damn ik geloofde je.quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Weet ik het, maar ik denk ik laat het ff serieus klinken
Wat über triest.quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ze waren het zo zat dat ze er inderdaad op bannen.
quote:Op maandag 28 april 2008 23:57 schreef Gamer_V het volgende:
Ze waren het zo zat dat ze er inderdaad op bannen.
Dat zie ik morgen gebeuren bij de media markt. Ik zie mezelf nog wel terug op het internet.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:01 schreef keukentegel het volgende:
en dus nu worden de mensen op de grond gegooit en wordt er gevochten om een spelletje
Zoals bij de release van de PS3.quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:04 schreef Badabingea het volgende:
Of iemand die het spel niet tof vindt en het verbrand of kapot maakt voor iedereen zn ogen.
quote:Bij UPS zijn onlangs 3 medewerkers ontslagen voor het stelen van GTA IV.
Dit meldde een UPS medewerker. De diefstal kwam naar voren toen er pakketjes werden gespot die open flappen hadden of gewoon weer waren dicht getapet. Het uitvinden wie het had gestolen was redelijk simpel, ze ondervroegen degene die als laatste het pakketje als vol had gescand.
Verder meldde de medewerker dat er waarschijnlijk nog meer medewerkers worden ontslagen voor dezelfde reden.
De medewerkers hadden allen maar een doosje met het spel mee genomen, het was dus puur voor eigen gebruik.
smash my GTA4 dot comquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:04 schreef Badabingea het volgende:
Of iemand die het spel niet tof vindt en het verbrand of kapot maakt voor iedereen zn ogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |