Die Palma, zeg dan gewoon niks.quote:Op maandag 28 april 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
José loopt een beetje te lobbyen bij Ivar. Ze vraagt of het mogelijk is een cd van Huub op te nemen, anders kunnen de streamers na 22 mei niet meer slapen..
Hadden de fans gevraagd op now live aan haar.Die vonden het gevaarlijk omdat Brian met zijn kracht de adamsappel van Huub heeft dichtgeknepen.quote:Op maandag 28 april 2008 11:52 schreef beequeen het volgende:
José loopt een beetje te lobbyen bij Ivar. Ze vraagt of het mogelijk is een cd van Huub op te nemen, anders kunnen de streamers na 22 mei niet meer slapen.
Ze zegt ook dat Huub een bezoekje moet brengen aan de arts, zijn keel is nog steeds dik.
Ik hoop wel dat dit Brian ook verteld wordt door Palmaquote:Op maandag 28 april 2008 11:56 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hadden de fans gevraagd op now live aan haar.Die vonden het gevaarlijk omdat Brian met zijn kracht de adamsappel van Huub heeft dichtgeknepen.
Denk jij dat dat mag.Iedereen die binnen komt ,mag wel vertellen wat Huub allemaal fout deed,maar als Brian iets doet mag het ineens niet.Het is gewoon belachelijk hoeveel dat stel beschermd is.quote:Op maandag 28 april 2008 11:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dit Brian ook verteld wordt door Palma
Mwoah, ik heb dat nu een tijdje zitten bekijken en het ziet er allemaal waardeloos uit, misschien is het dat niet, maar het lijken allemaal floddertopjes.quote:Op maandag 28 april 2008 11:42 schreef pullup het volgende:
[..]
Er ligt wel een goed jaarsalarisje aan kleding op het bed
wat een schande en das nog maar het begin vermoed ik.quote:
ja en dan wetende dat ze altijd stink voeten heeft die naar kaas stinken zoals brajen altijd zegtquote:Op maandag 28 april 2008 11:49 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat is ook verschrikkelijk goor, al die schoenen op het bed.
Ja , ik. Jammer dat hij me niet kon horen.quote:Op maandag 28 april 2008 12:06 schreef akveor het volgende:
Is er iemand die Brian gisteren gefeliciteerd heeft met z'n jaardag? Het was gisteren een jaar geleden dat hij een nachtje buiten de villa heeft doorgebracht.
Misschien omdat het haar moeder is ?quote:Op maandag 28 april 2008 12:09 schreef beequeen het volgende:
Hoor ik Amanda nu zeggen dat haar moeder een leesbril draagt.....hoe weet ze dat?
quote:Op maandag 28 april 2008 12:14 schreef Kinga het volgende:
Jesus, Claire heeft haar zooi ook even op bed gelegd...
Zo begon het bij B&A ook....quote:Op maandag 28 april 2008 12:16 schreef fredfik het volgende:
[..]
is alleen maar wat post en wat kado,s van het huwelijk zo te zien
geen kleren en schoenen zoals bij de del en de rat
Ben ondertussen ook op VOL en Nowlife aan het posten. Misschien bedenken ze nog een leuke aktie...quote:Op maandag 28 april 2008 12:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja , ik. Jammer dat hij me niet kon horen.
Daar ben ik na bijlezen inderdaad heel erg benieuwd naar!quote:Op maandag 28 april 2008 12:22 schreef mootie het volgende:
Is er nog steeds geen fimpje van het coole loveduet?
Waarschijnlijk zaten alle filmpjesmakers ook verstijfd van schrik te luisterenquote:Op maandag 28 april 2008 12:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar ben ik na bijlezen inderdaad heel erg benieuwd naar!
Hebben ze - A en B - al samen gezongen?quote:Op maandag 28 april 2008 12:22 schreef mootie het volgende:
Is er nog steeds geen fimpje van het coole loveduet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |