Heerlijk ! Huub verteld nu open en bloot wat wij altijd al roepenquote:Op maandag 28 april 2008 13:59 schreef Disana het volgende:
Huub: Brian is beschermd... oeh! (en hij doet een hand voor zijn mond)
Vraagje: Jij zei een tijdje geleden dat je een brief zou schrijven aan het GBOR over dit onderwerp. Heb je dit nog gedaan?quote:
Dat is echt een mega dis to Brian... ik hoop dat ze dat doorzetten.... Jammer dat ze gisteren Brian niet hebben gefeliciteerd met z'n jaardag. Dit is eigenlijk maar een klein iets maar een mega grooot ding. Brian niet meer de langstzittende miljonair.quote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Disana het volgende:
Jaap is het niet met Huub eens. Dan kun je ook wel gaan rekeken vanaf dat je een keer naar de dokter bent geweest.
Huub noemde weer dat Brians telling begon na zijn nacht in De Witte Bergen.
Febo zal hier nooit mee akkoord gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 14:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is echt een mega dis to Brian... ik hoop dat ze dat doorzetten.... Jammer dat ze gisteren Brian niet hebben gefeliciteerd met z'n jaardag. Dit is eigenlijk maar een klein iets maar een mega grooot ding. Brian niet meer de langstzittende miljonair.
Een tijdje geleden over Amanda en nu over Brian. En ik kan het nog steeds niet anders zien dan persoonlijke voorkeur dat iemand die achterbaks, agressief, en gespeend van elk talent is, zo in de watten wordt gelegd.quote:Op maandag 28 april 2008 14:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heerlijk ! Huub verteld nu open en bloot wat wij altijd al roepen![]()
![]()
(ondertussen luister ik naar rising flow radio waar je verzoekjes kan doen)
Waarom niet, het is gewoon de waarheid. En het feit dat Huub hier zo openlijk over mag spreken zegt ook wel iets.quote:
Ik mag toch hopen van niet, laat ze het nu maar eens onderling uitvechten. Opzouten met gastspelers en Rico mag ook oprotten.quote:Op maandag 28 april 2008 14:13 schreef pullup het volgende:
Zouden ze die kasten leeg moeten maken omdat er binnnkort een hoop nieuwe (ex)bewoners moeten gaan slapen of zo ?
Stumpers zijn het. De vraag is al eerder gesteld: Waar zouden ze het over hebben na dat hok als ze het niet meer over Huub kunnen hebben?quote:Op maandag 28 april 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
Amanda: En al ben je niet getrouwd, je hoort je vriendin te helpen!
Niet elke vriendin heeft een verstand dat nauwelijks boven abnormaal uitkomt, en niet elke vriendin heeft een vent die haar als zodanig behandelt.
Voor zolang de relatie nog duurt, zie ik voornamelijk dat Brian veel en vaak zijn beklag doet over Amanda. En dan zie ik eventueel de familie nog in actie komen om hem 'tegen haar te beschermen' door haar de deur te wijzen.quote:Op maandag 28 april 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stumpers zijn het. De vraag is al eerder gesteld: Waar zouden ze het over hebben na dat hok als ze het niet meer over Huub kunnen hebben?
Ik luister niet eens meer naar die dombo"s.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |