Opdracht bij Stenders: ga naar het Museumplein, trek een Feyenoord shirt aan, en ga op het 538 podium 'hand in hand' zingenquote:Op maandag 28 april 2008 11:26 schreef Messenga het volgende:
[..]
'T was een invasie van Feyenoord shirts vanochtend op't station.
Die zie je normaal nooit.
whehehe!quote:Op maandag 28 april 2008 12:37 schreef Againzender het volgende:
Opdracht bij Stenders: ga naar het Museumplein, trek een Feyenoord shirt aan, en ga op het 538 podium 'hand in hand' zingen
Een groot feest bleef daar dus wel uit.quote:Op maandag 28 april 2008 11:30 schreef Ole het volgende:
We waren gisteravondin Barcelona, allemaal fans van Alonso
Welke zon ?quote:Op maandag 28 april 2008 16:13 schreef Bos81 het volgende:
Zit iedereen buiten in de tuin te genieten van de zon of zo?
Noem eens een andere reden dat er 2 uur niks gepost was dan?quote:
Ze durven na Oostenrijk niet meer naar een kroeg dat een keldertje heeftquote:Op maandag 28 april 2008 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Noem eens een andere reden dat er 2 uur niks gepost was dan?
quote:Op maandag 28 april 2008 16:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze durven na Oostenrijk niet meer naar een kroeg dat een keldertje heeft
Tuurlijk niet, heb je niks aan. Een mod die constant zelf tegen de regels post is geen goede. Daarnaast moet een mod kunnen spellen. Maar goed, de grap is wel geslaagd moet ik zeggen.quote:Op zondag 27 april 2008 21:09 schreef -Vaduz- het volgende:
En weer thuis. DAM als mod gaat wel goedkomen, EK is maar tijdelijk natuurlijk.
Bier is op en wordt straks pas aangevuld.quote:Op maandag 28 april 2008 16:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Noem eens een andere reden dat er 2 uur niks gepost was dan?
Ikquote:Op maandag 28 april 2008 17:26 schreef rubbereend het volgende:
wie hier hebben eigenlijk een gooi gedaan naar de modfunctie op EK?
Ik? Ja, sorry. Heb 4 uur gefietst.quote:Op maandag 28 april 2008 17:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Bier is op en wordt straks pas aangevuld.
EC had de tap open laten staan
Golfer wil gevraagd wordenquote:Op maandag 28 april 2008 17:26 schreef rubbereend het volgende:
Ben ik de hele dag bezig met het sluiten van m'n eigen topicsquote:
Vlak ervoor...anders viel het te veel opquote:
Ik ben kwisverslaafd neem ze mee en stel ze aan mijquote:Op maandag 28 april 2008 19:19 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman is de kroeg uit.
Even ergens wat eten en dan quizzen.
* SCH gooide ookquote:Op maandag 28 april 2008 17:26 schreef rubbereend het volgende:
Als ik FA was geweest, had ik je aangenomenquote:
Bah bah, crew. Gadverdamme. Maar wel 2,5 jaar erin zittenquote:
Je snapt er niks van hequote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
Bah bah, crew. Gadverdamme. Maar wel 2,5 jaar erin zitten.
Golfer is toch veel langer Mod/crew geweest dan 2.5 jaarquote:Op maandag 28 april 2008 20:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
Bah bah, crew. Gadverdamme. Maar wel 2,5 jaar erin zitten.
Ik hoef er ook niks van te snappenquote:Op maandag 28 april 2008 20:41 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je snapt er niks van he![]()
Ik zou het trouwens ook niet meer willen, heerlijk zo
Nou, ik geef niet af op mods, en of golfer dat doet weet ik niet.quote:Op maandag 28 april 2008 20:52 schreef RayMania het volgende:
Ik hoef er ook niks van te snappen. Ik snap zelf niet waarom je zo'n lange tijd in de crew zit en daarna, als je er uit bent, geregeld afgeeft op het in de crew zitten. Zelfs als er totaal andere mensen inzitten dan vroeger. My two cents.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |