Bart Smit Arnhem centrum. Morgen om 10 uurquote:Op maandag 28 april 2008 23:21 schreef ryangozer het volgende:
en natuurlijk gaan alle rotterdammers morgen hier klagen whahahahah ik kan niet stoppen met lachen, Arnhem owned
Ik heb m ergens anders in Arnhem ge pre-order de SE voor ¤80,-quote:Op maandag 28 april 2008 23:30 schreef Snever het volgende:
[..]
Bart Smit Arnhem centrum. Morgen om 10 uur
Ze zijn altijd wel al open om half 10 (tip)
oh ja das ook lachen ja, mensen die heel graag een SE wilden maar net de laatste voor hun neus verkocht word, ik denk dat ik toch nog maar eventjes wakker blijfquote:Op maandag 28 april 2008 23:31 schreef xminator het volgende:
Het is nu wachten op mensen die niet snel genoeg waren
1-0quote:Op maandag 28 april 2008 23:31 schreef xminator het volgende:
Het is nu wachten op mensen die niet snel genoeg waren
Mooie prijsquote:Op maandag 28 april 2008 23:31 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ik heb m ergens anders in Arnhem ge pre-order de SE voor ¤80,-
nee!?quote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef MaxC het volgende:
Ook weer fantastisch detail: Als je telefoon gaat hoor je echt zo'n storingsgeluid die je in het echt ook hoort bij een TV of boxen een paar seconde voordat je telefoon gaat
quote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef MaxC het volgende:
Ook weer fantastisch detail:Leuk detail.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik had dit misschien nog niet willen weten.![]()
quote:Op maandag 28 april 2008 23:34 schreef MaxC het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
Maarja ik ken die verkoper, anders is het gewoon ¤90,-quote:Op maandag 28 april 2008 23:33 schreef Snever het volgende:
[..]
Mooie prijs
MM, Bijenkorf, Intertoys, FRS, Next-Level, Van Leest, Dixons???
Als jij er nou ff heenfietst met je handycamquote:Op maandag 28 april 2008 23:35 schreef xminator het volgende:
Eigenlijk moeten ze een livestream opzetten bij de MM e.d.
Ik heb medelijden met mensen die geen geld hebben om een PS3/Xbox te kopen. Als ik wil, kan ik deze week een PS3 in huis hebben staanquote:Op maandag 28 april 2008 23:31 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Heb medelijden met mensen die geen ps3/xbox bezitten!
Heb wel wat beters te doenquote:Op maandag 28 april 2008 23:36 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Als jij er nou ff heenfietst met je handycam
als ik wil kan ik er 10 kopenquote:Op maandag 28 april 2008 23:37 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als ik wil, kan ik deze week een PS3 in huis hebben staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |