Net als haar spullen die ze bij Rog heeft achtergelaten. Zelfde laken een pak.quote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef Disana het volgende:
Alle zeven dozen gaan naar Brians appartement. Het is de vraag of Amanda ooit nog iets terug ziet van haar spullen.
Aha! Het is echt de tekst toen van Nena.quote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef mootie het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6973/
Daar is ie! Het liefdesduet!
Je zou hem en zijn vriendin toch in je restaurant krijgen.quote:
Thanx Moots.quote:
Er staat nergens dat je elke avond in de villa moet slapen.quote:Op maandag 28 april 2008 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, het is gewoon de waarheid. En het feit dat Huub hier zo openlijk over mag spreken zegt ook wel iets.
Joop Braakhekke watch out.quote:Op maandag 28 april 2008 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou hem en zijn vriendin toch in je restaurant krijgen.
Ontroerend en verfrissendquote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef mootie het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6973/
Daar is ie! Het liefdesduet!
Ach het gaat erom dat het gewoon een leuke dis is. Brian klopt zichzelf toch altijd op de borst dat ie de langstzittende is? Het gaat er dan ook niet echt om of het waar is maar hoe Brian er mee omgaat. Ik vind hem leuk en subtiel. Veel beter dan het niveau Brian en Amanda. Iemand beschuldigen van racisme en verkrachting vind ik echt te ver gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Er staat nergens dat je elke avond in de villa moet slapen.![]()
Brian is nooit gediscualificeerd dus wat wil Huub bereiken. Zolang je niet uit het spel ligt neem je nog steeds deel aan dat zelfde spel.Beetje kansloos dit van Huub...maar past daarom wel bij hem.
Wat ook heel bijzonder is, je verstaat er geen hol van maar toch pik je die verrassende graftoon eruit.quote:
Ja, maar voor Huub gelden er wél regelsquote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:
Bij Huub zijn ze ook gewoon opnieuw begonnen met tellen toen hij tijdelijk niet in de villa heeft geslapen.
Wij kennen het regelboek niet hè, Huub wel. Er zal ongetwijfeld een regel bestaan over een onafgebroken verblijf in dat hok, anders zou Huub er niet over beginnen. Niks kansloos, gewoon logica.quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef T-lex het volgende:
Er staat nergens dat je elke avond in de villa moet slapen.![]()
Brian is nooit gediscualificeerd dus wat wil Huub bereiken. Zolang je niet uit het spel ligt neem je nog steeds deel aan dat zelfde spel.Beetje kansloos dit van Huub...maar past daarom wel bij hem.
Verschil is dat achter bij Brian net doet alsof die hele nacht met Natasia in de Witte Bergen nooit heeft plaatsgevonden. Is simpelweg onder het vloerkleed geveegd. Uiteraard niet professioneel, dus wij weten wel beter. Zoals altijdquote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:
Bij Huub zijn ze ook gewoon opnieuw begonnen met tellen toen hij tijdelijk niet in de villa heeft geslapen.
Natuurlijk, oneindig gevangen in luxe. Niet oneindig min een dagje witte bergen. Me hoela!quote:Op maandag 28 april 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij kennen het regelboek niet hè, Huub wel. Er zal ongetwijfeld een regel bestaan over een onafgebroken verblijf in dat hok, anders zou Huub er niet over beginnen. Niks kansloos, gewoon logica.
Huub de langstzittende miljonair......!!!quote:Op maandag 28 april 2008 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Natuurlijk, oneindig gevangen in luxe. Niet oneindig min een dagje witte bergen. Me hoela!
Whehehe, Brian!
niet waar skattie.........quote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:
nee das Huub en daarom wint Huub nu ook de kooi ik zeg jaaaaaaaaa ik hou dr vanquote:Op maandag 28 april 2008 14:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is echt een mega dis to Brian... ik hoop dat ze dat doorzetten.... Jammer dat ze gisteren Brian niet hebben gefeliciteerd met z'n jaardag. Dit is eigenlijk maar een klein iets maar een mega grooot ding. Brian niet meer de langstzittende miljonair.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |