.
 .

Ja want Danny schreef akkoord verkeerd.quote:Op maandag 28 april 2008 12:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hebt nog én accoord staan en een groot lettertype? Kwestie van andere lay out, vermoed ik. Bij mij staat er voortaan akkoord en het lettertype is een sub.

Moesten ze opruimen of was dat gewoon een spontane ingeving?quote:Op maandag 28 april 2008 13:10 schreef Kaat38 het volgende:
Brian: Huub, Huub, Huub modus!
Meld aan amandel dat Huub geen poot uitsteekt, niet eens zijn vrouw helpt met inpakken.
Hahaha, te lachwekkend dat stel, Claire kan tenminste nog wat zelfstandig sukkel!

Hai Mootie, geen idee of ze dat moesten, waarschijnlijk dat achter een verhuiswagen heeft geregeld zodat al die troep alvast weg kan.quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef mootie het volgende:
[..]
Moesten ze opruimen of was dat gewoon een spontane ingeving?
Als mijn vriend last heeft van opruimwoede gaat ie maar lekker zn gang, dan ga ik niet meehelpen als ik geen zin heb. En dat geldt andersom ook, als ik mijn kast opruim verwacht ik niet dat hij dat ook gaat doen.

Nadat onder andere ondergetekende hem daarop heb gewezen, staat het bij mij nu juist gespeld.quote:Op maandag 28 april 2008 13:12 schreef Dementor het volgende:
Ja want Danny schreef akkoord verkeerd.

Daarom vind ik ook dat er gewoon netjes geantwoord moet worden op de vragen die andere wannabees stellen aan B en A betreffende de relatie. Net als Huub altijd doet. B en A zien dit als aanval... terwijl de vragen gewoon reeel zijn. Maar dat kunnen ze niet aan. Door simpele vragen te stellen is de kans groot dat Amanda antwoorden geeft die Brian niet kan verdragen en het op ruzie uitdraait. Dat huwelijk blijft vreemd maar Huub en Claire staan iig open voor kritiek.quote:Op maandag 28 april 2008 13:19 schreef Prosac het volgende:
Brian wil graag de frustraties van zijn relatie botvieren door negatief te praten over Claire en Huub. Hardstikke fijn voor hem, hij wil een beetje de ideale schoonzoon uithangen. Compensatiegedrag voor de uitgescheurde kringspier van Amanda.'
Ik vraag me wel af in hoeverre Brian zat is van Amanda, misschien komt het ook wel gewoon van het feit dat je 24/7 met elkaar opgescheept zit. Dat zou ik ook met helemaal niemand trekken.
Wat wel fout is, is dat Brian te hard niet wil laten merken dat het niet zo lekker loopt en met alle geweld vast wil houden aan die relatie, misschien niet eens meer voor de back-up, maar voor de "leuke" plaatjes en om niet het slachtoffer van emoties en Jaap/Huub te worden.
Brian zit mijn inziens al een maandje of 3 in de "nog even volhouden met haar Brian" modus, ben benieuwd hoe het na de kooi zal gaan.
Voor Amanda vind ik het wel sneu, die is nog altijd helemaal in de wolken.

Wat een vieze klodder is het toch ook. Bah bah bah..quote:Op maandag 28 april 2008 13:39 schreef beequeen het volgende:
Brian haalt tig vieze slips uit de stapel troep van Amanda.
Amanda: Die zijn niet van mij.........sure Amanda, viezerik.

Ik stel voor we dat Del voortaan klodder noemenquote:Op maandag 28 april 2008 13:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een vieze klodder is het toch ook. Bah bah bah..

Kun je nagaan, Brian heeft inmiddels 4 dozen met kleding gevuld en nog heeft hij voldoende over voor 3 weken. En dan reken ik alle vuilniszakken niet mee die dat hok al verlaten hebben.quote:Op maandag 28 april 2008 13:47 schreef rooie3 het volgende:
Huub zijn kleding hoeft niet ingepakt te worden,zoveel heeft hij niet.

quote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik stel voor we dat Del voortaan klodder noemen

En dat wijf heeft alles gekregen wat ze maar wilde ,net als Brian.Huub heeft amper een doos kleren.quote:Op maandag 28 april 2008 13:43 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een vieze klodder is het toch ook. Bah bah bah..

Maar Huub gaat de Gouden Kooi winnen!!quote:Op maandag 28 april 2008 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun je nagaan, Brian heeft inmiddels 4 dozen met kleding gevuld en nog heeft hij voldoende over voor 3 weken. En dan reken ik alle vuilniszakken niet mee die dat hok al verlaten hebben.
Zo zie je maar dat de verhoudingen echt niet kloppen, maar dat wisten we al.

Graag!!!!quote:Op maandag 28 april 2008 13:48 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Ik stel voor we dat Del voortaan klodder noemen

Zit veel post in die dozen en ook de cadeaus voor hun huwelijk.quote:Op maandag 28 april 2008 13:54 schreef Kaat38 het volgende:
Claire heeft ook een boel spullen trouwens, Huub vraagt zich af wat er in zit allemaal, Claire: weet ik veel, Huub lachen
Palma heeft Claire verteld dat Mike niet meer werkt, dat is dus ook mislukt, Mike is een zak hooi!
(en ik heb hooikoorts)

Heeft Brian überhaupt nog eens geïnformeerd naar Mike nadat hij een paar weken terug weer als sociaal werker naar voren werd geschoven?quote:Op maandag 28 april 2008 13:54 schreef beequeen het volgende:
Huub zegt dat José heeft gehoord dat Mike niet meer werkt. Dus toch.

gelijk heeft hijquote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Kinga het volgende:
Huub weer over dat hij het langst in de villa zit.

Ik wapper even mee! eindelijk!quote:Op maandag 28 april 2008 13:58 schreef beequeen het volgende:
Zo dan, Huub wil dat de telling van Brian begint nadat hij een nachtje in de Witte Bergen heeft geslapen.
Hij wil GBOR bellen, omdat hij de langstzittende wannabe is.

Bij mijn weten niet. Brian informeert alleen naar Mike als de FEBO de opdracht geeft en hij zijn tv momentje kan pakken.quote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Copycat het volgende:
Heeft Brian überhaupt nog eens geïnformeerd naar Mike nadat hij een paar weken terug weer als sociaal werker naar voren werd geschoven?

quote:Op maandag 28 april 2008 13:59 schreef mazaru het volgende:
Rat heeft een aantekening gemaakt dat hij contact op gaat nemen met het Guiness book of records.
Om te zorgen dat hij er in komt.
Huub zegt dat hij dan ook contact op gaat nemen met hen, om bezwaar aan te tekenen omdat hij een nacht uit de villa is geweest omdat hij het niet meer uit hield.
En dat Huub de langstzittende miljonair is.
Goed zo Huub!!
Ik denk dat je niet de enige bent die daar bezwaar tegen zal aantekenen!!!!!

Heerlijk ! Huub verteld nu open en bloot wat wij altijd al roepenquote:Op maandag 28 april 2008 13:59 schreef Disana het volgende:
Huub: Brian is beschermd... oeh! (en hij doet een hand voor zijn mond)

Vraagje: Jij zei een tijdje geleden dat je een brief zou schrijven aan het GBOR over dit onderwerp. Heb je dit nog gedaan?quote:

Dat is echt een mega dis to Brian... ik hoop dat ze dat doorzetten.... Jammer dat ze gisteren Brian niet hebben gefeliciteerd met z'n jaardag. Dit is eigenlijk maar een klein iets maar een mega grooot ding. Brian niet meer de langstzittende miljonair.quote:Op maandag 28 april 2008 13:57 schreef Disana het volgende:
Jaap is het niet met Huub eens. Dan kun je ook wel gaan rekeken vanaf dat je een keer naar de dokter bent geweest.
Huub noemde weer dat Brians telling begon na zijn nacht in De Witte Bergen.

Febo zal hier nooit mee akkoord gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 14:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is echt een mega dis to Brian... ik hoop dat ze dat doorzetten.... Jammer dat ze gisteren Brian niet hebben gefeliciteerd met z'n jaardag. Dit is eigenlijk maar een klein iets maar een mega grooot ding. Brian niet meer de langstzittende miljonair.

Een tijdje geleden over Amanda en nu over Brian. En ik kan het nog steeds niet anders zien dan persoonlijke voorkeur dat iemand die achterbaks, agressief, en gespeend van elk talent is, zo in de watten wordt gelegd.quote:Op maandag 28 april 2008 14:03 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Heerlijk ! Huub verteld nu open en bloot wat wij altijd al roepen

(ondertussen luister ik naar rising flow radio waar je verzoekjes kan doen)

Waarom niet, het is gewoon de waarheid. En het feit dat Huub hier zo openlijk over mag spreken zegt ook wel iets.quote:

Ik mag toch hopen van niet, laat ze het nu maar eens onderling uitvechten. Opzouten met gastspelers en Rico mag ook oprotten.quote:Op maandag 28 april 2008 14:13 schreef pullup het volgende:
Zouden ze die kasten leeg moeten maken omdat er binnnkort een hoop nieuwe (ex)bewoners moeten gaan slapen of zo ?

Stumpers zijn het. De vraag is al eerder gesteld: Waar zouden ze het over hebben na dat hok als ze het niet meer over Huub kunnen hebben?quote:Op maandag 28 april 2008 14:15 schreef Disana het volgende:
Amanda: En al ben je niet getrouwd, je hoort je vriendin te helpen!
Niet elke vriendin heeft een verstand dat nauwelijks boven abnormaal uitkomt, en niet elke vriendin heeft een vent die haar als zodanig behandelt.

Voor zolang de relatie nog duurt, zie ik voornamelijk dat Brian veel en vaak zijn beklag doet over Amanda. En dan zie ik eventueel de familie nog in actie komen om hem 'tegen haar te beschermen' door haar de deur te wijzen.quote:Op maandag 28 april 2008 14:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Stumpers zijn het. De vraag is al eerder gesteld: Waar zouden ze het over hebben na dat hok als ze het niet meer over Huub kunnen hebben?
Ik luister niet eens meer naar die dombo"s.

Net als haar spullen die ze bij Rog heeft achtergelaten. Zelfde laken een pak.quote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef Disana het volgende:
Alle zeven dozen gaan naar Brians appartement. Het is de vraag of Amanda ooit nog iets terug ziet van haar spullen.

Aha! Het is echt de tekst toen van Nena.quote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef mootie het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6973/
Daar is ie! Het liefdesduet!

Je zou hem en zijn vriendin toch in je restaurant krijgen.quote:

Thanx Moots.quote:

Er staat nergens dat je elke avond in de villa moet slapen.quote:Op maandag 28 april 2008 14:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, het is gewoon de waarheid. En het feit dat Huub hier zo openlijk over mag spreken zegt ook wel iets.

Beetje kansloos dit van Huub...maar past daarom wel bij hem.
 Beetje kansloos dit van Huub...maar past daarom wel bij hem.   

Joop Braakhekke watch out.quote:Op maandag 28 april 2008 14:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je zou hem en zijn vriendin toch in je restaurant krijgen.

Ontroerend en verfrissendquote:Op maandag 28 april 2008 14:27 schreef mootie het volgende:
http://forum.headliner.nl/topic-6973/
Daar is ie! Het liefdesduet!

Ach het gaat erom dat het gewoon een leuke dis is. Brian klopt zichzelf toch altijd op de borst dat ie de langstzittende is? Het gaat er dan ook niet echt om of het waar is maar hoe Brian er mee omgaat. Ik vind hem leuk en subtiel. Veel beter dan het niveau Brian en Amanda. Iemand beschuldigen van racisme en verkrachting vind ik echt te ver gaan.quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef T-lex het volgende:
[..]
Er staat nergens dat je elke avond in de villa moet slapen.
Brian is nooit gediscualificeerd dus wat wil Huub bereiken. Zolang je niet uit het spel ligt neem je nog steeds deel aan dat zelfde spel.Beetje kansloos dit van Huub...maar past daarom wel bij hem.

Wat ook heel bijzonder is, je verstaat er geen hol van maar toch pik je die verrassende graftoon eruit.quote:

Ja, maar voor Huub gelden er wél regelsquote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:
Bij Huub zijn ze ook gewoon opnieuw begonnen met tellen toen hij tijdelijk niet in de villa heeft geslapen.

Wij kennen het regelboek niet hè, Huub wel. Er zal ongetwijfeld een regel bestaan over een onafgebroken verblijf in dat hok, anders zou Huub er niet over beginnen. Niks kansloos, gewoon logica.quote:Op maandag 28 april 2008 14:31 schreef T-lex het volgende:
Er staat nergens dat je elke avond in de villa moet slapen.
Brian is nooit gediscualificeerd dus wat wil Huub bereiken. Zolang je niet uit het spel ligt neem je nog steeds deel aan dat zelfde spel.Beetje kansloos dit van Huub...maar past daarom wel bij hem.

Verschil is dat achter bij Brian net doet alsof die hele nacht met Natasia in de Witte Bergen nooit heeft plaatsgevonden. Is simpelweg onder het vloerkleed geveegd. Uiteraard niet professioneel, dus wij weten wel beter. Zoals altijdquote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:
Bij Huub zijn ze ook gewoon opnieuw begonnen met tellen toen hij tijdelijk niet in de villa heeft geslapen.
 .
 .

Natuurlijk, oneindig gevangen in luxe. Niet oneindig min een dagje witte bergen. Me hoela!quote:Op maandag 28 april 2008 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wij kennen het regelboek niet hè, Huub wel. Er zal ongetwijfeld een regel bestaan over een onafgebroken verblijf in dat hok, anders zou Huub er niet over beginnen. Niks kansloos, gewoon logica.

Huub de langstzittende miljonair......!!!quote:Op maandag 28 april 2008 14:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Natuurlijk, oneindig gevangen in luxe. Niet oneindig min een dagje witte bergen. Me hoela!
Whehehe, Brian!

niet waar skattie.........quote:Op maandag 28 april 2008 14:33 schreef Prosac het volgende:

nee das Huub en daarom wint Huub nu ook de kooi ik zeg jaaaaaaaaa ik hou dr vanquote:Op maandag 28 april 2008 14:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is echt een mega dis to Brian... ik hoop dat ze dat doorzetten.... Jammer dat ze gisteren Brian niet hebben gefeliciteerd met z'n jaardag. Dit is eigenlijk maar een klein iets maar een mega grooot ding. Brian niet meer de langstzittende miljonair.

Ik begin nu toch weer te twijfelen. Stel dat ze het zo draaien dat Brain met toestemming dat hok heeft verlaten, kan zomaar. We hebben gekkere dingen zien gebeuren in dat hok, zeker als het off stream of tijdens een SL gebeurde.quote:Op maandag 28 april 2008 14:41 schreef akveor het volgende:
Huub de langstzittende miljonair......!!!
quote:Hoewel de Miljonairs in de Gouden Kooi in de watten zullen worden gelegd, zijn er wel een aantal regels binnen het spel die gevolgd moeten worden.
Behalve de hoofdregel dat de Miljonairs de Villa en de bijbehorende tuin zonder toestemming niet mogen verlaten, zijn er nog een flink aantal regels die de strijd om de Villa en het geldbedrag in goede banen moeten leiden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |