Heeft vast met zijn xbox live instellingen te maken.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:17 schreef Merkie het volgende:
Die multiplayer is gek. Zitten we met z'n drieën in een party en dan joinen we een game, is de derde gewoon weg. En dat constant. Hoe kan dit
?
Zou wel mooi zijn als ze 't zouden patchen.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:12 schreef Wessiej het volgende:
Is denk ik iets met Rockstar, hun vorige Next-gen game (Bully) had ook frame rate issues en freezes, maar binnen anderhalve week kwam er een patch die het verhielp.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 30 april 2008 15:14 schreef nexhil het volgende:
Wat issie vet!!
ik had net een soort glitch, tijdens een botsing in een achtervolging kwam mijn auto boven in de map terechten viel brandend naar beneden. voordat ie op de grond kwam snel ff cam gepakt.... ik zet het zo op youtube :p
Misschien een stomme vraag, maar stel dat er inderdaad een patch nodig is, hoe doe je dat dan als je de xbox niet aan het internet hebt liggen? Kan je dan middels een schijfje de boel updaten ofzow? Of ben je dan gewoon het zaadje?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:12 schreef Wessiej het volgende:
Is denk ik iets met Rockstar, hun vorige Next-gen game (Bully) had ook frame rate issues en freezes, maar binnen anderhalve week kwam er een patch die het verhielp.
Kan alleen als je xbox verbonden is met internet volgens mijquote:Op woensdag 30 april 2008 15:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar stel dat er inderdaad een patch nodig is, hoe doe je dat dan als je de xbox niet aan het internet hebt liggen? Kan je dan middels een schijfje de boel updaten ofzow? Of ben je dan gewoon het zaadje?
Je hebt een zwarte 360.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:29 schreef nexhil het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
het laatste stukje dat ik naar beneden val
welk model LG is dat is dat die 32pc ( nogwat ) ?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:29 schreef nexhil het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
het laatste stukje dat ik naar beneden val
Dus als je die niet met internet verbonden hebt (zoals ik, nog nooit aan internet gelegd, knallen doe ik meestal op de pc, heb em meer voor racen en zo) dan kan ik GTA4 als het ware niet 'repareren'?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kan alleen als je xbox verbonden is met internet volgens mij
Jullie kicken mij gewoon telkens.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:17 schreef Merkie het volgende:
Die multiplayer is gek. Zitten we met z'n drieën in een party en dan joinen we een game, is de derde gewoon weg. En dat constant. Hoe kan dit
?
42LF65-zc (42 inch - 1080P)quote:Op woensdag 30 april 2008 15:55 schreef keukentegel het volgende:
[..]
welk model LG is dat is dat die 32pc ( nogwat ) ?
ja hoor tuurlijk!, alleen even rekening houden met het geluid... zorg voor een versterker met aparte boxen want het standaard geluid uit deze tv's is niet helemaal top of the billquote:Op woensdag 30 april 2008 16:24 schreef keukentegel het volgende:
netjes nexhil ik ben van plan om die 32pc plasma te kopen voor alleen te xboxen
is dat enigzins te doen ? kwa mooiheid hehe
Meer dan 4 sterren is simpel.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:33 schreef nexhil het volgende:
[..]
ja hoor tuurlijk!, alleen even rekening houden met het geluid... zorg voor een versterker met aparte boxen want het standaard geluid uit deze tv's is niet helemaal top of the bill
Nog even een vraagje... wat moet je doen om 4 sterren te krijgen bij je wanted level?
rij het vliegveld op en onder een vliegtuig wat op gaat stijgen doorquote:Op woensdag 30 april 2008 16:33 schreef nexhil het volgende:
[..]
ja hoor tuurlijk!, alleen even rekening houden met het geluid... zorg voor een versterker met aparte boxen want het standaard geluid uit deze tv's is niet helemaal top of the bill
Nog even een vraagje... wat moet je doen om 4 sterren te krijgen bij je wanted level?
Ja man!!!! vanmiddagquote:Op woensdag 30 april 2008 18:19 schreef Sickert het volgende:
zijn jullie al in meadows park geweest in die torenvet uitzicht
!!
quote:GameSpot upgrade haar GTA IV score
Wees niet bang, we gaan zeker niet ieder Grand Theft Auto IV cijfer opsommen, echter maken we voor GameSpot graag een uitzondering.
Deze uitzondering maken we niet omdat de game een tien kreeg, dat hebben we immers al eerder gezien bij het spel, het gaat erom wat er enige tijd voor de review gebeurde. Toen de Grand Theft Auto IV review namelijk online gezet werd scoorde het spel nog een 9.5, nadat de review kort offline was gehaald kwam deze terug met een 10.
Een reden voor dit opvallende besluit is nog onbekend, we wachten op een reactie van Gamespot.
Jezus start dan Second Life op.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:15 schreef Pitom het volgende:
Waarom kun je bijvoorbeeld niet met vrienden bier drinken in de kroeg, gevolgd door een potje pool of darts?
Okquote:Op woensdag 30 april 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na de CL kej?![]()
Morgen toch lekker vrij
Ja wanneer nietquote:Op woensdag 30 april 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na de CL kej?![]()
Morgen toch lekker vrij
Dat heb ik ook wel verdient na hard te hebben gewerkt. Jij daarentegen spijbelt iedere keer alleen maar om je FOK stats op te krikken was het niet?quote:
Na niet echt.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Let the bashing commence!
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:49 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Net uitgespeeld!!!
Einde is te tof voor woorden, staat nu ook op youtube.
Er zijn altijd grotere nerds dan jouquote:Op woensdag 30 april 2008 21:04 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren GTA IV gehaald, maar heb nog weinig tijd gehad om te spelen.. maar ik zie dat mensen hem al uit hebben gespeeld.
Eruit gehaald. En vraag me niet waarom..quote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef Niek. het volgende:
Zit in IV ook weer de parachute? of hebben ze die eruit gehaald?
voor zover ik weet zit die er niet in... helaas.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef Niek. het volgende:
Zit in IV ook weer de parachute? of hebben ze die eruit gehaald?
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
voor zover ik weet zit die er niet in... helaas.
idd, gewoon goed. mensen kunnen gewoon niet rijdenquote:Op donderdag 1 mei 2008 02:39 schreef TC03 het volgende:
Autorijden gaat prima, ik snap niet wat iedereen erover klaagt. Het is voor 90% hetzelfde als in San Andreas.
lekker toetje.. Die met aardbei erin is lekkerder thoquote:Op woensdag 30 april 2008 16:03 schreef nexhil het volgende:
[..]
42LF65-zc (42 inch - 1080P)
de 32 inch is tegenwoordig voor lanparties
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |