alleen dikke vette pech dat de metro nog niet echt veel doet als je op het eerste eiland zitquote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef jorienvdherik het volgende:
in saints row ging ik vanaf een hoog stuk op de metro springen en zo de stad door
morgen in gta ook
Vanaf nu dus wel.quote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef keukentegel het volgende:
xminator je zet me voor schut ga niet iemand voor schut zetten
Dat heb ik helemaal niet gepost
i dare youquote:Op maandag 28 april 2008 23:38 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
als ik wil kan ik er 10 kopen
Fat Bastard heeft een Schots accentquote:Op maandag 28 april 2008 23:48 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
HIj heeft het accent van Fat Basterd uit Austin Powers.
Pics or it didn't happen...quote:Op maandag 28 april 2008 23:51 schreef Bow het volgende:
In verband met de grote populariteit van deze game en de
leverproblemen bij de leverancier, kunnen we uw bestelling echter niet
op de dag van release leveren. Onze oprechte excuses hiervoor.
-----------
ps3 versie op bol.com
klote zooi....
zeker ff klagen, aangezien ze zich niet aan de levervoorwaarden houden
Tja, GTA4 is voor mij op zich wel reden genoeg. Maar eigenlijk ook de enige reden. Dus dan vind ik het weer zonde om een console aan te schaffen.quote:Op maandag 28 april 2008 23:50 schreef Static-NL het volgende:
[..]
Ik ken genoeg mensen die geen console hebben maar wel het geld ervoor hebben. ze hebben geen console omdat er tot nu toe nog geen game is gekomen welke hun een reden ervoor gaf.
Staat dat in de nieuwe policy?quote:Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen al die offtopic filmpjes van de PS3 fanboys niet ff achterwege blijven?! En rickroll linkjes posten staat een ban op tegenwoordig.
echtwaar?quote:Op maandag 28 april 2008 23:54 schreef Sackboy het volgende:
Kunnen al die offtopic filmpjes van de PS3 fanboys niet ff achterwege blijven?! En rickroll linkjes posten staat een ban op tegenwoordig.
Bedankt!!! Heb dit ook nooit eerder meegemaakt en ik vermoed dat we van dezelfde generatie zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 23:53 schreef NED het volgende:
Nou, ik kan helaas niet wakker blijven tot de eerste reacties binnenkomen, maar ik ben benieuwd!
Wie weet er vanavond al een exemplaar te bemachtigen?
Volgens mij is dit wel ongeveer de grootste release sinds ik game.
In ieder geval de grootste hype. En dan game ik al sinds de Sinclair ZX81 (en voor de leken.....dat was lang, heel lang voordat de SNES in de winkel lag)
Wel mooi om te zien, en ik ben er ook echt benieuwd naar. Bijna jammer dat ik een PC gamer in hart en nieren ben, want ik heb er echt over zitten denken om voor deze titel een console aan te schaffen
Nouja, ik vind het mooi om te zien dat zoveel mensen dit spel willen kopen en ik weet zeker dat hij broeg of laat ook wel voor de pc uit zal gaan komen.
Voor iedereen die hem dalijk al thuis heeft: heel veel plezier vanacht en de rest van de week![]()
![]()
Weet ik het, maar ik denk ik laat het ff serieus klinkenquote:
damn ik geloofde je.quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Weet ik het, maar ik denk ik laat het ff serieus klinken
Wat über triest.quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ze waren het zo zat dat ze er inderdaad op bannen.
quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ze waren het zo zat dat ze er inderdaad op bannen.
Dat zie ik morgen gebeuren bij de media markt. Ik zie mezelf nog wel terug op het internet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef keukentegel het volgende:
en dus nu worden de mensen op de grond gegooit en wordt er gevochten om een spelletje
Zoals bij de release van de PS3.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:04 schreef Badabingea het volgende:
Of iemand die het spel niet tof vindt en het verbrand of kapot maakt voor iedereen zn ogen.
quote:Bij UPS zijn onlangs 3 medewerkers ontslagen voor het stelen van GTA IV.
Dit meldde een UPS medewerker. De diefstal kwam naar voren toen er pakketjes werden gespot die open flappen hadden of gewoon weer waren dicht getapet. Het uitvinden wie het had gestolen was redelijk simpel, ze ondervroegen degene die als laatste het pakketje als vol had gescand.
Verder meldde de medewerker dat er waarschijnlijk nog meer medewerkers worden ontslagen voor dezelfde reden.
De medewerkers hadden allen maar een doosje met het spel mee genomen, het was dus puur voor eigen gebruik.
smash my GTA4 dot comquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:04 schreef Badabingea het volgende:
Of iemand die het spel niet tof vindt en het verbrand of kapot maakt voor iedereen zn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |