je snapt wat ik bedoel ze schijnen het niet lekker te doen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:23 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
uit te fikken? Ik hoorde dat ze EXPLODEERDEN!!!121341gw
Dat is zacht uitgedruktquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:24 schreef freak1 het volgende:
[..]
je snapt wat ik bedoel ze schijnen het niet lekker te doen.
Daar ben ik ook bang voor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:24 schreef Evil_Boterbloem het volgende:
*zucht* nog 8 uur werken, 3 kwartier rijden....en dan maar hopen dat ze mn bestelling niet hebben weggegeven.
Ik heb de 60 gig launch versie maar ik heb nergens last van, 2 uur gespeeld zonder problemoo.quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:22 schreef freak1 het volgende:
ik vraag me af hoe het zit met de eerste generatie ps3s, die schijnen allemaal uit te fikken bij gta 4
Om 8 uur al? Ik was er net rond 9 uur in de veronderstelling nog een halfuur te moeten wachten. Bleek ie al open te zijn. Lagen er nog genoeg. Wel grappig, al die MM-mannetjes bij die standsquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:20 schreef Jay_Snake het volgende:
Ik stond vanmorgen om 8.15 bij de MM R'dam centruum. Die zou om 8.30 open gaan, maar waren al om 8.00 open gegaan....ik heb um! De PS3 is nu de data aan het installeren.
Kom je er ook achter?quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:33 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen uit Rotterdam die hun game online hebben besteld?
![]()
![]()
![]()
De postbodes staken.
Hij zal ongetwijfeld ook op de pc verschijnen, mettertijd. Ik was er trouwens ook blind vanuit gegaan dat die ook meteen mee zou gaan in deze release, maar niet dus.quote:Op dinsdag 29 april 2008 02:14 schreef Houtspeer het volgende:
Ik wacht wel even totdat ik nerj dat de geruchten van enige waarheid berusten.
Niks aan de hand hoorquote:Op dinsdag 29 april 2008 09:33 schreef KingLysandus het volgende:
Zijn er eigenlijk mensen uit Rotterdam die hun game online hebben besteld?
![]()
![]()
![]()
De postbodes staken.
Ik gok dat ze bij alle MM en Saturns voorraden genoeg hebben, alleen de SE waren schaars meen ik. Tja, voor alle mensen zonder MM: Succes!quote:Op dinsdag 29 april 2008 09:55 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Bij Bartsmit gehaald, ze hadden er nog maar 3 toen ik binnen kwam (xbox360), hopelijk vinden mensen die later pas naar de winkel kunnen nog een exemplaar vandaag!
Cool, Dr Games.quote:Op dinsdag 29 april 2008 10:00 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
Filmpje over de nightlaunch op spitsnieuws:
http://www.spitsnieuws.nl(...)rijen_voor_gta4.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |