoop wel dat hij er bij zit, vooral voor het kluisje heb ik de CE besteld!![]()
Wat is het trouwens rustig in dit topic nu, je zou haast zeggen dat iedereen aan het spelen is!
Ik voorspel een heeeele lange nachtquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Goh nee, echt?
moet zo aan het werk, maar daarna komt er een lange avond en nacht!
is dat ook bij de normale of heb jij een CE marcel?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens, die map + boekje echt mooiste ooit van een spel die ik heb gehad, net helemaal gelezen in de bus
zit hij niet ergens aan vast geplakt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:09 schreef ryangozer het volgende:
Ben trouwens wel blij dat mijn doosje en boekje niet NL zijn (dus engels), echt wel kut van die sleutel mja, explosies zijn trouwens echt uber mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |