Wanneer kom je eindelijk thuisquote:Op zaterdag 26 april 2008 13:29 schreef SCH het volgende:
Bluezz, de ricotta taart op het pleintje bij de Citta de Ferrer kan ik je aanbevelen
Bij dezequote:Op zaterdag 26 april 2008 21:27 schreef tong80 het volgende:
Net de eindstand van DOVO - Nunspeet bekend. Nunspeet wint met 1-4. We staan nu 7 punten achter met nog 2 wedstrijden te spelen. Gedegradeerd dus uit de hoofdklasse. Was mooi om mee te maken. Eigenlijk speelden we een beetje boven onze stand. Maar dit jaar nemen ze ons niet meer af. Troost me
Achteraf wel maar met een beetje geluk waren we er in geblevenquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:25 schreef EnGCatjuh het volgende:
Arme tong. Was het toch een NIVOtje te hoog.
Er zit hier iemand naast me die ook al een kreeft aan het imiteren isquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ik heb een rooie kop en het doet best zeer
Bij dezenquote:
Morgen.quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:04 schreef borisz het volgende:
Ray wanneer komt Ajax ronde 2 ? Het stond vorige week als eerste op de agenda ?
[EK] kwam er tussen, wilde daar wat dingetjes voor doenquote:
Het korps topic voor ek2008 oa dusquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:14 schreef RayMania het volgende:
[..]
[EK] kwam er tussen, wilde daar wat dingetjes voor doen.
Yup, en wat meerdere dingen die je niet kan zienquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Het korps topic voor ek2008 oa dus. Zijn mooie banners geworden zo
Toch een beetje mijn topic
Wel.quote:
Het korps topic?quote:Op zaterdag 26 april 2008 23:17 schreef borisz het volgende:
[..]
Het korps topic voor ek2008 oa dus. Zijn mooie banners geworden zo
Toch een beetje mijn topic
Ah okquote:
Er is een speciaal pakketje met een PS3 en twee controllers.quote:Op zondag 27 april 2008 00:18 schreef RayMania het volgende:
Jeetje, wat is GTA IV cool. Ik zou er zo een nieuwe PS3 of Xbox voor kopen.
Zal wel prijzig zijn, ik ben niet zo van de consoles eigenlijk. GTA IV zal wel op de PC komen, duurt helaas een tijdje, maar volgens mij is de kwaliteit en de beleving toch vetter met een console (toetsenbord + muis tegenover controller).quote:Op zondag 27 april 2008 00:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Er is een speciaal pakketje met een PS3 en twee controllers.
Aldus ons Messenga.
Ik ben ontroostbaar. Maar ons tweede is wel kampioen gewordenquote:
Volgens mij is er nog altijd geen Blu-Ray speler zo goedkoop..quote:Op zondag 27 april 2008 00:41 schreef RayMania het volgende:
Duídelijk een nee. Wat een geld. Bijna 1000 ouderwetse guldentjes.
dan heb je de arcade versie van de xbox je moet op z'n minst een premium kopen. Eigenlijk sowieso een xbox veruit superieur aan de ps3quote:Op zondag 27 april 2008 00:42 schreef Messenga het volgende:
Tja. Je kan ook 250 + 69 neerleggen voor de X360 versie.
Mag eerst de prijs van BRDVD wel eens mogen dalen.quote:Op zondag 27 april 2008 00:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Volgens mij is er nog altijd geen Blu-Ray speler zo goedkoop..
Arcadeversie is 199quote:Op zondag 27 april 2008 00:45 schreef VoreG het volgende:
[..]
dan heb je de arcade versie van de xbox je moet op z'n minst een premium kopen. Eigenlijk sowieso een xbox veruit superieur aan de ps3
Ik ben gratis.quote:
Kan nu nog steeds op je pc hoorquote:Op zondag 27 april 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
Ik had vroeger Pong. Zo heette dat geloof ik. Kon je ping pongen op je TV.
zijn ze al zo goedkoop geworden. Arcade versie heeft alleen geen hdmi aansluiting. Als je de tv er niet voor hebt maakt dat overigens niet uitquote:
En geen harddisk.quote:Op zondag 27 april 2008 00:51 schreef VoreG het volgende:
[..]
zijn ze al zo goedkoop geworden. Arcade versie heeft alleen geen hdmi aansluiting. Als je de tv er niet voor hebt maakt dat overigens niet uit
Jaaa pongquote:Op zondag 27 april 2008 00:50 schreef tong80 het volgende:
Ik had vroeger Pong. Zo heette dat geloof ik. Kon je ping pongen op je TV.
Is er geen topic over ?quote:Op zondag 27 april 2008 01:10 schreef RayMania het volgende:
Amy. Wat is ze goed hè. Op Nederland 3.
Oh ja, agossie, die zijn helemaal uitgewoondquote:Op zondag 27 april 2008 01:52 schreef tong80 het volgende:
Trusten Hoolers.
Rare gedachte dat Appelsientje alweer aan het neuken is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |