quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:06 schreef jmac het volgende:
[..]
Ik speel het op:
[ afbeelding ]
En in 't donker is het idd ERG lastig om dingen fatsoenlijk te zien...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:23 schreef Yankee_One het volgende:
ben ik over de graphics heen, begin ik me ergeren aan de besturing, vooral te voet is het een en al bagger
Moet niet zo lastig zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Eerste indruk: Geweldig!
Echter, ik heb mijn twijfels of het SA gaat overtreffen...
Vice City was zeer goed, maar San Andreas vond ik nog veel beter. Persoonlijke mening natuurlijk, maar ik vond het verhaal uitstekend, zeker met de geweldige voice actors en gevarieerde missies. De wereld was ook zeer uitgebreid (uitgebreider en minder eentonig dan GTAIV moet ik zeggen). Plus al die verschillende voertuigen! Ik heb SA zeker 5 keer uitgespeeld op PS2, XBOX en PC. In totaal honderden uren aan die game verknoeid, vrees ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moet niet zo lastig zijn.Rukke framerate, lame verhaal en downright vuig. Heb Vice City grijsgespeeld maar SA was toch echt veel minder. Ben eerder benieuwd of GTA IV Vice City kan overtreffen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef xFriendx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
Mja, uiteindelijk vind ik het mooiste aan GTA het gewoon rondrijden en dat vond ik in SA toch wat minder dan in Vice City, voornamelijk door die framerate problemen. Vice City had daar nagenoeg geen last van en hoewel SA veel groter was, was het ook onbegonnen werk om op een snelweg een opstopping te veroorzaken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:58 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vice City was zeer goed, maar San Andreas vond ik nog veel beter. Persoonlijke mening natuurlijk, maar ik vond het verhaal uitstekend, zeker met de geweldige voice actors en gevarieerde missies. De wereld was ook zeer uitgebreid (uitgebreider en minder eentonig dan GTAIV moet ik zeggen). Plus al die verschillende voertuigen! Ik heb SA zeker 5 keer uitgespeeld op PS2, XBOX en PC. In totaal honderden uren aan die game verknoeid, vrees ik
SA had zijn problemen, maar niets dat ik echt storend vond. Het is nog erg vroeg om een definitieve vergelijking met GTA IV te maken, maar zoals ik zei, ik heb mijn twijfels.
Jup, met een scootertje gehaald. Ik probeerde het niet eens en opeens had ik die achievementquote:Op woensdag 30 april 2008 02:39 schreef SuperKnurft het volgende:
Iemand al de 500 feet wheelie archievement? morgen even proberen, lijkt me wel fun!
Jij zat zeker ook altijd in de glijbaanquote:Op woensdag 30 april 2008 01:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk vind ik het mooiste aan GTA het gewoon rondrijden en dat vond ik in SA toch wat minder dan in Vice City, voornamelijk door die framerate problemen. Vice City had daar nagenoeg geen last van en hoewel SA veel groter was, was het ook onbegonnen werk om op een snelweg een opstopping te veroorzaken.Zal wel een soort tick van me zijn.
Opstoppingen veroorzaken zit in je bloed.
quote:Op woensdag 30 april 2008 00:00 schreef Dickies het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:35 schreef Sickert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:42 schreef Dickies het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Op de PS2 was dat inderdaad niet al te soepel, echter later op de PC en Xbox liep het prima. En opstoppingen op de snelweg ging prima; auto's die zich op hoge snelheid over, op of in de voorligger boren, en dan 1 auto in brand zetten en even later een stuk of 15 explosies, altijd lachen.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk vind ik het mooiste aan GTA het gewoon rondrijden en dat vond ik in SA toch wat minder dan in Vice City, voornamelijk door die framerate problemen. Vice City had daar nagenoeg geen last van en hoewel SA veel groter was, was het ook onbegonnen werk om op een snelweg een opstopping te veroorzaken.Zal wel een soort tick van me zijn.
Opstoppingen veroorzaken zit in je bloed.
Heb de arcade, nergens last van gehad of iets gemerkt. Enige verschil is ook de schijf. Ga 'm zo eens op de PS3 proberenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:37 schreef Swindler het volgende:
ik ga zo toch maar een xbox 360 halen en gta4 bij mm arnhem![]()
ik heb een samsung hd ready tv 62cm is dan het verstandig om de arcade versie te halen? m.a.w merk je veel verschil?
Bedankt , ik dacht dat er verschillende kabels bij geleverd werden , hdmi kabel bestel ik wel bij dealextremequote:Op woensdag 30 april 2008 11:39 schreef Dickies het volgende:
[..]
Heb de arcade, nergens last van gehad of iets gemerkt. Enige verschil is ook de schijf. Ga 'm zo eens op de PS3 proberen
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jij zat zeker ook altijd in de glijbaan
Oh dat weet ik niet eigenlijk, of er al een HDMI kabel zit in 1 van de duurdere versies. Heb mijn HDMI kabel in ieder geval ook gewoon ergens anders gekocht.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Bedankt , ik dacht dat er verschillende kabels bij geleverd werden , hdmi kabel bestel ik wel bij dealextreme
zelfde knop waar mee je instapt (Y)quote:Op woensdag 30 april 2008 12:38 schreef xFriendx het volgende:
Met welke knop kan je uit je rijdende auto vallen? Ik wil namelijk eens zien of er wat gebeurt als ik mezelf uit de auto laat vallen en vervolgens die auto bij zo'n benzinepomp tegen een tank aan ram.
heb gister ook een vastloper gehadquote:Op woensdag 30 april 2008 12:31 schreef mellowpimp het volgende:
iemand al een vastloper gehad ?, ik net 1x. moet ik wel bijzeggen dat het online was en er net van game verwisseld werd, maar dan nog moest ik hem echt op de console zelf uit en aan doen.
luchthaven al geprobeerd ?quote:Op woensdag 30 april 2008 14:22 schreef ErikN het volgende:
Weet iemand waar je een helicopter kan halen op het eerste eiland (zonder cheats)?
ok, hopelijk ligt het dan gewoon aan het spel.. heb net een maand oude xbox, zou zuur zijn als ie nu al defect zou zijn.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
heb gister ook een vastloper gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |