A vindt ineens allemaal verloren gewaande artikelen terug!quote:Op maandag 28 april 2008 11:28 schreef T-lex het volgende:
Toch is er een aardige opruiming aan de gang...Doos zit al bijna vol met post die naar huis gaat. (lees: richting Kenneth)
Post is nu (grotendeels) uitgezocht...ze hebben de smaak te pakken en Amanda gaat d'r kast opruimen. Ze loopt met flinke stapels richting het bed en daar begint al een aardige hoop te komen.![]()
In your dreams. Als ze iets gedragen heeft flikkert ze het zo in de kast. Wat zal het stinken zeg.quote:
Ik hoorde die Ferret (of zo?? ) al op de achtergrond met een wat afgeknepen stemmetje: "wat een lucht" zeggenquote:Op maandag 28 april 2008 11:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
In your dreams. Als ze iets gedragen heeft flikkert ze het zo in de kast. Wat al het stinken zeg.
Dat bedoel ik, kan toch niet missen. Vies wijf.quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef pullup het volgende:
Ik hoorde die Ferret (of zo?? ) al op de achtergrond met een wat afgeknepen stemmetje: "wat een lucht" zeggen
Er ligt wel een goed jaarsalarisje aan kleding op het bedquote:Op maandag 28 april 2008 11:41 schreef Kinga het volgende:
Wat een zooi!
quote:Op maandag 28 april 2008 11:34 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoorde die Ferret (of zo?? ) al op de achtergrond met een wat afgeknepen stemmetje: "wat een lucht" zeggen
Volgens mij heeft hij het nu al gehad, hij smijt in ieder geval al een paar minuten al het schoeisel van het bed af.quote:Op maandag 28 april 2008 11:45 schreef mootie het volgende:
En dan zo pianospelen, dan bijft de zooi liggen, hoe lang tot het Brian gaat irriteren?
Ja, dat is een positief punt van Brianquote:Op maandag 28 april 2008 11:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, kan toch niet missen. Vies wijf.
Alleen al om die reden gaat het straks mis tussen die 2, Brian is super netjes.
Dat is ook verschrikkelijk goor, al die schoenen op het bed.quote:Op maandag 28 april 2008 11:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het nu al gehad, hij smijt in ieder geval al een paar minuten al het schoeisel van het bed af.
goeiemorgen, wat een leuke capsquote:Op maandag 28 april 2008 11:36 schreef akveor het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Goedemorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |