Bij mij ook, in Dordrecht.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:40 schreef Motorhoofd het volgende:
Kan iemand die hem bij bol besteld heeft zeggen wat zijn bestelstatus bij track en trace is? Ik zit namelijk in het stakinggedeelteen bij staat hij op: Zending gesorteerd in sorteercentrum. bvd
Ja, bij mij ligt die ook in Dordrecht. Waarom moeten ze nu weer precies vandaag stakenquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:42 schreef Dickies het volgende:
[..]
Bij mij ook, in Dordrecht.
Kan je wel vergeten vandaag hoor
Heb jij hem daar gereserveerd?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:43 schreef Snever het volgende:![]()
Zometeen maar even rustig mijn copie gaan halen bij de BS
Het regent hier de pleuris dus dat wordt GTA 4 doen de hele dag
Over kut timing gesproken inderdaad. Verwachtte vandaag ook nog wat ander spul met de postquote:Op dinsdag 29 april 2008 08:44 schreef Motorhoofd het volgende:
[..]
Ja, bij mij ligt die ook in Dordrecht. Waarom moeten ze nu weer precies vandaag stakenZo maar naar de Bart Smit en kijken of ik hem daar kan bemachtigen
Is het nu bij RTL nieuws?quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:30 schreef Frasier het volgende:
[..]
Voor een shot van 2 seconden (zie ik net)
Wehkampquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:13 schreef Gstyles het volgende:
heb de SE vorig jaar al bij Wehkamp besteld en kijk zojuist bij mijn klantgegevens:
Verwachte Levertijd:
in behandeling![]()
nu weet ik natuurlijk nog niets van wanneer die geleverd gaat worden
uit te fikken? Ik hoorde dat ze EXPLODEERDEN!!!121341gwquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:22 schreef freak1 het volgende:
ik vraag me af hoe het zit met de eerste generatie ps3s, die schijnen allemaal uit te fikken bij gta 4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |