quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:23 schreef Yankee_One het volgende:
ben ik over de graphics heen, begin ik me ergeren aan de besturing, vooral te voet is het een en al bagger
Moet niet zo lastig zijn.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:35 schreef Evil_Jur het volgende:
Eerste indruk: Geweldig!
Echter, ik heb mijn twijfels of het SA gaat overtreffen...
Vice City was zeer goed, maar San Andreas vond ik nog veel beter. Persoonlijke mening natuurlijk, maar ik vond het verhaal uitstekend, zeker met de geweldige voice actors en gevarieerde missies. De wereld was ook zeer uitgebreid (uitgebreider en minder eentonig dan GTAIV moet ik zeggen). Plus al die verschillende voertuigen! Ik heb SA zeker 5 keer uitgespeeld op PS2, XBOX en PC. In totaal honderden uren aan die game verknoeid, vrees ikquote:Op dinsdag 29 april 2008 23:44 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Moet niet zo lastig zijn.Rukke framerate, lame verhaal en downright vuig. Heb Vice City grijsgespeeld maar SA was toch echt veel minder. Ben eerder benieuwd of GTA IV Vice City kan overtreffen.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:17 schreef xFriendx het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
Mja, uiteindelijk vind ik het mooiste aan GTA het gewoon rondrijden en dat vond ik in SA toch wat minder dan in Vice City, voornamelijk door die framerate problemen. Vice City had daar nagenoeg geen last van en hoewel SA veel groter was, was het ook onbegonnen werk om op een snelweg een opstopping te veroorzaken.quote:Op dinsdag 29 april 2008 23:58 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Vice City was zeer goed, maar San Andreas vond ik nog veel beter. Persoonlijke mening natuurlijk, maar ik vond het verhaal uitstekend, zeker met de geweldige voice actors en gevarieerde missies. De wereld was ook zeer uitgebreid (uitgebreider en minder eentonig dan GTAIV moet ik zeggen). Plus al die verschillende voertuigen! Ik heb SA zeker 5 keer uitgespeeld op PS2, XBOX en PC. In totaal honderden uren aan die game verknoeid, vrees ik
SA had zijn problemen, maar niets dat ik echt storend vond. Het is nog erg vroeg om een definitieve vergelijking met GTA IV te maken, maar zoals ik zei, ik heb mijn twijfels.
Jup, met een scootertje gehaald. Ik probeerde het niet eens en opeens had ik die achievementquote:Op woensdag 30 april 2008 02:39 schreef SuperKnurft het volgende:
Iemand al de 500 feet wheelie archievement? morgen even proberen, lijkt me wel fun!
Jij zat zeker ook altijd in de glijbaanquote:Op woensdag 30 april 2008 01:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk vind ik het mooiste aan GTA het gewoon rondrijden en dat vond ik in SA toch wat minder dan in Vice City, voornamelijk door die framerate problemen. Vice City had daar nagenoeg geen last van en hoewel SA veel groter was, was het ook onbegonnen werk om op een snelweg een opstopping te veroorzaken.Zal wel een soort tick van me zijn.
Opstoppingen veroorzaken zit in je bloed.
quote:Op woensdag 30 april 2008 00:00 schreef Dickies het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:35 schreef Sickert het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carry on my wayward son
There'll be peace when you are done
Lay your weary head to rest
Don't you cry no more.
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:42 schreef Dickies het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Narf!
Op de PS2 was dat inderdaad niet al te soepel, echter later op de PC en Xbox liep het prima. En opstoppingen op de snelweg ging prima; auto's die zich op hoge snelheid over, op of in de voorligger boren, en dan 1 auto in brand zetten en even later een stuk of 15 explosies, altijd lachen.quote:Op woensdag 30 april 2008 01:00 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Mja, uiteindelijk vind ik het mooiste aan GTA het gewoon rondrijden en dat vond ik in SA toch wat minder dan in Vice City, voornamelijk door die framerate problemen. Vice City had daar nagenoeg geen last van en hoewel SA veel groter was, was het ook onbegonnen werk om op een snelweg een opstopping te veroorzaken.Zal wel een soort tick van me zijn.
Opstoppingen veroorzaken zit in je bloed.
Heb de arcade, nergens last van gehad of iets gemerkt. Enige verschil is ook de schijf. Ga 'm zo eens op de PS3 proberenquote:Op woensdag 30 april 2008 11:37 schreef Swindler het volgende:
ik ga zo toch maar een xbox 360 halen en gta4 bij mm arnhem![]()
ik heb een samsung hd ready tv 62cm is dan het verstandig om de arcade versie te halen? m.a.w merk je veel verschil?
Bedankt , ik dacht dat er verschillende kabels bij geleverd werden , hdmi kabel bestel ik wel bij dealextremequote:Op woensdag 30 april 2008 11:39 schreef Dickies het volgende:
[..]
Heb de arcade, nergens last van gehad of iets gemerkt. Enige verschil is ook de schijf. Ga 'm zo eens op de PS3 proberen
quote:Op woensdag 30 april 2008 08:32 schreef Sickert het volgende:
[..]
Jij zat zeker ook altijd in de glijbaan
Oh dat weet ik niet eigenlijk, of er al een HDMI kabel zit in 1 van de duurdere versies. Heb mijn HDMI kabel in ieder geval ook gewoon ergens anders gekocht.quote:Op woensdag 30 april 2008 11:41 schreef Swindler het volgende:
[..]
Bedankt , ik dacht dat er verschillende kabels bij geleverd werden , hdmi kabel bestel ik wel bij dealextreme
zelfde knop waar mee je instapt (Y)quote:Op woensdag 30 april 2008 12:38 schreef xFriendx het volgende:
Met welke knop kan je uit je rijdende auto vallen? Ik wil namelijk eens zien of er wat gebeurt als ik mezelf uit de auto laat vallen en vervolgens die auto bij zo'n benzinepomp tegen een tank aan ram.
heb gister ook een vastloper gehadquote:Op woensdag 30 april 2008 12:31 schreef mellowpimp het volgende:
iemand al een vastloper gehad ?, ik net 1x. moet ik wel bijzeggen dat het online was en er net van game verwisseld werd, maar dan nog moest ik hem echt op de console zelf uit en aan doen.
luchthaven al geprobeerd ?quote:Op woensdag 30 april 2008 14:22 schreef ErikN het volgende:
Weet iemand waar je een helicopter kan halen op het eerste eiland (zonder cheats)?
ok, hopelijk ligt het dan gewoon aan het spel.. heb net een maand oude xbox, zou zuur zijn als ie nu al defect zou zijn.quote:Op woensdag 30 april 2008 12:56 schreef Yankee_One het volgende:
[..]
heb gister ook een vastloper gehad
Heeft vast met zijn xbox live instellingen te maken.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:17 schreef Merkie het volgende:
Die multiplayer is gek. Zitten we met z'n drieën in een party en dan joinen we een game, is de derde gewoon weg. En dat constant. Hoe kan dit
?
Zou wel mooi zijn als ze 't zouden patchen.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:12 schreef Wessiej het volgende:
Is denk ik iets met Rockstar, hun vorige Next-gen game (Bully) had ook frame rate issues en freezes, maar binnen anderhalve week kwam er een patch die het verhielp.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 30 april 2008 15:14 schreef nexhil het volgende:
Wat issie vet!!
ik had net een soort glitch, tijdens een botsing in een achtervolging kwam mijn auto boven in de map terechten viel brandend naar beneden. voordat ie op de grond kwam snel ff cam gepakt.... ik zet het zo op youtube :p
Misschien een stomme vraag, maar stel dat er inderdaad een patch nodig is, hoe doe je dat dan als je de xbox niet aan het internet hebt liggen? Kan je dan middels een schijfje de boel updaten ofzow? Of ben je dan gewoon het zaadje?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:12 schreef Wessiej het volgende:
Is denk ik iets met Rockstar, hun vorige Next-gen game (Bully) had ook frame rate issues en freezes, maar binnen anderhalve week kwam er een patch die het verhielp.
Kan alleen als je xbox verbonden is met internet volgens mijquote:Op woensdag 30 april 2008 15:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Misschien een stomme vraag, maar stel dat er inderdaad een patch nodig is, hoe doe je dat dan als je de xbox niet aan het internet hebt liggen? Kan je dan middels een schijfje de boel updaten ofzow? Of ben je dan gewoon het zaadje?
Je hebt een zwarte 360.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:29 schreef nexhil het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
het laatste stukje dat ik naar beneden val
welk model LG is dat is dat die 32pc ( nogwat ) ?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:29 schreef nexhil het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
het laatste stukje dat ik naar beneden val
Dus als je die niet met internet verbonden hebt (zoals ik, nog nooit aan internet gelegd, knallen doe ik meestal op de pc, heb em meer voor racen en zo) dan kan ik GTA4 als het ware niet 'repareren'?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:51 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Kan alleen als je xbox verbonden is met internet volgens mij
Jullie kicken mij gewoon telkens.quote:Op woensdag 30 april 2008 15:17 schreef Merkie het volgende:
Die multiplayer is gek. Zitten we met z'n drieën in een party en dan joinen we een game, is de derde gewoon weg. En dat constant. Hoe kan dit
?
42LF65-zc (42 inch - 1080P)quote:Op woensdag 30 april 2008 15:55 schreef keukentegel het volgende:
[..]
welk model LG is dat is dat die 32pc ( nogwat ) ?
ja hoor tuurlijk!, alleen even rekening houden met het geluid... zorg voor een versterker met aparte boxen want het standaard geluid uit deze tv's is niet helemaal top of the billquote:Op woensdag 30 april 2008 16:24 schreef keukentegel het volgende:
netjes nexhil ik ben van plan om die 32pc plasma te kopen voor alleen te xboxen
is dat enigzins te doen ? kwa mooiheid hehe
Meer dan 4 sterren is simpel.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:33 schreef nexhil het volgende:
[..]
ja hoor tuurlijk!, alleen even rekening houden met het geluid... zorg voor een versterker met aparte boxen want het standaard geluid uit deze tv's is niet helemaal top of the bill
Nog even een vraagje... wat moet je doen om 4 sterren te krijgen bij je wanted level?
rij het vliegveld op en onder een vliegtuig wat op gaat stijgen doorquote:Op woensdag 30 april 2008 16:33 schreef nexhil het volgende:
[..]
ja hoor tuurlijk!, alleen even rekening houden met het geluid... zorg voor een versterker met aparte boxen want het standaard geluid uit deze tv's is niet helemaal top of the bill
Nog even een vraagje... wat moet je doen om 4 sterren te krijgen bij je wanted level?
Ja man!!!! vanmiddagquote:Op woensdag 30 april 2008 18:19 schreef Sickert het volgende:
zijn jullie al in meadows park geweest in die torenvet uitzicht
!!
quote:GameSpot upgrade haar GTA IV score
Wees niet bang, we gaan zeker niet ieder Grand Theft Auto IV cijfer opsommen, echter maken we voor GameSpot graag een uitzondering.
Deze uitzondering maken we niet omdat de game een tien kreeg, dat hebben we immers al eerder gezien bij het spel, het gaat erom wat er enige tijd voor de review gebeurde. Toen de Grand Theft Auto IV review namelijk online gezet werd scoorde het spel nog een 9.5, nadat de review kort offline was gehaald kwam deze terug met een 10.
Een reden voor dit opvallende besluit is nog onbekend, we wachten op een reactie van Gamespot.
Jezus start dan Second Life op.quote:Op woensdag 30 april 2008 16:15 schreef Pitom het volgende:
Waarom kun je bijvoorbeeld niet met vrienden bier drinken in de kroeg, gevolgd door een potje pool of darts?
Okquote:Op woensdag 30 april 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na de CL kej?![]()
Morgen toch lekker vrij
Ja wanneer nietquote:Op woensdag 30 april 2008 18:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Na de CL kej?![]()
Morgen toch lekker vrij
Dat heb ik ook wel verdient na hard te hebben gewerkt. Jij daarentegen spijbelt iedere keer alleen maar om je FOK stats op te krikken was het niet?quote:
Na niet echt.quote:Op woensdag 30 april 2008 20:38 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
Let the bashing commence!
quote:Op woensdag 30 april 2008 20:49 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Net uitgespeeld!!!
Einde is te tof voor woorden, staat nu ook op youtube.
Er zijn altijd grotere nerds dan jouquote:Op woensdag 30 april 2008 21:04 schreef PieterBas het volgende:
Gisteren GTA IV gehaald, maar heb nog weinig tijd gehad om te spelen.. maar ik zie dat mensen hem al uit hebben gespeeld.
Eruit gehaald. En vraag me niet waarom..quote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef Niek. het volgende:
Zit in IV ook weer de parachute? of hebben ze die eruit gehaald?
voor zover ik weet zit die er niet in... helaas.quote:Op woensdag 30 april 2008 22:08 schreef Niek. het volgende:
Zit in IV ook weer de parachute? of hebben ze die eruit gehaald?
quote:Op woensdag 30 april 2008 22:10 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
voor zover ik weet zit die er niet in... helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |