oooooo als dat eens waar mocht zijn.quote:Op maandag 28 april 2008 12:52 schreef Jewscky1 het volgende:
Die smerige tering RAT gaat toch niet huis? (RIOOL)
Ja want Danny schreef akkoord verkeerd.quote:Op maandag 28 april 2008 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt nog én accoord staan en een groot lettertype? Kwestie van andere lay out, vermoed ik. Bij mij staat er voortaan akkoord en het lettertype is een sub.
Moesten ze opruimen of was dat gewoon een spontane ingeving?quote:Op maandag 28 april 2008 13:10 schreef Kaat38 het volgende:
Brian: Huub, Huub, Huub modus!
Meld aan amandel dat Huub geen poot uitsteekt, niet eens zijn vrouw helpt met inpakken.
Hahaha, te lachwekkend dat stel, Claire kan tenminste nog wat zelfstandig sukkel!
Hai Mootie, geen idee of ze dat moesten, waarschijnlijk dat achter een verhuiswagen heeft geregeld zodat al die troep alvast weg kan.quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Moesten ze opruimen of was dat gewoon een spontane ingeving?
Als mijn vriend last heeft van opruimwoede gaat ie maar lekker zn gang, dan ga ik niet meehelpen als ik geen zin heb. En dat geldt andersom ook, als ik mijn kast opruim verwacht ik niet dat hij dat ook gaat doen.
Nadat onder andere ondergetekende hem daarop heb gewezen, staat het bij mij nu juist gespeld.quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
Ja want Danny schreef akkoord verkeerd.
Daarom vind ik ook dat er gewoon netjes geantwoord moet worden op de vragen die andere wannabees stellen aan B en A betreffende de relatie. Net als Huub altijd doet. B en A zien dit als aanval... terwijl de vragen gewoon reeel zijn. Maar dat kunnen ze niet aan. Door simpele vragen te stellen is de kans groot dat Amanda antwoorden geeft die Brian niet kan verdragen en het op ruzie uitdraait. Dat huwelijk blijft vreemd maar Huub en Claire staan iig open voor kritiek.quote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef Prosac het volgende:
Brian wil graag de frustraties van zijn relatie botvieren door negatief te praten over Claire en Huub. Hardstikke fijn voor hem, hij wil een beetje de ideale schoonzoon uithangen. Compensatiegedrag voor de uitgescheurde kringspier van Amanda.'
Ik vraag me wel af in hoeverre Brian zat is van Amanda, misschien komt het ook wel gewoon van het feit dat je 24/7 met elkaar opgescheept zit. Dat zou ik ook met helemaal niemand trekken.
Wat wel fout is, is dat Brian te hard niet wil laten merken dat het niet zo lekker loopt en met alle geweld vast wil houden aan die relatie, misschien niet eens meer voor de back-up, maar voor de "leuke" plaatjes en om niet het slachtoffer van emoties en Jaap/Huub te worden.
Brian zit mijn inziens al een maandje of 3 in de "nog even volhouden met haar Brian" modus, ben benieuwd hoe het na de kooi zal gaan.
Voor Amanda vind ik het wel sneu, die is nog altijd helemaal in de wolken.
Wat een vieze klodder is het toch ook. Bah bah bah..quote:Op maandag 28 april 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
Brian haalt tig vieze slips uit de stapel troep van Amanda.
Amanda: Die zijn niet van mij.........sure Amanda, viezerik.
Ik stel voor we dat Del voortaan klodder noemenquote:Op maandag 28 april 2008 13:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een vieze klodder is het toch ook. Bah bah bah..
Kun je nagaan, Brian heeft inmiddels 4 dozen met kleding gevuld en nog heeft hij voldoende over voor 3 weken. En dan reken ik alle vuilniszakken niet mee die dat hok al verlaten hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 13:47 schreef rooie3 het volgende:
Huub zijn kleding hoeft niet ingepakt te worden,zoveel heeft hij niet.
quote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik stel voor we dat Del voortaan klodder noemen
En dat wijf heeft alles gekregen wat ze maar wilde ,net als Brian.Huub heeft amper een doos kleren.quote:Op maandag 28 april 2008 13:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een vieze klodder is het toch ook. Bah bah bah..
Maar Huub gaat de Gouden Kooi winnen!!quote:Op maandag 28 april 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan, Brian heeft inmiddels 4 dozen met kleding gevuld en nog heeft hij voldoende over voor 3 weken. En dan reken ik alle vuilniszakken niet mee die dat hok al verlaten hebben.
Zo zie je maar dat de verhoudingen echt niet kloppen, maar dat wisten we al.
Graag!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik stel voor we dat Del voortaan klodder noemen
Zit veel post in die dozen en ook de cadeaus voor hun huwelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 13:54 schreef Kaat38 het volgende:
Claire heeft ook een boel spullen trouwens, Huub vraagt zich af wat er in zit allemaal, Claire: weet ik veel, Huub lachen
Palma heeft Claire verteld dat Mike niet meer werkt, dat is dus ook mislukt, Mike is een zak hooi!
(en ik heb hooikoorts)
Heeft Brian überhaupt nog eens geïnformeerd naar Mike nadat hij een paar weken terug weer als sociaal werker naar voren werd geschoven?quote:Op maandag 28 april 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat José heeft gehoord dat Mike niet meer werkt. Dus toch.
gelijk heeft hijquote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Kinga het volgende:
Huub weer over dat hij het langst in de villa zit.
Ik wapper even mee! eindelijk!quote:Op maandag 28 april 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, Huub wil dat de telling van Brian begint nadat hij een nachtje in de Witte Bergen heeft geslapen.
Hij wil GBOR bellen, omdat hij de langstzittende wannabe is.![]()
![]()
Bij mijn weten niet. Brian informeert alleen naar Mike als de FEBO de opdracht geeft en hij zijn tv momentje kan pakken.quote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Heeft Brian überhaupt nog eens geïnformeerd naar Mike nadat hij een paar weken terug weer als sociaal werker naar voren werd geschoven?
quote:Op maandag 28 april 2008 13:59 schreef mazaru het volgende:
Rat heeft een aantekening gemaakt dat hij contact op gaat nemen met het Guiness book of records.
Om te zorgen dat hij er in komt.
Huub zegt dat hij dan ook contact op gaat nemen met hen, om bezwaar aan te tekenen omdat hij een nacht uit de villa is geweest omdat hij het niet meer uit hield.
En dat Huub de langstzittende miljonair is.
Goed zo Huub!!
Ik denk dat je niet de enige bent die daar bezwaar tegen zal aantekenen!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |