Tokio Hotel in het Duits is nog best te pruimen hoor, vind ik. Stukken beter dan die neppe Engelstalige meuk waarvan ze niet eens weten wat ze zingenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:12 schreef borisz het volgende:
Tja BZN kreeg Ahoy vol. Maar dat kreeg Tokio Hotel ook!
wel mooi mensen die ironie kunnen waarderen !quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:23 schreef Bos81 het volgende:
De kroegnaam Nederlandstalig noemen en dan in het Engels verdergaan
Doe ik ook hoor, ik vond dat icoontje het er het beste bij passen al kan het anders geintrepeteerd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wel mooi mensen die ironie kunnen waarderen !
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:43 schreef borisz het volgende:
Gomes + Valckx wordt het dus nu.
en Stomp moet zijn bril af doen.
Tja Reker moet ophoepelen lijkt het dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kun je voor 1 keer een keer duidelijk zijn in je posts in plaats van ons te laten zoeken waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Tja Reker moet ophoepelen lijkt het dus.
Stomp = Jeroen Stomphorst, presentator sportjournaal.
Wel de bril omhoog he. We hebben hier maar 1 toilet en de dames moeten ook nogquote:
Wij hebben er 2.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Wel de bril omhoog he. We hebben hier maar 1 toilet en de dames moeten ook nog
Wij ookquote:
Precies. De jongerenkroeg rules.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:17 schreef Messenga het volgende:
In de jongerenkroeg zijn er gewoon 2. Zoals 't hoort.
Je hebt nog 9 minuten.quote:
Oude mannen hé.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:20 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. De jongerenkroeg rules.
Nu bos en tong weggaan is de kroeg van ons! Muaha!
Si.quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:25 schreef tha_dark het volgende:
Nederlandstalig? No puedo hablar en español acà?
Een dubbele svp.quote:
Dilemmaquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
Trusten ik moet vroeg naar bed. Fit Zijn voor NIVO Sparta - Ajax.
De eerste keer in mijn leven dat ik hoop dat Ajax verliest.
Advocaatje?quote:
Maar dat is een oma...quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Nu ga je van je jongerenkroeg idee af
We zijn er net achter dat Mess en ik toch allebei toyboys zijn, dus waarom niet?quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:14 schreef Bluezz het volgende:
Boswandeling met oma doen, vruchtjes van me?
de fiets mag alleen geen lekke banden hebben.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:16 schreef Messenga het volgende:
Op een oude fiets moet je 't leren is 't spreekwoord toch?
Ohnee, jij hebt al een ouwe hark.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik weet niet hoe het met jou zit, maar zo veel hoef ik niet meer bij te leren hoor.
Och, ik ben zo stijf.quote:
Dit is pas de eerste keer dat ze dit seizoen tegen elkaar moeten?quote:Op vrijdag 25 april 2008 23:19 schreef tong80 het volgende:
Trusten ik moet vroeg naar bed. Fit Zijn voor NIVO Sparta - Ajax.
De eerste keer in mijn leven dat ik hoop dat Ajax verliest.
Tweede keer, maar andere duel was uit en daar is tong niet geweest denk ik.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dit is pas de eerste keer dat ze dit seizoen tegen elkaar moeten?
Oeps, oma was in slaap gevallenquote:Op zaterdag 26 april 2008 00:15 schreef EnGCatjuh het volgende:
We zijn er net achter dat Mess en ik toch allebei toyboys zijn, dus waarom niet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:32 schreef zoalshetis het volgende:
sch is een linkse, uitdijende man op fok! die denkt dat hij journalist is en daar ook naar handelt. zoals een linkse journalist betaamt.
Ah leuk.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:35 schreef borisz het volgende:
Stoke City topic staar klaar. Ze zijn bijna gepromoveerd naar de PL.
Promotie gaat nog niet door, topic wel. Volgende week is een punt genoeg.quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:35 schreef borisz het volgende:
Stoke City topic staar klaar. Ze zijn bijna gepromoveerd naar de PL.
pics?quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:33 schreef FrankyMcG het volgende:
Hola!
* FrankyMcG heeft een weekje vakantie!
Vanavond 3-gangen dinertje voor de MILF!
Vanaf het begin al een kansloze bedoening voor IJsselmeervogels. Tegenstand was de derby onwaardigquote:Op zaterdag 26 april 2008 17:49 schreef tong80 het volgende:
Trouwens Spakenburg - Ijsselmeervogels 7-1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |