Ik krijg alle normale dvd's/cds gewoon door de brievenbus..behale boxen/muizen/toetsenbordquote:Op maandag 28 april 2008 22:19 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Hier komen bestellingen van Bol.com altijd met de pakketpost.
[..]
Waarschijnlijk omdat er nog maar weinig mensen de PS3 versie kunnen spelen? Je hoort nu veel van de XBox versie omdat die al een paar dagen "uit" is.
Ik denk dat je morgenochtend je exemplaar niet meer hoeft te showen hoorquote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef JJH het volgende:
Het laatste topic voordat het officieel verkocht mag worden.
Ik denk trouwens dat ik mijn exemplaar morgenochtend in het volgende topic kan showen.
Welke versie speelt hij momenteel eigenlijk?quote:Op maandag 28 april 2008 22:26 schreef SuperHarregarre het volgende:
Ik ben toch iets minder optimistisch over de online mogelijkheid. Op de stream van Jimmy zie ik TE veel eigenaardigheden. Auto's die plotseling half de grond inzakken, physics die niet normaal werken, andere spelers die plotseling even stil staan in beeld (lag) enzovoorts. Erg jammer.
360. Nog helemaal niks gezien van de ps3 versie onlinequote:Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Welke versie speelt hij momenteel eigenlijk?
Eigenlijk om alleen het doosje al.quote:Op maandag 28 april 2008 22:28 schreef Xbox_360 het volgende:
Toen ik GTA 4 bestelde wist ik niet eens dat ie een multiplayer mode had. Alleen de single player is de aankoop waarschijnlijk al waard.
Nee? Ik wilde een mooie documentaire-achtige film maken over hoe ik kmijn nieuwe aanwist uit het doosje haal, in de PS3 schuif, de boel installeer en mijn eerste stappen in de virtuele wereld van GTA IV zet.quote:Op maandag 28 april 2008 22:27 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik denk dat je morgenochtend je exemplaar niet meer hoeft te showen hoor
als je daar al blij van wordt, moet je dit eens zien, het zit ook nog echt ingame he, vet man! (geen spoilers)quote:Op maandag 28 april 2008 22:36 schreef AmsterDamnImFine het volgende:
* AmsterDamnImFine is blij want de cheats staan online.
Coolquote:Op maandag 28 april 2008 22:40 schreef ryangozer het volgende:
[..]
als je daar al blij van wordt, moet je dit eens zien, het zit ook nog echt ingame he, vet man! (geen spoilers)
Hij wordt echt tof!quote:Op maandag 28 april 2008 22:47 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben even met de website bezig voor de gang. Voorproefje hier:
http://www.derium-online.com/testsite/index.html
Edit: (nog) niet ie6 proof
Gratis taxivervoer.quote:Op maandag 28 april 2008 22:43 schreef ryangozer het volgende:
Driving Mr. Bellic
Unlock the special ability of taxi.10 points
Wat zal die special ability zijn he![]()
Turret.quote:Op maandag 28 april 2008 22:45 schreef ryangozer het volgende:
24. That's How We Roll!
Unlock the special ability of helicopter.10 points
OMG WAT ZAL DIT DAN ZIJN??
Ja inderdaad je, sommige vragen er echt grof geld voor.quote:Op maandag 28 april 2008 22:48 schreef Static-NL het volgende:
ik heb een raar voor gevoel dat het voor sommigen van ons best eens moeilijk kon worden om morgen GTA4 te bemachtigen.
Kijk eens voor de lol op Marktplaats.
Hoeveel gasten daar GTA4 zitten te verkopen. Een deel zijn gewoon handelaren/winkels maar er zitten ook mensen tussen die hem prive zitten te verkopen.
Zou me niet verbazen als diverse werknemers misbruik van hun positie genomen hebben en al een paar games mee genomen hebben naar huis om deze met winst te verpatsen op het internet.
1: wat is turret?quote:
Wat?quote:Op maandag 28 april 2008 23:01 schreef jorienvdherik het volgende:
nu / zo op ned3 over de hype van gta4
Ik ga het kijken.quote:Op maandag 28 april 2008 23:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
met zo gast van gamekings er bij
kijken waard ff
gun turret oftewel een geschuts koepelquote:Op maandag 28 april 2008 23:02 schreef ryangozer het volgende:
[..]
1: wat is turret?
2: hoe weet je dit?
gewoon het nieuwsquote:Op maandag 28 april 2008 23:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ga het kijken.
Bedankt voor de tip.
ok danquote:Op maandag 28 april 2008 23:03 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Ik ga het kijken.
Bedankt voor de tip.
Oooo.quote:Op maandag 28 april 2008 23:04 schreef ryangozer het volgende:
[..]
gewoon het nieuwsmet een stukje over GTAIV niet een programma erover ofzo..
joh journaal in kortquote:Op maandag 28 april 2008 23:04 schreef ryangozer het volgende:
[..]
gewoon het nieuwsmet een stukje over GTAIV niet een programma erover ofzo..
Wat static zei, en een goede gok.quote:Op maandag 28 april 2008 23:02 schreef ryangozer het volgende:
[..]
1: wat is turret?
2: hoe weet je dit?
helemaal waar!quote:
lucky youquote:Op maandag 28 april 2008 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even de hond uitlaten en dan richting Gouda
agghh laat die lui eens oprotten met hun kansloze post! ben in de laatste paar dagen perongeluk op meer spoilers gelopen door die illegale kut versie dan de afgelopen maanden! Naast dat zijn bericht geen toegevoegde waarde heeft zit hij zichzelf alleen maar belachelijk te maken met zijn ik-heb-hem-uitgespeeld-ego. Zulke mensen mogen van mij gelijk een ban hebben!quote:
Het regent hier dus neem je paraplu meequote:Op maandag 28 april 2008 23:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
Even de hond uitlaten en dan richting Gouda
ik zong het meequote:Op maandag 28 april 2008 23:12 schreef ryangozer het volgende:
btw dat liedje zit in COD4 wat vlak na de GTA nieuws kwam, lache man!
hou je mondquote:Op maandag 28 april 2008 23:13 schreef ryangozer het volgende:
whahahahahaha morgen word er in heel rotterdam geen post bezorgd, UBERPWND voor iedereen die daar woont en GTA4 heeft besteld
whahahahahahaha ik zit echt keihard te lachen om deze mega pwnage! en iedereen natuurlijk in de winkel kopen morgen in rotterdam, en dan vervolgens al die internet zaken donderdag hun spel teruggestuurd krijgen WHAHAHAHAHAHquote:
Is er in groningen ook een winkel die dat doet? Ookal krijg ik m morgenmiddag sowieso binnenquote:Op maandag 28 april 2008 23:14 schreef Badabingea het volgende:
Iedereen succes die zo naar winkels rent om 12 uur.
die mensen hebben landsbelang die mogen niet stakenquote:Op maandag 28 april 2008 23:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
whahahahahahaha ik zit echt keihard te lachen om deze mega pwnage! en iedereen natuurlijk in de winkel kopen morgen in rotterdam, en dan vervolgens al die internet zaken donderdag hun spel teruggestuurd krijgen WHAHAHAHAHAH
Precies.quote:Op maandag 28 april 2008 23:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
whahahahahahaha ik zit echt keihard te lachen om deze mega pwnage! en iedereen natuurlijk in de winkel kopen morgen in rotterdam, en dan vervolgens al die internet zaken donderdag hun spel teruggestuurd krijgen WHAHAHAHAHAH
Deze nummers moet je bellen met je telefoon waarna er een kopje cheats in je telefoon komt. Je hoeft dus maar 1 keer in helemaal in te voeren.quote:1, Health And Weapons - GTA-555-0100
2, Weapons - GUN-555-0150
3, Advanced Weapons - GUN-555-0100
4, Health - DOC-555-0100
5, Wanted Level Down - COP-555-0100
6, Wanted Level Up - COP-555-0150
7, Climate Change - HOT-555-0100
8, Spawn Cognoscenti (Mafia Car) - CAR-555-0142
9, Spawn Sanchez (Dirt Bike) - MBK-555-0150
10, Spawn FBI Buffalo - CAR-555-0100
11, Spawn Turismo - CAR-555-0147
12, Spawn NRG900 - MBK-555-0100
13, Spawn Comet - CAR-555-0175
14, Spawn SuperGT - CAR-555-0168
15, Spawn Police Chopper - FLY-555-0100
16, Spawn Jetmax (Boat) - WET-555-0100
Als je in de laatste weken nog al je stof van die jaren moet gaan leren, doe je iets fout.quote:Op maandag 28 april 2008 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
ik kreeg net ruzie met me ouders omdat ik het spel ga halen
en geen examen leer
echt, serieus, nogsteeds rofl, ik denk echt dat alle rotterdamse gamers hem dus toch morgen in de winkel gaan kopen, woensdag hun bestelde internet versie krijgen en die terug sturen, dus al die internetzaken donderdag allemaal geld terug moeten boekenquote:Op maandag 28 april 2008 23:15 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
die mensen hebben landsbelang die mogen niet staken
Hier ook maar ik ga wel met de auto, tis 40 min. rijdenquote:Op maandag 28 april 2008 23:12 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Het regent hier dus neem je paraplu mee
Maar geen 100%quote:Op maandag 28 april 2008 23:16 schreef -Menn0- het volgende:
Cheats voor de liefhebbers
[..]
Deze nummers moet je bellen met je telefoon waarna er een kopje cheats in je telefoon komt. Je hoeft dus maar 1 keer in helemaal in te voeren.
(car = 222, wet = 938 enz en)
nee apart examen van ietsquote:Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Als je in de laatste weken nog al je stof van die jaren moet gaan leren, doe je iets fout.
Tering 40 min. rijden. Gelukkig is het voor mij maar 5 min.Je kan het beste bij klein amerika parkeren.Dat is het dichts bij gameplayer. Is het alleen maar rechtdoor lopen. Hij zit schuin tegenover Perry Sport.quote:Op maandag 28 april 2008 23:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hier ook maar ik ga wel met de auto, tis 40 min. rijden
WEet niet wat jij grappig zit te doen lolbroek. Desnoods kopen ze 'm gewoon in de winkel. Die andere zet je op marktplaats voor een tientje goedkoper. Genoeg mensen die 'm kopenquote:Op maandag 28 april 2008 23:21 schreef ryangozer het volgende:
en natuurlijk gaan alle rotterdammers morgen hier klagen whahahahah ik kan niet stoppen met lachen, Arnhem owned
Bart Smit Arnhem centrum. Morgen om 10 uurquote:Op maandag 28 april 2008 23:21 schreef ryangozer het volgende:
en natuurlijk gaan alle rotterdammers morgen hier klagen whahahahah ik kan niet stoppen met lachen, Arnhem owned
Ik heb m ergens anders in Arnhem ge pre-order de SE voor ¤80,-quote:Op maandag 28 april 2008 23:30 schreef Snever het volgende:
[..]
Bart Smit Arnhem centrum. Morgen om 10 uur
Ze zijn altijd wel al open om half 10 (tip)
oh ja das ook lachen ja, mensen die heel graag een SE wilden maar net de laatste voor hun neus verkocht word, ik denk dat ik toch nog maar eventjes wakker blijfquote:Op maandag 28 april 2008 23:31 schreef xminator het volgende:
Het is nu wachten op mensen die niet snel genoeg waren
1-0quote:Op maandag 28 april 2008 23:31 schreef xminator het volgende:
Het is nu wachten op mensen die niet snel genoeg waren
Mooie prijsquote:Op maandag 28 april 2008 23:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik heb m ergens anders in Arnhem ge pre-order de SE voor ¤80,-
nee!?quote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef MaxC het volgende:
Ook weer fantastisch detail: Als je telefoon gaat hoor je echt zo'n storingsgeluid die je in het echt ook hoort bij een TV of boxen een paar seconde voordat je telefoon gaat
quote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef MaxC het volgende:
Ook weer fantastisch detail:Leuk detail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had dit misschien nog niet willen weten.![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef MaxC het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
Maarja ik ken die verkoper, anders is het gewoon ¤90,-quote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef Snever het volgende:
[..]
Mooie prijs
MM, Bijenkorf, Intertoys, FRS, Next-Level, Van Leest, Dixons???
Als jij er nou ff heenfietst met je handycamquote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef xminator het volgende:
Eigenlijk moeten ze een livestream opzetten bij de MM e.d.
Ik heb medelijden met mensen die geen geld hebben om een PS3/Xbox te kopen. Als ik wil, kan ik deze week een PS3 in huis hebben staanquote:Op maandag 28 april 2008 23:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Heb medelijden met mensen die geen ps3/xbox bezitten!
Heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 28 april 2008 23:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Als jij er nou ff heenfietst met je handycam
als ik wil kan ik er 10 kopenquote:Op maandag 28 april 2008 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als ik wil, kan ik deze week een PS3 in huis hebben staan
Ik werk bij Bart Smit. 15% Kortingquote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Maarja ik ken die verkoper, anders is het gewoon ¤90,-
dat sowiesoquote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik heb medelijden met mensen die een 360 hebben.
Tof man! En bedankt voor de infoquote:Op maandag 28 april 2008 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met mensen die geen geld hebben om een PS3/Xbox te kopen. Als ik wil, kan ik deze week een PS3 in huis hebben staan
haha, had niet eraan gedacht dat dit voor iemand een spoiler zou kunnen zijn. Sorryquote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Leuk detail.
Maar ik had dit misschien nog niet willen weten.
quote:
Of gewoon alle GTA-pakjes niet afleverenquote:Op maandag 28 april 2008 23:42 schreef Saekerhett het volgende:
Trouwens voor morgen: iedereen met een pre-order wonend in postcodegebied 7557 J... Ik breng hem morgen tussen elf en één
Als die troep tenminste door de brievenbus kan, anders zit hij bij de pakketservice.
Ben serieus benieuwd hoeveel GTA-pakjes ik morgen moet afleveren.
En dan? Zit ik met 10x GTA thuis zonder PS3 of Xboxquote:Op maandag 28 april 2008 23:43 schreef xminator het volgende:
[..]
Of gewoon alle GTA-pakjes niet afleveren.
lekker slim, onder tekst linkje, maar toch ik ben nu al zovaak ge rick roll'd dat ik het linkje uit mijn hoofd weet, dus zag het alquote:
En dan wachten op de reacties van mensen op foraquote:Op maandag 28 april 2008 23:44 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dan? Zit ik met 10x GTA thuis zonder PS3 of Xbox
Jammer.quote:Op maandag 28 april 2008 23:45 schreef ryangozer het volgende:
[..]
lekker slim, onder tekst linkje, maar toch ik ben nu al zovaak ge rick roll'd dat ik het linkje uit mijn hoofd weet, dus zag het al
wat is dat voor accent?quote:
Er zullen ondertussen aardig wat mensen in de regen staan te wachten.quote:Op maandag 28 april 2008 23:46 schreef DaFrenk het volgende:
Hmm, nog even afwachten op de eerste reacties
quote:Op maandag 28 april 2008 23:47 schreef keukentegel het volgende:
een filmpje op youtube die nu al 10 gta;s heeft liggen
alleen dikke vette pech dat de metro nog niet echt veel doet als je op het eerste eiland zitquote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
in saints row ging ik vanaf een hoog stuk op de metro springen en zo de stad door
morgen in gta ook
Vanaf nu dus wel.quote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef keukentegel het volgende:
xminator je zet me voor schut ga niet iemand voor schut zetten
Dat heb ik helemaal niet gepost
i dare youquote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
als ik wil kan ik er 10 kopen
Fat Bastard heeft een Schots accentquote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
HIj heeft het accent van Fat Basterd uit Austin Powers.
Pics or it didn't happen...quote:Op maandag 28 april 2008 23:51 schreef Bow het volgende:
In verband met de grote populariteit van deze game en de
leverproblemen bij de leverancier, kunnen we uw bestelling echter niet
op de dag van release leveren. Onze oprechte excuses hiervoor.
-----------
ps3 versie op bol.com
klote zooi....
zeker ff klagen, aangezien ze zich niet aan de levervoorwaarden houden
Tja, GTA4 is voor mij op zich wel reden genoeg. Maar eigenlijk ook de enige reden. Dus dan vind ik het weer zonde om een console aan te schaffen.quote:Op maandag 28 april 2008 23:50 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die geen console hebben maar wel het geld ervoor hebben. ze hebben geen console omdat er tot nu toe nog geen game is gekomen welke hun een reden ervoor gaf.
Staat dat in de nieuwe policy?quote:Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen al die offtopic filmpjes van de PS3 fanboys niet ff achterwege blijven?! En rickroll linkjes posten staat een ban op tegenwoordig.
echtwaar?quote:Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen al die offtopic filmpjes van de PS3 fanboys niet ff achterwege blijven?! En rickroll linkjes posten staat een ban op tegenwoordig.
Bedankt!!! Heb dit ook nooit eerder meegemaakt en ik vermoed dat we van dezelfde generatie zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 23:53 schreef NED het volgende:
Nou, ik kan helaas niet wakker blijven tot de eerste reacties binnenkomen, maar ik ben benieuwd!
Wie weet er vanavond al een exemplaar te bemachtigen?
Volgens mij is dit wel ongeveer de grootste release sinds ik game.
In ieder geval de grootste hype. En dan game ik al sinds de Sinclair ZX81 (en voor de leken.....dat was lang, heel lang voordat de SNES in de winkel lag)
Wel mooi om te zien, en ik ben er ook echt benieuwd naar. Bijna jammer dat ik een PC gamer in hart en nieren ben, want ik heb er echt over zitten denken om voor deze titel een console aan te schaffen
Nouja, ik vind het mooi om te zien dat zoveel mensen dit spel willen kopen en ik weet zeker dat hij broeg of laat ook wel voor de pc uit zal gaan komen.
Voor iedereen die hem dalijk al thuis heeft: heel veel plezier vanacht en de rest van de week![]()
![]()
Weet ik het, maar ik denk ik laat het ff serieus klinkenquote:
damn ik geloofde je.quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Weet ik het, maar ik denk ik laat het ff serieus klinken
Wat über triest.quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ze waren het zo zat dat ze er inderdaad op bannen.
quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ze waren het zo zat dat ze er inderdaad op bannen.
Dat zie ik morgen gebeuren bij de media markt. Ik zie mezelf nog wel terug op het internet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef keukentegel het volgende:
en dus nu worden de mensen op de grond gegooit en wordt er gevochten om een spelletje
Zoals bij de release van de PS3.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:04 schreef Badabingea het volgende:
Of iemand die het spel niet tof vindt en het verbrand of kapot maakt voor iedereen zn ogen.
quote:Bij UPS zijn onlangs 3 medewerkers ontslagen voor het stelen van GTA IV.
Dit meldde een UPS medewerker. De diefstal kwam naar voren toen er pakketjes werden gespot die open flappen hadden of gewoon weer waren dicht getapet. Het uitvinden wie het had gestolen was redelijk simpel, ze ondervroegen degene die als laatste het pakketje als vol had gescand.
Verder meldde de medewerker dat er waarschijnlijk nog meer medewerkers worden ontslagen voor dezelfde reden.
De medewerkers hadden allen maar een doosje met het spel mee genomen, het was dus puur voor eigen gebruik.
smash my GTA4 dot comquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:04 schreef Badabingea het volgende:
Of iemand die het spel niet tof vindt en het verbrand of kapot maakt voor iedereen zn ogen.
het is smash, schaam jequote:
We zullen het straks wel zien.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:03 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Dat zie ik morgen gebeuren bij de media markt. Ik zie mezelf nog wel terug op het internet.
Dat ja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Belangerijke dag in de geschiedenis van de videogames
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Belangerijkste dag in de geschiedenis van de videogames
Door Electronic Arts.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:07 schreef Evil_Jur het volgende:
Belangerijkeste dag in de geschiedenis van de videogames
Filmpje!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:09 schreef Sala-adin het volgende:
Ik ga midden op de dam voor alle mensen die geen GTA4 konden bemachtigen op mijn gta4 exemplaar pissen
nu ook voor de wii, psp, ps2, xbox, ds, en gba! (en natuurlijk ook een mobile versie)quote:
Ik kan me filmpjes herinneren van de wii launch .. allemaal mensen die naar binnen renden en de medewerkers die helemaal dubbel lagen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:06 schreef JJH het volgende:
[..]
We zullen het straks wel zien.![]()
Ik zie het trouwens eerder in de VS ofzo gebeuren, zijn ze toch wat gekker op dat gebied.
nooit gezien, linkjes?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik kan me filmpjes herinneren van de wii launch .. allemaal mensen die naar binnen renden en de medewerkers die helemaal dubbel lagen.Gewoon hier in Nederland.
Stond die daar niet al 4 dagen geleden?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:10 schreef Lyzio het volgende:
Review staat op IGN.com: 10
http://xbox360.ign.com/articles/869/869381p1.html
joh die staat er al sinds:quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:10 schreef Lyzio het volgende:
Review staat op IGN.com: 10
http://xbox360.ign.com/articles/869/869381p1.html
PICS.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef TC03 het volgende:
IK HEB HEM!
Gehaald bij The Game Syndicate in Rotterdam.Nu spelen.
Gefeliciteerd! En nu snel checken die hap!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef TC03 het volgende:
IK HEB HEM!
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef TC03 het volgende:
IK HEB HEM!
quote:
dat dus.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:12 schreef jorienvdherik het volgende:
was het druk ?
Dudequote:
joh valt best mee. en kan er geen woord van verstaan trouwensquote:
Even tussendoor.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:17 schreef ryangozer het volgende:
cdneger zegt:
Radio 538 is voor jostis met een heel erg kort geheugen en een heel erg laag iq die een uur later alweer vergeten zijn dat ze het vorige uur ook al naar dezelfde tien kutnummers hebben zitten luisteren.
whahaha zo waar...
weet niet wie dat is maar er zitten iniedergeval geen enkel personage meer in van de oude gta'squote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef jorienvdherik het volgende:
Zit Krose er nog in van gta sa
ik luister wel MIDNR maar daar heb je dat probleem niet aangezien ze ongeveer 2 nummers per uur draaienquote:
watizda?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:18 schreef DaFrenk het volgende:
Toch jammer dat ze niet zo'n mooie digipack hebben zoals bij de GTA:SA PC release.
Een kartonnen hoes, bij GTA:SA in de vorm van een boekje, soort vakantiefolder.quote:
zo eentje waar je zegmaar het normale hoesje inschuift van de zijkant? die ken ik wel... me phil collins dvd heeft datquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een kartonnen hoes, bij GTA:SA in de vorm van een boekje, soort vakantiefolder.
hoe veel man ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:27 schreef gamefreek het volgende:
Na de MM binnen gedragen te zijn door de menigte heb ik GTA 4 kunnen bemachtigen
Wel lekker knus zo, tussen die menigte
Precies.. that's what keeping me up!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik wil pics zien van die menigte!
hee wat grappigquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik kan me filmpjes herinneren van de wii launch .. allemaal mensen die naar binnen renden en de medewerkers die helemaal dubbel lagen.Gewoon hier in Nederland.
Alles wat nu al gehaald heeft staat er morgen niet meer in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:30 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
JA hoe erg was de chaos?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:34 schreef DaFrenk het volgende:
Well, ik ben er ook maar weer weg van. Morgen iig lekker filmpjes checken!Van de week de game bij een maat maar eens gaan spelen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:34 schreef Gstyles het volgende:
ik ga pitten ga t morgen wel zien als die tnter voor de deur staat.. iedereen alvast veel plezier die em binnen heeft
Hoax, hij zit nog in het plastic.quote:
Zelfs RTL nieuws was erbijquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:36 schreef Frasier het volgende:
Ik heb 'm! Net gehaald bij DrGamesNu spelen
Hahaha.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Rellen hier bij de MM![]()
Ze kregen maar 75 exemplaren voor de normal edition binnen en 2 special editions van ieder console. Maar het was me toch een drukte zeg
Stuk of 150 man dus ja de helft kon weer met lege handen naar huis
![]()
Ik heb gelukkig via m'n broer de SE weten te bemachtigen en daar ben ik natuurlijk blij mee. Al die jaloerze blikken richting mij dan ook alleen omdat ik de enige was die SE Xbox 360 versie had. Die andere had een personeelslid voor zichzelf gehouden![]()
De twee PS3 SE's werden verloot of men kon er op bieden
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar goed.... Ik heb 'm![]()
[ afbeelding ]
ja die special edition zijn wel heeel erg limited he, 2 per console voor zon grote zaak, halleloeja.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Ze kregen maar 75 exemplaren voor de normal edition binnen en 2 special editions van ieder console. Maar het was me toch een drukte zeg
![]()
Ik heb gelukkig via m'n broer de SE weten te bemachtigen en daar ben ik natuurlijk blij mee. Al die jaloerze blikken richting mij dan ook alleen omdat ik de enige was die SE Xbox 360 versie had. Die andere had een personeelslid voor zichzelf gehouden![]()
De twee PS3 SE's werden verloot of men kon erop bieden
De hele nacht door?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Danke!
![]()
En nu lekker spelen!![]()
Waren die 75 stuks alleen voor de midnight launch?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
quote:
Idd, maar wel een leuk verhaal.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:52 schreef ryangozer het volgende:
weinig pics nog hier...
Oh geweldig, dat wordt rennen, vechten en rellen morgenochtend.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:48 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja die special edition zijn wel heeel erg limited he, 2 per console voor zon grote zaak, halleloeja.
ik ben niet zo zeker meerquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:52 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Oh geweldig, dat wordt rennen, vechten en rellen morgenochtend.
Nee die 75 exemplaren is het enige wat ze juist binnen kregenquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Waren die 75 stuks alleen voor de midnight launch?
Is ook niet bijster veel, ik hoop dat zwolle iets ruimer in z'n aantallen zit...
er staat er een op marktplaats voor 300, btw ik ben zo blij want mijn SE ligt te wachten op mequote:Op dinsdag 29 april 2008 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker![]()
Maar sowieso had ik al het idee dat de SE als een lekker zuigende tiet ging verkopen. Ik bedoel we praten hier wel over de beste verkochte franchise van de afgelopen generatie. Deze franchise is 3 keer zo groot als pak 'm beet Falo.
Wat als ik nog een SE kan bemachtigen deze week en 'm vervolgens weer verpats voor 200 euro....
jezusquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee die 75 exemplaren is het enige wat ze juist binnen kregen![]()
De vraag is, mocht het bij de media markt niet lukken, ga ik dan naar een andere winkel waar die 15 euro duurder is of wacht ik 5 dagen .. ik hoop niet dat ik die keus hoef te maken.quote:
Zeg loop je nog steeds je FOK stats op te krikken door alleen maar te reacties te plaatsen die alleen maar uit 2/3 woorden bestaan?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:51 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
tuurlijk, zo iemand werkt niet![]()
nah ga niet eerder,quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zet m'n wekkertje ook wel ff eerder, ging zin om No1 te zijn die achter het net vist.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:54 schreef ryangozer het volgende:
[..]
er staat er een op marktplaats voor 300, btw ik ben zo blij want mijn SE ligt te wachten op me
dat waren er 5quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg loop je nog steeds je FOK stats op te krikken door alleen maar te reacties te plaatsen die alleen maar uit 2/3 woorden bestaan?
Boo Fucking Hooquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg loop je nog steeds je FOK stats op te krikken door alleen maar te reacties te plaatsen die alleen maar uit 2/3 woorden bestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |