Dat wist ikquote:
Hoe moest het dan ? Ik kon geen link naar een standaard OP vinden in de vorige OPquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:43 schreef Sackboy het volgende:
DaMook, you're doing it wrong!
Haha, nee ik zie dat je hem nu gefixt hebtquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hoe moest het dan ? Ik kon geen link naar een standaard OP vinden in de vorige OP.
we moeten hem ook vastleggen op wiki ofzoquote:
Ik zie wel dat er nog steeds een stukmistquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:45 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Haha, nee ik zie dat je hem nu gefixt hebt
Goed begin van dit topic. Graag zie ik snel aanvullingenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:45 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
we moeten hem ook vastleggen op wiki ofzo
dit zuigt
lijst met winkels in rotterdam die om 0.00 uur maandagnacht verkopen.
....
ik kijk af en toe zo live feed, maar dan alleen als er iemand gewoon door de stad loopt te rausen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:47 schreef devv05 het volgende:
Jullie zijn echt gek dat jullie alles laten spoilen.
Ik vind het wel cool om te zienquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:47 schreef devv05 het volgende:
Jullie zijn echt gek dat jullie alles laten spoilen.
je hebt een manboob in je userIconquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:05 schreef latin_LiZzY het volgende:
Die soundtracks zijn echt geweldig. Beste ingame muziek ooit.
Ik bedoel, LCD Soundsystem op je radio, wat wil je nog meer
Ik heb de lijsten nog niet bekeken maar hier ben ik het 100% mee eens.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:05 schreef latin_LiZzY het volgende:
Die soundtracks zijn echt geweldig. Beste ingame muziek ooit.
Ik bedoel, LCD Soundsystem op je radio, wat wil je nog meer
Niet grappigquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:18 schreef latin_LiZzY het volgende:
Ze zijn weer aan het streamen!
http://www.justin.tv/fourplayerpodcast
Wel geestig. Ze doen net alsof ze GTA4 spelen.quote:
Voor 320 had ik een PS3 + Xmenbluray (Kopen trouwens, anyone?) + Colin Mcrea + Remote. Ff goed zoeken en je hebt zo een mooi prijsje. Nog 4 dagen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:30 schreef NED het volgende:
Ook maar weer ff een tvp hier.
Als ik geld had kocht ik een console denk ik en dan is dit het eerste spel waarbij ik daar serieus over nadenk
Ah dat verandert de zaak inderdaad.quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:42 schreef NED het volgende:
Mooi prijsje ja, maar ik zeg toch net dat ik geen (lees: nul komma nul) geld heb op dit moment
tvp mee!quote:
MWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:59 schreef latin_LiZzY het volgende:
http://toru.ee/view/5f6fa577b947
http://toru.ee/view/24be0848f80d
Nieuwe video's.
Het is toch ook de opvolger, geen compleet nieuw spel. Maar je hebt hem nog niet gespeeld en dinsdag hoor ik je graag weer nadat je'm zelf gespeeld hebt )quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:04 schreef Evil_Jur het volgende:
Het ziet er grafisch en technisch gezien allemaal geweldig uit, maar echt veel nieuws of schokkends zie ik niet op die streams. GTA SA had ook al zoveel, het is moeilijk om daar nog ver bovenuit te komen.
Opvolger?quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:09 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Het is toch ook de opvolger, geen compleet nieuw spel. Maar je hebt hem nog niet gespeeld en dinsdag hoor ik je graag weer nadat je'm zelf gespeeld hebt )
Grafisch gezien vind ik het er zeker een stuk op vooruit gegaan van wat ik tot nu toe aan filmpjes heb gezien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:09 schreef Vince22 het volgende:
[..]
Het is toch ook de opvolger, geen compleet nieuw spel. Maar je hebt hem nog niet gespeeld en dinsdag hoor ik je graag weer nadat je'm zelf gespeeld hebt )
Geniaalquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:16 schreef R_B het volgende:
Mensen in Rotterdam...opgelet..
Als je een pre-order hebt gedaan die bij je thuis wordt bezorgd....de kans is zeer klein dat je de game daadwerkelijk de 29ste ontvangt.
Zie onderstaand bericht op nu.nl
Geen post in Amsterdam
AMSTERDAM - De postbodes in Amsterdam staken vrijdag. Zij bezorgen geen post en ook de brievenbussen in de stad worden niet geleegd.
Net als hun collega's in Den Haag die afgelopen woensdag actie voerden, maken zij een uitzondering voor rouwpost en medische post.
Vanaf 10.00 uur in de ochtend kunnen de stakers zich op het Beursplein laten inschrijven. In Amsterdam werken op de diverse vestigingen van postbedrijf TNT circa 2000 mensen.
De staking in Amsterdam is de tweede in een reeks van estafetteacties die de vakbonden organiseren na het vastlopen van de cao-onderhandelingen. De bonden eisen per direct 3,5 procent meer loon.
TNT biedt 1,5 procent per april en nog eens 1,5 procent per januari 2009. Ook wil het bedrijf nu al afspraken maken over een toekomstige versobering van de arbeidsvoorwaarden. Dat is volgens TNT nodig om de concurrentie het hoofd te kunnen bieden.
Op 29 april leggen de postbezorgers in Rotterdam het werk neer. Op 27 mei is er een landelijke stakingsdag.
Nice, je ego meter moet nu toch wel in de overdrive gaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:26 schreef Un4 het volgende:
Hahaha, waar die fake pics van mij nu weer opduiken..![]()
http://www.rsnl.eu/forum/viewtopic.php?t=76323&postdays=0&postorder=asc&start=0
Ook @ xboxworld.
Bronquote:Take 2 send warning to gamer for Live streaming
A user by the name of swiftor had been using Justin.tv to stream a webcam featuring him playing (presumably pirated) GTA IV on the xbox 360. Having scored over 450 000 views over the last two days, he finally received a message from Take 2 warning him that they have his IP and will contact his ISP to secure his real identity just a few moments ago. He was told to cease his broadcast or they will be resorting to legal means assuring him that "any legal action will not end amicably".
Als je iets jat bij de supermarkt en er mee gaat pronken op internet dan zullen die ook wel stappen ondernemen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:40 schreef Sackboy het volgende:
Haha, Take Two lijkt net de Gestapo..
[..]
Bron
Wat doet de camera dan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
uit de filmpjes te zien, vind ik het jammer dat je beetje vage camera heb als je een auto in gaat, hij loopt te schakelen tussen beelden ?
Neuh, alleen wel grappig. Die brief was mooier.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:30 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Nice, je ego meter moet nu toch wel in de overdrive gaan
Nee, ik denk dat op de dvd's die nu verscheept zijn geen GTA staat, maar wanneer miljoenen mensen 29 april tegelijk het dvdtje in hun console stoppen en proberen te spelen het eigenlijk een mega Rick roll is! Zou toch geweldig zijn! Beste Rick roll everquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:49 schreef HyperViper het volgende:
schijnt dat het spel geannuleerd is en niet meer verscheept wordt, gewoon om te zieken.
Waarschijnlijk de cinematic cam. Kan je doen als je X inhoudt. Waarschijnlijk speelt hij daar gewoon mee. Das de reden waarom de view dan steeds switch lijkt me.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Schakelt naar een view vanaf de zijkant.
Nee, dat deed die gast wel een paar keer tijdens het rijden maar niet tijdens het instappen. Bij het instappen switcht de camera automatisch en als je dan gas indrukt draait de camera weer terug.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:59 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Waarschijnlijk de cinematic cam. Kan je doen als je X inhoudt. Waarschijnlijk speelt hij daar gewoon mee. Das de reden waarom de view dan steeds switch lijkt me.
Het kan toch ook dat hij tijdens het instappen op X drukt, en zodra die gaat rijden weer X loslaat?quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:02 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Nee, dat deed die gast wel een paar keer tijdens het rijden maar niet tijdens het instappen. Bij het instappen switcht de camera automatisch en als je dan gas indrukt draait de camera weer terug.
ik heb geen veranderingen in de cam gemerkt, dat de view changed is echt de cinematic view, verder gaat hij gewoon achter de auto hangen, en wanneer je achteruit rijd draait de cam mee.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Het kan toch ook dat hij tijdens het instappen op X drukt, en zodra die gaat rijden weer X loslaat?
Die zien er goed uit!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:59 schreef latin_LiZzY het volgende:
Nieuwe video's.
is toch altijd zo geweestquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:07 schreef freak1 het volgende:
[..]
ik heb geen veranderingen in de cam gemerkt, dat de view changed is echt de cinematic view, verder gaat hij gewoon achter de auto hangen, en wanneer je achteruit rijd draait de cam mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed nieuws! Hopelijk komen er meer van dit soort berichtenquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef devv05 het volgende:
Bart Smit in Anna Paulowna schijnt te verkopen
Maar geen pics als bewijs nog. Woont er iemand in de buurt?
Op GoT had iemand ze gebeld en er werd gezegd dat pas vanaf 29 april wordt verkocht.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef devv05 het volgende:
Hij is vast gerickrolled. Die verkoper heeft gewoon DVD-tje met Rick Ashley in een GTA IV hoesje gedaanquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:31 schreef devv05 het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:42 schreef PirE het volgende:
[..]
Hij is vast gerickrolled. Die verkoper heeft gewoon DVD-tje met Rick Ashley in een GTA IV hoesje gedaan.
DaMook, kan je die link van de brief even veranderen in deze? --> http://i30.tinypic.com/2uz6jh4.jpgquote:
Geldt dit ook voor Nederland ?quote:Sony has confirmed full details of its eagerly-awaited official PlayStation 3 Grand Theft Auto IV bundle.
The new pack will be launched on the same day as the game itself, on Tuesday, April 29, and will include a PS3 40Gb console, one Sixaxis controller and a copy of Grand Theft Auto IV.
The bundle will go on sale with a suggested retail price of £319.99, which represents a saving of £29.99 over buying the game and PS3 console separately.
“We are delighted to offer the millions of PS3 and GTA fans the ultimate gaming package,” said president of SCEE David Reeves.
er staat thomas in de R.. lekker geloofwaardig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
DaMook, kan je die link van de brief even veranderen in deze? --> http://i30.tinypic.com/2uz6jh4.jpg
Ziet er iets beter uit zonder dat lelijke krabbeltje...
ja in NL komt er ook zo'n pack...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef Wootism het volgende:
[..]
Geldt dit ook voor Nederland ?
Ik kan er niet echt veel over vinden namelijk
Ohja klopt, nu niet meer!quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:53 schreef Tournesol het volgende:
[..]
er staat thomas in de R.. lekker geloofwaardig.
Cool! Is er al iets bekent over de release hier van ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:04 schreef R_B het volgende:
[..]
ja in NL komt er ook zo'n pack...
Prijzen varieren nogal tussen de 399 euro en de 439 heb ik gehoord.
Je bedoelt waarschijnlijk de Euphoria engine. Dat is wat je ziet met dat balanceren en dergelijke. Ook zie je dan nooit 2 keer hetzelfde als je bijvoorbeeld iemand neer slaatquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:52 schreef SuperHarregarre het volgende:
Mooiste dingen die qua details echt relaxt zijn:
- Mensen die aan de deur hangen en meegesleurd worden.
- Zelf de kofferbak vastgrijpen en meegesleurd worden.
- Ragdoll physics.
- Benen die apart van elkaar de grond raken
Vooral die ragdoll physics verbazen me telks weer, zoals bijvoorbeeld als een auto je aanrijdt. Soms dan gaat hij half in ragdoll and balanceert hij met de rest. Echt vet.
En dat laatste punt van die benen. Moet je goed opletten in de filmpjes als hij half op de weg staat en half op de straat. Een been staat dan hoger dan het andere. En bij schuine hellingen houdt Niko z'n lichaam ook scheef om niet om te vallen. Echt vet.
Eentje heeft ook een Street Fighter in zijn lijstje staan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef Bastard het volgende:
http://www.mygamercard.net/leaderboard.php?gt=&g=475&z=&c=19&x=40&y=10
26 gelukkige nederlanders...
dude.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik erger me dood aan het feit dat bijna elke winkel GTA4 al binnen hebben en dan liegen, dat je hem niet wil verkopen omdat je bang bent voor boete okay maar liegen..
Bij de Bart Smit ook: Uhm nee meneer die hebben EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECHT nog niet binnen hoor...... *kijkt alsof ze moet poepen*
Begrijp je het concept van pre-order eigenlijk wel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:29 schreef RickoKun het volgende:
Losers die pre-orderen
Niet gaan zeiken als je het later krijgt, dat is algemeen bekend namelijk
Ik begrijp het wel, maar die pauperts die ook daadwerkelijk verwachten de game op diezelfde dag te krijgen niet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:34 schreef Bastard het volgende:
[..]
Begrijp je het concept van pre-order eigenlijk wel?
Waarom vraag je ook uberhaupt bij de bart smit of ze GTA hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:24 schreef -Menn0- het volgende:
Ik erger me dood aan het feit dat bijna elke winkel GTA4 al binnen hebben en dan liegen, dat je hem niet wil verkopen omdat je bang bent voor boete okay maar liegen..
Bij de Bart Smit ook: Uhm nee meneer die hebben EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEECHT nog niet binnen hoor...... *kijkt alsof ze moet poepen*
Blijkbaar begrijpt je het nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:35 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar die pauperts die ook daadwerkelijk verwachten de game op diezelfde dag te krijgen niet.
Kan je net zo goed naar de winkel toe gaan
Deze is wel superquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef Sackboy het volgende:
Er is nu ook een nieuwe brief in omloop![]()
[ afbeelding ]
ook voor omgeving rotterdam ?quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:39 schreef Scarface2004 het volgende:
Rofl, Fission Mailed @ staking in Rotterdam
quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:59 schreef latin_LiZzY het volgende:
Nieuwe video's.
Postcodes 2900-3399 en 4300-4999 worden dinsdag gepwned door TNT.quote:
fucking hell, waar staatquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Postcodes 2900-3399 en 4300-4999 worden dinsdag gepwned door TNT.
http://tntpost.nl/voorthuis/actie/werkonderbreking.aspxquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
fucking hell, waar staat
dan ben ik de lul
Helemaal niets in Rotterdam!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:10 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
fucking hell, waar staat
dan ben ik de lul
Lastiger dan doodgeschoten worden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:17 schreef Gamer_V het volgende:
In het echt is het ook zo makkelijk, alleen het wegkomen wat lastiger.
dat gaat dus maandag al winkels af struimen wordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef Sackboy het volgende:
[..]
http://tntpost.nl/voorthuis/actie/werkonderbreking.aspx
En zelfs winkel kunnen het hiermee moeilijk krijgen, aangezien de speciale leveringen via koerier gaan en dus via TNTquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:19 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
dat gaat dus maandag al winkels af struimen worden
tnt![]()
![]()
![]()
Hoe had jij het dan graag gezien?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef robbolo het volgende:
Ik vind t wel jammer dat je nog steeds zo makkelijk de auto van de politie kan jatten :S Kunnen ze dat niet beter uitwerken?
haha super vett, die amerikanen hebben daar natuurlijk geen Intertoysquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:38 schreef Sackboy het volgende:
Er is nu ook een nieuwe brief in omloop![]()
[ afbeelding ]
Ik denk dat als je in t echt als een maniak door de starten struint, je niet zo dicht bij een politie wagen in de buurt komtquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:38 schreef SuperKnurft het volgende:
[..]
Hoe had jij het dan graag gezien?
(zo makkelijk gaat het in het echt ook, behalve dat je in het echt wat sneller dood bent :p)
quote:How many people have worked on developing GTA IV?
Benzies: Full time there are 220 people in the Edinburgh office, 50 in NY, 10 in San Diego and 40 in Lincoln. Then there would be at least another 600-700 people who have worked part time on it within and out of Rockstar.
Die link van jou krijg ik precies dezelfde brief, met krabbeltje dusquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:50 schreef Wootism het volgende:
[..]
DaMook, kan je die link van de brief even veranderen in deze? --> http://i30.tinypic.com/2uz6jh4.jpg
Ziet er iets beter uit zonder dat lelijke krabbeltje...
mag hopen dat ze hem al ergens hebbenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En zelfs winkel kunnen het hiermee moeilijk krijgen, aangezien de speciale leveringen via koerier gaan en dus via TNT
Ja ok daar heb je gelijk in, alleen dat zou het spel frustrerend moeilijk hebben gemaakt :pquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:44 schreef robbolo het volgende:
[..]
Ik denk dat als je in t echt als een maniak door de starten struint, je niet zo dicht bij een politie wagen in de buurt komtEn als je daar dan bent en de poltie mannen staan om je heen, duiken ze met ze alle op je, in plaats van door te laten lopen en in te laten stappen.
Maar misschien maakt dat t spel er niet leuker op, en hebben ze het daarom achterwege gelaten. Ik had alleen verwacht dat ze dat wel beter hadden uitgewerkt op een next-gen console generatie. Maar voor de rest kan ik er natuurlijk niet op wachten om het te gaan spelen!
no shit sherlockquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef PietjeDuck het volgende:
GTA4 is iig al online te downloaden(XBOX 360 PAL)
Heeft iemand de game al gespeeld?
Serieus??? Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef PietjeDuck het volgende:
GTA4 is iig al online te downloaden(XBOX 360 PAL)
Niet? Ik bedoel het krabbeltje door de "e" van Separated.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:47 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die link van jou krijg ik precies dezelfde brief, met krabbeltje dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |