Hij 'speelde' gitaar, zij zong.quote:Op maandag 28 april 2008 12:28 schreef Dark het volgende:
[..]
Hebben ze - A en B - al samen gezongen?

Tot nu toe alleen gevonden op de Tien site, je moet wel inloggen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:22 schreef mootie het volgende:
Is er nog steeds geen fimpje van het coole loveduet?

Ik heb het net even zitten luisteren.........GENANT!quote:Op maandag 28 april 2008 12:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tot nu toe alleen gevonden op de Tien site, je moet wel inloggen.

Je weet toch dat Brian geen covers zingt, alleen maar eigen werk.quote:Op maandag 28 april 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
Welk liefdesduet zongen ze eigenlijk?
Een al bestaand of een Brianiaanse potpourri?

quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Desii het volgende:
grappig ze hebben nwe verhuisdozen.......
Brian staat er eens bij te kijken en op de doos te lezen..
Claire pakt een doos en zet hem, zo in elkaar en geeft Brian aanwijzigen hoe hij het moet doen
daarna:
B: klaar, lukt het bij jou ?
C: ja

is het mooi????quote:Op maandag 28 april 2008 12:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Ik heb het net even zitten luisteren.........GENANT!

she woke up, she walked out, she broke down, she was ??quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet toch dat Brian geen covers zingt, alleen maar eigen werk.

Dit is zo typisch Brian, net doen of hij het wiel uitgevonden heeft.quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Desii het volgende:
grappig ze hebben nwe verhuisdozen.......
Brian staat er eens bij te kijken en op de doos te lezen..
Claire pakt een doos en zet hem, zo in elkaar en geeft Brian aanwijzigen hoe hij het moet doen
daarna:
B: klaar, lukt het bij jou ?
C: ja

Was dat niet het liedje voor Nena?quote:Op maandag 28 april 2008 12:39 schreef Desii het volgende:
[..]
she woke up, she walked out, she broke down, she was ??
afijn, en dat alles op 1 dreun
Volgens mij heeft tie het toen geschreven voor Neentje

Hey volgens Huub waren het wel twee accoorden hoorquote:Op maandag 28 april 2008 12:42 schreef Kinga het volgende:
Brian die maar blijft zagen op 1 akkoord en Amanda met haar nasale stemgeluid...
 Ik kan niet wachten op de parodie op dat lied
 Ik kan niet wachten op de parodie op dat lied

Wel romantisch, met je geliefde een liefdesduet zingen wat je voor een andere vrouw hebt geschreven.quote:

Hoop dat terror-Claire ook van de partij is...quote:Op maandag 28 april 2008 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hey volgens Huub waren het wel twee accoorden hoorIk kan niet wachten op de parodie op dat lied

In de plannen van huub en Jaap kwam ze niet voorquote:Op maandag 28 april 2008 12:47 schreef T-lex het volgende:
[..]
Hoop dat terror-Claire ook van de partij is...
Dan kunnen we echt lachen....of juist niet.

beter ook die 2 kunnen dat heel goed samen doen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:48 schreef pullup het volgende:
[..]
In de plannen van huub en Jaap kwam ze niet voor

quote:Op maandag 28 april 2008 12:52 schreef Jewscky1 het volgende:
Die smerige tering RAT gaat toch niet huis? (RIOOL)

Je hebt nog én accoord staan en een groot lettertype? Kwestie van andere lay out, vermoed ik. Bij mij staat er voortaan akkoord en het lettertype is een sub.quote:Op maandag 28 april 2008 12:46 schreef Kinga het volgende:
Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Kan dat trouwens niet een paar fonts kleiner? Echt irritant...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |