Dat wist ikquote:
Hoe moest het dan ? Ik kon geen link naar een standaard OP vinden in de vorige OPquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:43 schreef Sackboy het volgende:
DaMook, you're doing it wrong!
Haha, nee ik zie dat je hem nu gefixt hebtquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe moest het dan ? Ik kon geen link naar een standaard OP vinden in de vorige OP.
we moeten hem ook vastleggen op wiki ofzoquote:
Ik zie wel dat er nog steeds een stukmistquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haha, nee ik zie dat je hem nu gefixt hebt
Goed begin van dit topic. Graag zie ik snel aanvullingenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
we moeten hem ook vastleggen op wiki ofzo
dit zuigt
lijst met winkels in rotterdam die om 0.00 uur maandagnacht verkopen.
....
ik kijk af en toe zo live feed, maar dan alleen als er iemand gewoon door de stad loopt te rausen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:47 schreef devv05 het volgende:
Jullie zijn echt gek dat jullie alles laten spoilen.
Ik vind het wel cool om te zienquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:47 schreef devv05 het volgende:
Jullie zijn echt gek dat jullie alles laten spoilen.
je hebt een manboob in je userIconquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:05 schreef latin_LiZzY het volgende:
Die soundtracks zijn echt geweldig. Beste ingame muziek ooit.
Ik bedoel, LCD Soundsystem op je radio, wat wil je nog meer
Ik heb de lijsten nog niet bekeken maar hier ben ik het 100% mee eens.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:05 schreef latin_LiZzY het volgende:
Die soundtracks zijn echt geweldig. Beste ingame muziek ooit.
Ik bedoel, LCD Soundsystem op je radio, wat wil je nog meer
Niet grappigquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:18 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ze zijn weer aan het streamen!
http://www.justin.tv/fourplayerpodcast
Wel geestig. Ze doen net alsof ze GTA4 spelen.quote:
Voor 320 had ik een PS3 + Xmenbluray (Kopen trouwens, anyone?) + Colin Mcrea + Remote. Ff goed zoeken en je hebt zo een mooi prijsje. Nog 4 dagen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:30 schreef NED het volgende:
Ook maar weer ff een tvp hier.
Als ik geld had kocht ik een console denk ik en dan is dit het eerste spel waarbij ik daar serieus over nadenk
Ah dat verandert de zaak inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:42 schreef NED het volgende:
Mooi prijsje ja, maar ik zeg toch net dat ik geen (lees: nul komma nul) geld heb op dit moment
tvp mee!quote:
MWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:59 schreef latin_LiZzY het volgende:
http://toru.ee/view/5f6fa577b947
http://toru.ee/view/24be0848f80d
Nieuwe video's.
Het is toch ook de opvolger, geen compleet nieuw spel. Maar je hebt hem nog niet gespeeld en dinsdag hoor ik je graag weer nadat je'm zelf gespeeld hebt )quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Het ziet er grafisch en technisch gezien allemaal geweldig uit, maar echt veel nieuws of schokkends zie ik niet op die streams. GTA SA had ook al zoveel, het is moeilijk om daar nog ver bovenuit te komen.
Opvolger?quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:09 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Het is toch ook de opvolger, geen compleet nieuw spel. Maar je hebt hem nog niet gespeeld en dinsdag hoor ik je graag weer nadat je'm zelf gespeeld hebt )
Grafisch gezien vind ik het er zeker een stuk op vooruit gegaan van wat ik tot nu toe aan filmpjes heb gezien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:09 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Het is toch ook de opvolger, geen compleet nieuw spel. Maar je hebt hem nog niet gespeeld en dinsdag hoor ik je graag weer nadat je'm zelf gespeeld hebt )
Geniaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:16 schreef R_B het volgende:
Mensen in Rotterdam...opgelet..
Als je een pre-order hebt gedaan die bij je thuis wordt bezorgd....de kans is zeer klein dat je de game daadwerkelijk de 29ste ontvangt.
Zie onderstaand bericht op nu.nl
Geen post in Amsterdam
AMSTERDAM - De postbodes in Amsterdam staken vrijdag. Zij bezorgen geen post en ook de brievenbussen in de stad worden niet geleegd.
Net als hun collega's in Den Haag die afgelopen woensdag actie voerden, maken zij een uitzondering voor rouwpost en medische post.
Vanaf 10.00 uur in de ochtend kunnen de stakers zich op het Beursplein laten inschrijven. In Amsterdam werken op de diverse vestigingen van postbedrijf TNT circa 2000 mensen.
De staking in Amsterdam is de tweede in een reeks van estafetteacties die de vakbonden organiseren na het vastlopen van de cao-onderhandelingen. De bonden eisen per direct 3,5 procent meer loon.
TNT biedt 1,5 procent per april en nog eens 1,5 procent per januari 2009. Ook wil het bedrijf nu al afspraken maken over een toekomstige versobering van de arbeidsvoorwaarden. Dat is volgens TNT nodig om de concurrentie het hoofd te kunnen bieden.
Op 29 april leggen de postbezorgers in Rotterdam het werk neer. Op 27 mei is er een landelijke stakingsdag.
Nice, je ego meter moet nu toch wel in de overdrive gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:26 schreef Un4 het volgende:
Hahaha, waar die fake pics van mij nu weer opduiken..![]()
http://www.rsnl.eu/forum/viewtopic.php?t=76323&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ook @ xboxworld.
Bronquote:Take 2 send warning to gamer for Live streaming
A user by the name of swiftor had been using Justin.tv to stream a webcam featuring him playing (presumably pirated) GTA IV on the xbox 360. Having scored over 450 000 views over the last two days, he finally received a message from Take 2 warning him that they have his IP and will contact his ISP to secure his real identity just a few moments ago. He was told to cease his broadcast or they will be resorting to legal means assuring him that "any legal action will not end amicably".
Als je iets jat bij de supermarkt en er mee gaat pronken op internet dan zullen die ook wel stappen ondernemen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:40 schreef Sackboy het volgende:
Haha, Take Two lijkt net de Gestapo..
[..]
Bron
Wat doet de camera dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
uit de filmpjes te zien, vind ik het jammer dat je beetje vage camera heb als je een auto in gaat, hij loopt te schakelen tussen beelden ?
Neuh, alleen wel grappig. Die brief was mooier.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:30 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nice, je ego meter moet nu toch wel in de overdrive gaan
Nee, ik denk dat op de dvd's die nu verscheept zijn geen GTA staat, maar wanneer miljoenen mensen 29 april tegelijk het dvdtje in hun console stoppen en proberen te spelen het eigenlijk een mega Rick roll is! Zou toch geweldig zijn! Beste Rick roll everquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:49 schreef HyperViper het volgende:
schijnt dat het spel geannuleerd is en niet meer verscheept wordt, gewoon om te zieken.
Waarschijnlijk de cinematic cam. Kan je doen als je X inhoudt. Waarschijnlijk speelt hij daar gewoon mee. Das de reden waarom de view dan steeds switch lijkt me.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Schakelt naar een view vanaf de zijkant.
Nee, dat deed die gast wel een paar keer tijdens het rijden maar niet tijdens het instappen. Bij het instappen switcht de camera automatisch en als je dan gas indrukt draait de camera weer terug.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de cinematic cam. Kan je doen als je X inhoudt. Waarschijnlijk speelt hij daar gewoon mee. Das de reden waarom de view dan steeds switch lijkt me.
Het kan toch ook dat hij tijdens het instappen op X drukt, en zodra die gaat rijden weer X loslaat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, dat deed die gast wel een paar keer tijdens het rijden maar niet tijdens het instappen. Bij het instappen switcht de camera automatisch en als je dan gas indrukt draait de camera weer terug.
ik heb geen veranderingen in de cam gemerkt, dat de view changed is echt de cinematic view, verder gaat hij gewoon achter de auto hangen, en wanneer je achteruit rijd draait de cam mee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Het kan toch ook dat hij tijdens het instappen op X drukt, en zodra die gaat rijden weer X loslaat?
Die zien er goed uit!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:59 schreef latin_LiZzY het volgende:
Nieuwe video's.
is toch altijd zo geweestquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:07 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik heb geen veranderingen in de cam gemerkt, dat de view changed is echt de cinematic view, verder gaat hij gewoon achter de auto hangen, en wanneer je achteruit rijd draait de cam mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nieuws! Hopelijk komen er meer van dit soort berichtenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef devv05 het volgende:
Bart Smit in Anna Paulowna schijnt te verkopen
Maar geen pics als bewijs nog. Woont er iemand in de buurt?
Op GoT had iemand ze gebeld en er werd gezegd dat pas vanaf 29 april wordt verkocht.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef devv05 het volgende:
Hij is vast gerickrolled. Die verkoper heeft gewoon DVD-tje met Rick Ashley in een GTA IV hoesje gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef devv05 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij is vast gerickrolled. Die verkoper heeft gewoon DVD-tje met Rick Ashley in een GTA IV hoesje gedaan.
DaMook, kan je die link van de brief even veranderen in deze? --> http://i30.tinypic.com/2uz6jh4.jpgquote:
Geldt dit ook voor Nederland ?quote:Sony has confirmed full details of its eagerly-awaited official PlayStation 3 Grand Theft Auto IV bundle.
The new pack will be launched on the same day as the game itself, on Tuesday, April 29, and will include a PS3 40Gb console, one Sixaxis controller and a copy of Grand Theft Auto IV.
The bundle will go on sale with a suggested retail price of £319.99, which represents a saving of £29.99 over buying the game and PS3 console separately.
“We are delighted to offer the millions of PS3 and GTA fans the ultimate gaming package,” said president of SCEE David Reeves.
er staat thomas in de R.. lekker geloofwaardig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
DaMook, kan je die link van de brief even veranderen in deze? --> http://i30.tinypic.com/2uz6jh4.jpg
Ziet er iets beter uit zonder dat lelijke krabbeltje...
ja in NL komt er ook zo'n pack...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef Wootism het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor Nederland ?
Ik kan er niet echt veel over vinden namelijk
Ohja klopt, nu niet meer!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef Tournesol het volgende:
[..]
er staat thomas in de R.. lekker geloofwaardig.
Cool! Is er al iets bekent over de release hier van ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef R_B het volgende:
[..]
ja in NL komt er ook zo'n pack...
Prijzen varieren nogal tussen de 399 euro en de 439 heb ik gehoord.
Je bedoelt waarschijnlijk de Euphoria engine. Dat is wat je ziet met dat balanceren en dergelijke. Ook zie je dan nooit 2 keer hetzelfde als je bijvoorbeeld iemand neer slaatquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mooiste dingen die qua details echt relaxt zijn:
- Mensen die aan de deur hangen en meegesleurd worden.
- Zelf de kofferbak vastgrijpen en meegesleurd worden.
- Ragdoll physics.
- Benen die apart van elkaar de grond raken
Vooral die ragdoll physics verbazen me telks weer, zoals bijvoorbeeld als een auto je aanrijdt. Soms dan gaat hij half in ragdoll and balanceert hij met de rest. Echt vet.
En dat laatste punt van die benen. Moet je goed opletten in de filmpjes als hij half op de weg staat en half op de straat. Een been staat dan hoger dan het andere. En bij schuine hellingen houdt Niko z'n lichaam ook scheef om niet om te vallen. Echt vet.
Eentje heeft ook een Street Fighter in zijn lijstje staan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=475&z=&c=19&x=40&y=10
26 gelukkige nederlanders...
dude.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik erger me dood aan het feit dat bijna elke winkel GTA4 al binnen hebben en dan liegen, dat je hem niet wil verkopen omdat je bang bent voor boete okay maar liegen..
Bij de Bart Smit ook: Uhm nee meneer die hebben EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECHT nog niet binnen hoor...... *kijkt alsof ze moet poepen*
Begrijp je het concept van pre-order eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef RickoKun het volgende:
Losers die pre-orderen
Niet gaan zeiken als je het later krijgt, dat is algemeen bekend namelijk
Ik begrijp het wel, maar die pauperts die ook daadwerkelijk verwachten de game op diezelfde dag te krijgen niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begrijp je het concept van pre-order eigenlijk wel?
Waarom vraag je ook uberhaupt bij de bart smit of ze GTA hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik erger me dood aan het feit dat bijna elke winkel GTA4 al binnen hebben en dan liegen, dat je hem niet wil verkopen omdat je bang bent voor boete okay maar liegen..
Bij de Bart Smit ook: Uhm nee meneer die hebben EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECHT nog niet binnen hoor...... *kijkt alsof ze moet poepen*
Blijkbaar begrijpt je het nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar die pauperts die ook daadwerkelijk verwachten de game op diezelfde dag te krijgen niet.
Kan je net zo goed naar de winkel toe gaan
Deze is wel superquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef Sackboy het volgende:
Er is nu ook een nieuwe brief in omloop![]()
[ afbeelding ]
ook voor omgeving rotterdam ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Rofl, Fission Mailed @ staking in Rotterdam
quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:59 schreef latin_LiZzY het volgende:
Nieuwe video's.
Postcodes 2900-3399 en 4300-4999 worden dinsdag gepwned door TNT.quote:
fucking hell, waar staatquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Postcodes 2900-3399 en 4300-4999 worden dinsdag gepwned door TNT.
http://tntpost.nl/voorthuis/actie/werkonderbreking.aspxquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
fucking hell, waar staat
dan ben ik de lul
Helemaal niets in Rotterdam!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
fucking hell, waar staat
dan ben ik de lul
Lastiger dan doodgeschoten worden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:17 schreef Gamer_V het volgende:
In het echt is het ook zo makkelijk, alleen het wegkomen wat lastiger.
dat gaat dus maandag al winkels af struimen wordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://tntpost.nl/voorthuis/actie/werkonderbreking.aspx
En zelfs winkel kunnen het hiermee moeilijk krijgen, aangezien de speciale leveringen via koerier gaan en dus via TNTquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat gaat dus maandag al winkels af struimen worden
tnt![]()
![]()
![]()
Hoe had jij het dan graag gezien?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef robbolo het volgende:
Ik vind t wel jammer dat je nog steeds zo makkelijk de auto van de politie kan jatten :S Kunnen ze dat niet beter uitwerken?
haha super vett, die amerikanen hebben daar natuurlijk geen Intertoysquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef Sackboy het volgende:
Er is nu ook een nieuwe brief in omloop![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je in t echt als een maniak door de starten struint, je niet zo dicht bij een politie wagen in de buurt komtquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:38 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Hoe had jij het dan graag gezien?
(zo makkelijk gaat het in het echt ook, behalve dat je in het echt wat sneller dood bent :p)
quote:How many people have worked on developing GTA IV?
Benzies: Full time there are 220 people in the Edinburgh office, 50 in NY, 10 in San Diego and 40 in Lincoln. Then there would be at least another 600-700 people who have worked part time on it within and out of Rockstar.
Die link van jou krijg ik precies dezelfde brief, met krabbeltje dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
DaMook, kan je die link van de brief even veranderen in deze? --> http://i30.tinypic.com/2uz6jh4.jpg
Ziet er iets beter uit zonder dat lelijke krabbeltje...
mag hopen dat ze hem al ergens hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En zelfs winkel kunnen het hiermee moeilijk krijgen, aangezien de speciale leveringen via koerier gaan en dus via TNT
Ja ok daar heb je gelijk in, alleen dat zou het spel frustrerend moeilijk hebben gemaakt :pquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:44 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in t echt als een maniak door de starten struint, je niet zo dicht bij een politie wagen in de buurt komtEn als je daar dan bent en de poltie mannen staan om je heen, duiken ze met ze alle op je, in plaats van door te laten lopen en in te laten stappen.
Maar misschien maakt dat t spel er niet leuker op, en hebben ze het daarom achterwege gelaten. Ik had alleen verwacht dat ze dat wel beter hadden uitgewerkt op een next-gen console generatie. Maar voor de rest kan ik er natuurlijk niet op wachten om het te gaan spelen!
no shit sherlockquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef PietjeDuck het volgende:
GTA4 is iig al online te downloaden(XBOX 360 PAL)
Heeft iemand de game al gespeeld?
Serieus??? Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef PietjeDuck het volgende:
Niet? Ik bedoel het krabbeltje door de "e" van Separated.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die link van jou krijg ik precies dezelfde brief, met krabbeltje dus.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef PietjeDuck het volgende:
Heeft iemand de game al gespeeld?
Zitten wel een aantal warezhoeren bij, zoals Jewcookie zo te zienquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:22 schreef freak1 het volgende:
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?g=475&c=19&p=1
en we zitten al op 30 dutch users
maak daar maar van alleen maar warez hoertjesquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:31 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zitten wel een aantal warezhoeren bij, zoals Jewcookie zo te zien
Dude ik weet dat ze em hebben want een oud klasgenoot werkt er.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:33 schreef freak1 het volgende:
[..]
dude.
lees topic.
meeste winkels krijgen hem ook pas zaterdag of maandag.
Waar anders? Verder word hij hier waarschijnlijk niet verkocht.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:36 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Waarom vraag je ook uberhaupt bij de bart smit of ze GTA hebben
ik heb m gister avond bij een maat gespeeld. de originele versie.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Dude ik weet dat ze em hebben want een oud klasgenoot werkt er.
* Bastard gooit er 1 opquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ik moet ook nog ff een multiplayernaam verzinnen voor als ik online ga (nadat ik het spel heb gekocht en een playstation, en zo'n mooi lcd tv)
Swiftor heeft een reprimande gekregen van Take Two.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef ScarFace- het volgende:
Is er een gta stream live?
Swiftor is er niet en justin.tv/presstart heeft ineens een access code nodig.
?
tuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
ik heb m gister avond bij een maat gespeeld. de originele versie.
dus hij is er zeer zeker al.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
lijkt me onverstelbaarquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:40 schreef devv05 het volgende:
Bart Smit in Anna Paulowna schijnt echt te verkopen, dus als iemand 'm echt wil..
Het is nog steeds dezelfde user die het zegt, dus ik geloof het nog niet erg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:40 schreef devv05 het volgende:
Bart Smit in Anna Paulowna schijnt echt te verkopen, dus als iemand 'm echt wil..
en 3:05 reistijd, ik probeer het maar nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is nog steeds dezelfde user die het zegt, dus ik geloof het nog niet erg.
Ik heb hem al thuis liggen. al 30 uur gespeeld en zit nu in een lollercopter te vliegen over Manhattan!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Pic! or it didn't happenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb hem al thuis liggen. al 30 uur gespeeld en zit nu in een lollercopter te vliegen over Manhattan!
Deze screen klopt dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Swiftor heeft een reprimande gekregen van Take Two.
Hij gaat me zo bewijs sturen zegt iequote:Op vrijdag 25 april 2008 14:43 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Het is nog steeds dezelfde user die het zegt, dus ik geloof het nog niet erg.
Jij hebt de hele dag toch geen kloot te doen, dus why not?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:43 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
en 3:05 reistijd, ik probeer het maar niet
Ik heb hem al uitgespeeldquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:43 schreef staticdata het volgende:
[..]
Ik heb hem al thuis liggen. al 30 uur gespeeld en zit nu in een lollercopter te vliegen over Manhattan!
hier ook wel maarjaquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:05 schreef Blinker het volgende:
Het is eigenlijk maar goed dat GTA dit weekend nog niet wordt verkocht, want ik kan dit weekend niet spelen
Bij de Moviemax en Videoland is ie 49,- geloof ik.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
hier ook wel maarja
spel is overal 65 euro ?
met korting 58 euro bij frs maar iemand goedkoper in een winkel ?
owja das waar, maar of ook voor 360 geld ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:12 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Bij de Moviemax en Videoland is ie 49,- geloof ik.
Nee, gewoon voor Euro's.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:13 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
owja das waar, maar of ook voor 360 geld ?
doet het niet. ( firefox )quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:15 schreef knny het volgende:
Kom ook in de slowchatirc://irc.tweakers.net/gta4
quote:Verscheidene torrentsites bieden de game momenteel aan. (..) Als reactie daarop zou uitgever Take-Two retailers hebben aangespoord om uiteindelijk Grand Theft Auto IV vroeger te verkopen. De brief bleek uiteindelijk vals te zijn en Take-Two heeft dus nooit deze toestemming geven.
quote:Het zal je maar overkomen. Je zoon is de baas van één van de meest controversiële ontwikkelaars in de wereld en je krijgt zomaar een brief in je bus van zijn grote tegenstander.
Dat overkwam de moeder van Rockstar-baas Strauss Zelnick. Jack Thompson heeft de moeder duidelijk gemaakt dat ze zich moet schamen. “De pornografie en het geweld dat uw zoon op de markt brengt is van het soort dat de meeste moeders zich schamen als ze zien dat hun zoon het verkoopt aan de kinderen van andere moeders”, aldus de brief gericht aan de moeder.
“Misschien, mevrouw Zelnick, was u zo onder de indruk van uw knappe zoon dat u de roede heeft gespaard en het kind hebt verwend. Dat zou verklaren waarom hij, met deze acties, u tot schaamte brengt. Uw zoon is momenteel alles aan het doen om zoveel mogelijk GTA IV-exemplaren te verkopen aan jongeren. Als u Strauss zo opgevoed heeft, dan moest u zich nu schamen.”
Moederdag
Uiteindelijk eindigt de brief met de volgende woorden: “Vrolijke moederdag nog, mevrouw Zelnick. Dit jaar valt deze op 11 mei, twee weken nadat uw zoon porno en geweld heeft losgelaten op de zonen van andere moeders. Ik ben zeker dat u erg trots bent.”
Het is momenteel nog onduidelijk of Strauss Zelnick, of zijn moeder, acties hebben ondernomen tegen deze brief.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:20 schreef knny het volgende:
[..]
Ik gebruik ook firefox en het werkt wel
Camerastandpunt vanuit de achtervolgende politieauto!quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:59 schreef latin_LiZzY het volgende:
Nieuwe video's.
hier dus ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:26 schreef Motorhoofd het volgende:
TNT bezorgt dinsdag niks in Papendrechtkutgat
Yay!!! Ik heb Nu.nl gehaaldquote:
Kan je nagaan wat het voor invloed heeft dat 1 iemand zo'n brief online postquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Yay!!! Ik heb Nu.nl gehaald
samen met die andere gast met die moeilijke naam.
Yah, best wel ziek eigenlijk....quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:47 schreef knny het volgende:
[..]
Kan je nagaan wat het voor invloed heeft dat 1 iemand zo'n brief online postgaat zo heel de wereld over
ga denk gewoon een aantal frs langs, daar lijkt die me het goedkoopst 58 euroquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:51 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Ik kan 'm maandag rond 00.00 ophalen bij de Gameplayer in Gouda![]()
joh lig jij wakker van die 1 of 2 tientjes meer?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ga denk gewoon een aantal frs langs, daar lijkt die me het goedkoopst 58 euro
Hahaquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
joh lig jij wakker van die 1 of 2 tientjes meer?
Ik denk dat ik de IB groep even een bedankje stuur voor het financieren van mijn GTA.
We kwamen, we maakten een brief en we overwonnen!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:41 schreef Wootism het volgende:
[..]
Yay!!! Ik heb Nu.nl gehaald
samen met die andere gast met die moeilijke naam.
Jorien krijgt nog niet zoveel zakgeld.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:02 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
joh lig jij wakker van die 1 of 2 tientjes meer?
Ik denk dat ik de IB groep even een bedankje stuur voor het financieren van mijn GTA.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
Jorien krijgt nog niet zoveel zakgeld.
Je moet gewoon even oefenen joh met het nieuwe realismequote:Op vrijdag 25 april 2008 13:44 schreef _GdR_ het volgende:
het enige wat me stoort is de vering voor de rest is het zwaar uber.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
een 14 jarige krijgt nog geen stufiquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef devv05 het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:45 schreef latin_LiZzY het volgende:
Lijkt me echt kut om 14 te zijn als zo'n vet spel uitkomt. Je moet tien weken zakgeld oppotten en dan je moeder vragen of ze je naar de winkel wil rijden.
Al streams?
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:45 schreef latin_LiZzY het volgende:
Lijkt me echt kut om 14 te zijn als zo'n vet spel uitkomt. Je moet tien weken zakgeld oppotten en dan je moeder vragen of ze je naar de winkel wil rijden. Je moet nog 4 jaar wachten voor je het mag spelen.
Al streams?
Cruise control heet dat, en nee ik denk niet dat dat in GTA IV zit.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:59 schreef Edwinuss het volgende:
Zit er ook een.. Nu ben ik de naam kwijt
In "echte" auto's heb je dat, dan sla je een hendel of een knopje over zodat je dezelfde snelheid houd. Heb je dat ook in GTA 4 ?
die heb ik nog niet gevonden in onze autoquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:59 schreef Edwinuss het volgende:
Zit er ook een.. Nu ben ik de naam kwijt
In "echte" auto's heb je dat, dan sla je een hendel of een knopje over zodat je dezelfde snelheid houd. Heb je dat ook in GTA 4 ?
Dat jaquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:02 schreef -Menn0- het volgende:
Cruise Control?
quote:5:05rap1800:LOL AFTER TUESDAY YOU WONT BE IMPORTANT ANYMORE......UNLESS YOU GOT MSG4 OF COURSE
Ik dacht dat dat wettelijk gezien niet eens mocht..quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:10 schreef merino het volgende:
Is dit nou eigenlijk de eerst keer dat een game massaal om 12 uur s'nachts verkocht gaat worden?
Heb daar nog nooit van gehoord namelijk...
Je kan er ontheffing voor aanvragen .. maar ik gok dat een boel winkels dat vergeten te doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:12 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat wettelijk gezien niet eens mocht..
een collega van mij heeft ooit om 0:00 snachts voor de deur gestaan bij dimplus voor de WOW addon. (en nee niet voor een dichte deurquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:10 schreef merino het volgende:
Is dit nou eigenlijk de eerst keer dat een game massaal om 12 uur s'nachts verkocht gaat worden?
Zou ik wel erg kansloos vinden als dat er niet in zit. Dus als je met de trap naar de top van de Empire State Building gaat moet je daarna ook weer met de trap/lift naar beneden?quote:The "fantasy" vehicles have all been removed. Gone are the tanks, aeroplanes, parachutes, jet packs and bicycles. Cars, choppers, motorbikes and boats survive the chop.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:48 schreef Sackboy het volgende:
Volgens deze hands-on zitten er geen parachutes in GTA IV![]()
[..]
Zou ik wel erg kansloos vinden als dat er niet in zit. Dus als je met de trap naar de top van de Empire State Building gaat moet je daarna ook weer met de trap naar beneden?
Wut.quote:Gone are the tanks,
kan je daar in ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zou ik wel erg kansloos vinden als dat er niet in zit. Dus als je met de trap naar de top van de Empire State Building gaat moet je daarna ook weer met de trap/lift naar beneden?
beter goed gejat, dan slecht verzonnen.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:39 schreef DaMook het volgende:
[ afbeelding ]
Grand Theft Auto IV, ook wel GTA IV of GTA 4 genoemd, zal het elfde spel worden in de Grand Theft Auto-spellenreeks van Rockstar Games. Het spel wordt GTA IV genoemd omdat het gebruik maakt van een nieuwe engine en daarmee de eerste is van de vierde generatie GTA-spellen. De release stond eerst gepland voor 16 oktober 2007 in de Verenigde Staten en Canada en 26 oktober in Europa, maar deze data zijn door uitstel komen te vervallen, en het spel komt nu uit op 29 april 2008. Het spel wordt ontwikkeld voor zowel de Playstation 3 als de Xbox 360. Een versie voor de pc komt later, de datum daarvan is nog onbekend. Het spel zal gebruikmaken van RAGE (Rockstar Advanced Gaming Engine). Het verhaal van Grand Theft Auto IV is geschreven door de mede-oprichter van Rockstar Games Dan Houser. Volgens analist Mike Mickey, een financiële consultant voor Take-Two Interactive werken er zo'n honderdvijftig spelontwikkelaars aan het nieuwste spel uit de GTA-serie.
De eerste promotiefilm van ongeveer een minuut verscheen eind maart 2007. Het spel zal zich afspelen in een vernieuwd Liberty City in het jaar 2007. Ondertussen zijn er nog drie promotiefilms verschenen. De laatste kwam uit in maart 2008.
Het spel zal multiplayermogelijkheden hebben, maar niet zoals in een Massively Multiplayer Online Role Playing Game. Vanaf 2008 zal er extra downloadbare content voor de Xbox 360 / PS3 verkrijgbaar zijn.
[ afbeelding ]
Het verhaal
Reclame voor GTA IV in New York City!! Niko Bellić, de hoofdpersoon, is een Oost-Europese immigrant van begin de dertig. Hij komt naar Liberty City om de American Dream te beleven. Niko is daartoe aangespoord door zijn neef Roman, die hem e-mails had gestuurd dat hij een prachtig leven had met onder andere twee vrouwen en vijftien sportwagens. Echter daar aangekomen blijkt het allemaal een leugen en smeekt hij Niko om geld en hulp. In het eerste gedeelte van het spel krijgt Niko veel met Roman te maken, omdat het de enige persoon is die hij dan kent. Niko heeft een ruw karakter, Roman is vriendelijker. Roman heeft veel schulden door een slecht lopend taxi-bedrijf en heeft problemen met heel wat mensen. Hij heeft de hulp nodig van Niko.
Volgens Sam Houser keren er zo goed als geen personages van oudere GTA-spellen terug, onder andere omdat de meesten immers overleden zijn.
[ afbeelding ]
De locatie
Het spel zal zich afspelen in Liberty City, een Noord-Amerikaanse stad gebaseerd op New York City. In GTA IV zien we voor het eerst een zeer hoog aantal gebouwen die duidelijk op de gebouwen van New York gebaseerd zijn.
Liberty City bestaat uit vier wijken, die lijken op vier van de vijf wijken uit New York, namelijk Algonquin (Manhattan); Bohan (The Bronx); Broker (Brooklyn) en Dukes (Queens). Daarnaast is er ook een gedeelte gebaseerd op New Jersey onder de naam Alderney.
De eerste trailer van GTA IV toonde het eerste beeld dat we van het nieuwe Liberty City hebben. Naast een hoog aantal bekende gebouwen van Manhattan zoals het Chrysler Building, het Empire State Building en het Vrijheidsbeeld zien we ook de haven, enkele minder welvarende woonwijken en een pretpark met achtbaan en reuzenrad.
De bekende bovengrondse metro is ook aanwezig, evenals een veerpont, minstens twee bruggen en een kabelbaan.
[ afbeelding ]
Vernieuwingen
- Non Playing Characters zullen ten minste 18000 zinnen kunnen zeggen.
- De politie in het spel is drastisch veranderd. Als men een misdaad begaat, krijgt men een soort 'kring' om het
gebied van de misdaad. Je krijgt meteen een wanted level, die pas verdwijnt als je ongezien uit deze kring
vlucht. Hoe groter je wanted level, hoe groter de kring.
- Er zit een mobiele telefoon in het spel, waarmee je je contacten kan bellen zoals Little Jacob om wapens te
kopen, en waarmee je foto's kan maken en opslaan. Ook muziek kan ermee worden afgespeeld.
- Niko kan op telefoonpalen en brandtrappen klimmen.
- Een auto stelen zal ook niet meer zo simpel zijn als in de vorige GTA spellen. Het autoportier zal niet meer
gewoon geopend worden, zodat je er vervolgens mee kan wegrijden. Je zal naar de auto toe sluipen en met
je elleboog het raam stukmaken, waarna je door middel van verscheidene draden de auto zal laten starten.
- Iedere keer dat je een auto wilt stelen, zal Niko de auto op een andere manier besluipen.
- Er zijn ook 4 verschillende camera-standen die je kan gebruiken terwijl je met de auto rijdt. De speler zal
verschillende andere voertuigen kunnen besturen zoals een helikopters, en boten. In dit GTA spel zullen
geen vliegtuigen zitten aangezien Rockstar het nut er niet van inzag om een vliegtuig te plaatsen in één stad
en een klein wijkje. Ook kan er met een taxi en trein worden meegereden, als passagier dus.
- Na Fable is dit de tweede videogame waarin het mogelijk is om een homoseksuele relatie aan te gaan. Of dit
invloed heeft op het verdere spelverloop is nog niet bekend.
Niko's kleding zal ook veranderd kunnen worden, maar zijn fysiek uiterlijk zoals spiermassa, haar en
baardgroei zullen, anders dan in GTA San Andreas, niet gewijzigd kunnen worden.
- Er zouden ook geen laadschermen meer zijn.
- De makers van het spel zeggen dat je elk gebouw in zult kunnen gaan zonder laadscherm, en naar een
ander eiland gaan zou ook geen laadscherm bevatten. Een Rockstar woordvoerder beweerde het
volgende: "Het spel zal van begin tot einde gespeeld kunnen worden zonder laadschermen."
- Auto's zullen knipperlichten hebben. Dit is (wanneer goed gekeken wordt) te zien in de trailer van Vlad
Glebov, op de officiële site. De scènes zijn 1. wanneer hij een wankelende vrouw opzij duwt en 2. wanneer
hij voor een taxi langs loopt. Let daarbij overigens op de taxichauffeur die geïrriteerd een middelvinger geeft.
- In een taxi kan de taxichauffeur worden gevraagd de zender om te zetten.
- Klokken zullen waarschijnlijk ook echt de tijd aangeven zoals die verstrijkt in het spel. In de trailer van Phil
Bell is de klok in het kantoor immers 2 keer te zien, met elke keer een andere tijd aangevend.
- Dankzij een speciale engine zullen karakters veel natuurlijker bewegen. Een bekend beeld hiervan is Niko die
aan een vrachtwagen hangt.
- Het is mogelijk om hoogten (bv auto's, lage muren) te beklimmen, lage objecten zullen te beklimmen zijn door
er gewoon tegenaan te lopen.
- Niko zal net als in San Andreas vriendinnen kunnen hebben, maar de rol ervan is nog niet bekend.
- Er wordt veel aandacht besteed aan de vrije tijd in gtaIV. Wat allemaal mogelijk zal zijn, is nog niet bekend,
maar darten is in ieder geval 1 van de activiteiten.
- Het sociale aspect is in GTA IV ook heel belangrijk. Zo zal je met opdrachtgevers kunnen uitgaan om zo vriendschappen op te bouwen en meer respect en vertrouwen enz.. te krijgen in het milieu.
- Hoe meer schade Niko oploopt, hoe grauwer het scherm wordt.
- Kogelgaten worden in een auto precies weergegeven waar er geschoten is.
- Er zullen zeker 18 radiozenders te beluisteren zijn.
- De eerste missie bestaat er uit een advocaat te vermoorden. Terwijl je met hem in gesprek bent, kan je
kiezen op welk moment je toeslaat. GTA protestant Jack Thomson schijnt er overtuigd van te zijn dat deze
advocaat op hem gebaseerd wordt.
- De vuurwapens zijn ongeveer hetzelfde als in het vorige deel, GTA San Andreas. Alleen is er nog maar één
soort micro SMG, zijn er twee gewone SMG's, zijn er 3 sniper rifles in plaats van 1, en is er geen sawn off
shotgun meer.
Opspraak
Advocaat Jack Thompson uit Florida heeft veel kritiek op de komst van GTA IV. Volgens de advocaat, die eerder al kritiek leverde op de voorgaande GTA-spellen, bevatten de missies van GTA IV een op hem gebaseerde persoon. Thompson beweert dat hij in verschillende previews van het spel zag hoe Niko een advocaat moest ombrengen en vervolgens zei: "that the firm supports the second amendment and that "Guns don't kill people. Video games do." Ondanks de overeenkomst die de advocaat met de uitgever Take-Two Interactive in april 2007 sloot dat hij geen pogingen meer zou ondernemen om een spel van de uitgever tegen te houden, was dit genoeg reden om op 18 september een brief te schrijven naar Take Two waarin staat dat hij stappen zal ondernemen tegen de komst van GTA IV. Het is niet zeker of de release van GTA IV hierdoor in moeilijkheden zal komen. Volgens Take Two overtreedt Jack Thompson het eerste amendement: vrijheid van meningsuiting, wat voor Take Two reden genoeg was om hem voor de rechter te slepen. Volgens de geruchten doet Take Two dit vooral om te voorkomen dat Jack Thompson bij de release van Grand Theft Auto IV weer in de weg gaat liggen.
Release datum
Volgens de officiele Rockstargames-site: 29 april 2008
Links
Rockstargames
Fansite GTA IV
[ afbeelding]afbeelding ]
Dude, waarom quote je de hele OPquote:Op vrijdag 25 april 2008 17:54 schreef Gstyles het volgende:
[..]
beter goed gejat, dan slecht verzonnen.....
"You can enter the “Empire State building of Liberty City and ride the elevator to the top of the observation deck."quote:
dude, het blijft toch je kindje hequote:Op vrijdag 25 april 2008 17:59 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dude, waarom quote je de hele OP![]()
[..]
"You can enter the “Empire State building of Liberty City and ride the elevator to the top of the observation deck."
Nee joh, en ik weet ook zeker dat de openingsverkopen lager zullen zijn dat GTA SA. Zelfs samen zijn er minder PS3's en 360's dan dat er PS2's waren op dat moment.quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:10 schreef merino het volgende:
ja lekker zeg, de derde GTA game op de PS2 vergelijken met de eerste GTA game op de 360/ps3. Dat slaat natuurlijk nergens op.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:04 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee joh, en ik weet ook zeker dat de openingsverkopen lager zullen zijn dat GTA SA. Zelfs samen zijn er minder PS3's en 360's dan dat er PS2's waren op dat moment.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
Het schijnt dat Bart Smit de GTA IV Special Edition pre-orders vandaag heeft verstuurd.
Dat klopt niet helemaal volgens mij..quote:GTA3 kwam 1 jaar na de europese ps3 launch uit en GTA 4 nu een jaar en 2 maanden ofzo. Vergelijk het dus maar met GTA3 en niet SA...
Hmm.. dat word springen zonder parachute..quote:Op vrijdag 25 april 2008 17:48 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zou ik wel erg kansloos vinden als dat er niet in zit. Dus als je met de trap naar de top van de Empire State Building gaat moet je daarna ook weer met de trap/lift naar beneden?
No shit.. are you kidding me?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:30 schreef MMaRsu het volgende:
shit man net naar de toys r us geweest ze hebben hem al wel binnen maar willen hem niet verkopen..grrrrr als mensen morgen BS pakketjes krijgen met GTAIV hebben ze het embargo verbroken dan gaan ze maar mooi bellen met het hoofdkantoor daar bij Toys R Us ik wil die game dna morgen ook hebben ffs :p
Bart Smit heeft mijn normale versie ook net verstuurdquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:22 schreef Sackboy het volgende:
Het schijnt dat Bart Smit de GTA IV Special Edition pre-orders vandaag heeft verstuurd.
Kun je geld verdienen door 'm in z'n achtertuin te zetten. De waarde van de inhoud stijgt per seconde.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:36 schreef Simsfan88 het volgende:
[..]
Wel van die tankwagens, met benzine
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
Playstation Magazine raadt Xbox 360 versie GTAIV aan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:45 schreef MMaRsu het volgende:
Playstation Magazine raadt Xbox 360 versie GTAIV aan
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Join the club.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:53 schreef SYCO het volgende:
mag ik hier mee babelen ??? op tweakers forum zit me toch een knurft van een mod die alles verwijdert, je mag in de gta topic alles bespreken behalve gta zelf
Ach, voor die mensen is dat forum 't laatste wat ze hebben. Zonder zijn ze zo goed als dood. Vandaar dat ze daar nogal fanatiek zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:53 schreef SYCO het volgende:
mag ik hier mee babelen ??? op tweakers forum zit me toch een knurft van een mod die alles verwijdert, je mag in de gta topic alles bespreken behalve gta zelf
Whehe klopt dikke kneus zat daar vanmiddag ook leuk mee te praten gaat die huilenquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:53 schreef SYCO het volgende:
echt, een regiem daar, wel eens in het Nokia N95 8 GB topic geweestquote:Op vrijdag 25 april 2008 18:53 schreef SYCO het volgende:
Is dat stukje nog te vinden inclusief geluid?quote:
Ik vind het een beetje een overdreven actie van Niko.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
wat is daaraan?
Hij springt uit de auto en flikkert tegen een paal aan, geweldig toch. En dat filmpje is wel erg versnelt...
Niet om de azijnpisser uit te hangen, maar dat kende ik ook al van Saint's Rowquote:Op vrijdag 25 april 2008 19:08 schreef MMaRsu het volgende:
wat is daaraan?
Hij springt uit de auto en flikkert tegen een paal aan, geweldig toch. En dat filmpje is wel erg versnelt...
Hitman 1quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:14 schreef Edwinuss het volgende:
het ziet er realistischer uit dan Saints Row, of 1 van die andere games die het Ragdoll effect nog hebben. Alle ledematen gaan alle kanten op, ziet er niet uit
quote:Door leveringsproblemen heeft Rockstar een beperkt aantal GTA IV titels uitgeleverd. Er werd ons vertelt dat er maar 25% van het totaal aantal bestellingen uitgeleverd gaat worden. Dat houdt dus in dat niet iedereen in bezit gaat zijn van GTA IV op 29 april.
De tweede uitlevering zal een paar dagen laten plaats vinden. We houden jullie op de hoogte voor meer informatie.
Probeer ik het nog eens.quote:
Jammer dat je die vrouw niet kan zien vliegen zo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:28 schreef dakanniewel het volgende:
voor degene die 'm als usericon willen![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |