quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef ryangozer het volgende:
Dit geloof je nooit, ik heb gewoon serieus geen sleuteltjes bij mijn SE gekregen (voor de kluis) hij was wel sealed enz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zitten die niet in hetzelfde zakje als je sleutelhanger?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef ryangozer het volgende:
Dit geloof je nooit, ik heb gewoon serieus geen sleuteltjes bij mijn SE gekregen (voor de kluis) hij was wel sealed enz![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nee. hij zit er echt niet bij, ik heb wel 100x gekeken en geschud met alles.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:46 schreef freak1 het volgende:
[..]
zitten die niet in hetzelfde zakje als je sleutelhanger?
I know, het is gewoon te realistisch !!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:44 schreef Dickies het volgende:
Heb de eerste paar missies erop zitten. Vooral het rijden is even wennen. Met hoge snelheid bochten nemen is not doneMet de rem sturen ook niet. Handrem werkt vaak nog het beste als je het een beetje gecontroleerd doet.
damned, wat moet ik nou doen?quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
nee. hij zit er echt niet bij, ik heb wel 100x gekeken en geschud met alles.
Wow, dat is echt balen! De mijne komt als het goed is zo binnen, ik hoop wel dat hij er bij zit, vooral voor het kluisje heb ik de CE besteld!quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:43 schreef ryangozer het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt een parkeerplekjequote:Op dinsdag 29 april 2008 10:58 schreef jorienvdherik het volgende:
Maar wil hem in de garage zetten, dat was toch mogelijk ? maar zie de hele garage niet
Goh nee, echt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:01 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Wow, dat is echt balen! De mijne komt als het goed is zo binnen, ik hoop wel dat hij er bij zit, vooral voor het kluisje heb ik de CE besteld!![]()
Wat is het trouwens rustig in dit topic nu, je zou haast zeggen dat iedereen aan het spelen is!
Ik voorspel een heeeele lange nachtquote:Op dinsdag 29 april 2008 11:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Goh nee, echt?
moet zo aan het werk, maar daarna komt er een lange avond en nacht!
is dat ook bij de normale of heb jij een CE marcel?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:07 schreef jorienvdherik het volgende:
Trouwens, die map + boekje echt mooiste ooit van een spel die ik heb gehad, net helemaal gelezen in de bus
zit hij niet ergens aan vast geplakt?quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:09 schreef ryangozer het volgende:
Ben trouwens wel blij dat mijn doosje en boekje niet NL zijn (dus engels), echt wel kut van die sleutel mja, explosies zijn trouwens echt uber mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |