zo eentje waar je zegmaar het normale hoesje inschuift van de zijkant? die ken ik wel... me phil collins dvd heeft datquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:25 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Een kartonnen hoes, bij GTA:SA in de vorm van een boekje, soort vakantiefolder.
hoe veel man ?quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:27 schreef gamefreek het volgende:
Na de MM binnen gedragen te zijn door de menigte heb ik GTA 4 kunnen bemachtigen
Wel lekker knus zo, tussen die menigte
Precies.. that's what keeping me up!quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:27 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik wil pics zien van die menigte!
hee wat grappigquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:10 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik kan me filmpjes herinneren van de wii launch .. allemaal mensen die naar binnen renden en de medewerkers die helemaal dubbel lagen.Gewoon hier in Nederland.
Alles wat nu al gehaald heeft staat er morgen niet meer in ieder geval.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:30 schreef Wooden_Shoes_and_Tulips het volgende:
[..]
JA hoe erg was de chaos?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:34 schreef DaFrenk het volgende:
Well, ik ben er ook maar weer weg van. Morgen iig lekker filmpjes checken!Van de week de game bij een maat maar eens gaan spelen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:34 schreef Gstyles het volgende:
ik ga pitten ga t morgen wel zien als die tnter voor de deur staat.. iedereen alvast veel plezier die em binnen heeft
Hoax, hij zit nog in het plastic.quote:
Zelfs RTL nieuws was erbijquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:36 schreef Frasier het volgende:
Ik heb 'm! Net gehaald bij DrGamesNu spelen
Hahaha.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:46 schreef Cyberia18 het volgende:
Rellen hier bij de MM![]()
Ze kregen maar 75 exemplaren voor de normal edition binnen en 2 special editions van ieder console. Maar het was me toch een drukte zeg
Stuk of 150 man dus ja de helft kon weer met lege handen naar huis
![]()
Ik heb gelukkig via m'n broer de SE weten te bemachtigen en daar ben ik natuurlijk blij mee. Al die jaloerze blikken richting mij dan ook alleen omdat ik de enige was die SE Xbox 360 versie had. Die andere had een personeelslid voor zichzelf gehouden![]()
De twee PS3 SE's werden verloot of men kon er op bieden
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:47 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar goed.... Ik heb 'm![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |