Was niet van plan een OP te maken en heb al gevraagd om hem te sluiten.quote:Op maandag 28 april 2008 10:51 schreef Smash-it het volgende:
Deze was eerder, maar als de ander een OP maakt, wil ik die.. eigenlijk. Stiekem.
niets te willen jij.quote:Op maandag 28 april 2008 10:51 schreef Smash-it het volgende:
Deze was eerder, maar als de ander een OP maakt, wil ik die.. eigenlijk. Stiekem.
Alleen de losse stukjes dacht ik te hebben gelezen.quote:Op maandag 28 april 2008 10:53 schreef blomst het volgende:
Heeft amanda de hele Cavia of alleen een deel afgezworen?
jammerquote:Op maandag 28 april 2008 10:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen de losse stukjes dacht ik te hebben gelezen.
Dat blond maakte haar dan ook nog ordinairder dan ze al is.quote:Op maandag 28 april 2008 10:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgens Amanda mag ze alleen deze haarkleur en geen blond .
Dan lijkt me de term "opruimen" niet goed gekozen.quote:Op maandag 28 april 2008 11:04 schreef T-lex het volgende:
Brian en Amanda zijn aan het opruimen in de slaapkamer.
Er komt een vuilniszak en een verhuisdoos aan te pas...dus er zal ook wel weer wat zooi en post naar huis gaan.
blond mag, maar dan moet er ook zo'n tijgerprint huispakje onder.quote:Op maandag 28 april 2008 11:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat blond maakte haar dan ook nog ordinairder dan ze al is.
Iemand schreef dat haar dochtertje zo'n fan van Amanda was, dat ze haar nieuwe cavia naar haar heeft vernoemdquote:Op maandag 28 april 2008 11:10 schreef Ziet het volgende:
mogûh
watvoor kaartje heeft ze gister gehad dan?
iets over haar cavia?
Over 4 weken heeft ze het blond.quote:Op maandag 28 april 2008 10:59 schreef tuinfluiter het volgende:
Volgens Amanda mag ze alleen deze haarkleur en geen blond .
quote:Op maandag 28 april 2008 11:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Iemand schreef dat haar dochtertje zo'n fan van Amanda was, dat ze haar nieuwe cavia naar haar heeft vernoemd.
tnx Blomstquote:Op maandag 28 april 2008 11:08 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan lijkt me de term "opruimen" niet goed gekozen.
Pitchiri doorsluizen naar huis lijkt me beter.
A vindt ineens allemaal verloren gewaande artikelen terug!quote:Op maandag 28 april 2008 11:28 schreef T-lex het volgende:
Toch is er een aardige opruiming aan de gang...Doos zit al bijna vol met post die naar huis gaat. (lees: richting Kenneth)
Post is nu (grotendeels) uitgezocht...ze hebben de smaak te pakken en Amanda gaat d'r kast opruimen. Ze loopt met flinke stapels richting het bed en daar begint al een aardige hoop te komen.![]()
In your dreams. Als ze iets gedragen heeft flikkert ze het zo in de kast. Wat zal het stinken zeg.quote:
Ik hoorde die Ferret (of zo?? ) al op de achtergrond met een wat afgeknepen stemmetje: "wat een lucht" zeggenquote:Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
In your dreams. Als ze iets gedragen heeft flikkert ze het zo in de kast. Wat al het stinken zeg.
Dat bedoel ik, kan toch niet missen. Vies wijf.quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef pullup het volgende:
Ik hoorde die Ferret (of zo?? ) al op de achtergrond met een wat afgeknepen stemmetje: "wat een lucht" zeggen
Er ligt wel een goed jaarsalarisje aan kleding op het bedquote:Op maandag 28 april 2008 11:41 schreef Kinga het volgende:
Wat een zooi!
quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde die Ferret (of zo?? ) al op de achtergrond met een wat afgeknepen stemmetje: "wat een lucht" zeggen
Volgens mij heeft hij het nu al gehad, hij smijt in ieder geval al een paar minuten al het schoeisel van het bed af.quote:Op maandag 28 april 2008 11:45 schreef mootie het volgende:
En dan zo pianospelen, dan bijft de zooi liggen, hoe lang tot het Brian gaat irriteren?
Ja, dat is een positief punt van Brianquote:Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kan toch niet missen. Vies wijf.
Alleen al om die reden gaat het straks mis tussen die 2, Brian is super netjes.
Dat is ook verschrikkelijk goor, al die schoenen op het bed.quote:Op maandag 28 april 2008 11:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het nu al gehad, hij smijt in ieder geval al een paar minuten al het schoeisel van het bed af.
goeiemorgen, wat een leuke capsquote:Op maandag 28 april 2008 11:36 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen
Die Palma, zeg dan gewoon niks.quote:Op maandag 28 april 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
José loopt een beetje te lobbyen bij Ivar. Ze vraagt of het mogelijk is een cd van Huub op te nemen, anders kunnen de streamers na 22 mei niet meer slapen..
Hadden de fans gevraagd op now live aan haar.Die vonden het gevaarlijk omdat Brian met zijn kracht de adamsappel van Huub heeft dichtgeknepen.quote:Op maandag 28 april 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
José loopt een beetje te lobbyen bij Ivar. Ze vraagt of het mogelijk is een cd van Huub op te nemen, anders kunnen de streamers na 22 mei niet meer slapen.
Ze zegt ook dat Huub een bezoekje moet brengen aan de arts, zijn keel is nog steeds dik.
Ik hoop wel dat dit Brian ook verteld wordt door Palmaquote:Op maandag 28 april 2008 11:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hadden de fans gevraagd op now live aan haar.Die vonden het gevaarlijk omdat Brian met zijn kracht de adamsappel van Huub heeft dichtgeknepen.
Denk jij dat dat mag.Iedereen die binnen komt ,mag wel vertellen wat Huub allemaal fout deed,maar als Brian iets doet mag het ineens niet.Het is gewoon belachelijk hoeveel dat stel beschermd is.quote:Op maandag 28 april 2008 11:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dit Brian ook verteld wordt door Palma
Mwoah, ik heb dat nu een tijdje zitten bekijken en het ziet er allemaal waardeloos uit, misschien is het dat niet, maar het lijken allemaal floddertopjes.quote:Op maandag 28 april 2008 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Er ligt wel een goed jaarsalarisje aan kleding op het bed
wat een schande en das nog maar het begin vermoed ik.quote:
ja en dan wetende dat ze altijd stink voeten heeft die naar kaas stinken zoals brajen altijd zegtquote:Op maandag 28 april 2008 11:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is ook verschrikkelijk goor, al die schoenen op het bed.
Ja , ik. Jammer dat hij me niet kon horen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:06 schreef akveor het volgende:
Is er iemand die Brian gisteren gefeliciteerd heeft met z'n jaardag? Het was gisteren een jaar geleden dat hij een nachtje buiten de villa heeft doorgebracht.
Misschien omdat het haar moeder is ?quote:Op maandag 28 april 2008 12:09 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik Amanda nu zeggen dat haar moeder een leesbril draagt.....hoe weet ze dat?
quote:Op maandag 28 april 2008 12:14 schreef Kinga het volgende:
Jesus, Claire heeft haar zooi ook even op bed gelegd...
Zo begon het bij B&A ook....quote:Op maandag 28 april 2008 12:16 schreef fredfik het volgende:
[..]
is alleen maar wat post en wat kado,s van het huwelijk zo te zien
geen kleren en schoenen zoals bij de del en de rat
Ben ondertussen ook op VOL en Nowlife aan het posten. Misschien bedenken ze nog een leuke aktie...quote:Op maandag 28 april 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja , ik. Jammer dat hij me niet kon horen.
Daar ben ik na bijlezen inderdaad heel erg benieuwd naar!quote:Op maandag 28 april 2008 12:22 schreef mootie het volgende:
Is er nog steeds geen fimpje van het coole loveduet?
Waarschijnlijk zaten alle filmpjesmakers ook verstijfd van schrik te luisterenquote:Op maandag 28 april 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik na bijlezen inderdaad heel erg benieuwd naar!
Hebben ze - A en B - al samen gezongen?quote:Op maandag 28 april 2008 12:22 schreef mootie het volgende:
Hij 'speelde' gitaar, zij zong.quote:Op maandag 28 april 2008 12:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Hebben ze - A en B - al samen gezongen?
Tot nu toe alleen gevonden op de Tien site, je moet wel inloggen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:22 schreef mootie het volgende:
Ik heb het net even zitten luisteren.........GENANT!quote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen gevonden op de Tien site, je moet wel inloggen.
Je weet toch dat Brian geen covers zingt, alleen maar eigen werk.quote:Op maandag 28 april 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
Welk liefdesduet zongen ze eigenlijk?
Een al bestaand of een Brianiaanse potpourri?
quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Desii het volgende:
grappig ze hebben nwe verhuisdozen.......
Brian staat er eens bij te kijken en op de doos te lezen..
Claire pakt een doos en zet hem, zo in elkaar en geeft Brian aanwijzigen hoe hij het moet doen
daarna:
B: klaar, lukt het bij jou ?![]()
C: ja
is het mooi????quote:Op maandag 28 april 2008 12:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb het net even zitten luisteren.........GENANT!
she woke up, she walked out, she broke down, she was ??quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat Brian geen covers zingt, alleen maar eigen werk.
Dit is zo typisch Brian, net doen of hij het wiel uitgevonden heeft.quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Desii het volgende:
grappig ze hebben nwe verhuisdozen.......
Brian staat er eens bij te kijken en op de doos te lezen..
Claire pakt een doos en zet hem, zo in elkaar en geeft Brian aanwijzigen hoe hij het moet doen
daarna:
B: klaar, lukt het bij jou ?![]()
C: ja
Was dat niet het liedje voor Nena?quote:Op maandag 28 april 2008 12:39 schreef Desii het volgende:
[..]
she woke up, she walked out, she broke down, she was ??
afijn, en dat alles op 1 dreun![]()
Volgens mij heeft tie het toen geschreven voor Neentje
Hey volgens Huub waren het wel twee accoorden hoorquote:Op maandag 28 april 2008 12:42 schreef Kinga het volgende:
Brian die maar blijft zagen op 1 akkoord en Amanda met haar nasale stemgeluid...
Wel romantisch, met je geliefde een liefdesduet zingen wat je voor een andere vrouw hebt geschreven.quote:
Hoop dat terror-Claire ook van de partij is...quote:Op maandag 28 april 2008 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey volgens Huub waren het wel twee accoorden hoorIk kan niet wachten op de parodie op dat lied
In de plannen van huub en Jaap kwam ze niet voorquote:Op maandag 28 april 2008 12:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoop dat terror-Claire ook van de partij is...![]()
Dan kunnen we echt lachen....of juist niet.
beter ook die 2 kunnen dat heel goed samen doen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:48 schreef pullup het volgende:
[..]
In de plannen van huub en Jaap kwam ze niet voor
quote:Op maandag 28 april 2008 12:52 schreef Jewscky1 het volgende:
Die smerige tering RAT gaat toch niet huis? (RIOOL)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt nog én accoord staan en een groot lettertype? Kwestie van andere lay out, vermoed ik. Bij mij staat er voortaan akkoord en het lettertype is een sub.quote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef Kinga het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Kan dat trouwens niet een paar fonts kleiner? Echt irritant...
oooooo als dat eens waar mocht zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 12:52 schreef Jewscky1 het volgende:
Die smerige tering RAT gaat toch niet huis? (RIOOL)
Ja want Danny schreef akkoord verkeerd.quote:Op maandag 28 april 2008 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt nog én accoord staan en een groot lettertype? Kwestie van andere lay out, vermoed ik. Bij mij staat er voortaan akkoord en het lettertype is een sub.
Moesten ze opruimen of was dat gewoon een spontane ingeving?quote:Op maandag 28 april 2008 13:10 schreef Kaat38 het volgende:
Brian: Huub, Huub, Huub modus!
Meld aan amandel dat Huub geen poot uitsteekt, niet eens zijn vrouw helpt met inpakken.
Hahaha, te lachwekkend dat stel, Claire kan tenminste nog wat zelfstandig sukkel!
Hai Mootie, geen idee of ze dat moesten, waarschijnlijk dat achter een verhuiswagen heeft geregeld zodat al die troep alvast weg kan.quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Moesten ze opruimen of was dat gewoon een spontane ingeving?
Als mijn vriend last heeft van opruimwoede gaat ie maar lekker zn gang, dan ga ik niet meehelpen als ik geen zin heb. En dat geldt andersom ook, als ik mijn kast opruim verwacht ik niet dat hij dat ook gaat doen.
Nadat onder andere ondergetekende hem daarop heb gewezen, staat het bij mij nu juist gespeld.quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
Ja want Danny schreef akkoord verkeerd.
Daarom vind ik ook dat er gewoon netjes geantwoord moet worden op de vragen die andere wannabees stellen aan B en A betreffende de relatie. Net als Huub altijd doet. B en A zien dit als aanval... terwijl de vragen gewoon reeel zijn. Maar dat kunnen ze niet aan. Door simpele vragen te stellen is de kans groot dat Amanda antwoorden geeft die Brian niet kan verdragen en het op ruzie uitdraait. Dat huwelijk blijft vreemd maar Huub en Claire staan iig open voor kritiek.quote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef Prosac het volgende:
Brian wil graag de frustraties van zijn relatie botvieren door negatief te praten over Claire en Huub. Hardstikke fijn voor hem, hij wil een beetje de ideale schoonzoon uithangen. Compensatiegedrag voor de uitgescheurde kringspier van Amanda.'
Ik vraag me wel af in hoeverre Brian zat is van Amanda, misschien komt het ook wel gewoon van het feit dat je 24/7 met elkaar opgescheept zit. Dat zou ik ook met helemaal niemand trekken.
Wat wel fout is, is dat Brian te hard niet wil laten merken dat het niet zo lekker loopt en met alle geweld vast wil houden aan die relatie, misschien niet eens meer voor de back-up, maar voor de "leuke" plaatjes en om niet het slachtoffer van emoties en Jaap/Huub te worden.
Brian zit mijn inziens al een maandje of 3 in de "nog even volhouden met haar Brian" modus, ben benieuwd hoe het na de kooi zal gaan.
Voor Amanda vind ik het wel sneu, die is nog altijd helemaal in de wolken.
Wat een vieze klodder is het toch ook. Bah bah bah..quote:Op maandag 28 april 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
Brian haalt tig vieze slips uit de stapel troep van Amanda.
Amanda: Die zijn niet van mij.........sure Amanda, viezerik.
Ik stel voor we dat Del voortaan klodder noemenquote:Op maandag 28 april 2008 13:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een vieze klodder is het toch ook. Bah bah bah..
Kun je nagaan, Brian heeft inmiddels 4 dozen met kleding gevuld en nog heeft hij voldoende over voor 3 weken. En dan reken ik alle vuilniszakken niet mee die dat hok al verlaten hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 13:47 schreef rooie3 het volgende:
Huub zijn kleding hoeft niet ingepakt te worden,zoveel heeft hij niet.
quote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik stel voor we dat Del voortaan klodder noemen
En dat wijf heeft alles gekregen wat ze maar wilde ,net als Brian.Huub heeft amper een doos kleren.quote:Op maandag 28 april 2008 13:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een vieze klodder is het toch ook. Bah bah bah..
Maar Huub gaat de Gouden Kooi winnen!!quote:Op maandag 28 april 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan, Brian heeft inmiddels 4 dozen met kleding gevuld en nog heeft hij voldoende over voor 3 weken. En dan reken ik alle vuilniszakken niet mee die dat hok al verlaten hebben.
Zo zie je maar dat de verhoudingen echt niet kloppen, maar dat wisten we al.
Graag!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik stel voor we dat Del voortaan klodder noemen
Zit veel post in die dozen en ook de cadeaus voor hun huwelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 13:54 schreef Kaat38 het volgende:
Claire heeft ook een boel spullen trouwens, Huub vraagt zich af wat er in zit allemaal, Claire: weet ik veel, Huub lachen
Palma heeft Claire verteld dat Mike niet meer werkt, dat is dus ook mislukt, Mike is een zak hooi!
(en ik heb hooikoorts)
Heeft Brian überhaupt nog eens geïnformeerd naar Mike nadat hij een paar weken terug weer als sociaal werker naar voren werd geschoven?quote:Op maandag 28 april 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat José heeft gehoord dat Mike niet meer werkt. Dus toch.
gelijk heeft hijquote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Kinga het volgende:
Huub weer over dat hij het langst in de villa zit.
Ik wapper even mee! eindelijk!quote:Op maandag 28 april 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, Huub wil dat de telling van Brian begint nadat hij een nachtje in de Witte Bergen heeft geslapen.
Hij wil GBOR bellen, omdat hij de langstzittende wannabe is.![]()
![]()
Bij mijn weten niet. Brian informeert alleen naar Mike als de FEBO de opdracht geeft en hij zijn tv momentje kan pakken.quote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Heeft Brian überhaupt nog eens geïnformeerd naar Mike nadat hij een paar weken terug weer als sociaal werker naar voren werd geschoven?
quote:Op maandag 28 april 2008 13:59 schreef mazaru het volgende:
Rat heeft een aantekening gemaakt dat hij contact op gaat nemen met het Guiness book of records.
Om te zorgen dat hij er in komt.
Huub zegt dat hij dan ook contact op gaat nemen met hen, om bezwaar aan te tekenen omdat hij een nacht uit de villa is geweest omdat hij het niet meer uit hield.
En dat Huub de langstzittende miljonair is.
Goed zo Huub!!
Ik denk dat je niet de enige bent die daar bezwaar tegen zal aantekenen!!!!!
Heerlijk ! Huub verteld nu open en bloot wat wij altijd al roepenquote:Op maandag 28 april 2008 13:59 schreef Disana het volgende:
Huub: Brian is beschermd... oeh! (en hij doet een hand voor zijn mond)
Vraagje: Jij zei een tijdje geleden dat je een brief zou schrijven aan het GBOR over dit onderwerp. Heb je dit nog gedaan?quote:
Dat is echt een mega dis to Brian... ik hoop dat ze dat doorzetten.... Jammer dat ze gisteren Brian niet hebben gefeliciteerd met z'n jaardag. Dit is eigenlijk maar een klein iets maar een mega grooot ding. Brian niet meer de langstzittende miljonair.quote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Disana het volgende:
Jaap is het niet met Huub eens. Dan kun je ook wel gaan rekeken vanaf dat je een keer naar de dokter bent geweest.
Huub noemde weer dat Brians telling begon na zijn nacht in De Witte Bergen.
Febo zal hier nooit mee akkoord gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 14:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is echt een mega dis to Brian... ik hoop dat ze dat doorzetten.... Jammer dat ze gisteren Brian niet hebben gefeliciteerd met z'n jaardag. Dit is eigenlijk maar een klein iets maar een mega grooot ding. Brian niet meer de langstzittende miljonair.
Een tijdje geleden over Amanda en nu over Brian. En ik kan het nog steeds niet anders zien dan persoonlijke voorkeur dat iemand die achterbaks, agressief, en gespeend van elk talent is, zo in de watten wordt gelegd.quote:Op maandag 28 april 2008 14:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heerlijk ! Huub verteld nu open en bloot wat wij altijd al roepen![]()
![]()
(ondertussen luister ik naar rising flow radio waar je verzoekjes kan doen)
Waarom niet, het is gewoon de waarheid. En het feit dat Huub hier zo openlijk over mag spreken zegt ook wel iets.quote:
Ik mag toch hopen van niet, laat ze het nu maar eens onderling uitvechten. Opzouten met gastspelers en Rico mag ook oprotten.quote:Op maandag 28 april 2008 14:13 schreef pullup het volgende:
Zouden ze die kasten leeg moeten maken omdat er binnnkort een hoop nieuwe (ex)bewoners moeten gaan slapen of zo ?
Stumpers zijn het. De vraag is al eerder gesteld: Waar zouden ze het over hebben na dat hok als ze het niet meer over Huub kunnen hebben?quote:Op maandag 28 april 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
Amanda: En al ben je niet getrouwd, je hoort je vriendin te helpen!
Niet elke vriendin heeft een verstand dat nauwelijks boven abnormaal uitkomt, en niet elke vriendin heeft een vent die haar als zodanig behandelt.
Voor zolang de relatie nog duurt, zie ik voornamelijk dat Brian veel en vaak zijn beklag doet over Amanda. En dan zie ik eventueel de familie nog in actie komen om hem 'tegen haar te beschermen' door haar de deur te wijzen.quote:Op maandag 28 april 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stumpers zijn het. De vraag is al eerder gesteld: Waar zouden ze het over hebben na dat hok als ze het niet meer over Huub kunnen hebben?
Ik luister niet eens meer naar die dombo"s.
Net als haar spullen die ze bij Rog heeft achtergelaten. Zelfde laken een pak.quote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef Disana het volgende:
Alle zeven dozen gaan naar Brians appartement. Het is de vraag of Amanda ooit nog iets terug ziet van haar spullen.
Aha! Het is echt de tekst toen van Nena.quote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef mootie het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6973/
Daar is ie! Het liefdesduet!
Je zou hem en zijn vriendin toch in je restaurant krijgen.quote:
Thanx Moots.quote:
Er staat nergens dat je elke avond in de villa moet slapen.quote:Op maandag 28 april 2008 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, het is gewoon de waarheid. En het feit dat Huub hier zo openlijk over mag spreken zegt ook wel iets.
Joop Braakhekke watch out.quote:Op maandag 28 april 2008 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou hem en zijn vriendin toch in je restaurant krijgen.
Ontroerend en verfrissendquote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef mootie het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6973/
Daar is ie! Het liefdesduet!
Ach het gaat erom dat het gewoon een leuke dis is. Brian klopt zichzelf toch altijd op de borst dat ie de langstzittende is? Het gaat er dan ook niet echt om of het waar is maar hoe Brian er mee omgaat. Ik vind hem leuk en subtiel. Veel beter dan het niveau Brian en Amanda. Iemand beschuldigen van racisme en verkrachting vind ik echt te ver gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Er staat nergens dat je elke avond in de villa moet slapen.![]()
Brian is nooit gediscualificeerd dus wat wil Huub bereiken. Zolang je niet uit het spel ligt neem je nog steeds deel aan dat zelfde spel.Beetje kansloos dit van Huub...maar past daarom wel bij hem.
Wat ook heel bijzonder is, je verstaat er geen hol van maar toch pik je die verrassende graftoon eruit.quote:
Ja, maar voor Huub gelden er wél regelsquote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:
Bij Huub zijn ze ook gewoon opnieuw begonnen met tellen toen hij tijdelijk niet in de villa heeft geslapen.
Wij kennen het regelboek niet hè, Huub wel. Er zal ongetwijfeld een regel bestaan over een onafgebroken verblijf in dat hok, anders zou Huub er niet over beginnen. Niks kansloos, gewoon logica.quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef T-lex het volgende:
Er staat nergens dat je elke avond in de villa moet slapen.![]()
Brian is nooit gediscualificeerd dus wat wil Huub bereiken. Zolang je niet uit het spel ligt neem je nog steeds deel aan dat zelfde spel.Beetje kansloos dit van Huub...maar past daarom wel bij hem.
Verschil is dat achter bij Brian net doet alsof die hele nacht met Natasia in de Witte Bergen nooit heeft plaatsgevonden. Is simpelweg onder het vloerkleed geveegd. Uiteraard niet professioneel, dus wij weten wel beter. Zoals altijdquote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:
Bij Huub zijn ze ook gewoon opnieuw begonnen met tellen toen hij tijdelijk niet in de villa heeft geslapen.
Natuurlijk, oneindig gevangen in luxe. Niet oneindig min een dagje witte bergen. Me hoela!quote:Op maandag 28 april 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij kennen het regelboek niet hè, Huub wel. Er zal ongetwijfeld een regel bestaan over een onafgebroken verblijf in dat hok, anders zou Huub er niet over beginnen. Niks kansloos, gewoon logica.
Huub de langstzittende miljonair......!!!quote:Op maandag 28 april 2008 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Natuurlijk, oneindig gevangen in luxe. Niet oneindig min een dagje witte bergen. Me hoela!
Whehehe, Brian!
niet waar skattie.........quote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:
nee das Huub en daarom wint Huub nu ook de kooi ik zeg jaaaaaaaaa ik hou dr vanquote:Op maandag 28 april 2008 14:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is echt een mega dis to Brian... ik hoop dat ze dat doorzetten.... Jammer dat ze gisteren Brian niet hebben gefeliciteerd met z'n jaardag. Dit is eigenlijk maar een klein iets maar een mega grooot ding. Brian niet meer de langstzittende miljonair.
Ik begin nu toch weer te twijfelen. Stel dat ze het zo draaien dat Brain met toestemming dat hok heeft verlaten, kan zomaar. We hebben gekkere dingen zien gebeuren in dat hok, zeker als het off stream of tijdens een SL gebeurde.quote:Op maandag 28 april 2008 14:41 schreef akveor het volgende:
Huub de langstzittende miljonair......!!!
quote:Hoewel de Miljonairs in de Gouden Kooi in de watten zullen worden gelegd, zijn er wel een aantal regels binnen het spel die gevolgd moeten worden.
Behalve de hoofdregel dat de Miljonairs de Villa en de bijbehorende tuin zonder toestemming niet mogen verlaten, zijn er nog een flink aantal regels die de strijd om de Villa en het geldbedrag in goede banen moeten leiden.
Tuurlijk had Brian toestemming.quote:Op maandag 28 april 2008 14:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik begin nu toch weer te twijfelen. Stel dat ze het zo draaien dat Brain met toestemming dat hok heeft verlaten, kan zomaar. We hebben gekkere dingen zien gebeuren in dat hok, zeker als het off stream of tijdens een SL gebeurde.
Dit is het begin van het Regelboek.
[..]
mmm, ik dacht van wel omdat Huub zo baalde dat zijn bonus weer op 0,- begon na die week. Vandaar, de dagen hebben ze dus niet op 0 gezet.quote:Op maandag 28 april 2008 14:45 schreef Desii het volgende:
[..]
niet waar skattie.........
Ze hebben alleen de dagen dat hij er uit was niet meegeteld.
Hij is in december in de villa gekomen en heeft in december ook zijn jaardag gevierd.
Imo is Brian echt wel de langstzittende, maar de dis ri. hem is gewoon leuk
eens , ik ben het met alles eens als het ten gunste van Huub is en ten nadele van het ratten koppelquote:Op maandag 28 april 2008 14:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk had Brian toestemming.
Maar eigenlijk gaat het erom dat Huub Brian zover heeft gekregen dat ie een nachtje buiten de villa moest doorbrengen.
Dus in het spel heeft Huub Brian zover gekregen dat ie de villa verliet. Dat is toch iets van winnen lijkt me.
yep, en da's wat anders dan een gepland uitje naar de tandarts, ofzo.quote:Op maandag 28 april 2008 14:51 schreef akveor het volgende:
[..]
Tuurlijk had Brian toestemming.
Maar eigenlijk gaat het erom dat Huub Brian zover heeft gekregen dat ie een nachtje buiten de villa moest doorbrengen.
Dus in het spel heeft Huub Brian zover gekregen dat ie de villa verliet. Dat is toch iets van winnen lijkt me.
Het is ook toen dat Brian riep dat ie zelfmoord wou plegen. Die uitspraak betekende het einde van zijn vlieglessen.quote:Op maandag 28 april 2008 14:54 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
eens , ik ben het met alles eens als het ten gunste van Huub is en ten nadele van het ratten koppel![]()
![]()
Gekkie...quote:Op maandag 28 april 2008 14:56 schreef Disana het volgende:
Nou! Ik heb er mooi wel 4x naar moeten luisteren hoor!
Het is inderdaad wel een dreinlied om depri van te wordenquote:Op maandag 28 april 2008 14:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Gekkie...
Misschien wil Anita een uurtje voor je vrijmaken....
Die vlieglessen mocht hij niet meer volgen vanwege zijn medicatie .En toen het weer kon wilde de vliegschool niet meer.quote:Op maandag 28 april 2008 14:55 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is ook toen dat Brian riep dat ie zelfmoord wou plegen. Die uitspraak betekende het einde van zijn vlieglessen.
+1quote:Op maandag 28 april 2008 14:55 schreef Kinga het volgende:
Huub heeft daar gelijk in. Dat kinderlijke gedrag van Claire
germ , gaat het nog met je ?quote:Op maandag 28 april 2008 14:56 schreef Disana het volgende:
Nou! Ik heb er mooi wel 4x naar moeten luisteren hoor!
Owww ik heb altijd begrepen dat Brian emotioneel niet stabiel genoeg was om te mogen vliegen. Maar die medicatie waren waarschijnlijk de pammetjes om hem emotioneel rustig te houden.quote:Op maandag 28 april 2008 14:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Die vlieglessen mocht hij niet meer volgen vanwege zijn medicatie .En toen het weer kon wilde de vliegschool niet meer.
Smullen die COS, thx.quote:Op maandag 28 april 2008 14:46 schreef akveor het volgende:
Voor de mensen die Het bef avontuur van Huub en Amanda en waarom Brian is vertrokken naar de Witte Bergen willen nalezen: [COS # 1264] Dronkenschap en snode plannen
Eeen paar cosjes later staat ook dat Amanda tegen Eric heeft gezegd dat ze zich niet gebruikt voelde: [COS #1267] Waar Amanda zwemt
Precies....quote:Op maandag 28 april 2008 15:00 schreef triangel het volgende:
DGK gaat er toch om tot hoe ver ben je bereid te gaan en wat kan je aan.Nou Brian kon het toen niet meer aan en moest afgevoerd worden naar De Witte Bergen.
Dat was niet omdat Huub hem steeds uitdaagde,op het moment dat Brian en Natasia weg gingen lag Huub al te slapen.Natasia kwam toen nog naar de slaapkamer om spullen voor haar en Brian te halen(zonder zender,ze dacht toen dat niemand kon horen wat ze zei) en toen sliep Huub al.
Maar wel uren lang achter hebben gezeten...of moeten we alle uren die Huub achter heeft "moeten" zitten om af te koelen ook van z'n verblijf afhalen...dan blijft er verrekte weinig over.quote:Op maandag 28 april 2008 15:03 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies....
En als je nagaat in wat voor omstandigheden Huub en Lieke hebben moeten slapen in de villa....
Triest eigenlijk, volgens mij was het vanaf toen ook echt gedaan met nieuwe miljonairs dingetjes, alleen dat golfen kan nog een beetje door de beugel, zeker nu Amanda niet meer meegaat.quote:Op maandag 28 april 2008 14:59 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Die vlieglessen mocht hij niet meer volgen vanwege zijn medicatie .En toen het weer kon wilde de vliegschool niet meer.
Natuurlijk, net als dat Brian niet de langstzittende zou zijn. Maar ik vind dat gewoon een mega dis. Het gaat er mij dan ook om hoe Brian daar mee omgaat. Ik merk wel dat ie niet meer zo hard op z'n borst klopt dat ie de langstzittende is. Dus heeft het effect want zelfs deze discussie loopt ie uit de weg.quote:Op maandag 28 april 2008 15:08 schreef T-lex het volgende:
[..]
Maar wel uren lang achter hebben gezeten...of moeten we alle uren die Huub achter heeft "moeten" zitten om af te koelen ook van z'n verblijf afhalen...dan blijft er verrekte weinig over.![]()
(disclaimer: neem deze post ajb met een korrel zout....grappige context)
Die usernamequote:
En hoe.quote:Op maandag 28 april 2008 15:21 schreef Kinga het volgende:
Zeg me dat het niet waar is. Ik zie Jaap spare ribs eten.
quote:Op maandag 28 april 2008 15:16 schreef Copycat het volgende:
Of onverschrokken, of ongelukkig gekozen door een newbie.
Als die RAT bootschappen gaat doen ,wordt hij inelkaar geslagen,weet ik zeker.quote:Op maandag 28 april 2008 14:55 schreef Dementor het volgende:
B en A denken straks niet normaal boodschappen te kunnen doen.
Stelletje is het ook.
Zo ook weer reclame gemaakt voor Albert.nl.
Behoorlijk reclame scriptje.
Mooi zoals Huub dit vertelde, echt zoals ik Huub denk te kennen, eerlijk dus.quote:Op maandag 28 april 2008 15:24 schreef akveor het volgende:
knip.
Toe ie thuis kwam zag z'n moeder z'n ogen. Toen zei Huub dat het door het licht kwam. Toen z'n moeder vorger of ie extacy had gebruikt verteld ie ja en dat ie weggegaan was toen mensen daar Sieg Heil begonnen te roepen. Huub's moeder was blij dat ie daarom is weggegaan.
Een beetje water ertegenaan en Fries kan er zo opquote:
Nou idd de PP is nauwelijks 2 weken geleden.quote:Op maandag 28 april 2008 15:57 schreef rooie3 het volgende:
Wat een geldkloppers zeg bij Talpa,nu kan je alweer smsen voor de popi poll.
Nasale stem "ik wil post" "is er post?"quote:Op maandag 28 april 2008 16:08 schreef beequeen het volgende:
Alleen post voor Huub en Claire. Dat komt volgens Brian omdat H en C niks te doen hebben.....B/A en R jeu de boulen tenminste.
Wat zijn Huub en Claire toch een sneu stel dat ze post nodig hebben om zich goed te voelen en tv momenten te scoren.
Hopelijk wordt de FEBO er zo zat van dat ze de onaardige post eens doorlaten, die zou er ook voldoende moeten zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 16:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nasale stem "ik wil post" "is er post?"
Dat zou leuk zijn, die van de cavia kwam gisteren ook door. Er is nog hoop.quote:Op maandag 28 april 2008 16:17 schreef kahaarin het volgende:
Hopelijk wordt de FEBO er zo zat van dat ze de onaardige post eens doorlaten, die zou er ook voldoende moeten zijn.
En bovendien ze zeurt er zelf om, ik zeg gewoon doen, gewoon alleen al omdat ze zo zit te zeuren.quote:Op maandag 28 april 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, die van de cavia kwam gisteren ook door. Er is nog hoop.
Sheit kreeg net telefoon... Is Emin al bekeert tot het Hubisme? Maw wat schreef ie?quote:Op maandag 28 april 2008 16:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, die van de cavia kwam gisteren ook door. Er is nog hoop.
En wederom mooie post voor Huub en Claire, zelf een kaartje van saxay Emin.![]()
Hatemail of een leuke brief? Typisch dat veel mensen die de kooi verlaten plots een ander beeld hebben van de mensen in de kooi.quote:Op maandag 28 april 2008 16:21 schreef Dementor het volgende:
Emin a.k.a Toys heeft een brief gestuurd aan Huub.
Saxy.
Een leuke briefquote:Op maandag 28 april 2008 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Hatemail of een leuke brief? Typisch dat veel mensen die de kooi verlaten plots een ander beeld hebben van de mensen in de kooi.
Hij schreef dat hij blij is voor Huub en Claire dat de huwelijksdag toch nog goed verlopen is, hij gunde het ze echt. Hij ziet ook dat de liefde echt is en is oprecht blij voor Huub en Claire. Christina deed ook nog de groetjes.quote:Op maandag 28 april 2008 16:23 schreef akveor het volgende:
Sheit kreeg net telefoon... Is Emin al bekeert tot het Hubisme? Maw wat schreef ie?
Ik denk dat JdM het onverteerbaar vind dat er zoveel aan cadeautjes wordt uitgevene en dat hij daar niets aan heeft verdient. Hij ruikt dat er nog meer geld uit de zakken valt te kloppen.quote:Op maandag 28 april 2008 16:25 schreef avonne het volgende:
Hoezo sms-en voor de popipoll?
Die CP hebben ze toch niet meer nodig
Mijn mond valt open van verbazing.quote:Op maandag 28 april 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij schreef dat hij blij is voor Huub en Claire dat de huwelijksdag toch nog goed verlopen is, hij gunde het ze echt. Hij ziet ook dat de liefde echt is en is oprecht blij voor Huub en Claire. Christina deed ook nog de groetjes.
Wat aardig.quote:Op maandag 28 april 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij schreef dat hij blij is voor Huub en Claire dat de huwelijksdag toch nog goed verlopen is, hij gunde het ze echt. Hij ziet ook dat de liefde echt is en is oprecht blij voor Huub en Claire. Christina deed ook nog de groetjes.
Nu maar hopen dat Huub dit ook aan Brian en Amanda vertelt.![]()
Eigenlijk niet zo heel gek toch? Iedereen die Huub "in the flesh" leert kennen komt vaak op zijn mening terug dat het een kutkabouter is, zo ook Emin en Christina.quote:
da's nog 's aardig zeg.quote:Op maandag 28 april 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
quote:Huub en Claire hebben zich in de Chill Room afgezonderd en nemen alle tijd om de binnengekomen post te lezen. Er zit zelfs een brief van ex-gastspeler Emin bij! “’Gefeliciteerd met jullie huwelijk! Sexy, hè? Jullie zagen er goed uit op jullie huwelijk! Jammer dat je niet meer de populairste Miljonair bent, sexy b*tch van me!’”, leest Huub lachend voor. “Dat kan ik dan wel weer waarderen”, lacht Huub. Ook Claire kan er hard om lachen. Altijd leuk, post van oude vrienden.
klopt. en keert het zich tegen B&A. zelf ricardo heeft de laatste tijd moeite met deze 2 veeleisende mensen.quote:Op maandag 28 april 2008 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Eigenlijk niet zo heel gek toch? Iedereen die Huub "in the flesh" leert kennen komt vaak op zijn mening terug dat het een kutkabouter is, zo ook Emin en Christina.
Hmm, ik dacht al eerder te zien dat VV niet meer zo anti Huub is, nog wel pro B&A maar niet meer onverdeeld vijandig naar Huub, misschien zijn ze daar ook wel een beetje meer gaan kijken naar het soms onverklaarbare gedrag van St.Kubats.quote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef beequeen het volgende:
Zo zo, zelfs VV vindt deze brief het vermelden waard.
[..]
Inderdaad. Ricardo kan Amanda nog net pruimen, maar dat is volgens mij omdat hij meelijden met har heeft. Van Brian moet Ricardo volgens mij niet veel meer hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 16:40 schreef miesy het volgende:
[..]
klopt. en keert het zich tegen B&A. zelf ricardo heeft de laatste tijd moeite met deze 2 veeleisende mensen.
Bovendien heeft hij met Claire de laatste tijd erg veel lol, dat kunnen B&A ook maar zuinig aan hebben geloof ik.quote:Op maandag 28 april 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Inderdaad. Ricardo kan Amanda nog net pruimen, maar dat is volgens mij omdat hij meelijden met har heeft. Van Brian moet Ricardo volgens mij niet veel meer hebben.
Klopt, maar het verschilt per dag. Volgens mij is er maar 1 bij VV die waardering op kan brengen voor Huub, dat merk je direct aan de schrijfstijl. Ook het aantal taalfouten is dan opmerkelijk minder.quote:Op maandag 28 april 2008 16:42 schreef kahaarin het volgende:
Hmm, ik dacht al eerder te zien dat VV niet meer zo anti Huub is, nog wel pro B&A maar niet meer onverdeeld vijandig naar Huub, misschien zijn ze daar ook wel een beetje meer gaan kijken naar het soms onverklaarbare gedrag van St.Kubats.
Volgens mij is Ricardo doodsbang voor Brian en geef hem eens ongelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 16:43 schreef Deisyy het volgende:
Inderdaad. Ricardo kan Amanda nog net pruimen, maar dat is volgens mij omdat hij meelijden met har heeft. Van Brian moet Ricardo volgens mij niet veel meer hebben.
nee......quote:Op maandag 28 april 2008 16:50 schreef akveor het volgende:
Fok is zo traag dat ik al uitgeweken ben naar Nowlive... can you believe that?
Brian is dan ook supereng en Ricardo is een bang vogeltjequote:Op maandag 28 april 2008 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij is Ricardo doodsbang voor Brian en geef hem eens ongelijk.
Nee ik geloof er niets vanquote:Op maandag 28 april 2008 16:50 schreef akveor het volgende:
Fok is zo traag dat ik al uitgeweken ben naar Nowlive... can you believe that?
quote:Op maandag 28 april 2008 16:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Whahahahahhahaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 april 2008 15:24 schreef akveor het volgende:
Huub verteld over drugs. Zijn moeder is daar op tegen. Huub verteld dat ie wel open en eerlijk daarover was. Hij probeerde dan ook nooit bij zijn moeder te slapen. 1 Keer sliep hij wel bij zijn moeder. Huub had net 2 pillen genomen op een hardcore feest. daar begonnen ze Sieg Heik te roepn toen is ie maar weg gegaan.
Toe ie thuis kwam zag z'n moeder z'n ogen. Toen zei Huub dat het door het licht kwam. Toen z'n moeder vorger of ie extacy had gebruikt verteld ie ja en dat ie weggegaan was toen mensen daar Sieg Heil begonnen te roepen. Huub's moeder was blij dat ie daarom is weggegaan.
Is goed mogelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef mazaru het volgende:
Groep rat heeft het over de finale, en wie er gaat winnen.
Del: 1 ding is zeker! 1 van ons t.......................
Stilte.......
Verlult ze zich weer eens?
Nee hoor zij vind hun tweedjes zo geweldig dat er voor haar geen andere winnaar kan bestaan.quote:Op maandag 28 april 2008 17:00 schreef mazaru het volgende:
Groep rat heeft het over de finale, en wie er gaat winnen.
Del: 1 ding is zeker! 1 van ons t.......................
Stilte.......
Verlult ze zich weer eens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |