Tokio Hotel in het Duits is nog best te pruimen hoor, vind ik. Stukken beter dan die neppe Engelstalige meuk waarvan ze niet eens weten wat ze zingenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:12 schreef borisz het volgende:
Tja BZN kreeg Ahoy vol. Maar dat kreeg Tokio Hotel ook!
wel mooi mensen die ironie kunnen waarderen !quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:23 schreef Bos81 het volgende:
De kroegnaam Nederlandstalig noemen en dan in het Engels verdergaan
Doe ik ook hoor, ik vond dat icoontje het er het beste bij passen al kan het anders geintrepeteerd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel mooi mensen die ironie kunnen waarderen !
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:43 schreef borisz het volgende:
Gomes + Valckx wordt het dus nu.
en Stomp moet zijn bril af doen.
Tja Reker moet ophoepelen lijkt het dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je voor 1 keer een keer duidelijk zijn in je posts in plaats van ons te laten zoeken waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja Reker moet ophoepelen lijkt het dus.
Stomp = Jeroen Stomphorst, presentator sportjournaal.
Wel de bril omhoog he. We hebben hier maar 1 toilet en de dames moeten ook nogquote:
Wij hebben er 2.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel de bril omhoog he. We hebben hier maar 1 toilet en de dames moeten ook nog
Wij ookquote:
Precies. De jongerenkroeg rules.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:17 schreef Messenga het volgende:
In de jongerenkroeg zijn er gewoon 2. Zoals 't hoort.
Je hebt nog 9 minuten.quote:
Oude mannen hé.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. De jongerenkroeg rules.
Nu bos en tong weggaan is de kroeg van ons! Muaha!
Si.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef tha_dark het volgende:
Nederlandstalig? No puedo hablar en español acà?
Een dubbele svp.quote:
Dilemmaquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
Trusten ik moet vroeg naar bed. Fit Zijn voor NIVO Sparta - Ajax.
De eerste keer in mijn leven dat ik hoop dat Ajax verliest.
Advocaatje?quote:
Maar dat is een oma...quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nu ga je van je jongerenkroeg idee af
We zijn er net achter dat Mess en ik toch allebei toyboys zijn, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Boswandeling met oma doen, vruchtjes van me?
de fiets mag alleen geen lekke banden hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:16 schreef Messenga het volgende:
Op een oude fiets moet je 't leren is 't spreekwoord toch?
Ohnee, jij hebt al een ouwe hark.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar zo veel hoef ik niet meer bij te leren hoor.
Och, ik ben zo stijf.quote:
Dit is pas de eerste keer dat ze dit seizoen tegen elkaar moeten?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
Trusten ik moet vroeg naar bed. Fit Zijn voor NIVO Sparta - Ajax.
De eerste keer in mijn leven dat ik hoop dat Ajax verliest.
Tweede keer, maar andere duel was uit en daar is tong niet geweest denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste keer dat ze dit seizoen tegen elkaar moeten?
Oeps, oma was in slaap gevallenquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
We zijn er net achter dat Mess en ik toch allebei toyboys zijn, dus waarom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:32 schreef zoalshetis het volgende:
sch is een linkse, uitdijende man op fok! die denkt dat hij journalist is en daar ook naar handelt. zoals een linkse journalist betaamt.
Ah leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:35 schreef borisz het volgende:
Stoke City topic staar klaar. Ze zijn bijna gepromoveerd naar de PL.
Promotie gaat nog niet door, topic wel. Volgende week is een punt genoeg.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:35 schreef borisz het volgende:
Stoke City topic staar klaar. Ze zijn bijna gepromoveerd naar de PL.
pics?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Hola!
* FrankyMcG heeft een weekje vakantie!
Vanavond 3-gangen dinertje voor de MILF!
Vanaf het begin al een kansloze bedoening voor IJsselmeervogels. Tegenstand was de derby onwaardigquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Spakenburg - Ijsselmeervogels 7-1
Wanneer kom je eindelijk thuisquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:29 schreef SCH het volgende:
Bluezz, de ricotta taart op het pleintje bij de Citta de Ferrer kan ik je aanbevelen
Bij dezequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:27 schreef tong80 het volgende:
Net de eindstand van DOVO - Nunspeet bekend. Nunspeet wint met 1-4. We staan nu 7 punten achter met nog 2 wedstrijden te spelen. Gedegradeerd dus uit de hoofdklasse. Was mooi om mee te maken. Eigenlijk speelden we een beetje boven onze stand. Maar dit jaar nemen ze ons niet meer af. Troost me
Achteraf wel maar met een beetje geluk waren we er in geblevenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Arme tong. Was het toch een NIVOtje te hoog.
Er zit hier iemand naast me die ook al een kreeft aan het imiteren isquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een rooie kop en het doet best zeer
Bij dezenquote:
Morgen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
Ray wanneer komt Ajax ronde 2 ? Het stond vorige week als eerste op de agenda ?
[EK] kwam er tussen, wilde daar wat dingetjes voor doenquote:
Het korps topic voor ek2008 oa dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
[EK] kwam er tussen, wilde daar wat dingetjes voor doen.
Yup, en wat meerdere dingen die je niet kan zienquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Het korps topic voor ek2008 oa dus. Zijn mooie banners geworden zo
Toch een beetje mijn topic
Wel.quote:
Het korps topic?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Het korps topic voor ek2008 oa dus. Zijn mooie banners geworden zo
Toch een beetje mijn topic
Ah okquote:
Er is een speciaal pakketje met een PS3 en twee controllers.quote:Op zondag 27 april 2008 00:18 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, wat is GTA IV cool. Ik zou er zo een nieuwe PS3 of Xbox voor kopen.
Zal wel prijzig zijn, ik ben niet zo van de consoles eigenlijk. GTA IV zal wel op de PC komen, duurt helaas een tijdje, maar volgens mij is de kwaliteit en de beleving toch vetter met een console (toetsenbord + muis tegenover controller).quote:Op zondag 27 april 2008 00:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er is een speciaal pakketje met een PS3 en twee controllers.
Aldus ons Messenga.
Ik ben ontroostbaar. Maar ons tweede is wel kampioen gewordenquote:
Volgens mij is er nog altijd geen Blu-Ray speler zo goedkoop..quote:Op zondag 27 april 2008 00:41 schreef RayMania het volgende:
Duídelijk een nee. Wat een geld. Bijna 1000 ouderwetse guldentjes.
dan heb je de arcade versie van de xbox je moet op z'n minst een premium kopen. Eigenlijk sowieso een xbox veruit superieur aan de ps3quote:Op zondag 27 april 2008 00:42 schreef Messenga het volgende:
Tja. Je kan ook 250 + 69 neerleggen voor de X360 versie.
Mag eerst de prijs van BRDVD wel eens mogen dalen.quote:Op zondag 27 april 2008 00:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog altijd geen Blu-Ray speler zo goedkoop..
Arcadeversie is 199quote:Op zondag 27 april 2008 00:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
dan heb je de arcade versie van de xbox je moet op z'n minst een premium kopen. Eigenlijk sowieso een xbox veruit superieur aan de ps3
Ik ben gratis.quote:
Kan nu nog steeds op je pc hoorquote:Op zondag 27 april 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
Ik had vroeger Pong. Zo heette dat geloof ik. Kon je ping pongen op je TV.
zijn ze al zo goedkoop geworden. Arcade versie heeft alleen geen hdmi aansluiting. Als je de tv er niet voor hebt maakt dat overigens niet uitquote:
En geen harddisk.quote:Op zondag 27 april 2008 00:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
zijn ze al zo goedkoop geworden. Arcade versie heeft alleen geen hdmi aansluiting. Als je de tv er niet voor hebt maakt dat overigens niet uit
Jaaa pongquote:Op zondag 27 april 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
Ik had vroeger Pong. Zo heette dat geloof ik. Kon je ping pongen op je TV.
Is er geen topic over ?quote:Op zondag 27 april 2008 01:10 schreef RayMania het volgende:
Amy. Wat is ze goed hè. Op Nederland 3.
Oh ja, agossie, die zijn helemaal uitgewoondquote:Op zondag 27 april 2008 01:52 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Rare gedachte dat Appelsientje alweer aan het neuken is.
Ben bang van wel. Die finale interesseert me gelukkig nietquote:Op zondag 27 april 2008 08:08 schreef borisz het volgende:
Als je nu wakker bent, slaap je zeker vanavond met de bekerfinale.
Dan moet je ook niet aan Appelsientje denkenquote:
omfgquote:
Welk forum is FC?quote:Op zondag 27 april 2008 13:43 schreef RayMania het volgende:
Tsja. Zoek en kijk of het echt zo is.
[ afbeelding ]
Oh. Forum-Crew.quote:
Ja, daar kunnen wij dus niet in hèquote:
Ik was al bijna vergeten dat ie wasquote:Op zondag 27 april 2008 08:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben bang van wel. Die finale interesseert me gelukkig niet
quote:
Ach ja, dan zijn er al wat andere dingen afgelopenquote:Op zondag 27 april 2008 15:18 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]zap me gek
en straks nog voetbal & snooker
het voetbalseizoen is toch klaar? we hebben toch een kampioenquote:Op zondag 27 april 2008 14:03 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik was al bijna vergeten dat ie was.
Er komt nog een toetje voor veel fansquote:Op zondag 27 april 2008 15:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
het voetbalseizoen is toch klaar? we hebben toch een kampioen
quote:Op zondag 27 april 2008 13:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
Bovendien is ItaloDancer geen mod, dus de volgende keer beter je best doen.
Ik geloof er nog steeds geen kut van.
Ja, maar hij is toch echt blauwquote:Op zondag 27 april 2008 17:45 schreef methodmich het volgende:
DAM mod.... Alsof er dan iemand gaat posten in dat subforum.
quote:Op zondag 27 april 2008 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer thuis. DAM als mod gaat wel goedkomen, EK is maar tijdelijk natuurlijk.
Welke sport is dat? Snookeren of zo?quote:Op zondag 27 april 2008 21:13 schreef Againzender het volgende:
O'Sullivan-Williams is een leuke partij mensen!
Zeggen we lekker niet. Had je maar niet op vakantie moeten gaanquote:Op zondag 27 april 2008 21:20 schreef SCH het volgende:
Heeft appelsientje Ja gezegd?
Ook goed. Dan krijg je het cadeautje niet.quote:Op zondag 27 april 2008 21:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zeggen we lekker niet. Had je maar niet op vakantie moeten gaan
Alsof jij iets voor mij mee zal nemenquote:Op zondag 27 april 2008 21:41 schreef SCH het volgende:
[..]
Ook goed. Dan krijg je het cadeautje niet.
Bos mag mijn kaartje van Barcelona United voor zijn plakboekquote:Op zondag 27 april 2008 21:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Het cadeautje, lekker vaag.
Plakboekquote:Op zondag 27 april 2008 21:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Bos mag mijn kaartje van Barcelona United voor zijn plakboek![]()
Gok eens hoeveel ik er voor betaalde
quote:Op zondag 27 april 2008 21:51 schreef Bos81 het volgende:
Maar grote kans dat je er 100 Euro voor hebt betaald
Zal ik je opgeven?quote:Op zondag 27 april 2008 21:57 schreef Bos81 het volgende:
zo tijd voor Je Zal Het Maar Hebben
Voor welke beperking had je me dan willen opgeven?quote:
Dat lijkt me inderdaad geen pretjequote:Op zondag 27 april 2008 22:08 schreef Memento-Mori het volgende:
nu iemand die aan automutilatie doet
Nee, Hiele is bij Studio Voetbalquote:Op zondag 27 april 2008 23:18 schreef rubbereend het volgende:
zijn jullie dan ook spuiten en slikken aan het kijken?
Precies.quote:Op zondag 27 april 2008 23:53 schreef RayMania het volgende:
Leuke afsluiter bij Studio Voetbal zeg.
quote:Op maandag 28 april 2008 11:12 schreef Ole het volgende:
Ola! uit een op dit moment beetje bewolkt Spanje
Que Tal?
(demn, lastig zo´n Spaans tobo)
quote:
CTRL+ALT+2?quote:Op maandag 28 april 2008 11:24 schreef Ole het volgende:
Ik krijg het apestaartje niet.. Hij staat naast de 2 ipv erboven
Muchos gracias!quote:
<:)quote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
'T was een invasie van Feyenoord shirts vanochtend op't station.
Die zie je normaal nooit.
Opdracht bij Stenders: ga naar het Museumplein, trek een Feyenoord shirt aan, en ga op het 538 podium 'hand in hand' zingenquote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
'T was een invasie van Feyenoord shirts vanochtend op't station.
Die zie je normaal nooit.
whehehe!quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Againzender het volgende:
Opdracht bij Stenders: ga naar het Museumplein, trek een Feyenoord shirt aan, en ga op het 538 podium 'hand in hand' zingen
Een groot feest bleef daar dus wel uit.quote:Op maandag 28 april 2008 11:30 schreef Ole het volgende:
We waren gisteravondin Barcelona, allemaal fans van Alonso
Welke zon ?quote:Op maandag 28 april 2008 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Zit iedereen buiten in de tuin te genieten van de zon of zo?
Noem eens een andere reden dat er 2 uur niks gepost was dan?quote:
Ze durven na Oostenrijk niet meer naar een kroeg dat een keldertje heeftquote:Op maandag 28 april 2008 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Noem eens een andere reden dat er 2 uur niks gepost was dan?
quote:Op maandag 28 april 2008 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze durven na Oostenrijk niet meer naar een kroeg dat een keldertje heeft
Tuurlijk niet, heb je niks aan. Een mod die constant zelf tegen de regels post is geen goede. Daarnaast moet een mod kunnen spellen. Maar goed, de grap is wel geslaagd moet ik zeggen.quote:Op zondag 27 april 2008 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer thuis. DAM als mod gaat wel goedkomen, EK is maar tijdelijk natuurlijk.
Bier is op en wordt straks pas aangevuld.quote:Op maandag 28 april 2008 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Noem eens een andere reden dat er 2 uur niks gepost was dan?
Ikquote:Op maandag 28 april 2008 17:26 schreef rubbereend het volgende:
wie hier hebben eigenlijk een gooi gedaan naar de modfunctie op EK?
Ik? Ja, sorry. Heb 4 uur gefietst.quote:Op maandag 28 april 2008 17:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Bier is op en wordt straks pas aangevuld.
EC had de tap open laten staan
Golfer wil gevraagd wordenquote:Op maandag 28 april 2008 17:26 schreef rubbereend het volgende:
Ben ik de hele dag bezig met het sluiten van m'n eigen topicsquote:
Vlak ervoor...anders viel het te veel opquote:
Ik ben kwisverslaafd neem ze mee en stel ze aan mijquote:Op maandag 28 april 2008 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is de kroeg uit.
Even ergens wat eten en dan quizzen.
* SCH gooide ookquote:Op maandag 28 april 2008 17:26 schreef rubbereend het volgende:
Als ik FA was geweest, had ik je aangenomenquote:
Bah bah, crew. Gadverdamme. Maar wel 2,5 jaar erin zittenquote:
Je snapt er niks van hequote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Bah bah, crew. Gadverdamme. Maar wel 2,5 jaar erin zitten.
Golfer is toch veel langer Mod/crew geweest dan 2.5 jaarquote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bah bah, crew. Gadverdamme. Maar wel 2,5 jaar erin zitten.
Ik hoef er ook niks van te snappenquote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je snapt er niks van he![]()
Ik zou het trouwens ook niet meer willen, heerlijk zo
Nou, ik geef niet af op mods, en of golfer dat doet weet ik niet.quote:Op maandag 28 april 2008 20:52 schreef RayMania het volgende:
Ik hoef er ook niks van te snappen. Ik snap zelf niet waarom je zo'n lange tijd in de crew zit en daarna, als je er uit bent, geregeld afgeeft op het in de crew zitten. Zelfs als er totaal andere mensen inzitten dan vroeger. My two cents.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |